Mukavaa maanantaita, arvon ystävät!
Uusi Huuhis Extra ilmestyy tänään pelastamaan Teidän kaikkien maanantaipäivän, tai tekemään siitä entistäkin pahemman, riippuen ihan mielentilastanne. Tällä kertaa mukana viisi (5) sivua silkkaa asiaa ja vähän sen viereenkin menevää tarinaa.
Mainittakoon että sain uuteen Huuhis Extra- lehteeni mukaan todella mielenkiintoisen jutun erään huuhaalaisen luomistyön tuloksesta. Tämä kaikkien nähtävillä oleva työ ansaitsee huomiota ja ajattelinkin tehdä sitä tunnetuksi omalta osaltani tässä Huuhiksen kolmannessa numerossa. Kannattaa ehdottomasti lukea tämä juttu!
Ja kuten aina ennenkin mukana myös viikkojen varrelta poimittuja huuhaa-uutisia sekä koko sivun kuvallinen juttu aiheesta, joka varmasti kiinnostaa suurinta osaa huuhaalaisista: Onko huuhaan taso laskussa? Näinhän eräs palstallemme kirjoitteleva (ei-rekisteröity) henkilö väittää. Toimittaja tutki asiaa ja tuli siihen johtopäätökseen, että... Lue juttu kokonaisuudessaan uudesta Huuhiksesta.
Ja kaikki tämä, luonnollisesti, VAIN TILAAJILLE!!!
Mukavia lukuhetkiä Huuhiksen parissa!
J. Toimittaja
Huuhis-lehden toimittaja/päätoimittaja
juorutoimittaja@suomi24.fi
Huuhis Extra ilmestyy tänään!
68
1753
Vastaukset
- LonesomeMan
Nousussa taitaa olla =)
Ainakin viestien lukumäärän perusteella :)- J. Toimittaja
Ja mukava kuulla. Eihän sitä tiedä millainen kansanvaellus tuonne kaatikselle vielä tulee :)
Ja kiitokset nyt vielä näin julkisestikin jutusta. Kuten meilissäni mainitsinkin, olet hyvä haastateltava. - LonesomeMan
J. Toimittaja kirjoitti:
Ja mukava kuulla. Eihän sitä tiedä millainen kansanvaellus tuonne kaatikselle vielä tulee :)
Ja kiitokset nyt vielä näin julkisestikin jutusta. Kuten meilissäni mainitsinkin, olet hyvä haastateltava.Rehellisesti sanoen vastasin lyhyesti =D
- yksitypy evk
Mukava, kun lehtesi taas ilmestyy. Minä ainakin olen nyt viettänyt niin säädyllistä elämää, ettei minusta tällä kertaa ole mitään juoruamisen aihetta :=))))) Voi niitä poloisia, jotka joutuneet tähtäimeen tällä kertaa :=)))))
- J. Toimittaja
Olet ihan oikeassa tuossa, että olet viettänyt säädyllistä elämää viimeaikoina. Mutta minä tiedän, että kun jaksan tarpeeksi odottaa niin suojauksesi pettää ja saan Sen Suuren Juttuni! :D
Sitä odotellessa koetan saada aikani kulumaan jotenkin. Itse asiassa minulla onkin jo idea, ja saa nähdä, mitä Huuhis Extra nro 4 tuo tulevaisuudessa tullessaan ;)
Varaudu yhteydenottooni... - yksitypy evk
J. Toimittaja kirjoitti:
Olet ihan oikeassa tuossa, että olet viettänyt säädyllistä elämää viimeaikoina. Mutta minä tiedän, että kun jaksan tarpeeksi odottaa niin suojauksesi pettää ja saan Sen Suuren Juttuni! :D
Sitä odotellessa koetan saada aikani kulumaan jotenkin. Itse asiassa minulla onkin jo idea, ja saa nähdä, mitä Huuhis Extra nro 4 tuo tulevaisuudessa tullessaan ;)
Varaudu yhteydenottooni...varaudun :=)))))))))
- J. Toimittaja
yksitypy evk kirjoitti:
varaudun :=)))))))))
En mainosta asiaa enää tämän kummemmin, koska se on vielä idea-asteella. Mutta mikäli kaikki menisi niinkuin toivon, niin tästä saattaisi tulla ihan kiva juttu :)
- quistis
lukemista..Ei osaa tilata...Mut lukee osaa...Help...miten tilataan lehtiä...Uusi ja onnellinen elämä on ihan hurjasti uusia asioita:/
Help.....- J. Toimittaja
Lehti tulee automaattisesti kaikille niille, jotka ovat antaneet minulle sähköpostiosoitteensa. Ja mikäli et ole niiden joukossa, varmistat lehden perilletulon lähettämällä minulle oman osoitteesi. Voit tehdä sen joko...
A) jättämällä osoitteesi tänne.
B) lähettämällä sen minulle sähköpostitse.
