Pulinapoksi

Lonely_Wolf

En tiiä aihetta, tiiättekö te ? Ens alkuun tässä lähetyksessä ote ruotsalaisesta päiväkirjasta;

Ruotsalaiset tiedemiehet kuuntelivat venäläisten kolleegoiden paatoksesta. Kyse oli kuussa matkailuista. Viimein tärkeän näköinen ruotsalainen tiedemies sanoi vakavana

-Mitä kuusta, me lennämme ensi viikolla aurinkoon.
Venäläiset katselivat äimistyneinä. Viimein yksi uskalsi tiedustella
-Aurinkoon, siellähän on hirveä kuumuus ?
Ruotsalainen hihkaisi
-Niin onkin, päivällä. Me lennetään sinne yöllä!

Mitä sitä muuta..

55

1429

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kipparinoma

Mielessä ei yhtään mitään....Elikkäs nähdään sanoi sokea kuurolle;o)

• sola"

mä kävin just laittamassa kymysyksen jousista ja kyydeistä tonne alemmas, mut voihan sitä jatkaa vaikka tänne, niin ei tartte loikkia... ;)

• kipparinoma
        sola" kirjoitti:

mä kävin just laittamassa kymysyksen jousista ja kyydeistä tonne alemmas, mut voihan sitä jatkaa vaikka tänne, niin ei tartte loikkia... ;)

vastasin jo sinne;o))))) Mä muuten tapasin asemalla miehen, joka kertoi itselleen mitä hänellä on päällään.."Minulla on harmaat alushousut,harmaat sukat,sininen paita...."

• sola"
        kipparinoma kirjoitti:

vastasin jo sinne;o))))) Mä muuten tapasin asemalla miehen, joka kertoi itselleen mitä hänellä on päällään.."Minulla on harmaat alushousut,harmaat sukat,sininen paita...."

joku tuttu huuhaalta sekin...me ollaan qummallisia.. :))))

Tarkastaja varmaan näki minkäväriset sullakin oli ne yhet... ;)

• kipparinoma
        sola" kirjoitti:

joku tuttu huuhaalta sekin...me ollaan qummallisia.. :))))

Tarkastaja varmaan näki minkäväriset sullakin oli ne yhet... ;)

kamalan intensiivisesti.......;o)

• törmäillään jos sokeaksi tullaan......

• kipparinoma
        amaryllie1 kirjoitti:

törmäillään jos sokeaksi tullaan......

silloinko vasta....tervehdys....Täällä kamalan pilvistä....sateen tuntua.

• sola"
        kipparinoma kirjoitti:

kamalan intensiivisesti.......;o)

Näki selvästi, että oli mieleen.. ;)

• kipparinoma kirjoitti:

silloinko vasta....tervehdys....Täällä kamalan pilvistä....sateen tuntua.

ukkosti ja satoi vielä äsken oikein kunnolla...tää paitulikansalainen oli ihan peloissaan...melkein menin sängyn alle evakkoon.....kissa kerkisi ennen minua...

• kipparinoma
        sola" kirjoitti:

Näki selvästi, että oli mieleen.. ;)

Ei vaan mun mieleen.....;o)

• kipparinoma
        amaryllie1 kirjoitti:

ukkosti ja satoi vielä äsken oikein kunnolla...tää paitulikansalainen oli ihan peloissaan...melkein menin sängyn alle evakkoon.....kissa kerkisi ennen minua...

päälle!!!! Kissalle kans...Hups...Eihän me sellaisia olekkaan viel suunniteltu saatikka tehty....:o/

• kipparinoma kirjoitti:

päälle!!!! Kissalle kans...Hups...Eihän me sellaisia olekkaan viel suunniteltu saatikka tehty....:o/

toki...koetestausmalli paituli kissoillekkin...mikä se sellainen kissa kohelenttipaitulikansalainen on joka ei paitulia tekaisisi kisulleen.......

