Morjens huuhaa
Jelpatkaas joku vähä kun toi käkikellonkäki alko aamulla kukkua ihan miten sattuu.
Kai se näki et on lumet maassa ja luuli että ny on talaviaika alakanu. Eikös se ala vasta viikon päästä?
Se pistää pään ulos tasatunnein ja huutaa "seins päteri, seins päteri".
Melekein uus kello vajaa puoli vuotta ollu käytössä ja nyt vissiin jo hajoo.
Tieshän sen ny kiinalaiset tikitaalikellot on lyhytikäsiä mutta ettei etes yhtä vuotta..
Käki temputtaa taas
37
1238
Vastaukset
- kipparinoma
Me eletään niin hektistä aikaa....ettei kellotkaan jaksa siinä juoksussa...Kuluttavat itsensä loppuun alta aikayksikön ...ja se on nopeeta se;o)))
Luntako....ei vaan meillä....;o)- Uuno93v
On se kumma kun vapaata aikaa on enemmän kuin koskaan ja silti ei ehtitä mihinkään.
No viikon päästä perutetaan yks tunti takaperin.
Täälä tuli aamulla maa valakoseksi ja käki meni ymmälleen.
Käyttö-ohjekin on niin hyvässä tallessa ettei mistään löytyny. - kipparinoma
Uuno93v kirjoitti:
On se kumma kun vapaata aikaa on enemmän kuin koskaan ja silti ei ehtitä mihinkään.
No viikon päästä perutetaan yks tunti takaperin.
Täälä tuli aamulla maa valakoseksi ja käki meni ymmälleen.
Käyttö-ohjekin on niin hyvässä tallessa ettei mistään löytyny.Mä saan siis nukkua sunnuntaiaamuna tunnin pidempään ennen duuniin menoa....:o)..
Käet on usein äimänkäkenä...Ne menee helposti ymmälleen, jos niille ei kerro etukäteen uusista asioista..loukkaantuvatkin:o/
Oletko etsinyt käyttö-ohjeita jääkaapista...tai patjan alta...taikka sukan varresta;o)).... - Uuno93v
kipparinoma kirjoitti:
Mä saan siis nukkua sunnuntaiaamuna tunnin pidempään ennen duuniin menoa....:o)..
Käet on usein äimänkäkenä...Ne menee helposti ymmälleen, jos niille ei kerro etukäteen uusista asioista..loukkaantuvatkin:o/
Oletko etsinyt käyttö-ohjeita jääkaapista...tai patjan alta...taikka sukan varresta;o))....jos sä heräät kolomelta kääntämään kellonviisareita niin tulee unirytmihäiriö ja se ponustunti meneeki valvoessa.
Mimmonenhan maailma olis kun ei aikaa mitattaiskaan ollenkaan. Olis vaan yöt ja päivät. Toi käkikin sais huilata ihan ja kokonaan.
Oliskohan se käyttis tuola kellon takana jossakin taskussa. Täytyy kattoa.
Mä kävin äsken kattomassa sun kalleriassa. Sieltä luuras yks söpö lintunen. - kipparinoma
Uuno93v kirjoitti:
jos sä heräät kolomelta kääntämään kellonviisareita niin tulee unirytmihäiriö ja se ponustunti meneeki valvoessa.
Mimmonenhan maailma olis kun ei aikaa mitattaiskaan ollenkaan. Olis vaan yöt ja päivät. Toi käkikin sais huilata ihan ja kokonaan.
Oliskohan se käyttis tuola kellon takana jossakin taskussa. Täytyy kattoa.