Lisäksi tarvitset Huuhiksen lukemiseen Adobe Reader-nimisen, ilmaisen, ohjelman jonka voi ladata osoitteesta
http://www.adobe.com
J. Toimittaja - quistis
J. Toimittaja kirjoitti:
Lehti tulee automaattisesti kaikille niille, jotka ovat antaneet minulle sähköpostiosoitteensa. Ja mikäli et ole niiden joukossa, varmistat lehden perilletulon lähettämällä minulle oman osoitteesi. Voit tehdä sen joko...
A) jättämällä osoitteesi tänne.
B) lähettämällä sen minulle sähköpostitse.
Lisäksi tarvitset Huuhiksen lukemiseen Adobe Reader-nimisen, ilmaisen, ohjelman jonka voi ladata osoitteesta
http://www.adobe.com
J. ToimittajaLaittaisin mielelläni sen sun sähköpostiisi...Mut mitenkähän se onnistuu??
- J. Toimittaja
quistis kirjoitti:
Laittaisin mielelläni sen sun sähköpostiisi...Mut mitenkähän se onnistuu??
Lähetä minulle sähköpostia siitä osoitteesta, johon haluat minun lähettävän Huuhiksen. Huomioitavaa on, että Huuhis vie tilaa n. 1 megatavun joten postilaatikossasi tulisi olla tilaa reilusti tuo vaadittava määrä tai se ei tule perille oikein.
Jotkut Hotmail-laatikot ovat aika pieniä ja sellaisen kanssa oli ongelmia tässä taannoin. Mutta jos sinulla on postilaatikko täällä suomi24:ssä niin siinä kyllä riittää tilaa yllinkyllin.
Joten laita minulle postia osoitteeseen juorutoimittaja@suomi24.fi niin pistän Sinulle oman kappaleesi Huuhis Extraa tulemaan.
J. Toimittaja - guuuuuuuuuuuuuuu
J. Toimittaja kirjoitti:
Lähetä minulle sähköpostia siitä osoitteesta, johon haluat minun lähettävän Huuhiksen. Huomioitavaa on, että Huuhis vie tilaa n. 1 megatavun joten postilaatikossasi tulisi olla tilaa reilusti tuo vaadittava määrä tai se ei tule perille oikein.
Jotkut Hotmail-laatikot ovat aika pieniä ja sellaisen kanssa oli ongelmia tässä taannoin. Mutta jos sinulla on postilaatikko täällä suomi24:ssä niin siinä kyllä riittää tilaa yllinkyllin.
Joten laita minulle postia osoitteeseen juorutoimittaja@suomi24.fi niin pistän Sinulle oman kappaleesi Huuhis Extraa tulemaan.
J. Toimittajarautalangasta vääntämisestä...Quu on bombo blondi:o/
- J. Toimittaja
guuuuuuuuuuuuuuu kirjoitti:
rautalangasta vääntämisestä...Quu on bombo blondi:o/
Älähän nyt vähättele itseäsi. Eihän meidän tarvitse kaikkea hallita. Sinulla on varmasti omat vahvuutesi ja jos nämä tietotekniikka-asiat eivät niihin kuulu, ei puute ole kovinkaan vakava.
En minäkään näistä mitään ymmärrä. Yritän vain esittää sellaista ;) - quistis
J. Toimittaja kirjoitti:
Älähän nyt vähättele itseäsi. Eihän meidän tarvitse kaikkea hallita. Sinulla on varmasti omat vahvuutesi ja jos nämä tietotekniikka-asiat eivät niihin kuulu, ei puute ole kovinkaan vakava.
En minäkään näistä mitään ymmärrä. Yritän vain esittää sellaista ;)Quu kiittää ja niiaa niksauttaa..Olipas kauniisti sanottu:o))) Nyt miettii ankarasti vahvuuksiaan..Hmm...no höh..:o/
- Doe-01
Kiinnostavampiahan Huuhiksen juorut ovat verrattuna johonkin Seiska-roskalehteen;=))
- J. Toimittaja
Sinähän imartelet Huuhista... Mutta ihan aiheesta :)))
Seiska on sekunda-kamaa tähän Huuhikseen verrattuna. Ja olen odotellutkin, milloin hekin tajuavat sen ja yrittävät ostaa Huuhiksen pois kilpailemasta ;)
Saavat laittaa melkoisen pinon euroja eteeni jos meinaavat ostaa lehteni. - Doe-01
J. Toimittaja kirjoitti:
Sinähän imartelet Huuhista... Mutta ihan aiheesta :)))
Seiska on sekunda-kamaa tähän Huuhikseen verrattuna. Ja olen odotellutkin, milloin hekin tajuavat sen ja yrittävät ostaa Huuhiksen pois kilpailemasta ;)
Saavat laittaa melkoisen pinon euroja eteeni jos meinaavat ostaa lehteni.ja huuhiksen lukijatkin olisivat varmaan myyntiä ja fuusioitumistakin vastaan.
- miukuli22
käyn jo kuikuilemassa postiani viidentoista minuutin välein.
