Itselläni on muutama tatska, otettu joskus 30v sitten. (Syvällistä harkintaa, heh) ei niille silloin ollut, mutta ajan kuluessa ne ovat sulautuneet persoonaani.
En ole ollut vankilassa enkä merillä, kuten ennen ainakin tatuoinnit liitettiin.
Tatuoinnit ovat kovasti yleistyneet katukuvassa, samoin lävistykset sun muut.
Miehillä tatskat suvaitaan paremmin kuin naisilla.
Mitä mieltä Sinä olet tatuoinneista, olisi kiva kuulla mielipiteitä=D
50+ ja Tatskat!
51
4628
Vastaukset
- väärin muista,
niin tämä ikinuori Aira Samulin (nyt 80v.)sai lahjaksi tatuoinnin. Siitä oli viime viikolla iltapäivälehdessä pieni juttu ja hän halusi sen tatskan kyynärvarteen. Wilma S...jotain sen lupasi hänelle.
Eräällä tutullani on ollut pieni perhosen kuva jo ainakin 20 vuotta vasemmassa olkapäässä. - hildurvonhopsis
Nuorillani on. Vanhemmalla pojallani käsivarressa, nuoremman pojan kihlatulla selässä, nilkassa, käsivarressa. Miniällä oli nenässä koru, jota hän ei enää pidä ja nuoremmalla (tuleva miniä) on silmäkulmassa rengas, jota ei aina pidä. En minä itselleni niitä lävistyksiäkään ottaisi. Nuorille sopii tatuoinnit ja lävistykset. En ottanut nuorenakaan ja korvikset läpi korvan sain kun olin käynyt rippikoulun. Tansseihin pääsi myös, kun oli käynyt rippikoulun (silloin ennenvanhaan, meidän nuoruudessamme). Siskon koulukaverit saivat rippilahjaksi tekohampaat ylös ja alas - ennenvanhaan :D)
- kommentti
Nyt meni aamukahvi " väärään kurkkuun".:D
Rippilahjaksi tekohampaat, ehkäpä hyvinkin, mutta en voi mitään sille, että naurattaa! :) - hannele200
Mielestäni aivan mahtava rippilahja. Kaunista valkoista hammasriviä varmasti näytteleekin mielellään tulevat 80 vuotta. Vihjeeksi kummille, ettei tarvitse rippiristiä ostaa :D)
Nykynuorisolle pitää ottaa YOTUEL (saa apteekista) VALKAISUT käyttöön niin pysyy yhtä valkoisena kuin ennenvanhaan tekarit, entivanhaiset rippilahjat :D) - hannele200
Mielestäni aivan mahtava rippilahja. Kaunista valkoista hammasriviä varmasti näytteleekin mielellään tulevat 80 vuotta. Vihjeeksi kummille, ettei tarvitse rippiristiä ostaa :D)
Nykynuorisolle pitää ottaa YOTUEL (saa apteekista) VALKAISUT käyttöön niin pysyy yhtä valkoisena kuin ennenvanhaan tekarit, entivanhaiset rippilahjat :D) - Hyvä hymy
Nykynuorisolle pitää ottaa YOTUEL (saa apteekista) VALKAISUT käyttöön niin pysyy yhtä valkoisena kuin ennenvanhaan tekarit, entivanhaiset rippilahjat :D) - Hyvä hymyilijä
Nykynuorisolle pitää ottaa YOTUEL (saa apteekista) VALKAISUT käyttöön niin pysyy yhtä valkoisena kuin ennenvanhaan tekarit, entivanhaiset rippilahjat :D) - hannele200
Nykynuorisolle pitää ottaa YOTUEL (saa apteekista) VALKAISUT käyttöön niin pysyy yhtä valkoisena kuin ennenvanhaan tekarit, entivanhaiset rippilahjat :D) - hildurvonhopsis
Hyvä hymyilijä kirjoitti:
Nykynuorisolle pitää ottaa YOTUEL (saa apteekista) VALKAISUT käyttöön niin pysyy yhtä valkoisena kuin ennenvanhaan tekarit, entivanhaiset rippilahjat :D)Ensiksi "sivuille ei pääse".
Sitten "on hidasta".
Sitten välillä tulee, että "tämä nimimerkki on jo varattu toiselle".
Sitten "ei tekstiä voi lähettää".
Sitten tulee, "ettei sivuille pääse".
