Siis mitä teen, vai enkö tee mitään?
Olen tavannut erään ihmisen, siis hänen työnsä merkeissä lähinnä, tuttavuutemme on edennyt hitaasti. Itse olisin valmis tutustumaan paremmin ja tekisi mieleni pyytää häntä VAIKKA KAHVILLE! Mutta mikä ihme siinä on, että vielä tässäkin iässä (52 v.) EN USKALLA. Kertakaikkiaan.
Luulen että eniten pelkään sitä, että hän kieltäytyy.Oishan kauheeta saada pakit. Mutta minun on pakko saada tietää mitä hän ajattelee minusta (koska olen itse aivan ihastunut). Joka kerta, kun tapaamme hän katsoo minuun juuri sillä tavalla, etten voi erehtyä. Hänen hymynsä saa sisimpäni laulamaan,,
Juttelemme aina mahd. paljon kaikenlaista tavatessamme, hän on todella mukava. Vaikuttaa jotenkin, että hänkin yhtä ujo kuin minä tässä asiassa, en tiedä. Annanko koko asian olla ja kidun vaan päivästä toiseen?
neuvokaa kiitos
23
1331
Vastaukset
- on usuttaa
näitä täältä sinne?
- pulttis
Varo ettet käsitä väärin sitä hymyä,ehkä hän on vain ystävällinen "työnsä merkeissä"
- juttukaveritko ? vaan
Sitä en tiedä ( tai ehkä en halua edes ajatella)
onko hän vapaa tai varattu. Mutta sen tiedän, ettei hän muitten "siis työnsä vuoksi" kanssa ole samanlainen. Tämä taitaa olla kai vaan vilkkaan mielikuvitukseni tuotetta ??? Mut enhän mä voi kuvitella sitä ihanaa hymyä? - pulttis
juttukaveritko ? vaan kirjoitti:
onko hän vapaa tai varattu. Mutta sen tiedän, ettei hän muitten "siis työnsä vuoksi" kanssa ole samanlainen. Tämä taitaa olla kai vaan vilkkaan mielikuvitukseni tuotetta ??? Mut enhän mä voi kuvitella sitä ihanaa hymyä?tuotat vain kärsimystä kaikille
- Hän on
juttukaveritko ? vaan kirjoitti:
onko hän vapaa tai varattu. Mutta sen tiedän, ettei hän muitten "siis työnsä vuoksi" kanssa ole samanlainen. Tämä taitaa olla kai vaan vilkkaan mielikuvitukseni tuotetta ??? Mut enhän mä voi kuvitella sitä ihanaa hymyä?siis joku kaupan kassa tai kioskin täti, kun et pitkien keskustelujen jälkeen tiedä edes onko varattu vai ei. Keskustelette ilmeisesti vain säästä tai maidon hinnasta?
Älä sekoita ammattiystävällisyyttä henkilökohtaiseen. Nämä yksinäiset, epätoivoiset herrasmiehet ovat varsinainen riesa palveluammatissa oleville. Täytyisi olla ystävällinen, mutta kun se tulkitaan flirtiksi.
Kysypä reippaasti siviilisäätyä ja pyydä vapaata kahville, ei ota kipeää. Jos on varattu, jätä siihen ekaan kysymykseen. - niin..
Hän on kirjoitti:
siis joku kaupan kassa tai kioskin täti, kun et pitkien keskustelujen jälkeen tiedä edes onko varattu vai ei. Keskustelette ilmeisesti vain säästä tai maidon hinnasta?
Älä sekoita ammattiystävällisyyttä henkilökohtaiseen. Nämä yksinäiset, epätoivoiset herrasmiehet ovat varsinainen riesa palveluammatissa oleville. Täytyisi olla ystävällinen, mutta kun se tulkitaan flirtiksi.
Kysypä reippaasti siviilisäätyä ja pyydä vapaata kahville, ei ota kipeää. Jos on varattu, jätä siihen ekaan kysymykseen."ammattiystävällisyyttä"
Meillä on aina kakkos vaihde päällä, noissa tilanteissa,
mutta tuuppas kattoon mikä vaihde on sit kun pääsee vapaalle,.....;)
- Oletko aikuinen?
Ota selvää mitä hän haluaa!
- hilma-tantti
Anna olla,pysy vain ystävänä!
- juttukaveritko
Kiitos kahdesta edellisestä vastauksesta,
taidan todella olla lapsellinen aikuinen, joka on vaan ihastunut siihen, että joku IHMINEN on minut huomannut ja osoittaa sen myös, enkä itse uskalla aloitetta tehdä. Täytynee vaan odottaa..
- niisku-myy46
Sama vika "Rahikaisella". Menee sisu kaulaan ja pupu pöksyyn vaikka on jo ikää ja muka kokemusta.
- etumies
mee kysymään siltä vaan että mitä sen mielessä oikee liikkuu: sano että haluat tietää mitä varten se katselee sinua pitkään ja että haluaako se tutustua paremmin. Siitä se asia selviää. Kysy toki kahden kesken ettei hää nolostu ja kiellä.
Elokuvissa pannaan paras kaveri asialle selvittämään tilanne. Voihan niinkin tehdä, jos menee pupu housuun itsellä.
Jos se sanoo että olet väärinymmärtänyt, on asia selvä ja voit siirtyä muille laitumille. Turha huokailla tyhjää unelmaa. - samaan malliin
koska: jos hän on varattu, tulee huti. Ja ystävyys katkeaa. Ja tuntuu karvaalta. Ajan mittaan saat selville, onko hän vapaa. Kun tulee puhe esim. mitä sitä illalla tekisi...menisikö lenkille tai..tällaisii hienovaraisii juttuja.