Etukäteen kiittää ja niiaa,
ja kiitokseksi tarjoaa kahvia, kera piirakan, On niin ystävällinen ja ottaa vaan oikein ison palan ja santsaa kahvia kanssa, olkaa niin hyvä.- J. Toimittaja
Kiitosta vaan, miukuli22. Piirakka maistuu kyllä. Tulin juuri ruokatunnilta mutta kaukaa viisaasti jätin tilaa piirakalle. Ehkä aavistin tämän tulevan?
Mutta haluan täsmentää, että ystävällisyydestäsi ja piirakasta/kahvista huolimatta et ole turvassa toimittajan kameralta ja nauhurilta, mikäli teet jotain juoruamisen arvoista. Olen lahjomaton (ja jonkun mielestä lahjatonkin) enkä voi antaa tällaisen kestitsemisen vaikuttaa työhöni :D
Mitä Huuhikseen tulee, niin alan postittaa sitä välittömästi tämän viestin kirjoittamisen jälkeen.
J. Toimittaja
- Uppis
mahtanee tulla tuo lehtykäinen painosta ?
- J. Toimittaja
Lehti tuli juuri painosta ja postitin sen samantien kaikille tilaajille. Tätä lukiessasi lehti on jo luultavasti laatikossasi ja jos ei ole, niin tulee varmasti muutaman minuutin kuluessa.
Lähestyn sinua nyt ensimmäistä kertaa. Olen tässä varovaisesti tarkkaillut toimiasi. Minä kun satun tietämään hyvinkin paljon huuhaalaisten asioita. Valitettavasti minua sitoo ehdoton vaitiolovelvollisuus.
Minusta tuli tässä eräänä päivänä huuhaapalstankallonkutistajanapulainen. Virka tuli yllättäen ja pyytämättä. Perustinkin huuhaan kaatikselle oman ymmärtämöni. Minun tehtäväni on ymmärtää kaikkia huuhaalaisia erilaisissa elämän ongelmatilanteissa ja ristiaallokoissa. Olisin erittäin otettu jos pääsisin huuhis- lehden tilaajaksi, tilaus on jo lähtenyt postiin.- J. Toimittaja
Sain viestisi ja pistin Sinullekin postia tulemaan. Ja uskompa että tulen pitämään Sinusta oikein paljon, varsinkin tuon tokaisusi jälkeen
> ... Minä kun satun tietämään hyvinkin paljon huuhaalaisten asioita... <
Unohda kuule ystävä hyvä nuo vaitiolovelvollisuudet. Nehän ovat mennyttä aikaa! Siirtyisit sinäkin vaan nykyaikaan ja alkaisit ansaita tiedoillasi :D
Mikäli tuntuu, että "haluat purkaa sydäntäsi" niin voit tehdä sen esim. kirjoittamalla osoitteeseen juorutoimittaja@suomi24.fi
;) J. Toimittaja kirjoitti:
Sain viestisi ja pistin Sinullekin postia tulemaan. Ja uskompa että tulen pitämään Sinusta oikein paljon, varsinkin tuon tokaisusi jälkeen
> ... Minä kun satun tietämään hyvinkin paljon huuhaalaisten asioita... <
Unohda kuule ystävä hyvä nuo vaitiolovelvollisuudet. Nehän ovat mennyttä aikaa! Siirtyisit sinäkin vaan nykyaikaan ja alkaisit ansaita tiedoillasi :D
Mikäli tuntuu, että "haluat purkaa sydäntäsi" niin voit tehdä sen esim. kirjoittamalla osoitteeseen juorutoimittaja@suomi24.fi
;)Ymmärrät varmasti että toimintani perustuu ehdottomaan luottamukseen. Huuhaalaiset eivät uskalla kirjoitella salaisuuksiaan minulle jos huomaavat että kerron niistä muille. Sinänsä harmillinen tilanne, minulla kun on paljonkin tietoa ja lisää tulee kun saan ymmärtämöni kunnolla toimimaan.
- J. Toimittaja
tuputuu kirjoitti:
Ymmärrät varmasti että toimintani perustuu ehdottomaan luottamukseen. Huuhaalaiset eivät uskalla kirjoitella salaisuuksiaan minulle jos huomaavat että kerron niistä muille. Sinänsä harmillinen tilanne, minulla kun on paljonkin tietoa ja lisää tulee kun saan ymmärtämöni kunnolla toimimaan.
Kenenkään ei tarvitse tietää että kerrot asioita minulle. Ollaan ihan kuin ei oltaisikaan... hys hys. Sitäpaitsi minullakin on omat vaitiolovelvollisuuteni. En koskaan paljasta tietolähteitäni mikäli he niin haluavat.
Joten harkitse nyt vielä ;) J. Toimittaja kirjoitti:
Kenenkään ei tarvitse tietää että kerrot asioita minulle. Ollaan ihan kuin ei oltaisikaan... hys hys. Sitäpaitsi minullakin on omat vaitiolovelvollisuuteni. En koskaan paljasta tietolähteitäni mikäli he niin haluavat.
