Uskovat kirjoittajat haluaisin pyytää,että tehkää oma nimimerkki, jolla voitte puollustaa vanhurskautta, Jumalan Sanaa. En halua sitoa ketään nettikirjoittamiseen, mutta jos kuitenkin kirjoitat, oma nimimerkki 24:ssä antaa uskottavuutta lisää!
Tämä sen tähden koska olen tavannut täällä harhaoppisten, esim Jehovien ja Mormoonien kirjoituksia, jotka kyllä kirjoittavat "uskonnolliseen tyyliin", mutta kun kirjoituksia tutkii tarkemmin, niin käykin ilmi, että lainaukset eivät olekaan Pyhästä Raamatusta, vaan jostakin muusta vaikka tekstin alla käytetään merkintätapaa esim (Mark. xx:xx) jossa xx on raamatun paikka. Ja myös esimerkiksi Enkeli Gabrielia yritetään koroittaa Pyhän Hengen rinnalle yms. harhaoppia on siis ollut uskovaiselta näyttävissä kirjoituksissa.
Eli jos olet uskova ja koet kutsumuksen kirjoittaa, niin tee nimimerkki ja kirjoita mihin sinä uskot, miten sinä uskot Jeesuskseen, onko Jeesus Herrasi, pelastajasi, ja olet saanut syntisi anteeksi jne...
Olisi myöskin valtavan hyvä, jos uskovat haluaisivat kehittyä uskovina siten, että jos ei vielä ole toiminnassa armolahjoja 1 kor 12. Niin hankkisitte niitä. Nimittäin rakkaus Kristukseen Jeesukseen vähentää törmäilyjä netissä. Uskovaisten ei ole hyvä käydä toistensa kimppuun.
Eli olisi hyvä, jos uskovaisella kirjoittajalla olisi vähintään yksi tai useampia armolahjoja 1 kor 12 luettelosta. Tässä ei seurakunnan valtuuts riitä, nimittäin jos on VAIN seurakunnna valtuutus, ei Pyhän Hengen, niin ihminen ei osaa vielä julistaa, hän ehkä osaa vain sanoa että "Liity seurakuntaan". Seurakunnat ovat raamatussa, mutta seurakuntaan kuuluminenkaan ei pelasta, ellei ole henkilökohtaista uskoa Jeesukseen.
Eli siis tässä armolahjaluettelo 1 kor 12 kohdasta.
http://www.jeesusonherra.net/armolahjat.htm
Eli silloin uskovat jotka haluavat julistaa sanaa, ja joilla on valtuutus Pyhältä Hengeltä, erottuvat siten, että historiasta voidaan nähdä mitä tämä henkilö on kirjoittanut. Silloin kunkin henkilön historia 10 viestiä todistaa minkälainen henkilö on kyseessä.
Myöskin uskova, kun kirjoitat suomi24 nimimerkillä, kuten tämä vähentää sitä, että et niin kärkkäästi hyökkää toista uskovaa vastaan, kun historiasi tallentuu. ja toistaalta kun on oma nimimerkki ja jos tuli tehtyä virhekirjoitus, voi sen pyyhkiä pois, toiminnalla "poista oma viesti".
Tässä on minun nimimerkkini:
http://galleria.suomi24.fi/jumalan-tulenkantaja
ja sitten nettisivuni ovat tässä
http://www.jeesusonherra.net/
Armolahjat ovat sikäli tärkeitä, että Jeesus on aivan oikeasti kiinnostunut jokaisesta ihmisestä, joka voisi tehdä Jumalan valtakunnan työtä. Ilman Pyhää Henkeä ei ole valitettavasti hyödyllistä esimerkiksi väitellä ja väitellä. Eli siksi on tärkeää saada armolahjoja ja armolahjojen kautta pääsee Pyhän Hengen äänen kuulemiseen. Ja armolahjojen kautta voi kuulla kutsun Julistajaksi, johon tulee sitten yleensä kaksi vahvistusprofetiaa ja siitä seuraa koulutus Jumalan koulussa sanan julistajaksi, kun antautuu kutsulle, eikä anna KENENKÄÄN sammuttaa sitä. Minä en antanut kenenkään sammutta sitä ja kutsu on kantanut ja tuottanut hedelmää sen jälkeen kun sain sanan julistajan palveluvoitelun, joka on voimassa 24h vuorokaudessa.
