Morjens!
Mä ostin uuden käkikellon tonne vanhainkodin seinälle ku vanha käki tuli kai kipeeks kun lakkasi luuraamasta sitä pikku luukusta. Ei tullu vaikka keksillä houkutin.
Mut nyt on ongelma. Viikon päästä pitäs siirtyä kesäaikaan ja mites tää käki saadaan tajuamaan että pitäis varhentaa niitä kukuntojaan.
Ja sitte tää H5N1. Tartteeko tommonen kellokäkikin jonkin sortin rokotuksen?
Kysyy Uuno
Aika ongelma
36
922
Vastaukset
- yksitypy
käki on jo saanut sen lintuinfulenssan ja menehtynyt siihen. Siksi ei enää kuku. Vaikka toisaalta se vanhainkodin käki ei taida niitä muuttolintuja olla, joten sairastuminen tähän infulenssaan aika epätodennäköistä.
Jos saat sen käen vielä henkiin, niin haitanneeko tuo tunti sinne tai tänne. Saapahan nukkua tunnin pitempään. Vanhainkodissahan Uuno ei ole niin kiirettä mihinkään :=)))))- Uuno93v
Se vanha käki nukkuu varmaan ikiunta siellä pömpelissä mutta tästä uudesta käestä on nyt kyse.
Voin mä tietysti lähettää EELAan sen vanhan kellon niin savat tutkia mikä sen hiljensi.
Tän uuden kellon takana lukee että Cuculus Canorus Digitalie.. mitähän se sitte tarkoittaa? - yksitypy
Uuno93v kirjoitti:
Se vanha käki nukkuu varmaan ikiunta siellä pömpelissä mutta tästä uudesta käestä on nyt kyse.
Voin mä tietysti lähettää EELAan sen vanhan kellon niin savat tutkia mikä sen hiljensi.
Tän uuden kellon takana lukee että Cuculus Canorus Digitalie.. mitähän se sitte tarkoittaa?oliskohan parein ettet sitä digitaalikelloa ota edes käyttöön. Ne on vanhuksille liian vaikeita käyttää.
Tuo Cuculus Canorus viittais latinankieleen.
Niin... oliskohan se käen latinankielinen nimi.
Eli suomennettuna digitaalinen käki :=)))))
Digitaalinen käki ei koskaan ole sama kuin oikea käki. Ne tahtovat kukkuakin milloin sattuu :=)))) - Uuno93v
yksitypy kirjoitti:
oliskohan parein ettet sitä digitaalikelloa ota edes käyttöön. Ne on vanhuksille liian vaikeita käyttää.
Tuo Cuculus Canorus viittais latinankieleen.
Niin... oliskohan se käen latinankielinen nimi.
Eli suomennettuna digitaalinen käki :=)))))
Digitaalinen käki ei koskaan ole sama kuin oikea käki. Ne tahtovat kukkuakin milloin sattuu :=))))vielä ravistella sitä vanhaa käkeä hereille.
Alkas jo vähän itteänikin hirvittää koko tiki-käki.
Lähetkö Huuhaalammelle luistelemaan mun kans joku päivä? Talkkari kolasi lammenjään puhtaaksi eilen. Siellä on hyvä keli. Pidettäis kisat. Mä oon kyllä vanha balettitanssija että oon sillälailla etulyöntiasemassa mutta kai säkin osaat kaikenlaisia piruetteja? - yksitypy
Uuno93v kirjoitti:
vielä ravistella sitä vanhaa käkeä hereille.
Alkas jo vähän itteänikin hirvittää koko tiki-käki.
Lähetkö Huuhaalammelle luistelemaan mun kans joku päivä? Talkkari kolasi lammenjään puhtaaksi eilen. Siellä on hyvä keli. Pidettäis kisat. Mä oon kyllä vanha balettitanssija että oon sillälailla etulyöntiasemassa mutta kai säkin osaat kaikenlaisia piruetteja?lähen. Eilenkin kävin tekeen muutamat piruetit.
Mutta huuhaalampi kuulostais tosi hyvältä paikalta :=)))
Vaude Uuno. Sinäkö oot ihan balettitanssija.
Vieläkö jaksaisit tehdä sellaisia nostoja?
Olis mahtava liidellä Uunon käsivarsilla :=))) - Uuno93v
yksitypy kirjoitti:
lähen. Eilenkin kävin tekeen muutamat piruetit.