Neuvoisin siis jatkamaan samaan malliin. =) - kieltäytyy !!!
jos tilanne on tuo,,,,,
neuvoja kysyt, niin neuvoni on:
varaudu kieltäytymiseen
mieti strategiat:
mitä teet sitten
mitä sanot sitten
aiotko luovuttaa
vai yritätkö uudelleen
mistä tiedät ettei kannata yrittää
uudelleen
jos päädyt ratkaisuun, että kannattaa
vielä yrittää
miten etenet
- älä menetä itseluottamustasi missään vaiheessa tai tilanteessa,
sillä sen avulla nouset vielä! - nainen !
sillä mies olisi jo kysynyt !
sanoisin luultavasti hänelle jossain sopivassa tilanteessa kahden kesken esim.: "Minusta sinun kanssasi on aina niin mukava keskustella. Olisi kiva jutella joskus pitempäänkin ihan rauhassa. Sopisiko sinulle, että lähtisimme joskus yhdessä ......?" (kahville tms., mikä tuntuisi mahdollisimman luontevalta ja neutraalilta?)
Jos hän vastaa myöntävästi, voit sitten kysyä häneltäkin, mihin hän mieluiten lähtisi. Pidä huoli, ettei aikaa myöntävästä vastauksesta ajatuksen toteuttamiseen kulu kovin paljon aikaa. - Tietysti sinulla saattaisi joskus yllättäen olla vaikka ylimääräinen lippu jonnekin, josta tiedät hänen olevan kiinnostunut ja voisit kysyä lähtisikö hän mukaan ym.ym.
Mielestäni et voisi edes nolata itseäsi, kun et puhuisi ihastumisestasi vielä yhtään mitään. Jos hän suostuu tapaamiseen, voit sitten vähitellen ottaa selvää hänen mahdollisista tunteistaan. Eihän sinulla ole mitään menetettävää, mutta saattaa olla vaikka kuinka upeita asioita voitettavana.
Ajattelepa mielessäsi, mitä tekisit, jos hän olisi samaa sukupuolta. Ei tehdä asioista turhan vaikeita, eikä jätetä hyviä mahdollisuuksia käyttämättä vain siksi ettemme uskalla.
Älä tuhlaa aikaa, ryhdy toimeen. ;))
PS: Kerro meillekin, kuinka kävi. Onnea!- juttukavereitako
HEI ja kiitos kaikille jotka viitsitte vastata!!!
Oppituntia kaipasin ja neuvoja sain, joten pakko on uskaltaa...Olen siis nainen, vastauksena sille eräälle, joka sen arvasi, tässä iässä on kait tottunut ja odottaa, että mies tekee aloitteen..
Tämä "asia" on edennyt tähän pisteeseen siten, että vuorotellen olemme antaneet ns. "aihetta",
johon toinen on kyllä vastannut. Nyt etenen pikkuhiljaa siihen kahvihetkeen, rohkeampana. Ja hei; en siis tarkoita mitään "ns iltapäiväkahveja",vaikka eipä silti...
Ilmoitan sitten miten kävi. Älkää nyt kumminkaan ihan heti odottako viestiä....ILOISTA kevättä teille kaikille :o)!!! - pikku-aapeli
juttukavereitako kirjoitti:
HEI ja kiitos kaikille jotka viitsitte vastata!!!
Oppituntia kaipasin ja neuvoja sain, joten pakko on uskaltaa...Olen siis nainen, vastauksena sille eräälle, joka sen arvasi, tässä iässä on kait tottunut ja odottaa, että mies tekee aloitteen..
Tämä "asia" on edennyt tähän pisteeseen siten, että vuorotellen olemme antaneet ns. "aihetta",
johon toinen on kyllä vastannut. Nyt etenen pikkuhiljaa siihen kahvihetkeen, rohkeampana. Ja hei; en siis tarkoita mitään "ns iltapäiväkahveja",vaikka eipä silti...
Ilmoitan sitten miten kävi. Älkää nyt kumminkaan ihan heti odottako viestiä....ILOISTA kevättä teille kaikille :o)!!!Noista "ns. iltapäiväkahveista" olet oikeassa,moni mies haluaa juuri naisen vain siihen pisteeseen,siitä voi alkaa hyväksikäyttö,tutustu kunnolla ja ota ennenkaikkea selville onko hän vapaa,siitä osoitus on esimerkiksi se että hän antaa kotipuhelinnumeronsa mukisematta "olen niin harvoin kotona joten paras soittaa kännykkään" :)))
- just
niin kuin sisimpäsi sanoo. Haistata pitkät kaikille varoituksille.
- paula
Kirsjoituksesta päätellen olet mies.. Naisen rooli on vaikea, hänen pitäisi tehdä aloitetta ja kuitenkin olla hiljaa?? vaikeaa eikö vaan.
Jos pyydät kahville vaikka heti tai kohta niin sittenhä selvii sanot et sie tarjoat, kato et on hiljainen aika ettei kiire paina, siitä se ehkä lähtee ja silleen joten suukko ja onnea uusi kohde, jollet kerran uskalla kysellä, tästä samallaisesta jutusta oli äskettäin kirjoittelua.
Sait tässä jo monta neuvoa, koita nyt niistä joku löytää, jos aikuinen ihminen olet.
Annapa palautetta, kuinka selviydyit, vai jäikö häntä koipien väliin ja puikit pakoon, kuin pupujussi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391429Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7941
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71806