Eli armolahjasivu on tässä.
http://www.jeesusonherra.net/armolahjat.htm
Armolahjoja olisi hyvä opetella käyttämään toisten uskovien seurassa. Esimerkiksi profetiaan ei pidä lisätä omia juttuja, eikä pidä yritää selittää mitä se tarkoittaa. JA profetiat tulee olla jo mielessä tutkittu, että ne ovat RAamatun Uuden Testamentin mukaisia, eli Sana tätyy osata!
Uskoville nettikirjoittajille!
23
1245
Vastaukset
- ...
Aivan sama kirjottaako noita satuja nimimerkillä vai ei...
Yhtä naurettavia ne on joka tapauksessa...
Kun vaan onnistuis ittekkin kehittelee noin suositun satukirjan... tai no, voihan sitä ottaa vaikka nalle puhin ja lähteä julistamaan sitä ainoaksi oikeaksi... kunhan on vain riittävän isot asevoimat takana... tai menee kehitysmaihin "jaloon lähetystyöhön"... eli toisinsanoen kiristämään porukkaa... "et saa ruokaa jollet tunnusta tätä satua"...
On se ylevää toimintaa tuo... - Trubaduuri
Sinäkään et yksin mitään totutta edusta, joten ota vähän rakastavampi asenne ihmisiin, myös jonkun toisen uskontokunnan ja seurakunnan edustajiin sekä jäseniin. Ja sitten, osoita teoillasi rakkauttasi ja rauhantahtoisilla sanoillasi hengellisyyttäsi, siis jos niitä löytyy.
- tulityöt
Parempi kun vielä liittäisit jonkin varoitusmerkin nimimerkkisiperään hymiön.
Varokaa kaikenlaisia tulenheittäjiä ja tulennielijöitä! - siitä ehdotuksesta....
rekisteröitykööt, jotka tuntevat siihen halua.
Näinkin voisi ajtella ,että tarviiko Jumalan sana puolustajia tällä palstalla...
Mitenkähän kävisi jos lakattais PUOLUSTAMASTA.- muukalainen 4
teitä, en nyt ehdi muuta sanoa.
- ...että...
muukalainen 4 kirjoitti:
teitä, en nyt ehdi muuta sanoa.
...jo tuo pieni sanasi kiireessä heitettynä osoitti miten aliarvioit minua.
Ja ollaan aivan vieraita toisillemme...:)
Se, että heitin ajatuksen ,että mitä jos lakattais puolustamasta, tarkoitti täällä esiintyvää ärsyttävää OIKEASSA olemisen henkeä. - muukalainen 4
...että... kirjoitti:
...jo tuo pieni sanasi kiireessä heitettynä osoitti miten aliarvioit minua.
Ja ollaan aivan vieraita toisillemme...:)
Se, että heitin ajatuksen ,että mitä jos lakattais puolustamasta, tarkoitti täällä esiintyvää ärsyttävää OIKEASSA olemisen henkeä.alempaa viestiäni.
MIETI???? - muukalainen 4
muukalainen 4 kirjoitti:
alempaa viestiäni.
MIETI????enää katseltavaa.
Liekö poistettu siinä samassa kuin se viesti johon
olin vastannut. Kumpi lie pahempi Jumalan vastainen,
vai Jumalan tahdon mukainen???
Taivaan Isä sen tietää.
Murheellista todella murheellista jos Jumalan
sanan Totuutta ei kestetä kuulla.
Se mitä täällä puhutaan, että uskovat ovat uskovia
vastaan.
Mitä se on ????
Jokainen joka on todella Herran Jeesuksen
Vapahtajamme kohdannut ei häntä ei heitä vastaan
voi kukaan olla.