• kipparinoma
        amaryllie1 kirjoitti:

toki...koetestausmalli paituli kissoillekkin...mikä se sellainen kissa kohelenttipaitulikansalainen on joka ei paitulia tekaisisi kisulleen.......

Tietysti...Kissa kojekaniinina...Ihanaa et sinulla on asiaan vihkiytynyt kissa....:o)))))))

• kipparinoma kirjoitti:

Tietysti...Kissa kojekaniinina...Ihanaa et sinulla on asiaan vihkiytynyt kissa....:o)))))))

kissa on todella aulis avustamaan kaikissa tälläisissä asioissa...
        kissapaitulin sovituksesta selvisin vain muutamalla pintanaarmulla....pahemminkin olisi voinut käydä jos kissa ei olisi noin älyttömän "kiltti"...iuh

• kipparinoma
        amaryllie1 kirjoitti:

kissa on todella aulis avustamaan kaikissa tälläisissä asioissa...
        kissapaitulin sovituksesta selvisin vain muutamalla pintanaarmulla....pahemminkin olisi voinut käydä jos kissa ei olisi noin älyttömän "kiltti"...iuh

kissasi...Mitä metodia käytit???...Yhkaus,lahjonta, kiristys???

• kipparinoma kirjoitti:

kissasi...Mitä metodia käytit???...Yhkaus,lahjonta, kiristys???

metodini oli aluksi....ota jalat allesi ja pakene...siis minä pakenin!!!!!
        nyt on ollut käytössä metodi, sovita paitulia kissallesi kun se nukkuu....ehdin saada paitulin päälle kissalle juuri ennen ensimmäistä kynsien sivallusta....minusta on kehkeytynyt aika nopsa tyttö.....

• kipparinoma
        amaryllie1 kirjoitti:

metodini oli aluksi....ota jalat allesi ja pakene...siis minä pakenin!!!!!
        nyt on ollut käytössä metodi, sovita paitulia kissallesi kun se nukkuu....ehdin saada paitulin päälle kissalle juuri ennen ensimmäistä kynsien sivallusta....minusta on kehkeytynyt aika nopsa tyttö.....

kekseliäisyyttäsi...ja nopeuttasi...Voisit muuten alkaa valmentautumaan paitulikansalaisten maratoonille...Mä olen sun goutsis;o)))

• sola"
        kipparinoma kirjoitti:

Ei vaan mun mieleen.....;o)

..taas mun huuhailusta, mut kokeillaan joskus paremmalla ajalla :)

yötä ja terveisiä.. ;)

• kipparinoma kirjoitti:

kekseliäisyyttäsi...ja nopeuttasi...Voisit muuten alkaa valmentautumaan paitulikansalaisten maratoonille...Mä olen sun goutsis;o)))

koskas se sellainen on......mitäs luulet ,kuinka pitkän maratoonin paitulikansalainen kiskaisee lievästi ontuen??????
        mulla on kumminkin kengässä joku kivi tai jotain......avaimet....puhelin tms....

• kipparinoma
        sola" kirjoitti:

..taas mun huuhailusta, mut kokeillaan joskus paremmalla ajalla :)

yötä ja terveisiä.. ;)

Hyvää yöyä;o)

• kipparinoma
        amaryllie1 kirjoitti:

koskas se sellainen on......mitäs luulet ,kuinka pitkän maratoonin paitulikansalainen kiskaisee lievästi ontuen??????
        mulla on kumminkin kengässä joku kivi tai jotain......avaimet....puhelin tms....

Rauhoitu kansalainen Eufrosyyne:o)) Maratoonille startti vasta viikon kuluttua....Puhelin kengässä vain eduksi...Pieni onnahtelu erottaa sut vain paremmin paituleinesi joukosta....:o)))))))))))))

• kipparinoma kirjoitti:

Rauhoitu kansalainen Eufrosyyne:o)) Maratoonille startti vasta viikon kuluttua....Puhelin kengässä vain eduksi...Pieni onnahtelu erottaa sut vain paremmin paituleinesi joukosta....:o)))))))))))))

kun tätä täällä nyt naurattaa niin ettei meinaa saada sanotuksi mitään.....
        viikossahan ehdin treenata vaikka millaiseen kuntoon itseni.....pitää hakea treenejä varten puhelimia kenkään liikkeistä...kyllä nyt luulisi sponsori-apua heltiävän..kun paitulit on omasta takaa....