Mutta huuhaalampi kuulostais tosi hyvältä paikalta :=)))
Vaude Uuno. Sinäkö oot ihan balettitanssija.
Vieläkö jaksaisit tehdä sellaisia nostoja?
Olis mahtava liidellä Uunon käsivarsilla :=)))oli mun pravuuri 30-luvulla. Tiinan kanssa sitä vedettiin menemään. Balettitossuilla tosin.
Mutta ei siinä iso ero oo tossulla ja luistimella.
Sitten tuli sota ja tanssit muuttui luotien väistelyksi.
Kyllä mä vielä osaan kaikenlaisia taivutuksia,nostoja, niiauksia.. ..ja ensirakastajan taidot.. nehän nyt ei unohdu kun ne on kerran verissä.
Mielelläni minä kokeilisin sinun kanssa miten kolmoissalkkov sujuu.
Otetaan kuitenkin tyynyt mukaan varan vuoksi.. - yksitypy
Uuno93v kirjoitti:
oli mun pravuuri 30-luvulla. Tiinan kanssa sitä vedettiin menemään. Balettitossuilla tosin.
Mutta ei siinä iso ero oo tossulla ja luistimella.
Sitten tuli sota ja tanssit muuttui luotien väistelyksi.
Kyllä mä vielä osaan kaikenlaisia taivutuksia,nostoja, niiauksia.. ..ja ensirakastajan taidot.. nehän nyt ei unohdu kun ne on kerran verissä.
Mielelläni minä kokeilisin sinun kanssa miten kolmoissalkkov sujuu.
Otetaan kuitenkin tyynyt mukaan varan vuoksi..niillä balettitossuilla ole vähän vaikeempi kun luistimilla vetää se joutsenlampi. En tiedä... mutta mun varpaat ei kyllä kestäis.
Milloin sitä kolmoissalkkoa kokeiltais?
Hmmmm.... Uuno. Eihän niitä rakastajan taitoja siinä luistelussa tarvita. Mitä sä nyt oikein höpiset, vanha mies :=))) - Uuno93v
yksitypy kirjoitti:
niillä balettitossuilla ole vähän vaikeempi kun luistimilla vetää se joutsenlampi. En tiedä... mutta mun varpaat ei kyllä kestäis.
Milloin sitä kolmoissalkkoa kokeiltais?
Hmmmm.... Uuno. Eihän niitä rakastajan taitoja siinä luistelussa tarvita. Mitä sä nyt oikein höpiset, vanha mies :=)))taitaa olla jo vähän myöhästä. Tai äläs nyt, nythän on kuutamoinen. Jos kuu valaisee niin sehän kävis illallakin oikein hyvin.
Otetaan vähän konjakkia evääksi niin menee vaikka nelossalkkov kahdella voltilla.
Mä nyt vaan mainitsin sivumennen niistä er-taidoista.
Miten lipsahtikin.. - yksitypy
Uuno93v kirjoitti:
taitaa olla jo vähän myöhästä. Tai äläs nyt, nythän on kuutamoinen. Jos kuu valaisee niin sehän kävis illallakin oikein hyvin.
Otetaan vähän konjakkia evääksi niin menee vaikka nelossalkkov kahdella voltilla.
Mä nyt vaan mainitsin sivumennen niistä er-taidoista.
Miten lipsahtikin..ideaa. Joutsentanssi kuutamossa. Taidat olla Uuno aika romanttinen vanhus :=))))
Hei.. tehdäänkö ensin kuitenkin se kolmoissalkko ja katsotaan miten käy. Älä innostu nyt liikaa. Se ei ole hyvä sydämmelle.
Ettet vain elänyt muistoissasi sitä nuoruusaikaa mitä Tiinan kans vietitte, kun tuo er-sana sieltä lipsahti :=)))) - Uuno93v
yksitypy kirjoitti:
ideaa. Joutsentanssi kuutamossa. Taidat olla Uuno aika romanttinen vanhus :=))))
Hei.. tehdäänkö ensin kuitenkin se kolmoissalkko ja katsotaan miten käy. Älä innostu nyt liikaa. Se ei ole hyvä sydämmelle.