Mä kävin äsken kattomassa sun kalleriassa. Sieltä luuras yks söpö lintunen.ajatonta aikaa....ilman ajan tuomaa tikitystä korvissa...ei stressiä aikataulujen ajassa pysymisen vuoksi....Elettäis vain hetkessä...Palattais alkujuurillemme...luontoon...hmm...luonnollisesti:o))))
Voihan...siinä meni se tunti...josta jo hetken iloitsin..Ja bedanttinahan mä herään kolmelta kääntämään kelloa taaksepäin....niihn;o))
Qurqqasit vai...sanoitpas siitä oudosta linnusta kauniisti:o) - Uuno93v
kipparinoma kirjoitti:
ajatonta aikaa....ilman ajan tuomaa tikitystä korvissa...ei stressiä aikataulujen ajassa pysymisen vuoksi....Elettäis vain hetkessä...Palattais alkujuurillemme...luontoon...hmm...luonnollisesti:o))))
Voihan...siinä meni se tunti...josta jo hetken iloitsin..Ja bedanttinahan mä herään kolmelta kääntämään kelloa taaksepäin....niihn;o))
Qurqqasit vai...sanoitpas siitä oudosta linnusta kauniisti:o)Nyt se kello putos kun otin sitä irti seinältä.
Miten se nyt noin lipsu..
Käki alko huutaa "fag juu, fag juu"
Saikohan se kipeetä? Uuno93v kirjoitti:
Nyt se kello putos kun otin sitä irti seinältä.
Saikohan se kipeetä?mulle, antaisin varhais-teinilleni joululahjaksi;)))
- kipparinoma
Uuno93v kirjoitti:
Nyt se kello putos kun otin sitä irti seinältä.
Saikohan se kipeetä?sattui, kun se tollasta kiinan kileltä alkoi huutaa:o/...
Uuno hei...ei kai sun kädet vapise..;o)) - Uuno93v
a-v kirjoitti:
mulle, antaisin varhais-teinilleni joululahjaksi;)))
voisin myytäkin kun ottaa niin pattiin tuommoinen oikuttelu.
Ei tätä kuitenkaan kehtaa rikkinäisenä kellekkään joululahjaksi antaa.
Tää on niitä.. *katsoo kellon takaa* ..Y.Laatta Ky:n maahantuomia tikitaalikäkikelloja. Koita kattoa keltasilta sivuilta puhelinnumero ja tilaa sieltä uusi käkkäri sille teinixille. Uuno93v kirjoitti:
voisin myytäkin kun ottaa niin pattiin tuommoinen oikuttelu.
Ei tätä kuitenkaan kehtaa rikkinäisenä kellekkään joululahjaksi antaa.
Tää on niitä.. *katsoo kellon takaa* ..Y.Laatta Ky:n maahantuomia tikitaalikäkikelloja. Koita kattoa keltasilta sivuilta puhelinnumero ja tilaa sieltä uusi käkkäri sille teinixille.Yrjö Laatta on muuten harvinaisen laadukas ja charmantti miäs. Valitettavasti vaan jo varattu...
a-v kirjoitti:
Yrjö Laatta on muuten harvinaisen laadukas ja charmantti miäs. Valitettavasti vaan jo varattu...
eksyin aiheesta, ku mainitsit tämän kyseisen herramiehen nimen!
Niin siis se kello... joo, mä kattelen luettelosta sen numeron;)- Uuno93v
kipparinoma kirjoitti:
sattui, kun se tollasta kiinan kileltä alkoi huutaa:o/...
Uuno hei...ei kai sun kädet vapise..;o))kätet yläs nostaessa, totta. Pitäs voimistella enämpi. Olisko sinulla hyvää jumppaohjelmaa tämän ikäsille.?
ROKS!
Nyt se käki hiljeni kun painoin väkisten sen pään peukalolla luukun perälle. Tais mennä nikamat. Siis käeltä, ei peukalosta. Uuno93v kirjoitti:
kätet yläs nostaessa, totta. Pitäs voimistella enämpi. Olisko sinulla hyvää jumppaohjelmaa tämän ikäsille.?
ROKS!
Nyt se käki hiljeni kun painoin väkisten sen pään peukalolla luukun perälle. Tais mennä nikamat. Siis käeltä, ei peukalosta.vastustan eläinrääkkäystä, kovasti... mutta menkööt ny tämän kerran!
- kipparinoma
Uuno93v kirjoitti:
kätet yläs nostaessa, totta. Pitäs voimistella enämpi. Olisko sinulla hyvää jumppaohjelmaa tämän ikäsille.?
ROKS!
