¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Joskus enkeli kulkee
hiljaa ohitse
Koskettaa pehmeästi siivillään
Enkelini - etkö voisi jäädä
Kertoisit kauneimman tarinan -
aina huomenna uudestaan
Sydämmeni hellyyttä
sitä suurta - ainoaa tuntee
Enkelini - etkö jäisi
Viipyisit hetken vielä
Nukkuisin sinun siipien suojaan
Yön yli - aamuun
Niin kuin rakkaani sylissä olisin
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
JÄISIT
12
623
Vastaukset
- Rellu
Luin tän jo aiemmin, mutten malttanut alkaa vas-
taamaan, kun joku riettaantui, oli pakko vastata
mokomiin kommentteihin.
Mutta, tämä runosi on niiiiiin miu maun mukkaan,
minä kun olen ikuinen enkelifani, ja tässä
runossasi kaksi ensimmäistä säettä koskettaa niin
siivin hempein.
Rauhaa ja rakkautta :)
Kiitz, tästä jää hyvä mieli.- *MURUKULTA*
En tiedä, mutta tukka kiharalla saanut olla, kun en ole päässyt koneella mihinkään!! Eilen hävis kaikki niin, että ei päässyt mihinkään! :/// Nytkin vielä laahas, enkä ole varma tuleeko tämä näkösälle, toivotaan!
No, olihan tuo sellainen pikkunätti. Haaveena olisi kirjoittaa se 'ihanin' enkeliruno, kun tykkään enkeleistä minäkin! :)
Ja näin joulun alla enkelit jotenkin korostuu mielessäni. Sitä toivoo että kaikilla olisi hyvin asiat ja toivoo, että enkelit tekis sitä duuniaan, eritoten siellä missä on todella ihmisillä vaikeeta! :)
Kiitos sinulle ja mukavaa joulukuun ensimmäistä päivää! :)
- TheDragonLord
töistä palatessaan-
hän siivet päällesi asettaa
on pesäpieni suloinen-
turvapikkanasi iltoineen:)
Iltaa MuruKulta.- *MURUKULTA*
Etusivu näytti, että kaksi kommenttia, mutta nyt vasta tuli näkyviin kenen toisen kommentti siellä oli! Sinähän siellä !:))
Sinäkö toit enkelin luokseni,
minua suojelemaan,minun vuokseni.
Toiveesi toteutui, rinnallain kulki,
kaiken ikävän pois tieltäni sulki.
Laittoi minut ajattelemaan asioita maan ja taivaan,
kunnes silmäni sulki ja vei unien laivaan.
Huonenta Lordi ja kiitzz! :)) - kaks pimmeetä
*MURUKULTA* kirjoitti:
Etusivu näytti, että kaksi kommenttia, mutta nyt vasta tuli näkyviin kenen toisen kommentti siellä oli! Sinähän siellä !:))
Sinäkö toit enkelin luokseni,
minua suojelemaan,minun vuokseni.
Toiveesi toteutui, rinnallain kulki,
kaiken ikävän pois tieltäni sulki.
Laittoi minut ajattelemaan asioita maan ja taivaan,
kunnes silmäni sulki ja vei unien laivaan.
Huonenta Lordi ja kiitzz! :))päevee....Huomenta Muro...Murukulta!...kun ejjoo mittää runnoo tullu mutta nyt nyt.Eekös se nii oo että jokkaesessa meissä on pikkunen enkeli...(Z)
- *MURUKULTA*
kaks pimmeetä kirjoitti:
päevee....Huomenta Muro...Murukulta!...kun ejjoo mittää runnoo tullu mutta nyt nyt.Eekös se nii oo että jokkaesessa meissä on pikkunen enkeli...(Z)
Voi, Z! Sie se enkel uot! :) Lämmin uaatos läikät' ku kirjootit uamust het ja nii kaaniist, jotta taijan hymmyillä koko pieäivän! :))
Se tuo Jope lauloo, jotta; 'ollaan enkeleitä toisillemme'..
Ollaan myö! :) Ja kalenterista ei syyä ku se ensimmäinen luukusta tullut suklaa...! :) Mukavaa päivee ja enkeleitä! :)
- lio
Joskus miettii että onko enkeleitä, minä tiedän, mulla on taivaassa oma enkeli ja se enkeli on mun veli (kirjoitin kerran sellaisen runon)
Toivotaan että rakas "enkelisi" ei kulkisi ohitsesi vaan jäisi ikuisesti mieleesi, nätti enkeli runo, pidin paljon, enkeleiden suojelua matkaasi, missä oletkaan tovoo sinulle Liona!- *MURUKULTA*
Kyllä niitä on! Tuo minun enkeli vaan tuntuu olevan koko ajan jollain ihme lomalla...Väittää, että on sen verran raskas homma! :O
Olen pahoillani, että olet menettänyt veljesi. Aika vain tekee tehtäväänsä ja muuttaa heidät kauniiksi muistoiksi!
Tähän päivään, mukavia hetkiä sinulle! :)
kulkee aina vierelläsi,
enkelit eivät jätä ketään yksin.
Enkelin siipien havinaa ja kosketusta,
Sinulle 'MURUKULTA*
Kiitos runostasi täällä yksi *enkelifani*:)- *MURUKULTA*
Näinhän se on! :)
Tänään on ollut enkelit liikenteessä, ainakin minun lähipiirissä on todella,toisistaan tietämättä, vähän jokainen puhuneet enkeleistä! :) Hyvä mieli on ollut 'käsin kosketeltavissa'.
Samaa toivon sinulle, enkeleitä, ruusu-kielo ! :D
- aabel
kaunis herkkä runo, sujuva pidin,kiitos
- *MURUKULTA*
Empä ole huomannutkaan, että täällä olit käynyt! Sorry kovasti! :)
Enkeleistä olisi kiva kirjoittaa enemmänkin.
Niissä on sitä herkkyyttä, jota voi sirotella runoihin ja jokainen tietää ja tuntee sen kosketuksen! :)
Kiitos sinulle ja enkeleitä ! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1834327
- 341594
Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi401500Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen251494Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,201385- 1121316
Moi, nainen
Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun301200Kyllähän tämä vähän kirpaisee
Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah381197- 191149
Sulla on uskomaton luonne
Saat minut hetkessä iloiseksi, tai sanotaan nyt niin, että ajatus sinusta saa sydämeni hyppimään riemusta. En vain saa s441048