Ettet vain elänyt muistoissasi sitä nuoruusaikaa mitä Tiinan kans vietitte, kun tuo er-sana sieltä lipsahti :=))))30-luvun alun kultaisiin muistoihin.
On sitä romantiikkaa nykyäänkin. Se vain on peittynyt kaiken kiireen ja suorittamisen alle.
Älä huoli Typy, mulla on nitrot aina mukana nykyisin. Jätä silti se minihame laittamatta.
Ettei tule slaagia. Jotain muuta kevyttä päälle. - yksitypy
Uuno93v kirjoitti:
30-luvun alun kultaisiin muistoihin.
On sitä romantiikkaa nykyäänkin. Se vain on peittynyt kaiken kiireen ja suorittamisen alle.
Älä huoli Typy, mulla on nitrot aina mukana nykyisin. Jätä silti se minihame laittamatta.
Ettei tule slaagia. Jotain muuta kevyttä päälle.laitankin turkisvuorisen pilkkihaalarin päälleni, ettei Uunolle tule paha olo, eikä tarvi niitä nitroja ottaa mukaan. Ja onhan se vielä niin kylmiä nuo yötkin.
Romanttiikkaahan sitä kyllä on. Sehän ei katso ikää :=)))
Tuo Kipparinoma puhui Simosta. Muistin että oon tainnut sen kans joskus vähän tissutella.
Missähän Simo lie? - Uuno93v
yksitypy kirjoitti:
laitankin turkisvuorisen pilkkihaalarin päälleni, ettei Uunolle tule paha olo, eikä tarvi niitä nitroja ottaa mukaan. Ja onhan se vielä niin kylmiä nuo yötkin.
Romanttiikkaahan sitä kyllä on. Sehän ei katso ikää :=)))
Tuo Kipparinoma puhui Simosta. Muistin että oon tainnut sen kans joskus vähän tissutella.
Missähän Simo lie?Jotain kai on minihameen ja pilkkihaalarin väliltäkin..
Vaikka angorakanin villasta tehdyt luistelushortsit. Töpöhännän kera. Otsapanta samasta aineesta, siihen nätit pupunkorvat vielä somisteeksi.
Simo Janosta jos tarkoitat niin täällä vanhainkodin talkkarinahan tuo on edelleen. - yksitypy
Uuno93v kirjoitti:
Jotain kai on minihameen ja pilkkihaalarin väliltäkin..
Vaikka angorakanin villasta tehdyt luistelushortsit. Töpöhännän kera. Otsapanta samasta aineesta, siihen nätit pupunkorvat vielä somisteeksi.
Simo Janosta jos tarkoitat niin täällä vanhainkodin talkkarinahan tuo on edelleen.on sinulla Uuno kovat vaatimukset. Mistä minä nyt ens yöksi tuollaiset tamineet ehdin saada?
Kelpaisko näin ensialkuun vaan sellaiset pässinpökkimät pitkät kalsarit. Laitan niihin hännän jostain keinoturkiksesta. Vastahan me harjoittelemme kisaa varten.
Finaaliin lupaan hankkia sitä angorakania :=)))
Vai jaksaa se Simokin vielä niitä talkkarinhommia tehdä.
- kipparinoma
Mä sain perjantaina uudet ohjeistukset ko influenssan vuoksi...Jos käkesi on todella käki....eikäs esim...tukkasotka...ei hätää;o)))
Ja annas vain kukkua miten haluu...Eihän ajalla niin väliä...Hmmm...vanhustenkodissa;o))))
Ai niin suomalainen käki paras käki...kukkuu ihan käkenä:o/- Uuno93v
Sinä olet kipparin omaksi lupautunut. Onnea teille. Uunonkin silmäkulma kostuu.. muistuu oma nuoruus mieleen.
Ai että se onkin vaan vesilintujen tauti se H5N1.
Hyvä juttu nii ei tarvi murehtia mitään rokotuksia tälle tikalle. Tai siis käelle.
Mutta se kesäaikaan siirtyminen.. se on ongelma edelleen.
Vanha käki osas senkin taidon. Tää uusi voi olla niin noviisi että tarttee ottaa talkkarin avuksi. - kipparinoma
Uuno93v kirjoitti:
Sinä olet kipparin omaksi lupautunut. Onnea teille. Uunonkin silmäkulma kostuu.. muistuu oma nuoruus mieleen.