Nyt se käki hiljeni kun painoin väkisten sen pään peukalolla luukun perälle. Tais mennä nikamat. Siis käeltä, ei peukalosta.niskat siltä käjeltä ja ihan oma kätösesti...:o/...
Qun ktsyit jumppaohjelmaa...niin sattuipas mukavasti....Minulla on juuri sun ikäisellesi hurjan sopiva ja hauska ohjelma kangistuneille jäsenille...Voisin tulla treenamaan sua sinne palvelutaloon...ja samalla opettaa sen Simollekkin...;o)))) - Uuno93v
a-v kirjoitti:
eksyin aiheesta, ku mainitsit tämän kyseisen herramiehen nimen!
Niin siis se kello... joo, mä kattelen luettelosta sen numeron;)mikä tätä mun käkkäriä vaivaa.
Oli täälä käyttöohje mutta niin pienellä tekstillä ettei saa mitään selekoa.
Suurennuslasilla näkyy jotaki..
Mutta ku tää on kiinaksi niin ei oikein ollu apua tästäkään.
Romu mikä romu. Simo saa laittaa sen kierrätyskonttiin. Minä meen nyt päikkäreille. - Uuno93v
kipparinoma kirjoitti:
niskat siltä käjeltä ja ihan oma kätösesti...:o/...
Qun ktsyit jumppaohjelmaa...niin sattuipas mukavasti....Minulla on juuri sun ikäisellesi hurjan sopiva ja hauska ohjelma kangistuneille jäsenille...Voisin tulla treenamaan sua sinne palvelutaloon...ja samalla opettaa sen Simollekkin...;o))))että se perääntyis kiltisti niinku mäki tein kesällä -44.
Nyt siitä tais tulla kierrätyskamaa. Voi vaikka päätyä uutelleen Kiinaan käkikellotehtaaseen.
Mulla alako kova kiinnostus heräämään tuohon sinun jumppaohjelmaan. Simoa ny kerkeää myöhemminkin reenaamaan, se reenaa parast'aikaa koukistajalihasta Huuhaapubissa..
Käy kuuule täälä huoneessa 5 kun kerkeät.
Mä otan päikkärit nyt tämän hälinän päälle. - kipparinoma
Uuno93v kirjoitti:
että se perääntyis kiltisti niinku mäki tein kesällä -44.
Nyt siitä tais tulla kierrätyskamaa. Voi vaikka päätyä uutelleen Kiinaan käkikellotehtaaseen.
Mulla alako kova kiinnostus heräämään tuohon sinun jumppaohjelmaan. Simoa ny kerkeää myöhemminkin reenaamaan, se reenaa parast'aikaa koukistajalihasta Huuhaapubissa..
Käy kuuule täälä huoneessa 5 kun kerkeät.
Mä otan päikkärit nyt tämän hälinän päälle.huone viisi??
Okei...heti huomenna duunin jälkeen alotamme jumppaohjelman....tai oikeastaan se on kokonainen sarja erilaisia harjoitteita...ja sen jälkeen useita toistoharjoitteita...siis...useampia käyntieroja huoneessa numero 5....ja lupaan et kangistuneet jäsenet rentoutuu....;o))) - Uuno93v
kipparinoma kirjoitti:
huone viisi??
Okei...heti huomenna duunin jälkeen alotamme jumppaohjelman....tai oikeastaan se on kokonainen sarja erilaisia harjoitteita...ja sen jälkeen useita toistoharjoitteita...siis...useampia käyntieroja huoneessa numero 5....ja lupaan et kangistuneet jäsenet rentoutuu....;o)))Mä käyn aamulla ostoksilla ja haen paristoja partavettä ja uutet pläk horsset.
Venttaan sitte nelijän jäläkeen iltapäivällä.
Alotetaan varovasti.
Nyt alako vanhainkotilla hiljaisuus.
Hyvää yötä sullekkin!
- nyyperi
että kellosi käki potee lintuinfluenssaa
on myös mahdollista että ´se on äimänkäkenä.- nyyperi
a-v kirjoitti:
Oliko Essolla tuttuja?;)))
Mutta NIemisen Kakea en tuntenut enkä köyhää Härköstä
- Uuno93v
hyvä havainto mutta kun mä ostin sen niin siinä oli totistus H5N1-rokotuksesta.