"Mutta me tiedämme, että kaikki yhdessä vaikuttaa
niiden parhaaksi, jotka Jumalaa rakastavat,
niiden, jotka hänen aivoituksensa mukaan ovat
kutsutut.
Sillä ne, jotka hän on edeltätuntenut,hän on myös
edeltämäärännyt Poikansa kuvan kaltaisiksi,
että hän olisi esikoinen monien veljien joukossa;
Mutta jotka hän on edeltämäärännyt, ne hän on myös
kutsunut, ne hän on myös vanhurskauttanut;
mutta jotka hän on vanhurskauttanut,
ne hän on myös kirkastanut.
Mitä me siis tähän sanomme?
Jos Jumala on meidän puolellamme, kuka voi olla
meitä vastaan?
Hän, joka ei säästänyt omaa Poikaansakaan, vaan
antoi hänet alttiiksi kaikkien meidän edestämme,
kuinka hän ei lahjoittaisi meille kaikkea muutakin
hänen kanssansa?
Kuka voi syyttää Jumalan valittuja?
Jumala on se joka vanhurskauttaa." muukalainen 4 kirjoitti:
enää katseltavaa.
Liekö poistettu siinä samassa kuin se viesti johon
olin vastannut. Kumpi lie pahempi Jumalan vastainen,
vai Jumalan tahdon mukainen???
Taivaan Isä sen tietää.
Murheellista todella murheellista jos Jumalan
sanan Totuutta ei kestetä kuulla.
Se mitä täällä puhutaan, että uskovat ovat uskovia
vastaan.
Mitä se on ????
Jokainen joka on todella Herran Jeesuksen
Vapahtajamme kohdannut ei häntä ei heitä vastaan
voi kukaan olla.
"Mutta me tiedämme, että kaikki yhdessä vaikuttaa
niiden parhaaksi, jotka Jumalaa rakastavat,
niiden, jotka hänen aivoituksensa mukaan ovat
kutsutut.
Sillä ne, jotka hän on edeltätuntenut,hän on myös
edeltämäärännyt Poikansa kuvan kaltaisiksi,
että hän olisi esikoinen monien veljien joukossa;
Mutta jotka hän on edeltämäärännyt, ne hän on myös
kutsunut, ne hän on myös vanhurskauttanut;
mutta jotka hän on vanhurskauttanut,
ne hän on myös kirkastanut.
Mitä me siis tähän sanomme?
Jos Jumala on meidän puolellamme, kuka voi olla
meitä vastaan?
Hän, joka ei säästänyt omaa Poikaansakaan, vaan
antoi hänet alttiiksi kaikkien meidän edestämme,
kuinka hän ei lahjoittaisi meille kaikkea muutakin
hänen kanssansa?
Kuka voi syyttää Jumalan valittuja?
Jumala on se joka vanhurskauttaa."kuitenkin se, että Jumala ei koskaan sodi itseänsä vastaan, vaan yhdistyy omiinsa ja yhdistää omansa. Tämä ei ole mikään ihmistemppu, vaan Totuuden Hengen toimintaa, jonka vain harva nykypäivänä tunnistaa.
Jeesus ei turhaan sanonut: Kun ihmisen Poika tulee, löytäneekö hän uskoa maan päältä.
Tässä tarkoitetaan sitä Elävää, Voimallista, läpi kallionkin murtavaa ,todellista Jumalan Pyhän Hengen synnyttämää uskoa, joka ei totisesti ole joka miehen.
Anokaa tätä, etsikää tätä, kolkuttakaa, niin teille avataan.- muukalainen 4
SofiaDaan kirjoitti:
kuitenkin se, että Jumala ei koskaan sodi itseänsä vastaan, vaan yhdistyy omiinsa ja yhdistää omansa. Tämä ei ole mikään ihmistemppu, vaan Totuuden Hengen toimintaa, jonka vain harva nykypäivänä tunnistaa.
Jeesus ei turhaan sanonut: Kun ihmisen Poika tulee, löytäneekö hän uskoa maan päältä.