Sitten tulee teksti, että "olet jo lähettänyt samalaisen tekstin ja massapostittaminen on kielletty".
Sitten näköjään ilmeisesti (??) hannele200 yritti myös monta kertaa ja lopulta kaikki kuitenkin ovat tulleet tänne.
Arvasinko oikein?
Laittakaahan sivut kuntoon ! - Anskuliini
Meillä 40-luvulla syntyneillä oli paljon puutostauteja jotka vei hampaat, minulla on myös vaurioita hampaissa, neljässä keskimmäisessä alahampaassa ja kahdessa keskimmäisessä ylähampaassa.
Hammasläkärini on sanonut että vaurio on syntynyt ennenkuin hampaat ovat puhjenneet.
Ylähampaissa on posliinikuoret ja alahampaiden pinta tasoitettu.
Mulla on vielä omat hampaat suussa, mutta se purukalusto on maksanut useat tekohampaiden hinnat. Anskuliini kirjoitti:
Meillä 40-luvulla syntyneillä oli paljon puutostauteja jotka vei hampaat, minulla on myös vaurioita hampaissa, neljässä keskimmäisessä alahampaassa ja kahdessa keskimmäisessä ylähampaassa.
Hammasläkärini on sanonut että vaurio on syntynyt ennenkuin hampaat ovat puhjenneet.
Ylähampaissa on posliinikuoret ja alahampaiden pinta tasoitettu.
Mulla on vielä omat hampaat suussa, mutta se purukalusto on maksanut useat tekohampaiden hinnat.Ai, sellaiset posliinikuoret olisivatkin varmaan hyvät. Minun hampaat ovat kunnossa, mutta olenkin syntynyt 50 luvulla. Mutta kiitos tuosta posliinikuorien muistutuksesta, täytyypä kysyä hammaslääkäriltä mitä ne oikein on ja tarvitsenkohan myös itse sellaisia joskus tulevaisuudessa. Taitaa maksaa omaisuuden?
Mitään meikki viivoja en kaipaa enkä muutakaan kauneus leikkausta tai tatskaa, olen tyytyväinen näin, mutta meikkaan ja pynttään kylläkin ihan päivittäin.- Anskuliini
miljoona kirjoitti:
Ai, sellaiset posliinikuoret olisivatkin varmaan hyvät. Minun hampaat ovat kunnossa, mutta olenkin syntynyt 50 luvulla. Mutta kiitos tuosta posliinikuorien muistutuksesta, täytyypä kysyä hammaslääkäriltä mitä ne oikein on ja tarvitsenkohan myös itse sellaisia joskus tulevaisuudessa. Taitaa maksaa omaisuuden?
Mitään meikki viivoja en kaipaa enkä muutakaan kauneus leikkausta tai tatskaa, olen tyytyväinen näin, mutta meikkaan ja pynttään kylläkin ihan päivittäin.markka-aikana suuhuni perusteellisen remontin, kaikki amalgaamipaikat vaihdettiin muovisiin ja voimakkaimpiin puruhampaisiin laitettiin posliinikruunu, samalla tehtiin kahteen etuhampaaseen posliinikuoret, koko remontti maksoi 20.000 markkaa, sain Kelalta muistaakseni 3000 mk takaisin. Ei ihan halpa, mutta kauniiseen hymyyn kannattaa sijoittaa :).
Tatuoinnin ottamista harkitessaan olisi iästä riippumatta hyvä muistaa, että iho löystyy ja rypistyy eri tavoin eri paikoissa. Jotkut suosittelevat ensin hennakokeilua, että voi rauhassa tutustua kuvioon ja harkita haluaako elää sellaisen kanssa lopun elämää.
Ainoa tilanne, jossa tatuointi on omaa silmääni häirinnyt, on suttuinen, räväkkä tatuointi neitseellisen valkoiseen prinsessapukuun pukeutuneella morsiamella.