Kyllä se viimestään nyt meniki äimäksi kun niskat nurjahti.
Sais kyllä maahantuoja selittää vähä miten tässä näin kävi. CE-merkit ja kaikki, piti olla laatukas Cuculus Canorus Tikitalie jalopuujäljitelmäkoristeltu huipputuote.
Arvoisa asiakkaamme
Olette hankkineet Y.Laatta Ky:n maahantuoman kiinalaisen käkikellon. Kello on valmistettu korkealuokkaisista raaka-aineista yhdessä Kiinan suurimmista käkikellotehtaista Shanghaissa.
Cuculus Canorus Digitalie edustaa runsaine jalopuujäljitelmineen malliston huippua.
Tärkeää:
Tarkistakaa kellon pohjasta merkintä "PASSED"
Se tarkoittaa että käellä on passi ja se on rokotettu H5N1 varalta.
Mikäli Teillä on ongelmia ajan asetusten tms kanssa, olkaa hyvä ja ottakaa yhteys valtuutettuun huoltoon.
Palvelemme Teitä ammattitaidolla kaikissa ongelmatilanteissa.
tj. Yrjö Laatta/
Y.Laatta Ky
HUOMIO
Tuo ylläoleva teksti on painettu kiinankielisen käyttöohjeen toiselle puolelle.
Koska käkikellonne takuuaika (6kk) on umpeutunut 20.09.2006 emme voi suorittaa korjausta takuukorjauksena.
Ohessa kuitenkin Teidän käkikellonne täsmäkorjausohjeet, olkaa hyvä:
1. Käki on ohjelmoitu ilmoittamaan pariston vaihtotarpeesta kukkumalla toistuvasti "Change battery". Ilmeisesti aamulla havaitsemanne outo kukuntaääni oli juuri tämä.
Kellon pohjassa on kolikolla avattava luukku jonka kautta AA-paristo voidaan vaihtaa. Suosittelemme alkuperäisiä Y. Laatta Ky:n maahantuomia alkaliparistoja.
2. Käki ilmoittaa myös väärästä asennuksesta tai holtittomasta käsittelystä kansainvälisellä sanonnalla.
Varastossamme on edullisia varaosia joilla voimme kunnostaa käkikellonne uudenveroiseksi.
Tosin lopullinen hinta saattaa nousta lähes uuden vastaavan kellon tasolle.
Voitte lähettää kellon hyvin pakattuna huoltopisteeseemme tarkempaa tutkimusta ja korjauskustannusten arviointia varten.
Osoite on
Y.Laatta Ky/
Kellohuolto
Isoviisarinkatu 2
Hälssinki
Liittäkää mukaan nimenne ja osoittenne yhteydenottoa varten.
Parempia aikoja odotellen
Teidän
Yrjö Laatta- Uuno93v
Mähän hankinki tään kellon ku siirryttiin kesäaikaan enpä tota heti muistanu.
Huomenna heti kauppaan paristoja ostamaan. Niitä alkuperäsiä AA-alkaliparistoja.
Jos ei niillä laula niin sit katkee kaula. Uuno93v kirjoitti:
Mähän hankinki tään kellon ku siirryttiin kesäaikaan enpä tota heti muistanu.
Huomenna heti kauppaan paristoja ostamaan. Niitä alkuperäsiä AA-alkaliparistoja.
Jos ei niillä laula niin sit katkee kaula.eikös se sun käkes oo jo halvaantunu ku sä sen niskanikamat survoit peräseinää vasten poikki?
- Uuno93v
a-v kirjoitti:
eikös se sun käkes oo jo halvaantunu ku sä sen niskanikamat survoit peräseinää vasten poikki?
yhten pariston verran satsata ettei jää vaivaamaan tääkään asia.
Mutta sovitaan niin että jos se tilttaa etelleen niin mä myyn sen kellon satasella sulle.
Teet remontin sille ja saat etullisesti joululahjuksen teitin itsy pitsy teenie-weenielle.. Kättä päälle? - a-v evk
Uuno93v kirjoitti:
yhten pariston verran satsata ettei jää vaivaamaan tääkään asia.