• Lonely_Wolf

paljon ;)) siis mielessä. Kaikki ei vaan taida olla sensuurista johtuen paljastettavissa ;)).

No kieroonkahtoja ja sokea törmäs pyörillä toisiinsa. Kieroonkahtoja sanoi:
        -Kato mihin ajat.
        Sokea vastasi:
        -Aja mihin katot.

Että tuon sentään painokone hyväksyi ;).

• kipparinoma
        amaryllie1 kirjoitti:

kun tätä täällä nyt naurattaa niin ettei meinaa saada sanotuksi mitään.....
        viikossahan ehdin treenata vaikka millaiseen kuntoon itseni.....pitää hakea treenejä varten puhelimia kenkään liikkeistä...kyllä nyt luulisi sponsori-apua heltiävän..kun paitulit on omasta takaa....

kilpailevat(heittävät ensin maratoonin) kilvan päästäkseen meitä sponsaamaan...Siitä ei siis huolta...Varaudus nyt paitulitilausten tulvaan...Olen näet pestannut ne testaamamme könsikkäät mainostamaan uutta miesten paitulimallistoa kyseiseen urheilujuhlaan:o))

• Lonely_Wolf
        kipparinoma kirjoitti:

.. siis sellaisia kissoja jotka on johonkin vihkiytyneet ?? ;)).

Antakkee anteeksi järjen (minkä ???) juoksu, olen tullut pitkältä lenkiltä justiinsa..

• roirohkea
        Lonely_Wolf kirjoitti:

paljon ;)) siis mielessä. Kaikki ei vaan taida olla sensuurista johtuen paljastettavissa ;)).

No kieroonkahtoja ja sokea törmäs pyörillä toisiinsa. Kieroonkahtoja sanoi:
        -Kato mihin ajat.
        Sokea vastasi:
        -Aja mihin katot.

Että tuon sentään painokone hyväksyi ;).

kuullut että kieroonkatsoja olisi sama kuin keskiviikkosilmä,mut en tiedä.

• kipparinoma
        Lonely_Wolf kirjoitti:

.. siis sellaisia kissoja jotka on johonkin vihkiytyneet ?? ;)).

Antakkee anteeksi järjen (minkä ???) juoksu, olen tullut pitkältä lenkiltä justiinsa..

A.M.Ryllien kissa on hyvin suosiollisesti....ollut paitulimalliston testaajana jo vuodesta...öööö...tai jotain:o))))

Juoksitko kieli vyön alla Hukka;o)))?

• Lonely_Wolf
        kipparinoma kirjoitti:

A.M.Ryllien kissa on hyvin suosiollisesti....ollut paitulimalliston testaajana jo vuodesta...öööö...tai jotain:o))))

Juoksitko kieli vyön alla Hukka;o)))?

Mä just tolvana (minä siis) sain luettua ja mitä mun silmäni näkevät ??? URHEILUA !!! NelsonMANDELA!!!
        Ei kestä urheilua, kun sitä joka tuutista tulee ;)).

Sitä paitsi vaikka tassuni pitkät onkin jätän juoksemiset katukissoille ;)) Mä rullailin tänään 12 kilometriä.

Tuli tuosta paitulin laadusta mieleen, ettei kannata käyttää kiinalaisia, ne ei kissan kynsiä kestä.

• Lonely_Wolf
        roirohkea kirjoitti:

kuullut että kieroonkatsoja olisi sama kuin keskiviikkosilmä,mut en tiedä.

itsekin vundeerata. Vai keskiviikko.. tietty siinä tapauksessa, ja vain ja ainoastaan.. että kyse on pikkuperjantaista :).