Niinkuin muissakin asioissa ihailen kauniita ja ihmettelen suttuisia, omasta mielestäni rumia tatuointikuvia. Lävistystyksestä mieleeni tulee aina korun repeytymisen tai tarttumisen uhka ja siihen liittyvä fyysinen kipu sekä nenässä epähygienisyys. Korvakorut riittävät itselleni, mutta toiset saavat minun puolestani ihan vapaasti kaunistautua tai tehdä itsestään vastenmielisemmän näköisiä omalla koristautumisellaan. Kauneus on suhteellinen käsite ja joskus katsojan silmässä.;)
Viime viikolla petyin, etten onnistunut järkyttää tytärtäni, kun kurillani kerroin suunnittelevani tatuointia ja kysyin häneltä suositusta paikasta. Ajattelin ottaa selvää, olisiko silmäripsien juureen tatuoitavassa eyeliner-viivassa jotain ideaa. Tietääkö joku, miten ne käyttäytyvät jos/kun luometkin joskus rypistyvät - jos vanhaksi elää?ajatellut tuota kesto "ailainderia", mutta sattuukohan se miten vietävästi :(
No rypistyyhän ne luomet, mutta kai se tatuoidun viivan värikin haalistuu? Ottaistko ruskea, vai musta; musta voisi olla liian näkyvä, miulle ainakin..?- Anskuliini
Pirrejuupas kirjoitti:
ajatellut tuota kesto "ailainderia", mutta sattuukohan se miten vietävästi :(
No rypistyyhän ne luomet, mutta kai se tatuoidun viivan värikin haalistuu? Ottaistko ruskea, vai musta; musta voisi olla liian näkyvä, miulle ainakin..?samaa tutkaillut ja olen ajatellut rajata huulenikin.
Voi olla, että nyt teen tämän tempun, multa on tänä kesänä säästynyt rahaa ja kunhan kynnelle kykenen alkaa itsehemmottelun aika. - Pirre*
Anskuliini kirjoitti:
samaa tutkaillut ja olen ajatellut rajata huulenikin.
Voi olla, että nyt teen tämän tempun, multa on tänä kesänä säästynyt rahaa ja kunhan kynnelle kykenen alkaa itsehemmottelun aika.sellaiselle huville tulisi hintaa, tiijjätkö?
Minua rupesi naurattamaan kun ajattelin, että jos ottaisin oikein mustat rajaukset silmiini, niin miltähän ne näyttäisivät vanhana, - sitten kun olen muuten haalistunut, mutta silmäni ympärykset olisivat mustat kuin pandakarhulla :)) - velimies minäkin
Pirre* kirjoitti:
sellaiselle huville tulisi hintaa, tiijjätkö?
Minua rupesi naurattamaan kun ajattelin, että jos ottaisin oikein mustat rajaukset silmiini, niin miltähän ne näyttäisivät vanhana, - sitten kun olen muuten haalistunut, mutta silmäni ympärykset olisivat mustat kuin pandakarhulla :))Vaikka eiköhän nuo haalistu nekin.
- Anskuliini
Pirre* kirjoitti:
Minua rupesi naurattamaan kun ajattelin, että jos ottaisin oikein mustat rajaukset silmiini, niin miltähän ne näyttäisivät vanhana, - sitten kun olen muuten haalistunut, mutta silmäni ympärykset olisivat mustat kuin pandakarhulla :))mutta muistelen että siinä 250,- koko helahoito, silmät ja huulet.
Tämä ei kestä kuin pari vuotta, ennättää haihtua ennenkuin haalistut.
Vielä näen rajata silmäni, mutta olishan ne aamulähdöt nopeita ko tarttis vaan pestä rääpät silmistä. Pirre* kirjoitti:
Minua rupesi naurattamaan kun ajattelin, että jos ottaisin oikein mustat rajaukset silmiini, niin miltähän ne näyttäisivät vanhana, - sitten kun olen muuten haalistunut, mutta silmäni ympärykset olisivat mustat kuin pandakarhulla :))minulle suositellun kauneushoitolan kotisivulta. Tiedän paikan luotettavaksi, ja siellä tehdään huoliteltua, laadukasta jälkeä. Luultavasti hinnat eivät ole kaikkein edullisimmat.
Kestopigmentointi:
Kulmat 335,- euroa, sis. kaksi käsittelykertaa (210,- 125,-)
silmien perusylärajaus 335,- sis. kaksi käsittelykertaa (210,- 125,-)
silmien levennetty ylärajaus 390,- sis. kaksi käsittelykertaa (240,- 150,-)
silmien alarajaus ylärajauksen yhteydessä 110,-
sis. kaksi käsittelykertaa (55,- 55,-)
huulet 430,- sis. kolme käsittelykertaa (210,- 125,- 95,-)
Teidän "yllytyksestänne" kävin tarkistamassa hintatietoja. Taitaapa kulua toinen tovi, ennen kuin käyn tarkistelemassa mallikuvia ja keskustelemassa asiasta. Mitä samalla rahalla saisikaan? Pitänee vielä vähän harkita... ;))- Anskuliini
optimisti-orvokki kirjoitti:
minulle suositellun kauneushoitolan kotisivulta. Tiedän paikan luotettavaksi, ja siellä tehdään huoliteltua, laadukasta jälkeä. Luultavasti hinnat eivät ole kaikkein edullisimmat.