Mutta sovitaan niin että jos se tilttaa etelleen niin mä myyn sen kellon satasella sulle.
Teet remontin sille ja saat etullisesti joululahjuksen teitin itsy pitsy teenie-weenielle.. Kättä päälle?kättä sen päälle;)))
Ja nyt Uuno unta palloon! Hyvää yötä;))) - Uuno93v
a-v evk kirjoitti:
kättä sen päälle;)))
Ja nyt Uuno unta palloon! Hyvää yötä;)))ja huomenna saatat olla käkikellon onnellinen omistaja. Jos nimittäin sulla on se satku.
Uuno93v kirjoitti:
ja huomenna saatat olla käkikellon onnellinen omistaja. Jos nimittäin sulla on se satku.
Jualahti miälehen, jotta ny ku mullon tua osootes, voin kysäästä sen anteeninki perähän, jonka Yrijö lupas lähettää takaasin, muttei oo vissihin muiren kiiruhiensa takia keriinny... jos siitä viälä vääntämällä jonkunlaasen kalun sais.
Toivottavasti soon pannu sen Hujasen johki lentokurssiille, meirän kaikkien turvallisuuren ja ihimisten anteenien tähären...a-v kirjoitti:
Jualahti miälehen, jotta ny ku mullon tua osootes, voin kysäästä sen anteeninki perähän, jonka Yrijö lupas lähettää takaasin, muttei oo vissihin muiren kiiruhiensa takia keriinny... jos siitä viälä vääntämällä jonkunlaasen kalun sais.
Toivottavasti soon pannu sen Hujasen johki lentokurssiille, meirän kaikkien turvallisuuren ja ihimisten anteenien tähären...Hyvää päivää.. Tapasimmekin taannoin täällä hieman eri yhteydessä.
Hmm.. sen antennin kanssa kävi niin että lentokapt. Hujanen lensi siitä teidän yli heti seuraavana päivänä ja tiputti antennin suunnilleen sen sinivalkoisen talon kohdalla. Totesi kyllä että minulle myöhemmin että se antenni taisi "tipahtaa sektorin ulkopuolelle".
Jonnekkin pohjoisen puolelle metsäpusikkoon..
Ellei sitä tosiaan löydy sieltä niin toimitan transpointkuljetuksena uuden vastaavan kotiovellesi.
Normaalisti Hujanen lentää vähintään 300 metrissä mutta tuo nimenomainen kerta jolloin antenni takertui Cessnan ponttooniin sattui erikoistehtävässä.. lentotaitojen suhteen ei minulla ole Hujaseen valituksen sijaa.
Asiasta toiseen. Odotan par'aikaa rahtilaivaa saapuvaksi Hälssinkiin. Olin männä viikolla Kiinassa ja tein isot käkikellokaupat. Laivassa on täysi kontti erilaisia kukuttimia.
Ehkäpä valikoimista löytyisi uusi kello teidänkin olohuoneeseenne. Minun mielestäni käytetyn kellon ostoon sisältyy liikaa riskejä.
Sitäpaitsi voisin myydä tutunkauppaa uuden samanlaisen kellon, kuin hra Parviainen sinulle tarjoaa, lähes samaan hintaan.
Katsotaan nyt kuitenkin korjaantuuko hänen kellonsa pariston vaihdolla.
Toivottavasti kaupasta löytyi maahantuomiamme alkuperäisiä AA-alkaliparistoja. Ne kun ovat niin kysyttyjä..Y.Laatta kirjoitti:
Hyvää päivää.. Tapasimmekin taannoin täällä hieman eri yhteydessä.
Hmm.. sen antennin kanssa kävi niin että lentokapt. Hujanen lensi siitä teidän yli heti seuraavana päivänä ja tiputti antennin suunnilleen sen sinivalkoisen talon kohdalla. Totesi kyllä että minulle myöhemmin että se antenni taisi "tipahtaa sektorin ulkopuolelle".
Jonnekkin pohjoisen puolelle metsäpusikkoon..