Tässä tarkoitetaan sitä Elävää, Voimallista, läpi kallionkin murtavaa ,todellista Jumalan Pyhän Hengen synnyttämää uskoa, joka ei totisesti ole joka miehen.
Anokaa tätä, etsikää tätä, kolkuttakaa, niin teille avataan.mitä sanot.
Todellinen Elävä usko ei ole mikään, ei todellakaan
mikään ihmisen, ihmisten oma temppu.
Todellinen Elävä usko on uskoa jonka Jeesus vain
voi antaa, sitä siis toinen ihminen ei voi toiselle
ihmiselle antaa.
Se usko jonka Jeesus antaa ei millään muotoa ole
korottamassa ihmistä.
Ihminen joka on kohdannut Jeesuksen ja saanut
kuulla häneltä; sinun syntisi ovat anteeksi
annetut, mene äläkä täst edest enää syntiä tee,
niin tällainen ihminen ei voi kerskata missään
muodossa itsestään, saavutuksistaan,erinomaisuudestaan
vaan tällaisen ihmisen kerskauksena on vain
ja ainoastaan Jeesus Kristus se mitä hän on.
- asiasta
Useinmiten on hyödyllistä, ettei ole tunnistettavissa tietyksi nimimerkiksi.
Jos on jotain sanottavaa, on asia tärkempi ilmaistava kuin kertoa sanoja.
Toiset asiat taas ovat hyvä keroa kirjatulla nimimerkillä, jos samaa aihetta on kirjoitettuna useammissa viesteissä.
Näin ne joita asia kiinnostaa, voivat löytää viestin helpommin.Olen samaa mieltä, että usein näkee tartuttavan asian ilmoittajan henkilöllisyyteen, eikä itse asiaan.
Henkilökohtaisesti kuitenkin koen, että minulle on tärkeää pysyä sanojeni takana, sillä sanat jotka tuon julki, ovat erottamaton osa persoonallisuuttani.
Ymmärrän kyllä, että nähtyä rekisteröidyn nimimerkin, asian sisältöön ottaa jo ennalta käsin tietynlaisen näkökulman, jota on ehkä hankalaa sivuuttaa vastatessa ja pohtiessa itse asiaa.- Lukihäiriöinen
Laurentius kirjoitti:
Olen samaa mieltä, että usein näkee tartuttavan asian ilmoittajan henkilöllisyyteen, eikä itse asiaan.
Henkilökohtaisesti kuitenkin koen, että minulle on tärkeää pysyä sanojeni takana, sillä sanat jotka tuon julki, ovat erottamaton osa persoonallisuuttani.
Ymmärrän kyllä, että nähtyä rekisteröidyn nimimerkin, asian sisältöön ottaa jo ennalta käsin tietynlaisen näkökulman, jota on ehkä hankalaa sivuuttaa vastatessa ja pohtiessa itse asiaa.Voin sanoa, että olet pannut minun sanomaksi, sellaisia sanoja joita en ole, sanonutkaan. Mitä armo lahjoihin tulee, minulla on niitä aika monta, Pofetan armolahja, kielellä puhumisen ja selittämisen lahja, henkien erottamisen lahja, raamatun tulkitsemisen lahja, henkeenpuhumisen lahja, viisauden ja ilmstyksen lahja. Maalamisen lahja. Minä olen rekisterissä, en kuulu muuhun, Jeesuksen seurakuntaan. Olen uudesti syntynyt, 20 vuotta sitten, olen ollut Jumalaan kasvatuksessa. Kipetä ja koviakin kasvatuksia läpikäyneenä, haluan tuoda kaikaen kunnian Jeesukselle. Siksi ei ole aika ketoa, millä nimellä olen rekisterissä. Ei ole maanpäällä, täydellistä työn tekijää.
Jeesuksen armossa ja rakkaudessa, on minulle kyllin. Esiinnyn lukihäiriöisenä, koska olen vajavainen, Herra on sinunkin kanssasi antaen sinulle, viisautta ja voimaa. Siunausta työllesi. - kirjoitan
Laurentius kirjoitti:
Olen samaa mieltä, että usein näkee tartuttavan asian ilmoittajan henkilöllisyyteen, eikä itse asiaan.