Ai että se onkin vaan vesilintujen tauti se H5N1.
Hyvä juttu nii ei tarvi murehtia mitään rokotuksia tälle tikalle. Tai siis käelle.
Mutta se kesäaikaan siirtyminen.. se on ongelma edelleen.
Vanha käki osas senkin taidon. Tää uusi voi olla niin noviisi että tarttee ottaa talkkarin avuksi.Simo on niin taitava talkkari et kyllä hän vaikka tikankin saa kukkumaan:o)))))))))
Lupauduin mä.....Se oli sellainen huuhaatapaturma:o)
Kiitos Sinulle..meiltä molemmilta..:o)
Mitens Tiinan kanssa....;o) - Uuno93v
kipparinoma kirjoitti:
Simo on niin taitava talkkari et kyllä hän vaikka tikankin saa kukkumaan:o)))))))))
Lupauduin mä.....Se oli sellainen huuhaatapaturma:o)
Kiitos Sinulle..meiltä molemmilta..:o)
Mitens Tiinan kanssa....;o)niitä hankihiipiäisiä joka puolella. Aina vahtii tuolla tornissa kun jää aikaa.
On niitä muutkin kyllä nähneet.. se yks nätti tyttökin.. emilii.
Tiina tekee sukututkimusta, kiertää maata etsien pikkuserkkujaan. Vielä puuttuu sukupuusta muutama oksa. Semmonen tyttö se on.. aina menon päällä.
Mä oon odottanut kesää ja että saan taas laittaa riippukeinun tuonne vanhainkodin puutarhaan. - kipparinoma
Uuno93v kirjoitti:
niitä hankihiipiäisiä joka puolella. Aina vahtii tuolla tornissa kun jää aikaa.
On niitä muutkin kyllä nähneet.. se yks nätti tyttökin.. emilii.
Tiina tekee sukututkimusta, kiertää maata etsien pikkuserkkujaan. Vielä puuttuu sukupuusta muutama oksa. Semmonen tyttö se on.. aina menon päällä.
Mä oon odottanut kesää ja että saan taas laittaa riippukeinun tuonne vanhainkodin puutarhaan.hankihippiäisiä....nesteytys näyttää olevan Simolla tasapainossa...Niin ja nätillä tytöllä myös:o)
Ihmettelinkin miksei Tiinaa ole näkynyt...Sukupuu on kamala urakka...Moni onkin ryytynyt matkalle...luurankojen putkahdettua esiin kaapeista:o)
Ihana et sä Uuno otat lunkisti...Quukin haaveilee riippukeinusta....sellaisesta paririippukeinusta:o) - Uuno93v
kipparinoma kirjoitti:
hankihippiäisiä....nesteytys näyttää olevan Simolla tasapainossa...Niin ja nätillä tytöllä myös:o)
Ihmettelinkin miksei Tiinaa ole näkynyt...Sukupuu on kamala urakka...Moni onkin ryytynyt matkalle...luurankojen putkahdettua esiin kaapeista:o)
Ihana et sä Uuno otat lunkisti...Quukin haaveilee riippukeinusta....sellaisesta paririippukeinusta:o)eri otuksia nää hankihiipiäiset.
Hippiäiset taitaa olla vielä muuttomatkan päässä täältä tähän aikaan.
Kyllä Simo tenuttaakin aika reippaasti ei sen puoleen.. mutta se tyttö on ihan raitis.
Semmoisessa paririippukeinussa on varmaan kiva köllötellä.. kunhan vaan pääsee siihen ensin.
Se kun taitaa keinua aika tavalla kiivetessä.
Täytyy pitää lujasti kiinni ystävästä.. - kipparinoma
Uuno93v kirjoitti:
eri otuksia nää hankihiipiäiset.
Hippiäiset taitaa olla vielä muuttomatkan päässä täältä tähän aikaan.
Kyllä Simo tenuttaakin aika reippaasti ei sen puoleen.. mutta se tyttö on ihan raitis.
Semmoisessa paririippukeinussa on varmaan kiva köllötellä.. kunhan vaan pääsee siihen ensin.
Se kun taitaa keinua aika tavalla kiivetessä.