• kipparinoma
        Lonely_Wolf kirjoitti:

Mä just tolvana (minä siis) sain luettua ja mitä mun silmäni näkevät ??? URHEILUA !!! NelsonMANDELA!!!
        Ei kestä urheilua, kun sitä joka tuutista tulee ;)).

Sitä paitsi vaikka tassuni pitkät onkin jätän juoksemiset katukissoille ;)) Mä rullailin tänään 12 kilometriä.

Tuli tuosta paitulin laadusta mieleen, ettei kannata käyttää kiinalaisia, ne ei kissan kynsiä kestä.

goutsaan....Kaikkinainen urheilu(paitsi mustelmia aiheuttava rullailu) on rasittava:o))

Kiinalainen kangas on kaunista katsella....Siksi me käytämme vain kotimaista(?) laatua...kunnon karkeaa pellavaa...ainakin pakkopaituleihin:o)))

• kipparinoma kirjoitti:

kilpailevat(heittävät ensin maratoonin) kilvan päästäkseen meitä sponsaamaan...Siitä ei siis huolta...Varaudus nyt paitulitilausten tulvaan...Olen näet pestannut ne testaamamme könsikkäät mainostamaan uutta miesten paitulimallistoa kyseiseen urheilujuhlaan:o))

quu, miten sinä kuvittelet minun kerkiävän ihan kaikkeen?????
        jos minä treenaan maratooniin puhelin kengässä ja samalla koitan saada aikaiseksi kissapaitulimallistoa niin sinun pitää ottaa hoitoosi könsikäspaitulitilaukset...sovituksineen...vaika tiedän ettet millään tahtoisi sitä sovitusta ottaa kontollosi.......
        quistinen! kyllä miestenpaitulit pitää sovituttaa ennen myyntiä....

• kipparinoma
        amaryllie1 kirjoitti:

quu, miten sinä kuvittelet minun kerkiävän ihan kaikkeen?????
        jos minä treenaan maratooniin puhelin kengässä ja samalla koitan saada aikaiseksi kissapaitulimallistoa niin sinun pitää ottaa hoitoosi könsikäspaitulitilaukset...sovituksineen...vaika tiedän ettet millään tahtoisi sitä sovitusta ottaa kontollosi.......
        quistinen! kyllä miestenpaitulit pitää sovituttaa ennen myyntiä....

asian hoitooni...Ne kaikki paitulit jostain qumman syystä ovat mallia ronsu...Mikähän meillä oikein oli kriteerinä könsikkäitä testail...ööövalitessamme????

• kipparinoma kirjoitti:

asian hoitooni...Ne kaikki paitulit jostain qumman syystä ovat mallia ronsu...Mikähän meillä oikein oli kriteerinä könsikkäitä testail...ööövalitessamme????

muista nyt sitä...mutta kriteereistä viis...hommat on hoidettava vaikka vastentahtoisesti...olen hyvin pahoillani, että joudut sen puolen paitulijutuista hoitamaan...osallistun sovituksiin toki aina kun aikaa liikenee...
        tuota ronsumallistua menee nyt ihan liikaa...olisiko joku tilaajista saattanut hiukan liioitella?????

• Lonely_Wolf
        kipparinoma kirjoitti:

goutsaan....Kaikkinainen urheilu(paitsi mustelmia aiheuttava rullailu) on rasittava:o))

Kiinalainen kangas on kaunista katsella....Siksi me käytämme vain kotimaista(?) laatua...kunnon karkeaa pellavaa...ainakin pakkopaituleihin:o)))

ei sovi herkkähipiäisen (kuten minä) välittömään läheisyyteen. Mutta naisten ah, niin rakastamaa satiinia kyllä voi levitellä mielin määrin :))

Satiini sopii myös miesten silmille (silmälappuina käytettynä), väriksi sanoisin tumman purppuraa... ööh meni mahottomaksi.