Kestopigmentointi:
Kulmat 335,- euroa, sis. kaksi käsittelykertaa (210,- 125,-)
silmien perusylärajaus 335,- sis. kaksi käsittelykertaa (210,- 125,-)
silmien levennetty ylärajaus 390,- sis. kaksi käsittelykertaa (240,- 150,-)
silmien alarajaus ylärajauksen yhteydessä 110,-
sis. kaksi käsittelykertaa (55,- 55,-)
huulet 430,- sis. kolme käsittelykertaa (210,- 125,- 95,-)
Teidän "yllytyksestänne" kävin tarkistamassa hintatietoja. Taitaapa kulua toinen tovi, ennen kuin käyn tarkistelemassa mallikuvia ja keskustelemassa asiasta. Mitä samalla rahalla saisikaan? Pitänee vielä vähän harkita... ;))Onko se noin kallista lystiä, en oo tainnu ansaita noin tyyristä hemmottelua.
Onhan ne tietenkin pääkaupungin hintoja, täällä pohojanmaalla on varmasti myös taitoa ja hinnat halavempia.
Heti kun pääsen liikkeelle käyn kattomassa mitä täälläpäin maksaa. Anskuliini kirjoitti:
Onko se noin kallista lystiä, en oo tainnu ansaita noin tyyristä hemmottelua.
Onhan ne tietenkin pääkaupungin hintoja, täällä pohojanmaalla on varmasti myös taitoa ja hinnat halavempia.
Heti kun pääsen liikkeelle käyn kattomassa mitä täälläpäin maksaa.kerrothan ja erityisesti kerro kokemuksesta, jos puuhaan ryhdyt.
Tuon hintaista hankintaa pitänee vähän aikaa harkita ja muutenkin. Ajatus tuli vasta viime viikolla ensimmäistä kertaa mieleeni, enkä tiedä millaisia haittoja siitä saattaisi olla. Pitänee vielä kypsytella ajatusta, ettei pääsisi katumus iskemään jälkikäteen ja sitten se taitaisi olla pitkäksi aikaa myöhäistä. ;))
- Tatuoinnit ovat kovasti yle...
Tatuoinnit ovat kovasti yleistyneet,
totta,
kuten mielestäni kaikki muutkin
"turhuuden markkinat",
sekä,
asiat joilla itsetuntoa kohotetaan,
asiat joita saa yhdellä palkalla.
syy on se kotikasvatus,
tai kasvatuksen puute, kun aika ja voimavarat
on kulunut
eroissa, kaljoitteluissa, riitelyissä, - niitä kait
voi jollakin maalilla. Jos pesemällä pois lähtee, siitä vain. Mutta jos pysyvää, ikinä ei eroon pääse kuin krematoriossa, vaikka kuinka kaduttaisi.
nuorena olkapäähän mustan ruusun, mutta äiti ei antanut, vieläkin se harmittaa kun tatskat on niin muodissa, mutta enää tässä iässä en niitä ala hankkimaan, on nuorempien juttuja, niinkuin lävistyksetkin, joista varsinkin kulmalävistys on mielestäni kivan näköinen
- Puidenhalaaja
...siksi ei ole tatskoja eikä edes korvissa reikiä. Mutta hauskan näköisiä on minun silmääni sellaiset pienet ruusut tai auringot ym. Lävistyksistä en ole oppinut pitämään.
kiva, mutta en ottaisi itselleni, enää, - joskus nuorena olisin voinut ottaakin, mutta silloin se ei onneksi oisi ollut sopivaakaan.
Lävityksen nähessävi ajattelen, että paleleekohan iho kovin korun kohdalta 30 asteen pakkasella.., ja mitä he ajattelevat joskus niistä arvistaan ihossa...- Jenna-56
en pidä isoista, mutta pienet ovat ihan kivoja.
Omistan kaksi pientä tatuointia enkä ole kertaakaan katunut että otin ne muutama vuosi sitten.
Tähtikuvio olkapäässä ja käden ympäri ohut "piikkilanka".