Ellei sitä tosiaan löydy sieltä niin toimitan transpointkuljetuksena uuden vastaavan kotiovellesi.
Normaalisti Hujanen lentää vähintään 300 metrissä mutta tuo nimenomainen kerta jolloin antenni takertui Cessnan ponttooniin sattui erikoistehtävässä.. lentotaitojen suhteen ei minulla ole Hujaseen valituksen sijaa.
Asiasta toiseen. Odotan par'aikaa rahtilaivaa saapuvaksi Hälssinkiin. Olin männä viikolla Kiinassa ja tein isot käkikellokaupat. Laivassa on täysi kontti erilaisia kukuttimia.
Ehkäpä valikoimista löytyisi uusi kello teidänkin olohuoneeseenne. Minun mielestäni käytetyn kellon ostoon sisältyy liikaa riskejä.
Sitäpaitsi voisin myydä tutunkauppaa uuden samanlaisen kellon, kuin hra Parviainen sinulle tarjoaa, lähes samaan hintaan.
Katsotaan nyt kuitenkin korjaantuuko hänen kellonsa pariston vaihdolla.
Toivottavasti kaupasta löytyi maahantuomiamme alkuperäisiä AA-alkaliparistoja. Ne kun ovat niin kysyttyjä..Mitäs teirän Tiana-rouvalle kuuluu? Entäs penikoolle, Dianalle ja Georgelle? Vaikka lapsiaha ne on nuan laarukkaan miähen kersat, anteeksi...
Mää voisin sellaasen kukulin ostaa vaikka joka kamarihin ja kyllä kyökiski sellaanen tarvittaas, näkis, koska on umpelooset tarpeheksi kiahunu.
En oo ymmärtäny mettästä sitä anteenia kattella, olisko eres meirän mettäs, ku ei tämä tupakaan oo sinivalakoonen... Mihkäliä Hujanen sen nakannu, toisehen kinkeripiirihin...
Tälläänkö mää vapaamuatoosen tilauksen vetämähän samalla ku muutoonki käyn kaupanmäjellä, vai kuinka täs toimitahan?
Ystävällisin terveesin:
Rva Ala-Väljäa-v kirjoitti:
Mitäs teirän Tiana-rouvalle kuuluu? Entäs penikoolle, Dianalle ja Georgelle? Vaikka lapsiaha ne on nuan laarukkaan miähen kersat, anteeksi...
Mää voisin sellaasen kukulin ostaa vaikka joka kamarihin ja kyllä kyökiski sellaanen tarvittaas, näkis, koska on umpelooset tarpeheksi kiahunu.
En oo ymmärtäny mettästä sitä anteenia kattella, olisko eres meirän mettäs, ku ei tämä tupakaan oo sinivalakoonen... Mihkäliä Hujanen sen nakannu, toisehen kinkeripiirihin...
Tälläänkö mää vapaamuatoosen tilauksen vetämähän samalla ku muutoonki käyn kaupanmäjellä, vai kuinka täs toimitahan?
Ystävällisin terveesin:
Rva Ala-Väljäafääriasioilla. Alkutalvi on kuuminta aikaa kellomarkkinoilla. Aurinko on enimmän ajan pilvessä ettei siitäkään ole avuksi ajan määrittämisessä. Mutta kunnon käkikello.. se näyttää ja kuulostaa aina hyvältä!
Tiana ja lapset.. kiitos kysymästä.. hyvin voivat Laatan laadukkaat lapset. Sinne jäivät askartelemaan syksyn lehdistä hienoa taulua kun läksin maakuntaan. Voi minun pitääkin muistaa viedä iso purkki paperiliimaa kotiin. Sitä kuluu nimittäin aika runsaasti meidän taloudessa.
Tyttären nimi on muuten Riana.. Riana Aralmiina.
Tulee Tianan isoäidin puolelta tuo toinen nimi.
George puolestaan "peri" minun toisen nimeni Salomon'in... ja sitä peruahan tuo etummainenkin nimi on.. Yrjö = George..