Joten harkitse nyt vielä ;)Tarkoitus olisi saada Ymmärtämö pikaisesti toimimaan. Täytyy nyt vain toivoa että ihmiset uskaltaisivat avoimesti kertoa minulle murheitaan, enhän minä muuten voi heitä ymmärtää. Nyt minulla on kyllä omatunnon paikka, vaitiolovelvollisuus on kuitenkin raskas taakka.
- J. Toimittaja
tuputuu kirjoitti:
Tarkoitus olisi saada Ymmärtämö pikaisesti toimimaan. Täytyy nyt vain toivoa että ihmiset uskaltaisivat avoimesti kertoa minulle murheitaan, enhän minä muuten voi heitä ymmärtää. Nyt minulla on kyllä omatunnon paikka, vaitiolovelvollisuus on kuitenkin raskas taakka.
Kuulin juuri Lonelta että sinä sait sen vara-valvojan paikan! Sillä lailla, onnittelut toimituksen puolesta.
Niin, mitä tuohon mainitsemaamme asiaan tulee, hyvä on jos harkitset sitä. Lipevänä toimittajana ajattelin heti, että voisimme molemmat hyötyä toisistamme; minä kerron enemmän ymmärtämöstäsi lehdessäni ja saat lisää asiakkaita, ja sinä sitten paljastat mitä heidän päässään liikkuu ja saan kenties jopa skandaalin käryisiä juttuja!
Mielestäni tämä kuulostaa erittäin hedelmälliseltä yhteistyöltä. Toivottavasti Sinäkin, tuputuu, päädyt samaan tulokseen harkittuasi asiaa. :) J. Toimittaja kirjoitti:
Kuulin juuri Lonelta että sinä sait sen vara-valvojan paikan! Sillä lailla, onnittelut toimituksen puolesta.
Niin, mitä tuohon mainitsemaamme asiaan tulee, hyvä on jos harkitset sitä. Lipevänä toimittajana ajattelin heti, että voisimme molemmat hyötyä toisistamme; minä kerron enemmän ymmärtämöstäsi lehdessäni ja saat lisää asiakkaita, ja sinä sitten paljastat mitä heidän päässään liikkuu ja saan kenties jopa skandaalin käryisiä juttuja!
Mielestäni tämä kuulostaa erittäin hedelmälliseltä yhteistyöltä. Toivottavasti Sinäkin, tuputuu, päädyt samaan tulokseen harkittuasi asiaa. :)Ymmärtämöni. Toivottavasti saan oikein herkullisia paljastuksia. Nyt pitää vain miettiä miten toimitan niitä arvoisalle Toimittajalle niin etteivät asiakkaani osaa epäillä mitään.
- J. Toimittaja
tuputuu kirjoitti:
Ymmärtämöni. Toivottavasti saan oikein herkullisia paljastuksia. Nyt pitää vain miettiä miten toimitan niitä arvoisalle Toimittajalle niin etteivät asiakkaani osaa epäillä mitään.
Kyllä me keinot keksitään ;)
Ota sellainen asenne että jokaiselta asiakkaalta täytyy kaivella joitain menneisyyden peikkoja esiin. Älä jätä yhtään luurankoa kääntämättä heidän suljetuissa kaapeissaan ;) J. Toimittaja kirjoitti:
Kyllä me keinot keksitään ;)
Ota sellainen asenne että jokaiselta asiakkaalta täytyy kaivella joitain menneisyyden peikkoja esiin. Älä jätä yhtään luurankoa kääntämättä heidän suljetuissa kaapeissaan ;)poraudun heidän kalloihinsa ja kaivan kaikki salatut tunteet, halut ja ajatukset alitajunnasta lähtien.
- J. Toimittaja
tuputuu kirjoitti:
poraudun heidän kalloihinsa ja kaivan kaikki salatut tunteet, halut ja ajatukset alitajunnasta lähtien.
... on ihailtava. Toivon että vastaanotollesi tulee paljon kalloja joita porata :D
J. Toimittaja kirjoitti:
... on ihailtava. Toivon että vastaanotollesi tulee paljon kalloja joita porata :D
Nyt tarvitaan tehokasta mainontaa, muista palstani kun seuraava huuhis- lehti ilmestyy.
- J. Toimittaja
tuputuu kirjoitti:
Nyt tarvitaan tehokasta mainontaa, muista palstani kun seuraava huuhis- lehti ilmestyy.
Lupaan muistaa Sinut tulevassa Huuhiksessani.
J. Toimittaja kirjoitti:
Lupaan muistaa Sinut tulevassa Huuhiksessani.
sinunkin etusi että saan mahdollisimman paljon asiakkaita.
- J. Toimittaja
tuputuu kirjoitti:
sinunkin etusi että saan mahdollisimman paljon asiakkaita.
Mutta ei kerrota tätä kellekään. Pidetään ihan kahdenkeskisenä asiana. Kukaan ei saa epäillä että tekisimme yhteistyötä tai hyödymme toisistamme.