Ymmärrän kyllä, että nähtyä rekisteröidyn nimimerkin, asian sisältöön ottaa jo ennalta käsin tietynlaisen näkökulman, jota on ehkä hankalaa sivuuttaa vastatessa ja pohtiessa itse asiaa.Kirjoitan tietynlaiset viestit kirjautuneena.
En halua sekoittaa viestieni aihepiiriä
kovin moneen asiaan.
Tärkeimmissä asioissa, (esim.tämä ei ole) kirjoitan kirjautuneena. Lukihäiriöinen kirjoitti:
Voin sanoa, että olet pannut minun sanomaksi, sellaisia sanoja joita en ole, sanonutkaan. Mitä armo lahjoihin tulee, minulla on niitä aika monta, Pofetan armolahja, kielellä puhumisen ja selittämisen lahja, henkien erottamisen lahja, raamatun tulkitsemisen lahja, henkeenpuhumisen lahja, viisauden ja ilmstyksen lahja. Maalamisen lahja. Minä olen rekisterissä, en kuulu muuhun, Jeesuksen seurakuntaan. Olen uudesti syntynyt, 20 vuotta sitten, olen ollut Jumalaan kasvatuksessa. Kipetä ja koviakin kasvatuksia läpikäyneenä, haluan tuoda kaikaen kunnian Jeesukselle. Siksi ei ole aika ketoa, millä nimellä olen rekisterissä. Ei ole maanpäällä, täydellistä työn tekijää.
Jeesuksen armossa ja rakkaudessa, on minulle kyllin. Esiinnyn lukihäiriöisenä, koska olen vajavainen, Herra on sinunkin kanssasi antaen sinulle, viisautta ja voimaa. Siunausta työllesi.Ajattelin ilmoittaa, ettei mene ohi Tulenkantajalta.
Muuten Lukihäiriöinen. Olen lukenut jo jonkin aikaa viestejäsi, ja ihan rohkaisuna (vaikka tuskin mielipiteelläni on kovinkaan merkitystä) haluan sanoa, että sinusta huokuu Jeesuksen rakkaus ja Pyhän Hengen läsnäolo.
Rukouksen hengessä toivotan sinulle runsasta Jumalan siunausta, ja toivotan kaikkea hyvää sinun elämääsi ja palvelustehtävääsi :)
Veljesi Kristuksessa, Laurentius.- Lukihäiriöinen
Laurentius kirjoitti:
Ajattelin ilmoittaa, ettei mene ohi Tulenkantajalta.
Muuten Lukihäiriöinen. Olen lukenut jo jonkin aikaa viestejäsi, ja ihan rohkaisuna (vaikka tuskin mielipiteelläni on kovinkaan merkitystä) haluan sanoa, että sinusta huokuu Jeesuksen rakkaus ja Pyhän Hengen läsnäolo.
Rukouksen hengessä toivotan sinulle runsasta Jumalan siunausta, ja toivotan kaikkea hyvää sinun elämääsi ja palvelustehtävääsi :)
Veljesi Kristuksessa, Laurentius.Toivon, että saat viestini. Sinussa on sama Henki kuin, minussa kyllä Henki Hengen tuntee.
Siunausta sinulle ja oiken paljon rakkautta, Jeesuksessa. Rakennutaan yhdessä, Jeesuksen hellässä huomassa. Lukihäiriöinen kirjoitti:
Toivon, että saat viestini. Sinussa on sama Henki kuin, minussa kyllä Henki Hengen tuntee.
Siunausta sinulle ja oiken paljon rakkautta, Jeesuksessa. Rakennutaan yhdessä, Jeesuksen hellässä huomassa.Kuin myös :)
Jatketaan kirjoittelua.- Lukihäiriöinen
Laurentius kirjoitti:
Kuin myös :)
Jatketaan kirjoittelua.Mielen kiintoista tavata saman henkisiä, minä olen ollut uskossa 20 vuotta, aina voi oppia uutta.