Minä voin jättää tarjouksen koko huushollin kelloista jos vain ilmoitat lukumäärän. Keittiöön sopisi hyvin malli "Kitchen Kuckoo" siihen voi itse ohjelmoida haluamansa äänen. Voi esimerkiksi laittaa käen ilmoittamaan klo 11 että "tulukaa syömähän" ja varttia myöhemmin että "tulukaa ny jo sieltä syömähän" ja viimein puolelta vaikka että " pernat on pöyräs,syökää lu lystäättä" ja perään se tuttu kansainvälinen sanonta..
Näyttää siltä että antennia on turha alkaa etsimään, se on voinut jäädä vaikka männynlatvoihin roikkumaan.
Tilaan uuden antennin ja se hoidetaan kotiovelle vielä tämän päivän kuluessa. Paikoilleenasennuksen huolehtinee hra Ala-Väljä itse.. kerrohan Einarille Yrjöltä terveiset.
Joudun lopettamaan nyt, communikaattorini akku on lähes tyh
piip piip- Uuno93v
a-v kirjoitti:
Toivottavasti soon pannu sen Hujasen johki lentokurssiille, meirän kaikkien turvallisuuren ja ihimisten anteenien tähären...Kello alkas pelittämään kun vaihtoin uuten pariston. Käki oli kyllä alkuun ku seipään nielly. Huus vaan "uku uuk uku uuk" ennenkö tajusin kääntää patterin toisin päin.
Nyt kukkuu komeesti.
Aitolla ja alakuperäsellä AA-alkaliparistolla. Uuno93v kirjoitti:
Kello alkas pelittämään kun vaihtoin uuten pariston. Käki oli kyllä alkuun ku seipään nielly. Huus vaan "uku uuk uku uuk" ennenkö tajusin kääntää patterin toisin päin.
Nyt kukkuu komeesti.
Aitolla ja alakuperäsellä AA-alkaliparistolla.kuule Yrjö/Uuno erinomaasen haitallinen vaikutus mun naamaryppyyhini! Oot sää ihana;)))
- Uuno93v
a-v kirjoitti:
kuule Yrjö/Uuno erinomaasen haitallinen vaikutus mun naamaryppyyhini! Oot sää ihana;)))
Koitas ny päättää kumpaa tarkotat etten kumarra turhaan..
Mä oon muuten meleko vissi että SÄ oot toi Y. Laatta. Toi murre viittaa siihen suuntaan. Niin että älä yritä hämätä.
a-v ..sun jutut on tosi hauskoja, vastaat nopeesti ja nokkelasti. Terävä ku tikka on tää likka. Ei muuta ku lisää sitä lajia t. Uuno. Uuno93v kirjoitti:
Koitas ny päättää kumpaa tarkotat etten kumarra turhaan..
Mä oon muuten meleko vissi että SÄ oot toi Y. Laatta. Toi murre viittaa siihen suuntaan. Niin että älä yritä hämätä.
a-v ..sun jutut on tosi hauskoja, vastaat nopeesti ja nokkelasti. Terävä ku tikka on tää likka. Ei muuta ku lisää sitä lajia t. Uuno.mää olsin Yrijö? Älä sää vaari höpäjä! Minoon Aina Iki-Siviä Ala-Väljä. Hyväs lihas oleva emäntä-ihiminen Etelä-Pohojammaalta.
Ja tästä minoon meleko vissi;)
Tänks Yrjö/Uuno, sunlaises naputtelijan kehut lämmittää erityisen paljon! Sä oot kyllä huippu, voisit kirjottaa kirjan, esim. "Uuno-paapan ihmeelliset seikkailut kunnalliskodissa" tai vaihtoehtoisesti "Y.Laatan ihmeelliset seikkailut yritysmaailmassa". Lisäksi laihempi opus "Kuinka trahteeraan mahdolliset kohdalle osuvat kuninkaalliset" jokamies-käyttöön, sekä "Hujasen lento-opas vasta-alkajille".
Älä jaa helmiä sioille vaan paa rahoiksi;)))
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo7272316Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?502269- 1302255
- 1352160
- 551782
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall2411643- 311371
Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen201309Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,161205Kyllähän tämä vähän kirpaisee
Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah381147