Tervehdys!
Kertokaas Seat-kuskit, että miksi muutaman vuoden ikäisiä Leoneja/Toledoja myydään niin paljon. Suhtees paljon enemmän kuin esimerkiks Skodia? Itellä -03 Ocu ja vaihto dieseliin ois eessä. Ja Leon ois yks varteenotettava vaihtoehto. Mutta mietityttää tuo seikka että niistä niin paljon halutaan eroon. Kiitos vastauksista.
Miksi käytettyjä Seateja myydään niin paljon???
10
4471
Vastaukset
- aaaaaaab
Jos on ostanut auton uuteena, niin 3-4 vuoden iässä se on kannattavinta vaihtaa uuteen tai sitten ajaa loppuun. Tai sitten perheen koko kasvaa, tai halutaan vaihtelua, tai vaihdetaan bensa dieseliin, tai... ties mitä. Tuskin kuitenkaan niitä myydään "teknisten ongelmien vuoksi". Erittäin kestävää tekniikkaa kun ovat.
Ja paljonko on paljon.. - kuinka niin
Itsellä seat leon 1v vanha ja eiopä ole tarvinnut katua menee vähällä dieselillä ja toistaiseksi 33tkm ei edes pientä vikaa, aiemmin oli toyotaa ja samoin hyvin viattomia pelejä mutta 1v vuoden päästä vaihdan uuteen seattiin tai golffiin koska hinta on jo silloin sama paitsi seat on paremman näköinen vertaappa golfia ja uutta leonea ,samoin paremman näköinen edellinenkin leon.
- Sam
Nykyinen autoni on ensimmäinen Seat, mitä olen omistanut. Myöskään näin viatonta autoa en ole ikinä ennen omistanut. Entisiä autoja ollut Toyotasta Mersuun. Uudet Seatit ovat lisäksi muotoilultaan upeita. Mitä todennäköisimmin, myös seuraava auto tulee olemaan saman merkkinen.
- onkin
VAG-konsernin autoista parhaan näköinen.
- mikk-78
onkin kirjoitti:
VAG-konsernin autoista parhaan näköinen.
Seatti on autona minullakin ja ihan hyvin on pelittänyt, ja ulkonäkökin on ihan mukiin menevä.
- koska
Työpaikka vaihtui ja työajot loppui. Vituttaa maksaa löpöstä 2 euroa litra kun ajaa 10 tkm/a. (500 eur löpö n.500 eur vero). Muuten loistava auto ajotuntumaltaan ja penkeiltään. Kokeillessani sitten edullisempia bensavehkeitä huomasin että jään alle ekassa rampissa sellaisen kanssa (civic 1,8), ja vedin auton pois myynistä. Bensaturbot oli liian kalliita.
- käytettyjäm myydään
eli käytettyjä tulee myyntiin kun kerran uusia ostetaan ... muutenhan ne jäisi kaikki nurkkiin pyörimään jollei niitä laittaisi kiertoon ... mikä ihmetyksen aihe tämä nyt on ?
- mikki
kuin SEAT:in mikään malli.Nykyäänhän vaihtoautohinnoittelu menee siten, että 2 vuotta vanhasta maksetaan pääosin sama hyvitys merkkiin katsomatta. Kolmantena vuonna alkaa painaa muut arvot, kuin uutuusarvo.Octavia pitää arvonsa yhtä hyvin kuin Golf (vasta huomattu asia!), joka on toiseksi paras arvonpitäjä, heti Corolla stw-02->-mallin jälkeen.
- cordoba tdi
hankin 6kk sitten cordoban 1.9tdi:n ja olen täysin tyytyväinen. ei vikoja, hyvä ajaa jne
- autoilija....
...seat cordoban (1,9tdi) ajanut sillä itse n140.000km ja huom!!! kerran palanut ainoastaan ajovalon poltin. Kulutus pienimmillään ollut 3,9ltr satasella, joten olen ollut erittäin tyytyväinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1824310
- 341584
Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi401500Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen251494Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,201385- 1121316
Moi, nainen
Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun301190Kyllähän tämä vähän kirpaisee
Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah381187- 191149
Sulla on uskomaton luonne
Saat minut hetkessä iloiseksi, tai sanotaan nyt niin, että ajatus sinusta saa sydämeni hyppimään riemusta. En vain saa s441048