Tatuoinnit ovat osa persoonaani, kaksi riittää minulle.
Tässä iässä en enää pidä lävistyksistä, jos olisin 30 vuotta nuorempi niin voisin harkita asiaa:D - hyi ei
En osaisi sopeutua seurustelemaan edes naisen kanssa, kellä on tatuointeja.
Enkä tunne ketään, kellä on. - meinaa tottua
katselemaan tatskoja. Miksi niitä yleensä täytyy olla, miksi pitää kehoon piirrellä?
- yksilöllisyys,
etkö sinä halua olla erilainen nuori?? ;)
- (korppi)kotkia
yksilöllisyys, kirjoitti:
etkö sinä halua olla erilainen nuori?? ;)
on muutenkin aivan liikaa, ei niitä kehoon tarvitse piirrellä.
- Matti ja Teppo
Minusta tatskatusta naisesta saa aika usein
hiukan horahtavan kuvan. Tietysti riippuu
paikasta mihin sen on ottanut, joku pieni
hillitty kukkanen jossain olkapäässä menettelee.
Lantion seutuville otetut tatskat nuorilla naisilla antaa horahtavan kuvan kantajastaan. Joku
mainitsi Wilman, olen nähnyt hänet usein livenä
ja ensimmäinen tunne on sääli, miksi ennen niin viehättävän naisen täytyy sotkea ihonsa ja ottaa lävistyksiä naamaansa. Olenkohan tullut vanhaksi
kun näin kirjoitan. - exitus leth...
helpompi tunnistaa ruumiita.
Ei vaa, ihan ok ovat. Lapsillani on vaikka en alkuun hyväksynyt tai ainakaan halunnut heille niitä. Tsunamin jälkeen tuli tuokin mieleen. - Juniperus
Kivan näköinenhän se on, jos naisella on esim. perhonen pyllyn päälle tatuoituna. Lävistykset sen sijaan vaikuttavat vähän alkuasukasmaisilta koristuksilta varsinkin nenässä.
Ja lopuksi pieni vanhahko vitsi:
Mies murehti ystävälleen, että hänen vaimollaan on entisten poikaystävien kuvat rinnoissaan.
- Älä sure. Kyllä niiden naamat vielä venähtävät.- Pirre*
sielä taas..no miten niin muka venähtävät..et kai väitä että meidän rinnat vielä/jo roikkuvat, ethän?
Pirre* kirjoitti:
sielä taas..no miten niin muka venähtävät..et kai väitä että meidän rinnat vielä/jo roikkuvat, ethän?
Tämä tarina on tosi: olin mökillä tyttären kanssa. Pötkötettiin laiturilla ja kysyin että onkö hänellä jotkut lisätoppaukset bikinien yläosassa. "Ei, miten niin", hän vastasi. Sanoin: "ovat kuin silikonit pysytssä". Hän kysyi: "missäs sun sitten oikein ovat?". Katsottiin, niin ne mun rinnat löytyivät kainaloista!
AjatellutPaljon kirjoitti:
Tämä tarina on tosi: olin mökillä tyttären kanssa. Pötkötettiin laiturilla ja kysyin että onkö hänellä jotkut lisätoppaukset bikinien yläosassa. "Ei, miten niin", hän vastasi. Sanoin: "ovat kuin silikonit pysytssä". Hän kysyi: "missäs sun sitten oikein ovat?". Katsottiin, niin ne mun rinnat löytyivät kainaloista!
kunhan katajaa vedätin; tässon eletty jo monet tissiät :)
- Juniperus
Pirre* kirjoitti:
Teillähän ovat tissit kuin ketunnenät. Varmaan vitsissä kerrottiin kolmekymmentä vuotta vanhemmista...
- Sama asia
Olen poistattanut kulmakarvani ja tilalle laitatin tatuoinnit. Seuraavaksi poistatan hampaani ja hankin tekarit tilalle.
- voisi
korvata hologrammeilla.
- Pirre*
voisi kirjoitti:
korvata hologrammeilla.
pään mikrosirulla.
- iski **
otin nilkkaani tatuoinnin.
Illalla en vielä tiennyt asiasta mitään ja kun aamulla heräsin se oli valmiina mielessäni, soitin heti liikkeeseen ja tilasin ajan.
Nyt olen tatskastani ihan "elvis".
