Johan oli taas kirjoitus 15.10 Sunnuntain Hesarissa asuntoliitteessä!
Aiheena oli, miten paljon tulee kuluja oman auton käytöstä. Oleellisin kommentti oli joltakin tutkijalta, että "kaikki muutkin maksaa autoilun kuluja, tie jne..." Voi v¤%&u mitä paskaa!
Siis autoilijathan maksavat kaikki omansa ja vielä jää ylikin kaikenmaailman lesbokeinohedelmöityksiin.
Hesarissa sunnuntaina
6
1469
Vastaukset
- noin
Vähän ehkä rasistinen mielipide mut kyl siel pointti piilee!
- huumoriHesari
Minusta se kolmen sivun juttu vaikutti kritiikiltä suureksi paisunutta julkista sektoria kohtaan.
Eihän yhteiskunnan rahoilla rakenneta kuin julkisten alojen työpaikoille niitä parkkipaikkoja. Varsinkin Helsingin keskustassa on valtion konttoreita paljon. Hienoja parkkialueita muuten maan alla, ja monessa kerroksessa.;)
Taloyhtiöt ja yritykset ovat kyllä itse maksaneet parkkipaikkansa. - Victim
Liikenteestä ja ajoneuvoista kerätyistä veromiljardeista n.13% palautuu teiden rakentamiseen, kunnossapitoon ynnä muuhun. Loput 87% käytetään esim. lesbojen hedelmöityshoitoihin.
Ja pointtisi on?
Entäs ansiotuloista perityt verot? Montako prosenttia niistä palautuu työpukuvähennyksiin ja montako prosenttia menee homojen hedelmöityshoitoihin?
Entäs arvonlisävero? Montako prosenttia menee hinureille?
Totuus on nyt vain se, että kansalaiset tarvitsevat tietyt peruspalvelut ja niiden tuottaminen maksaa XX euroa vuodessa. Nyt ne kerätään verottamalla kohteita A, B ja C. Jos kohdetta B verotetaan toivomuksestanne vähemmän,niin kohteita A ja C pitää sitten verottaa enemmän.
Autoilun verottaminen on ihan tasapuolista, koska kaikkihan täällä autoilevat nykyään. Alunperin eliittiveroksi ajateltu tilapäinen vero on "vahingossa" muuttunut hyvin tasapuoliseksi.
Juuri te samat valittajat, jotka valitatte veroista valitatte myös yhteiskunnan palveluista. Molempia ei voi saada. Mielestäni on selvää sosialismia vaatia, että yhteisillä verovaroilla hommataan kaikille kansalaisille halvempia autoja. Eläköön Brezhnev.
Master Eq- 1.Pullopersesika
MasterEq kirjoitti:
Ja pointtisi on?
Entäs ansiotuloista perityt verot? Montako prosenttia niistä palautuu työpukuvähennyksiin ja montako prosenttia menee homojen hedelmöityshoitoihin?
Totuus on nyt vain se, että kansalaiset tarvitsevat tietyt peruspalvelut ja niiden tuottaminen maksaa XX euroa vuodessa. Nyt ne kerätään verottamalla kohteita A, B ja C. Jos kohdetta B verotetaan toivomuksestanne vähemmän,niin kohteita A ja C pitää sitten verottaa enemmän.
Autoilun verottaminen on ihan tasapuolista, koska kaikkihan täällä autoilevat nykyään. Alunperin eliittiveroksi ajateltu tilapäinen vero on "vahingossa" muuttunut hyvin tasapuoliseksi.
Juuri te samat valittajat, jotka valitatte veroista valitatte myös yhteiskunnan palveluista. Molempia ei voi saada. Mielestäni on selvää sosialismia vaatia, että yhteisillä verovaroilla hommataan kaikille kansalaisille halvempia autoja. Eläköön Brezhnev.
Master EqSarvipää:
"Juuri te samat valittajat, jotka valitatte veroista valitatte myös yhteiskunnan palveluista. Molempia ei voi saada. Mielestäni on selvää sosialismia vaatia, että yhteisillä verovaroilla hommataan kaikille kansalaisille halvempia autoja. Eläköön Brezhnev."
Missä vaiheessa ne mun LIIKAA MAKSAMAT AUTOVEROT muuttuu yhteisiksi verovaroiksi???
Selvää sosialismia mielestäni on se, että autoveroa peritään mielivaltaisesti liikaa ja näillä sitten kustannetaan yhteiskunnan palveluita.
Ja sekin viittaa sosialismiin että jos haluat oikeutta näihin autovero asioihin, niin sitä joutuu sitten hakemaan lännestä (Euroopasta).
Ja että tilapäinen vero on muuttunut hyvin tasapuoliseksi?
Kirjoittamasi perusteella edustat itse sosialismia.
Sarvipää:
"Ja nyt haluatte vielä sosialismin tänne, yhteisillä rahoilla ostamaan halvempia autoja kansalaisille."
Jos mä tuon auton ulkomailta, niin maksan siitä autoveron. Missä vaiheessa mä sitten olen saanut autoveron maksamiseen yhteisiä rahoja? Voiko sitä anoa mahdollisesti Kelasta ennenkuin suorittaa maksun???
Vittu omalla ansiotyölläni kaikki olen maksanut ja niitäkin ihan liikaa!!!
Ota nyt hei kaveri se sarvipääsi jo pois perseestä.
Ps. Käykääpäs tsekkaamassa tän sarvipään profiili! - Victim
MasterEq kirjoitti:
Ja pointtisi on?
Master EqJa sinun pointtisi on? Taisit lukea kirjoituksestani jotain sellaista mitä siinä ei ole. En sanallakaan kritisoinut systeemiä, vaan toin esille verotukseen liittyvän tosiasian.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1824300
- 341584
Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi401500Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen251484Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,201375- 1121306
Moi, nainen
Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun301190Kyllähän tämä vähän kirpaisee
Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah381187- 191149
Sulla on uskomaton luonne
Saat minut hetkessä iloiseksi, tai sanotaan nyt niin, että ajatus sinusta saa sydämeni hyppimään riemusta. En vain saa s441048