Voit vaikka "unohtaa" potilaskansiot pöydällesi käydessäsi naistenhuoneessa, niin kuvaan kaikki tiedot niistä pikapikaa. Tai jos poikkean luonasi voisit jättää näyttöpäätteesi ruudulle jotain tärkeitä, valonarkoja potilaskertomuksia ja käydä hakemassa vaikka kahvit niin sillä aikaa voin kopsata tiedot levykkeelle ja häipyä vähin äänin.
Meiltähän tämä käy :D J. Toimittaja kirjoitti:
Mutta ei kerrota tätä kellekään. Pidetään ihan kahdenkeskisenä asiana. Kukaan ei saa epäillä että tekisimme yhteistyötä tai hyödymme toisistamme.
Voit vaikka "unohtaa" potilaskansiot pöydällesi käydessäsi naistenhuoneessa, niin kuvaan kaikki tiedot niistä pikapikaa. Tai jos poikkean luonasi voisit jättää näyttöpäätteesi ruudulle jotain tärkeitä, valonarkoja potilaskertomuksia ja käydä hakemassa vaikka kahvit niin sillä aikaa voin kopsata tiedot levykkeelle ja häipyä vähin äänin.
Meiltähän tämä käy :DLisäksi kaatiksella on myös naisille tarkoitettu kauneussalonki. Kuten tunnettua, naisilla on tapana avautua puuteri- ja hiuslakkapilvien lomassa. Miehiltä ei suoranaisesti ole kielletty pääsyä, mutta se tapahtuu miesten omalla vastuulla. Ylläpito ei korvaa esim. pysyvästi punehtuneita korvia. Ymmärtääkseni arvoisa Toimittajakin on mies, joten voin raportoida kauneussalongin tapahtumista suoraan. Vai haluaako Toimittaja kenties itse tehdä tutkivaa jounalismia?
- J. Toimittaja
tuputuu kirjoitti:
Lisäksi kaatiksella on myös naisille tarkoitettu kauneussalonki. Kuten tunnettua, naisilla on tapana avautua puuteri- ja hiuslakkapilvien lomassa. Miehiltä ei suoranaisesti ole kielletty pääsyä, mutta se tapahtuu miesten omalla vastuulla. Ylläpito ei korvaa esim. pysyvästi punehtuneita korvia. Ymmärtääkseni arvoisa Toimittajakin on mies, joten voin raportoida kauneussalongin tapahtumista suoraan. Vai haluaako Toimittaja kenties itse tehdä tutkivaa jounalismia?
... mikäli voit toimia silminäni ja korvinani kyseisessä paikassa. Vaikka sukkela olenkin, en millään ennätä joka paikkaan ja apu on tältäosin todella tervetullutta.
Joten kiitokset Sinulle, tuputuu, etukäteen saamastani avusta ja mahdollisista tulevista vinkeistä.
J. Toimittaja J. Toimittaja kirjoitti:
... mikäli voit toimia silminäni ja korvinani kyseisessä paikassa. Vaikka sukkela olenkin, en millään ennätä joka paikkaan ja apu on tältäosin todella tervetullutta.
Joten kiitokset Sinulle, tuputuu, etukäteen saamastani avusta ja mahdollisista tulevista vinkeistä.
J. ToimittajaNaisilla on tapana tehdä todella mehukkaita paljastuksia kampaajilleen ja kosmetologeilleen, manikyristeistä puhumattakaan. Toimittajan näyttö voi muuttua pysyvästi punaiseksi, ainakin alkaa välkkyä.
- J. Toimittaja
tuputuu kirjoitti:
Naisilla on tapana tehdä todella mehukkaita paljastuksia kampaajilleen ja kosmetologeilleen, manikyristeistä puhumattakaan. Toimittajan näyttö voi muuttua pysyvästi punaiseksi, ainakin alkaa välkkyä.
... näyttö sen lujempaa menee! Mutta menköön! Sitä vartenhan täällä ollaan. Kunnon jututhan tunnistaakin siitä, että joko posket alkavat punoittaa tai sitten alkaa nähdä punaista. Kumpikin on hyvä vaihtoehto ;)
- J. Toimittaja
Uusin Huuhis Extra on nyt postitettu. Mikäli jostakin syystä jäit ilman uusinta Huuhista, voit korjata asian lähettämällä meiliä sähköpostiini.
J. Toimittaja
Huuhis-lehden toimittaja/päätoimittaja
juorutoimittaja@suomi24.fi- LonesomeMan
Kaatiksen puolesta korjaan vielä sen tuoreimmat tapahtumat. Tuputuu on aloittanut varavalvojana hallitsemalla sivujen editoinnin selainongelmista huolimatta, sekä lisäksi jäseniin olivat hänen lisäkseen liittyneet myös Rahtari ja Truelady!!
- Horologi
Maukas pala,kaikkine lisukkeineen.Niiata niksauttaa(jos polvet kestää,eikä jää lukkoon)ja lausuu ääneen LISÄÄÄÄÄÄÄÄ!