• kipparinoma
        Lonely_Wolf kirjoitti:

ei sovi herkkähipiäisen (kuten minä) välittömään läheisyyteen. Mutta naisten ah, niin rakastamaa satiinia kyllä voi levitellä mielin määrin :))

Satiini sopii myös miesten silmille (silmälappuina käytettynä), väriksi sanoisin tumman purppuraa... ööh meni mahottomaksi.

Olenkohan jotenkin epänaisellinen...satiini ja silkki ei kuulu suosikkeihini..Olen nyt hiukkasen huolissani kangasmieltymyksistäni...

• Lonely_Wolf
        kipparinoma kirjoitti:

Olenkohan jotenkin epänaisellinen...satiini ja silkki ei kuulu suosikkeihini..Olen nyt hiukkasen huolissani kangasmieltymyksistäni...

se asia ratkaisee vain sen, ettet seuraa muiden mieltymyksiä. Et ole siiskään muodin orja :)).
        Pois kahleet ja vapaana kuin taivaan lintu, eikös ole mahtava asia :)) ??

• kipparinoma
        Lonely_Wolf kirjoitti:

se asia ratkaisee vain sen, ettet seuraa muiden mieltymyksiä. Et ole siiskään muodin orja :)).
        Pois kahleet ja vapaana kuin taivaan lintu, eikös ole mahtava asia :)) ??

niin hyvälle:o)))))))))))) Ei vapaata kahlita voi...:o)))))

• kipparinoma

Niin mielelläni olisin myynyt söpöjä possupaituleita....Ei auta muu kuin alkaa markkinoimaan paituleita uusin keinoin...Mies se on possupaitulissakin...Tai kärsä se on possullakin...???

• Lonely_Wolf

miesten possupaituleihin samaa sävyä olevat kolmelahkeiset pokseritkin. Ei muuta kuin Mari***oon ottamaan yhteyttä, ja tämä ei ollut mainos !!

• kipparinoma
        Lonely_Wolf kirjoitti:

miesten possupaituleihin samaa sävyä olevat kolmelahkeiset pokseritkin. Ei muuta kuin Mari***oon ottamaan yhteyttä, ja tämä ei ollut mainos !!

mitä vain...vaativimmillekkin asiakkaille...Hmm..kolme lahjetta..Tämä testataan kuitenkin ennen ko boxereiden markkinoille tuloa...Siihen ei enää kissa kelpaakkaan:o))

• oli se jonka piti olla myyntihitti....vai olikos muurahaiskarhupaituli...
        no jos könsikkäät tilaa ronsupaituleita niin könsikkäät saa ronsupaituleita....

• kipparinoma kirjoitti:

mitä vain...vaativimmillekkin asiakkaille...Hmm..kolme lahjetta..Tämä testataan kuitenkin ennen ko boxereiden markkinoille tuloa...Siihen ei enää kissa kelpaakkaan:o))

saankos puuttuahiukan tuohon boxeri juttuun ....kun koko paituleiden eläinaihe ideahan on juuri siinä boxerittomuudessa....siksi aiheena on erilaisia kärsäkkäitä!!!!!!!!.....kröhömmmmm

• Lonely_Wolf
        amaryllie1 kirjoitti:

saankos puuttuahiukan tuohon boxeri juttuun ....kun koko paituleiden eläinaihe ideahan on juuri siinä boxerittomuudessa....siksi aiheena on erilaisia kärsäkkäitä!!!!!!!!.....kröhömmmmm

pistetään sitten paituleiden kyytipojaksi pelkkää luomunahkaa :))

hukka kuittaa ja toivottaa miellyttävät yöt :).

• kipparinoma
        amaryllie1 kirjoitti:

oli se jonka piti olla myyntihitti....vai olikos muurahaiskarhupaituli...
        no jos könsikkäät tilaa ronsupaituleita niin könsikkäät saa ronsupaituleita....

