Vastaa gallupiin kirjoittamalla alekkain kymmenen ENSIKSI MIELEENTULEVAN huuhaalaisen nimimerkit.
Älä katso muitten vastauksia ennenkuin olet itse vastannut.
Nimimerkki-gallup
24
1660
Vastaukset
- Kylli.Kyllä evk
yxtypy, kipparinoma, laardibonanza, a-v, vlk, bbrunetti, ex-er, sola, nyyperi, sade2006, pervokki, ykköskolli ja määäää.
Tais tulla useampikin kuin kymmenen, ja huom! ei missään järjetyksessä.- Gundesvaninpoika
Ookkonä varma, ettei yhellä vuan monta mukavoo nimmee...tahi sitten jotaki muuta koplate joihinki muihi tekstilöi täällä.
- nimimerkki
ole mikään
- Kylli.Kyllä evk
nimimerkki kirjoitti:
ole mikään
minä kierin tuskissani sellini kovalla lattialla.
Auts out aih, määäää olen erittäin Vakavasti Otettava Nimimerkki. - Kylli.Kyllä evk
Gundesvaninpoika kirjoitti:
Ookkonä varma, ettei yhellä vuan monta mukavoo nimmee...tahi sitten jotaki muuta koplate joihinki muihi tekstilöi täällä.
Onko sillä oikeesti mitään väliä, montako nikkiä kenelläkin on?
Alastomassa kaupungissa on miljoonia tarinoita ja tämä on vain yksi niistä.
Perskuti, Pervokki, Quu; exer,typy,sade,köpsy,kollinen,minä ite,viel yks ööö danskuuu,,,=:0))
- talkkari Simo
kipparinoma, ykstypy, perskuti, pervokki, sola, ouzak, a-v, laardibonanza, brunette, potilas
- Alien 8 evk
1.SydäNystävä
2.Kipparinoma
3.Ykköskolli
4.Sade
5.Ex_er
6.nyyperi
7.a-v
8.Laardibonanza
9.Kyllikyllä
10.Brunetti- sama
rekatuista nimimerkeistä,joiden kirjoittajan tietää varmuudella olevan sama.
- olis
Sydän-Ystävä,ouzak,Varpunen,vlk,a-v-,nyyperi,ilottu,StarAngel,ex_er,danskuu...ja kaikki muut kanssa.
Toki mieleen tulee useampiakin....
- -gallup-
siksi että saadaan kunnon otanta eikä tarvi miettiä minkä valitsisi jos tulee monta heti mieleen.
- Alien-8 evk
Olispa kysytty vaikka kahtakymmentä..ainakin mulla yxtypy,Dansku ja monta muutakin jäi mahtumatta listalle.Samanarvoisia kirjoittajia kuitenkin perustelematta..
..ja etenkin eräs uusi vakkarikirjoittaja,jonka nikin perässä on tähti;=)))) - tulee ensin
Alien-8 evk kirjoitti:
Olispa kysytty vaikka kahtakymmentä..ainakin mulla yxtypy,Dansku ja monta muutakin jäi mahtumatta listalle.Samanarvoisia kirjoittajia kuitenkin perustelematta..
..ja etenkin eräs uusi vakkarikirjoittaja,jonka nikin perässä on tähti;=))))ehdottomasti mieleen. siinä kunnon huuhaanainen. muut tulee perässä. ei ole typsykän veroista huuhaalla. sorry vaan tää mun mielipide.
- -gallup-
Alien-8 evk kirjoitti:
..ja etenkin eräs uusi vakkarikirjoittaja,jonka nikin perässä on tähti;=))))ei tosiaankaan punnita mitään arvojärjestyksiä vaan ihan sitä miten jotkut nimimerkit jäävät mieleen. Ei oteta tätäkään kyselyä mitenkään vakavasti..
- yxtypy
tulee ensin kirjoitti:
ehdottomasti mieleen. siinä kunnon huuhaanainen. muut tulee perässä. ei ole typsykän veroista huuhaalla. sorry vaan tää mun mielipide.
nyt kyllä arvioit mut ihan väärin :=(((
Olen palstan rehellisin ihminen ja huuhaata minussa ei oo pisaraakaan. Tuollainenko maine mulla täällä onkin? :=)))
- kymmenen kärki
yxtypy, laardibonantza, kipparinoma, sola, nyyperi, perskuti, ykköskolli, pervokki, uuno93, harttevainaa.
- nyyperi
mieleen Typy -A-V,-ex_er,-Kipparinoma-Sade,-ilottu,-Alien,-Peskuti,-M.M,-Kolli,-Nikkilä
tätä voisi jatkaa sillä mieleen tulee oikeataan kaikki. - ne tulee
Humppalulla
Kippari
Zippo
Naakka
Laardibonanza
NeitiX
Ykstypy
Mies savosta
Ei tule enempää ja nämä on kunnon huuhailijoita.Nykyiset on mitä on.- Kirjota sinäkin
joskus kunnon huuhaata eläkä aina vikise!!
eikö ukko ole antanu vai mistä mättää? - löytynyt omaa
Kirjota sinäkin kirjoitti:
joskus kunnon huuhaata eläkä aina vikise!!
eikö ukko ole antanu vai mistä mättää?nimeä listalta!
kipparinoma,sola,-pieni sydän-,typy,laardibonanza,maltti,a-v,ex-er,y.laatta,huga????,jeffjeff,varpunen......
- SydäN-Ystävä
Alien
yxtypy
kipparinoma
otso
ex-er
nyyperi
a-v
sola
isoiita
varpunen rinsessa
a-v
vlk
dr.Swan
nyyperi
jeffjeff
Uuno93
yxtypy
HpK
kipparin oma
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa912675En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361829- 101724
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3711622Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly201599Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681427- 1191237
- 131166
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91136- 201029