Melelläni keskustelen kanssasi, opin tiet tähän asti, ovat olleet lähinnä, raamattupiirin pitoa kotona. Voin vapaasi käyttää lahjojani, toisten hyväksi.
Kun olen tutustunut Jeesukseen lähemmin, eikä minulla ole muutakuin se kuva, että Jeesus on kaikki valtias, ja Hän on paras ystäväni, voin puhua asioista jotka ovat ihan pieniä, taikka suuria, riipuen tilanteesta.Jeesus on kiinostunut, kaikista asiosta mitä teen.
Joskus puhun hänen kanssaan kukista, joskus mailman tapahtumista, siis laidasta laitaan.
Joskus hän todella laskee leikkiä, opastaa kaikessa, ennenkaikea minut on kasvatettu, ihmis suhteisiin, olen avioliittojen esirukoilija, myöskin monet pyytävät esirukousta, tämä rkoilian lahja toimii, saan aina todisteita siitä.
Rukous piiriin kuuluu, toista kymmentä henkilöä, eri uskontokunnista, nyt kuulumme Jeesuksen ruumiin rakentamiseen, kaikilla on omat alueet kokemuksia. Kokonaisuus rakentuu monesta jäsenestä.
Hengen lahjat toimivat, itsekellekkin Herran tahdon mukaan.
Minä toimin Pofettana, Jeesus on kouluttanut, minua koko ajan, nuhdellut, kasvattanut ja ennen kaikkea rakastanut.
Silloin kun sain Pofetan lahjan, todella jouduin kaikkien hylkäämäksi, mutta ihmis suhteet ovat palautuneet, Jeesuksen lupauksen mukaan.
On todella yritetty lahjani, polkea maan rakoon, olen saanut kokea hengellisen kateuden, vieläkin tunnen sitä, henkien erottamisen lahjalla.
Mutta Jeesus on minut vahvistanut, kantamaan lahjoja, virheitäkin tuli alussa kun en ollut kasvanut hengellisesti. Eikä minusta oltu vielä erotettu Henkeä ja sielua.
Hengellinen ihminen ajattelee, Hengellisesti, tahtoen lähimmäisille parasta. Ilotsee sitä mitä toinen saa ja kiittää toisenkin puolesta Jeesusta.
Joskus saan kunnella ihmisten kertomuksia, ja kokemuksia ihmeistä, joskus rankoista kokemuksista.
Kuuntelemisen taito on tärkeä.
Onnellinen se, joka saa olla Herran rakauden alainen, noin nuorena, toki raamattu piirissä on suuri ikähaitari, nuoria on sinunkin ikäisiä ja nuorempiakin.
Minua on koulutettu olemaan, kaiken ikäisten kanssa. Nuorissa on haastetta aina, koska tämänpäivän nuoret, ovat hyvinkin vomakas tahtoisia. Tiedollisia ja taidollisia. Jatketaan keskustelua siunausta sinulle.
- auls
Olen kirjoitellut monenlaisilla nimimerkeillä ja lukenut useita netikirjeitä. Siellä on tosiaan paljonkin sellaisia väittämiä joihin en tunne voivani yhtyä. Olen ollut uskossa Jeesukseen jo 32v nyt tuntuu niin hyvälle. Tämä netti juttu alkoi kun uskova veljeni kehoitti minua siihen. Kysyin vanhemmisto veljiltä mitä mieltä he ovat asiasta. Samoin kysyin seurakunnan saarnaajalta. He kaikki tukivat minua ja kehoittivat mukaan. Nimimrkkeinä on ollut auls,auls v viisi,auls viisi v, alp, alps,alpc. lisäksi koko joukko muitakin nimimerkkejä kuten .. , ... jne. Huomasin myös, että lukiat eivät löydä juttujani, kun vaihtaa nimimerkin on lähdettävä aina kuin alusta. Tunnen arkuutta tätä kohtaan, minua kuitenkin kannustaa se tieto että Jumalan sana ei koskaan tyhjänä palaja. Siunausta työllesi
- liekki
armolahjasta oli mielenkiintoinen, kiitokset =>
Niitäkin 370 ihmisparkaa, jotka tällaisen itsekehujan
sanojen mukaisesti ovat hänen ihmisoppinsa
mukaiseen uskoon tulleet. Olisivat malttaneet
odottaa Jumalan kutsua taivaasta, sillä:
"Ne, jotka Jumala kutsuu, ne pelastuvat."