Ps.Kokeilin tuota vinkkiä huuhaan kaatopaikalle,ei auennu,missä mättää?Onko yhteystieto oikein,vai mikäs jumii? - J. Toimittaja
LonesomeMan kirjoitti:
Kaatiksen puolesta korjaan vielä sen tuoreimmat tapahtumat. Tuputuu on aloittanut varavalvojana hallitsemalla sivujen editoinnin selainongelmista huolimatta, sekä lisäksi jäseniin olivat hänen lisäkseen liittyneet myös Rahtari ja Truelady!!
Kiitoksia vaan näistä lisäyksistä. Ja onnittelut tuputuulle hyvästä työpaikasta.
- LonesomeMan
Horologi kirjoitti:
Maukas pala,kaikkine lisukkeineen.Niiata niksauttaa(jos polvet kestää,eikä jää lukkoon)ja lausuu ääneen LISÄÄÄÄÄÄÄÄ!
Ps.Kokeilin tuota vinkkiä huuhaan kaatopaikalle,ei auennu,missä mättää?Onko yhteystieto oikein,vai mikäs jumii?Tere!!
Mikäli näin on.. tässä tulee ;)
http://groups.msn.com/HuuhaanKaatopaikka
Surffailemisiin =) - J. Toimittaja
Horologi kirjoitti:
Ps.Kokeilin tuota vinkkiä huuhaan kaatopaikalle,ei auennu,missä mättää?Onko yhteystieto oikein,vai mikäs jumii?En ole varma ymmärsinkö ongelmasi oikein mutta siinä jutussa punaisella ollut osoite ei toimi linkkinä mihinkään vaan erotin sen värillä siksi, että se näkyisi paremmin tekstistä.
Kokeilehan tätä linkkiä niin pitäisi onnistua:
J. Toimittaja - Horologi
J. Toimittaja kirjoitti:
En ole varma ymmärsinkö ongelmasi oikein mutta siinä jutussa punaisella ollut osoite ei toimi linkkinä mihinkään vaan erotin sen värillä siksi, että se näkyisi paremmin tekstistä.
Kokeilehan tätä linkkiä niin pitäisi onnistua:
J. Toimittajamutta muistin jo laittaneeni kaatiksen koneeni suoskit listalle,joten kiitos vaivannäöstä ja huuhailemaan .Siellähän se osote oli tosiaan tallessa,mut kun nuo harmaat aivosolut ny ei aina vaan keksi kaikkee mitä pitäs,sutii aluks,mutta kun saa sutimisen loppumaan,niin tarttuu joku hatara muistikuva tuolta lokeron pohjalta älyämistasollekin.
- Horologi
LonesomeMan kirjoitti:
Tere!!
Mikäli näin on.. tässä tulee ;)
Surffailemisiin =)suosikeissa,mut eihän sitä ny voi äkätä heti et siellähän se on.Tunti meni kaatiksella ja rattosasti menikin.
- Doe-01
tykkää huonoa,kun linkitin uuden huuhiksen Sydänystävälle?Hän on itse senverran ujo kirjoittamaan toimitukselle,mutta olen varma,että hän saa iloa ja piristystä tästä lehdestä:)
- J. Toimittaja
En tykkää huonoa. Voi tosin olla että lehti meni myös minun kauttani hänelle, sillä muistelen SY:n antaneen osoitteensa minulle.
Ehkäpä katsoit lähetyslistasta ja huomasit että SY puuttuu sieltä. Mutta lähetin lehden kahdessa erässä sillä kerralla voi (ainakin ruutuuni tulleen ilmoituksen mukaan) lähettää postia vain 20 hengelle, ja tilaajia on jo lähemmäs 30.
Mutta niin tai näin, en pahastu vaikka laitoitkin varulta lehdykän SY:lle. Toivotaan että se piristää häntä ja toivottavasti myös monia muitakin. - Doe-01 evk
J. Toimittaja kirjoitti:
En tykkää huonoa. Voi tosin olla että lehti meni myös minun kauttani hänelle, sillä muistelen SY:n antaneen osoitteensa minulle.
Ehkäpä katsoit lähetyslistasta ja huomasit että SY puuttuu sieltä. Mutta lähetin lehden kahdessa erässä sillä kerralla voi (ainakin ruutuuni tulleen ilmoituksen mukaan) lähettää postia vain 20 hengelle, ja tilaajia on jo lähemmäs 30.