Täytyy pitää lujasti kiinni ystävästä..ole pieniä miehiä ne hiippijäiset?? Mä luulin niin...,kun kerran Simo niitä näkee..Mä en olekkaan muuten Simoa aikoihin nähnyt...Joku kuukausi sitten törmättiin huuhaalla yhteen...Oli mukava törmäys...Muisteltiin yhteistä saunomista ja uintia nakurannalla...:o))))
Se siinä paririippukeinussa onkin niin ihanaa...Saa olla aivan liki ihanaa...Siinä vallan unohtuu aika ja paikka...Hmm....Mä taidan muuttaa kesällä ihanan riippukeinuun ..ihan kokonaan:o))))))))) - Uuno93v
kipparinoma kirjoitti:
ole pieniä miehiä ne hiippijäiset?? Mä luulin niin...,kun kerran Simo niitä näkee..Mä en olekkaan muuten Simoa aikoihin nähnyt...Joku kuukausi sitten törmättiin huuhaalla yhteen...Oli mukava törmäys...Muisteltiin yhteistä saunomista ja uintia nakurannalla...:o))))
Se siinä paririippukeinussa onkin niin ihanaa...Saa olla aivan liki ihanaa...Siinä vallan unohtuu aika ja paikka...Hmm....Mä taidan muuttaa kesällä ihanan riippukeinuun ..ihan kokonaan:o)))))))))mammitte sylikkäin ja tuuli tuo omenankukan tuoksua jostain kaukaa. Ei siihen enää ole niin kovin pitkä aika. Kolmen kuukauden kuluttua on juhannuskin ihan ovella.
Mä en ole itse nähnyt minkään sortin hiipiäisiä paitsi Simon itsensä jokusen kerran hiipimässä kämpille. Tässä tarvittaisiin nyt sen tytön lausunto asiasta.
Simolla on tänään vapaapäivä. Taitaa istua Huuhaa-Pubissa. - kipparinoma
Uuno93v kirjoitti:
mammitte sylikkäin ja tuuli tuo omenankukan tuoksua jostain kaukaa. Ei siihen enää ole niin kovin pitkä aika. Kolmen kuukauden kuluttua on juhannuskin ihan ovella.
Mä en ole itse nähnyt minkään sortin hiipiäisiä paitsi Simon itsensä jokusen kerran hiipimässä kämpille. Tässä tarvittaisiin nyt sen tytön lausunto asiasta.
Simolla on tänään vapaapäivä. Taitaa istua Huuhaa-Pubissa.jo omanapuun kukkasten huumaavan tuoksun:o))))
Syli meni vaan nyt pois....:o( ...Onneksi kesä tulee:o)
En ole minäkään hiipiäisiä nähnyt...moniin aikoihin..En edes Simoa...Säkin olet ollut hukassa...Olin huolissani...Pelkäsin jo pahinta:o(
Minulla myös vapaapäivä...En ole pubissa...Ypöyskin vain kotona,jota en edes kodikseni tunne...Pitäisköhän muuttaa takas huuhaalle:o))))) - Uuno93v
kipparinoma kirjoitti:
jo omanapuun kukkasten huumaavan tuoksun:o))))
Syli meni vaan nyt pois....:o( ...Onneksi kesä tulee:o)
En ole minäkään hiipiäisiä nähnyt...moniin aikoihin..En edes Simoa...Säkin olet ollut hukassa...Olin huolissani...Pelkäsin jo pahinta:o(
Minulla myös vapaapäivä...En ole pubissa...Ypöyskin vain kotona,jota en edes kodikseni tunne...Pitäisköhän muuttaa takas huuhaalle:o)))))Aina Ilonen täällä seurassamme. Kyllä mäkin täällä pyörin mutta en jaksa ottaa kantaa kaikkeen.. sen verran tuota ikää jo.
Kerron Simolle terkut sinulta ja Typyltä.
Kesä tulee.. on aina tullut kerran vuodessa.
Sitten muistellaan tätä pyrypäivää porukalla.. - kipparinoma
Uuno93v kirjoitti:
Aina Ilonen täällä seurassamme. Kyllä mäkin täällä pyörin mutta en jaksa ottaa kantaa kaikkeen.. sen verran tuota ikää jo.
Kerron Simolle terkut sinulta ja Typyltä.
Kesä tulee.. on aina tullut kerran vuodessa.