Ihmisten käsien alta saadaan ylle vain Jumalan
kirous. Lue Jeremia 17:5-10.
Kyllä kaltaisiasi viettelijöitä on tämä nettikin
jo täynnä, ja totuudesta luopuneille ihmisille
heidän miellyttämisen evankeliuminsa ovat ihanaa
huumetta: "Jeesus rakastaa sinua ja sinua ja sinua!"
Tällainen on näiden sanoma, vaikka pitäisi
sanoa: "Ellet käänny - olet tuhon oma."- Naomi
Jeesus antoi lähetyskäskyn.
Jeesus rakastaa meitä ihmisiä. Jeesus on lempeä ja rakastava. Hän haluaa, että pelastuisimme.
Kuullaanko Jumalan ääni sanantuojan sanoissa, jos sanantuojan sanat ovat täynnä kovuutta ja kylmyyttä? Naomi kirjoitti:
Jeesus antoi lähetyskäskyn.
Jeesus rakastaa meitä ihmisiä. Jeesus on lempeä ja rakastava. Hän haluaa, että pelastuisimme.
Kuullaanko Jumalan ääni sanantuojan sanoissa, jos sanantuojan sanat ovat täynnä kovuutta ja kylmyyttä?Lähetyskäskyssään Jeesus kielsi omiansa lähtemästä
hänen sanomaansa viemään ennen kuin vasta sitten
kun he ovat saaneet sydämeensä hänen Totuuden Henkensä.
Rakkauden julistaminen ilman tätä Henkeä on mitä
suurinta valhetta. Siksi ihmiskunta elääkin
Ilmestyskirjan aikaa, joka on täynnä jos
jonkinlaista miellyttämisen evankeliumia, joilla
ihmisparat on viety tähän rajuun eksytykseen.
Totuuden Hengen antamalla evankeliumilla ei
ihmisiä ystäviksi saada. Siksi Jeesus puhuukin
vain harvojen pelastumisesta.
Tämän tiesi Paavali ja tämän olen saanut minäkin
jo elämässäni todeksi elää, kun kaikki entiset
ystävät katosivat ja heidän tilalle ovat tulleet
vain muutamat harvat, jotka Jeesus on lähelleni
johdattanut. He kyllä sietävät kuulla totuutta.
"Yritänkö minä tässä vaikuttaa ihmisiin? Tai
kukaties Jumalaan? Pyrinkö olemaan ihmisille
mieliksi?
Jos vielä pyrkisin miellyttämään ihmisiä, en olisi
Kristuksen palvelija.
Teen teille selväksi, veljet (ja sinulle sisar
Naomi), että minun julistamani evankeliumi ei ole
ihmismielen mukainen.
Enhän minä ole sitä ihmisiltä saanutkaan, eikä
kukaan
ole sitä minulle opettanut, vaan sain sen, KUN
JEESUS KRISTUS ILMESTYI MINULLE."
Jos Kristuksen totuus ei saa repiä auki ihmisten
teköpyhiä sydämiä, ei niitä Jumalan rakkauskaan
voi parantaa, koska sydämessä ei mitään haavaa
ole.
Ei terve tekopyhä sydän, joka on valheen armolla
ja rakkaudella puudutettu, mitään todellista
parantajaa tarvitse.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1824200
- 331538
Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi401470Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen211433Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,171332- 1071259
Kyllähän tämä vähän kirpaisee
Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah381167Moi, nainen
Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun301160- 121067
Sulla on uskomaton luonne
Saat minut hetkessä iloiseksi, tai sanotaan nyt niin, että ajatus sinusta saa sydämeni hyppimään riemusta. En vain saa s441018