Mutta niin tai näin, en pahastu vaikka laitoitkin varulta lehdykän SY:lle. Toivotaan että se piristää häntä ja toivottavasti myös monia muitakin.Sy kertoi äsken,ettei ole antanut osoitettaan sinulle.Noh,menipä nyt ainakin perille:)
- J. Toimittaja
Doe-01 evk kirjoitti:
Sy kertoi äsken,ettei ole antanut osoitettaan sinulle.Noh,menipä nyt ainakin perille:)
Muistin ilmeisesti väärin. Mutta mukava kuulla että hänkin sai nyt oman Huuhiksen :)
- yksitypy evk
J. Toimittaja kirjoitti:
Muistin ilmeisesti väärin. Mutta mukava kuulla että hänkin sai nyt oman Huuhiksen :)
toimittajalle hienosta työstä :=))))
Kyllä me huuhaalaiset yritetään parhaamme, että saat myös seuraavaan lehteesi uusia hyviä aiheita :=)))))
Mutta toi sivumäärä on ihan kohtalainen. Ainakaan mun postiin ei juurikaan isompaa mahtuis :=)))) - J. Toimittaja
yksitypy evk kirjoitti:
toimittajalle hienosta työstä :=))))
Kyllä me huuhaalaiset yritetään parhaamme, että saat myös seuraavaan lehteesi uusia hyviä aiheita :=)))))
Mutta toi sivumäärä on ihan kohtalainen. Ainakaan mun postiin ei juurikaan isompaa mahtuis :=))))Ensi alkuun kiitokset Sinulle, yksitypy. Yritän tehdä parhaani. Ja uskon että Teistä huuhaalaisista irtoaa juttua myös tuleviin lehtiin.
Mitä tuohon sivumäärään tulee, niin tuo 5 on kyllä ehdoton maksimi. Aika ja ennenkaikkea resurssit eivät kyllä riitä kovin paljon isompaan julkaisuun. Olenkin ajatellut että sellainen 3 sivua olisi ihan ok, riippuen tietysti juttujen pituudesta. Mutta tämänkertainen lehti oli todellakin poikkeus. Näin isoa lehteä ei tulevaisuudessa nähtäne, ellei sitten tapahdu jotain yllättävää.
toimittaja....
Oli taas kivaa luettavaa huuhis.....=:0)))))- J. Toimittaja
Ja on aina kiva kuulla, että kelpaa. Toisaalta, miksei kelpaisi kun ilmaiseksi saa?
Mitäs neidin päivään kuuluu? Oletko ollut ihmisittäin? Ottanut kenties pari-kolme loistavaa ja suttuista, vähän yli-/alivaloittunutta kuvaa? :D
Olen suuri valokuviesi ystävä, ellen ole sitä muistanut mainita... Ja jos olen, niin mainitsempa vielä kerran:
Olen suuri valokuviesi ystävä.
:D J. Toimittaja kirjoitti:
Ja on aina kiva kuulla, että kelpaa. Toisaalta, miksei kelpaisi kun ilmaiseksi saa?
Mitäs neidin päivään kuuluu? Oletko ollut ihmisittäin? Ottanut kenties pari-kolme loistavaa ja suttuista, vähän yli-/alivaloittunutta kuvaa? :D
Olen suuri valokuviesi ystävä, ellen ole sitä muistanut mainita... Ja jos olen, niin mainitsempa vielä kerran:
Olen suuri valokuviesi ystävä.
:Dvähän sikailtua.....köh...köh.....
Juuh olet tota noin kehunut heh suttuisia kuvia....
Pitäis kai pusikoihin taas mennä rymyämään.....=:0))))- J. Toimittaja
BBrunetti kirjoitti:
vähän sikailtua.....köh...köh.....
Juuh olet tota noin kehunut heh suttuisia kuvia....
Pitäis kai pusikoihin taas mennä rymyämään.....=:0))))Taitaa olla sillä naapurissasi asuvalla tohtorilla huono vaikutus sinuun, ystävä hyvä. Älä vaan hyppää hänen kelkkaansa, voi käydä hullusti. :D
Jätä se sikaileminen tohtori-ystävällemme. Olet kuitenkin Huuhiksen X-kuvaaja, joten Sinulta odotetaan arvokasta ja mallikelpoista käytöstä. Tai no toisaalta... eikä odoteta.
Tehdäänpä näin. Kun päätät heittää sikaa kehiin seuraavan kerran, niin näppääppä itselaukaisumekanismilla (olipa pitkä sana) muutama kuva itsestäsi, niin saadaan mehukasta aineistoa seuraavaan lehteen :) J. Toimittaja kirjoitti:
Taitaa olla sillä naapurissasi asuvalla tohtorilla huono vaikutus sinuun, ystävä hyvä. Älä vaan hyppää hänen kelkkaansa, voi käydä hullusti. :D
Jätä se sikaileminen tohtori-ystävällemme. Olet kuitenkin Huuhiksen X-kuvaaja, joten Sinulta odotetaan arvokasta ja mallikelpoista käytöstä. Tai no toisaalta... eikä odoteta.
Tehdäänpä näin. Kun päätät heittää sikaa kehiin seuraavan kerran, niin näppääppä itselaukaisumekanismilla (olipa pitkä sana) muutama kuva itsestäsi, niin saadaan mehukasta aineistoa seuraavaan lehteen :)hmmmm....puoskarilla on vaan hyvä vaikutus meitsiin......
Nappaan sikailuista seuraavan kerran sulle kuvia.......=:8))))))
Menee maine tältä huuhailijalta kyl sit lopullisesti...heh....=;0)))))- J. Toimittaja
BBrunetti kirjoitti:
hmmmm....puoskarilla on vaan hyvä vaikutus meitsiin......