Sitten muistellaan tätä pyrypäivää porukalla..palveluksessanne Uuno..Mä autan sut vaikka siihen riippukeinuun sit kesällä..pyryä muistellen:o)
Tunnustaa...ei Ainakaan ole aina Iloinen...Ikäkö siihenkin syynä....vaiko Kauko kaipuu...Hups....Väärä mies...mut alkukurjain oli oikea...oli:o)
Simolle terkut halin kanssa...ja sinulle kaksi halitusta...:o)
T: Aina Iloinen-Halinen
- amaryllie
luulen että käkikin pitää rokottaa ,varsinkin jos se on tuotu kelloon jostakin ulkomailta...jestas kun tämä on niin petollista aikaa...ei voi luottaa edes tuttuun käkikelloon....siihen ajanvarhentamiseen sanoisin, että opetat käen kukkumaan oikeaan aikaan havainnollistamalla asian itse....eli kukut käelle....
- kipparinoma
Missäs sitä oikeen on oltu...Aamulla valittelin Kipparille ettei Kaimaania enää huuhaalla näy:o( Sainpas manattua sut esiin.....:o) Ei ole ruostuneet mun maagiset kykyni;o))
- amaryllie
kipparinoma kirjoitti:
Missäs sitä oikeen on oltu...Aamulla valittelin Kipparille ettei Kaimaania enää huuhaalla näy:o( Sainpas manattua sut esiin.....:o) Ei ole ruostuneet mun maagiset kykyni;o))
ollut estynyt konettamaan, meillä on aina joku muu koneella jotten pääse minä laisin vaikka haluaisin...
nytkään en ole kuin hetken, takanani on jono odottamassa konetus vuoroaan......(kaikki naapurit joilla ei ole konetta) hih......
pasianssin lomassa tulin kurkkaamaan ja pongasin sut sekä uunon...en ole kadonnut kokonaan olen tässä!!!! näätkös????? - Uuno93v
Tämä meni nyt mutkikkaaksi kun en itsekkään tiedä onko käki kotimaista tuotantoa vai joku kiinalainen halpatuontikäki. Silmät sillä on ihan pyöreät, ei vinot.
Mutta eihän käki ole vesilintu ollenkaan.
Taidan heittää vesilintua tällä uudella käkikellolla..
Entäs tää vanha:
Ravis! Ravis! Herää vanha käki..
Hitsit.. Nyt se kävi jo katsomassa..
Jihaa! Nythän se.. KukQuu.. KukQuu.. KukQuu..
Mun äimängäkikello!!!Jesss!!! - kipparinoma
amaryllie kirjoitti:
ollut estynyt konettamaan, meillä on aina joku muu koneella jotten pääse minä laisin vaikka haluaisin...
nytkään en ole kuin hetken, takanani on jono odottamassa konetus vuoroaan......(kaikki naapurit joilla ei ole konetta) hih......
pasianssin lomassa tulin kurkkaamaan ja pongasin sut sekä uunon...en ole kadonnut kokonaan olen tässä!!!! näätkös?????kun laitoin rillit paremmin nekulle;o))))))
Mun konetus vähän kiukkuili mulle...Taas pelaa...Mul kävi täällä pelitysmies:o))))))))) - amaryllie
kipparinoma kirjoitti:
kun laitoin rillit paremmin nekulle;o))))))
Mun konetus vähän kiukkuili mulle...Taas pelaa...Mul kävi täällä pelitysmies:o)))))))))se sit varmaan korjas ja fiksas kaikki pelittämään taas....on ne sellaisia...
mulla on kaamea jano...mitäs nyt tehdään????? juonkos koko vesitornin tyhjäksi... - amaryllie
Uuno93v kirjoitti:
Tämä meni nyt mutkikkaaksi kun en itsekkään tiedä onko käki kotimaista tuotantoa vai joku kiinalainen halpatuontikäki. Silmät sillä on ihan pyöreät, ei vinot.