Tahtoisin vain nähdä ne kärsät livenä...Mutta saakoon tilaaja mitä tahtoo:o)

• kipparinoma kirjoitti:

Tahtoisin vain nähdä ne kärsät livenä...Mutta saakoon tilaaja mitä tahtoo:o)

sinä......joudut tekemään sen sovittelu osion...
        toivottavasti sinulle ei tule ylitse pääsemättömiä traumoja....hui

• kipparinoma
        amaryllie1 kirjoitti:

sinä......joudut tekemään sen sovittelu osion...
        toivottavasti sinulle ei tule ylitse pääsemättömiä traumoja....hui

Siveänä naisena se tulee olemaan elämäni kamalimpia kokemuksia...

• kipparinoma kirjoitti:

Siveänä naisena se tulee olemaan elämäni kamalimpia kokemuksia...

voisin jollakin tapaa estää traumat!!!!! mutta tiedäthän sinä quu ,että työ on jomkun tehtävä vaikka se olisi kuinka ikävää.....

• Lonely_Wolf kirjoitti:

pistetään sitten paituleiden kyytipojaksi pelkkää luomunahkaa :))

hukka kuittaa ja toivottaa miellyttävät yöt :).

................................

• kipparinoma
        amaryllie1 kirjoitti:

voisin jollakin tapaa estää traumat!!!!! mutta tiedäthän sinä quu ,että työ on jomkun tehtävä vaikka se olisi kuinka ikävää.....

ja siksi uhraankin itseni könsik...paituleidemme puolesta:o)))

• kipparinoma kirjoitti:

ja siksi uhraankin itseni könsik...paituleidemme puolesta:o)))

on tehtävä uhrauksia....olen todella pahoillani...mutta maratoooooon ja muut asiat estävät minua toimimasta kokonaisuudessa siinä sovitustyössä mukana...
        kissalla on jokin ongelma nyt...se puree minua jalkaan...kai se koittaa raahata minut nukkumaan...

• kipparinoma
        amaryllie1 kirjoitti:

on tehtävä uhrauksia....olen todella pahoillani...mutta maratoooooon ja muut asiat estävät minua toimimasta kokonaisuudessa siinä sovitustyössä mukana...
        kissalla on jokin ongelma nyt...se puree minua jalkaan...kai se koittaa raahata minut nukkumaan...

haluaa ehdottomasti testailla uusimpia paituleita;o))

• kipparinoma kirjoitti:

haluaa ehdottomasti testailla uusimpia paituleita;o))

se pitää taltuttaa jollakin tapaa...en pistä edes paituleiden tähden kättäni leijonan kitaan...et uskokkaan kuinka terävät kynnet tuolla "kiltillä " kissalla on....

• kipparinoma
        amaryllie1 kirjoitti:

se pitää taltuttaa jollakin tapaa...en pistä edes paituleiden tähden kättäni leijonan kitaan...et uskokkaan kuinka terävät kynnet tuolla "kiltillä " kissalla on....

uskollisena ihailijana uskon sen:o)) Mihinkäs kisunen kynsistään pääsis??

• kipparinoma kirjoitti:

uskollisena ihailijana uskon sen:o)) Mihinkäs kisunen kynsistään pääsis??

mihinkään......nyt nukuttaa...kroooohhhh phyyyyyhhhhhh....................herätä aamulla

• Nukkumatti

Hyvää yötä

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedätkö, että haluaisin panna

Sinua. Onko sinulla samanlaiset ajatukset ja tunteet?
      Ikävä
      171
      3134
    2. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      726
      2540
    3. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      54
      2426
    4. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      146
      2301
    5. Ajelen varmaan siellä suunnalla

taas yöllä, vahingossa käyn sun pihalla. 😏 m
      Ikävä
      67
      1966
    6. Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla

Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall
      Maailman menoa
      267
      1805
    7. Hyväksytty kaivattusi

Vartaloa vai et? Rehellinen vastaus
      Ikävä
      31
      1401
    8. Syvälliset keskustelut

Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen
      Ikävä
      20
      1339
    9. Minulta loppuu aika

Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi
      Ikävä
      36
      1279
    10. Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi

mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,
      Ikävä
      16
      1235
    Aihe