Nappaan sikailuista seuraavan kerran sulle kuvia.......=:8))))))
Menee maine tältä huuhailijalta kyl sit lopullisesti...heh....=;0)))))Ei se maine mihinkään katoa, sitä tulee lisää! Pääset huuhaa-julkkisten "raskaaseen" sarjaan tekemällä muutaman typerän ja kerrassaan mauttoman tempauksen, ja mitä enemmän promilleja veressä, sen helpompihan sitä on jälkeenpäin puolustella.
Ei muuta kuin kuvia tulemaan... J. Toimittaja kirjoitti:
Ei se maine mihinkään katoa, sitä tulee lisää! Pääset huuhaa-julkkisten "raskaaseen" sarjaan tekemällä muutaman typerän ja kerrassaan mauttoman tempauksen, ja mitä enemmän promilleja veressä, sen helpompihan sitä on jälkeenpäin puolustella.
Ei muuta kuin kuvia tulemaan...ok....saat sikailuistani kuvia.....Mutta turhaan sitten itket ku näät...ja kato kanssa että julkaiset....Menköön maine sehän on vaan maine...heh.....=:8))))))))
- J. Toimittaja
BBrunetti kirjoitti:
ok....saat sikailuistani kuvia.....Mutta turhaan sitten itket ku näät...ja kato kanssa että julkaiset....Menköön maine sehän on vaan maine...heh.....=:8))))))))
... julkaisen! Eihän siitä ole epäilystäkään. Eikä tapanani ole itkeä kuvien takia. No, ehkä onnesta, jos saan erittäin onnistuneen otoksen :)
Älä nyt jää murehtimaan tuota mainetta. Kuten aikaisemmin kerroinkin, sitä ei voi menettää. Sitä voi tulla vaan lisää. J. Toimittaja kirjoitti:
... julkaisen! Eihän siitä ole epäilystäkään. Eikä tapanani ole itkeä kuvien takia. No, ehkä onnesta, jos saan erittäin onnistuneen otoksen :)
Älä nyt jää murehtimaan tuota mainetta. Kuten aikaisemmin kerroinkin, sitä ei voi menettää. Sitä voi tulla vaan lisää.olet oikeassa......=:0))))Sitä tulee lisää vaan eriasia on sitten millaisen maineen saan.....heh....=:0)))))
Nyt toimittaja se on päiväkahvin aika.......=:8)- J. Toimittaja
BBrunetti kirjoitti:
olet oikeassa......=:0))))Sitä tulee lisää vaan eriasia on sitten millaisen maineen saan.....heh....=:0)))))
Nyt toimittaja se on päiväkahvin aika.......=:8)... "sikaisia" päiväkahveja Sinulle, neiti BB. Se suurin ja mehukkain wiineri on varattu sinulle :)
J. Toimittaja kirjoitti:
... "sikaisia" päiväkahveja Sinulle, neiti BB. Se suurin ja mehukkain wiineri on varattu sinulle :)
mut kieltäydyn viineristä....Olen edelleen laihiksella.....Kielestä on jo muutama gramma tippunut.....kjäh...kjäh....
Toimittaja muksaa päivän jatkoo....=:8))))))))))
Mikäs se tällainen lehti on.. Minä luen vain Laattajärven Sanomia ja Ilkkaa.. Olisi kyllä varmaan syytä tutustua tähän Huuhis-lehteenkin.
Mitenkäs tämän lehden voi tilata?
Teidän
Yrjö Laatta- J. Toimittaja
Lehden tilaaminen on todella helppoa: lähetät vain sähköpostiosoitteesi minulle ja lehti tulla tupsahtaa Sinulle samaiseen laatikkoon.
Mikäli Huuhis kiinnostaa, niin pistäpä viesti sähköpostiini, joka on juorutoimittaja@suomi24.fi
Huuhis Extra on pdf-muodossa, joten tarvitset sen lukemiseen ilmaisen Adobe Readerin, jonka voit imuroida koneellesi osoitteesta
www.adobe.com
J. Toimittaja J. Toimittaja kirjoitti:
Lehden tilaaminen on todella helppoa: lähetät vain sähköpostiosoitteesi minulle ja lehti tulla tupsahtaa Sinulle samaiseen laatikkoon.
Mikäli Huuhis kiinnostaa, niin pistäpä viesti sähköpostiini, joka on juorutoimittaja@suomi24.fi
Huuhis Extra on pdf-muodossa, joten tarvitset sen lukemiseen ilmaisen Adobe Readerin, jonka voit imuroida koneellesi osoitteesta
www.adobe.com
J. ToimittajaJa tämäkö ei maksa kuin vaivan..? Johan on edullista.
Kiitos, otan yhteyttä vielä tänä iltana.
Teidän
Yrjö Laatta
- Dr.Swan
Huuhis-lukupaketti oli jälleen odottamisen arvoista!!!!
Olen tulostanut KAIKKI kolme numeroa!
Kiitos!
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562708
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo7262440Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?522349- 1352210
- 591870
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall2471720- 311391
Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen201329Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,161215Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi311212