Entäs tää vanha:
Mun äimängäkikello!!!Jesss!!!kukuntoja...parempi olisi nyt heittää tosiaan kaikilla uusilla ja vanhoilla käkikelloilla vesilintua.....
menet kauppaan ja sanot, että tahdot kesäaikakäkikellon uusinta mallia, ei ulkomaisia käkejä vaan ihan kotimaisella käellä...kiitos!!!!
varmistat siellä kaupassa että sillä käkikellon käellä on voimassa olevat rokotukset ja passi...passista voit tarkistaa sen käen reissailut!!!!.....mistä sitä tietää missä ne nykyajan käet lentelee.....ennen käkikellon käeksi ryhtymistä..... - kipparinoma
amaryllie kirjoitti:
se sit varmaan korjas ja fiksas kaikki pelittämään taas....on ne sellaisia...
mulla on kaamea jano...mitäs nyt tehdään????? juonkos koko vesitornin tyhjäksi...huolsi kuntoon...Om niin taitava tämä kyseinen fiksaaja:o)
juo vaan,mut ihan jos muille jättäisit vaik muutaman hehtolitran;o)))))))))) - amaryllie
kipparinoma kirjoitti:
huolsi kuntoon...Om niin taitava tämä kyseinen fiksaaja:o)
juo vaan,mut ihan jos muille jättäisit vaik muutaman hehtolitran;o))))))))))jättää jonkin verran.....
taitava fiksaaja, hymmmmmm ,se on hyvä se !!
minun pitää nyt poistua, toivottavasti bongaan sinut pian uudelleen huuhaalta...ilmaannun kun vähiten osaat sitä odottaa....pöööööööööö!!!
paitulikansalaiset on hirvittävän kärsivällisiä ihmisiä!!!! hyvää sunnuntaita! Uuno93v kirjoitti:
Entäs tää vanha:
Mun äimängäkikello!!!Jesss!!!Arvoisa asiakkaamme
Olette hankkineet Y.Laatta Ky:n maahantuoman kiinalaisen käkikellon. Kello on valmistettu korkealuokkaisista raaka-aineista yhdessä Kiinan suurimmista käkikellotehtaista Shanghaissa.
Cuculus Canorus Digitalie edustaa runsaine jalopuujäljitelmineen malliston huippua.
Tärkeää:
Tarkistakaa kellon pohjasta merkintä "PASSED"
Se tarkoittaa että käellä on passi ja se on rokotettu H5N1 varalta.
Mikäli Teillä on ongelmia ajan asetusten tms kanssa, olkaa hyvä ja ottakaa yhteys valtuutettuun huoltoon.
Palvelemme Teitä ammattitaidolla kaikissa ongelmatilanteissa.
tj. Yrjö Laatta/
Y.Laatta Ky- amaryllie
Y.Laatta kirjoitti:
Arvoisa asiakkaamme
Olette hankkineet Y.Laatta Ky:n maahantuoman kiinalaisen käkikellon. Kello on valmistettu korkealuokkaisista raaka-aineista yhdessä Kiinan suurimmista käkikellotehtaista Shanghaissa.
Cuculus Canorus Digitalie edustaa runsaine jalopuujäljitelmineen malliston huippua.
Tärkeää:
Tarkistakaa kellon pohjasta merkintä "PASSED"
Se tarkoittaa että käellä on passi ja se on rokotettu H5N1 varalta.
Mikäli Teillä on ongelmia ajan asetusten tms kanssa, olkaa hyvä ja ottakaa yhteys valtuutettuun huoltoon.
Palvelemme Teitä ammattitaidolla kaikissa ongelmatilanteissa.
tj. Yrjö Laatta/
Y.Laatta Kymielenkiintoista...pitää laittaa ihan muistiin!!!
se oli tuolla uunolla ropleema käen sekä kellon kanssa......
minulla on ongelmia lähinnä tämän koneen käytön kanssa...siihen kun ei ole tarpeeksi resursseja...mur - Uuno93v
amaryllie kirjoitti:
mielenkiintoista...pitää laittaa ihan muistiin!!!
se oli tuolla uunolla ropleema käen sekä kellon kanssa......
minulla on ongelmia lähinnä tämän koneen käytön kanssa...siihen kun ei ole tarpeeksi resursseja...murOsta multa toi uus kello, mä kun pärjään tolla vanhallakin ku käki suostu viimein kukkumaan.
Jos panen molemmat seinään menee hermo niiden kilpakukuntaa kuunnellessa.
Näyttää olevan hyvänlaatunen aikarauta, komeet koristeet ja kaikki..
Vai antasko sen talkkarille?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo7272316Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?502269- 1302255
- 1352160
- 551782
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall2411643- 311371
Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen201309Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,161205Kyllähän tämä vähän kirpaisee
Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah381147