Sen laittaminen i koskenut, eikä kaduta ;) - niitä..
silloin 30 vuotta sitten vielä pidetty linnassa käyneen tai seilorin merkkeinä, kyllä pidettiin.
Silloin oli joitain lakejakin jos oikein muistan, että rannalla ei saanut montaa kuvaa näkyä, tai piti pitää paita päällä, saattoi olla urbaanilegendaakin, mutta raksalla olleet joskus kertoivat pomojen sanoneen kuumana kesänä, että paita päälle jos on tatskoja, olisiko ollut kyse jostain firman imagosta?- tunnuksia!
Jo parituhatta vuotta sitten sen ajan sivistyneessä Euroopassa tatuoinneilla merkittiin orjat ja rikolliset. Sama on ollut käytäntö vaikkapa Japanissa.
Tatuoinnit ovat nykyään keräytyneet tilastollisessa mielessä rikollisille, huumeiden käyttäjille, väkivaltaa ihannoiville, itsetuhoisille, matalasti koulutetuille, syrjäytyneille jne. Ihmettelen suuresti niitä normaaleja, jotka haluvat tatuointeja kantaa ja esitellä - ikäpolvi
tunnuksia! kirjoitti:
Jo parituhatta vuotta sitten sen ajan sivistyneessä Euroopassa tatuoinneilla merkittiin orjat ja rikolliset. Sama on ollut käytäntö vaikkapa Japanissa.
Tatuoinnit ovat nykyään keräytyneet tilastollisessa mielessä rikollisille, huumeiden käyttäjille, väkivaltaa ihannoiville, itsetuhoisille, matalasti koulutetuille, syrjäytyneille jne. Ihmettelen suuresti niitä normaaleja, jotka haluvat tatuointeja kantaa ja esitelläkyllä on sinullakin ihmettelemisen aiheet!
Totuushan on se,että kun esim.minun ikäiset on viiskymppisiä,on vähintään joka toisella tatuointi.
Minun ikäiset ovat korkeasti koulutettuja,työelämässä tiiviisti kiinni olevia.
En tiedä oletko katsonut liikaa väkivaltaelokuvia,joissa tatuointeja esiintyy,mutta eipä juurikaan tatuoinnin omistaja itseään sellaiseksi koe.Olen pahoillani puolestasi,kun olet lokeroinut ihmiset omien näkemystesi perusteella.Saattaa olla,että olet menettänyt monta ystävyyssuhdetta suppean maailmankatsomuksesi takia.
Kesäterveisin:Projektipäällikkö - ja naisilla
tunnuksia! kirjoitti:
Tatuoinnit ovat nykyään keräytyneet tilastollisessa mielessä rikollisille, huumeiden käyttäjille, väkivaltaa ihannoiville, itsetuhoisille, matalasti koulutetuille, syrjäytyneille jne. Ihmettelen suuresti niitä normaaleja, jotka haluvat tatuointeja kantaa ja esitelläoli siveysvyöt, ettei kukaan muu mies päässyt koskemaan hänen pyhimpäänsä.
Ja ne jotka olivat erimieltä, niiltä pää poikki.
Tai isäntä sai ottaa morsiamen neitsyyden ennen aviomiestä.
Niin ja vammautuneet lapset heitettiin alas jyrkanteeltä.
Ennen olo ennen ja nyt on nyt.
Ajat muuttuvat, kuten tuuletkin.
Ei aina voi vedota siihen, miten ennen oli, tai jopa muinoin.
Ei sinunkaan mummosi voinut kulkea, nilkat paljastavassa hameessa. Pukeudutko sinä samoin?(jos olet nainen?)
Epäilen. - lestissä
ikäpolvi kirjoitti:
kyllä on sinullakin ihmettelemisen aiheet!
Totuushan on se,että kun esim.minun ikäiset on viiskymppisiä,on vähintään joka toisella tatuointi.
En tiedä oletko katsonut liikaa väkivaltaelokuvia,joissa tatuointeja esiintyy,mutta eipä juurikaan tatuoinnin omistaja itseään sellaiseksi koe.Olen pahoillani puolestasi,kun olet lokeroinut ihmiset omien näkemystesi perusteella.Saattaa olla,että olet menettänyt monta ystävyyssuhdetta suppean maailmankatsomuksesi takia.
Kesäterveisin:ProjektipäällikköProjektipäällikkö painuu nyt vain sinne ikäistensä joukkoon! Hoitele vaan sorvia, muuten et saa pitää kauan tuota hienoa ammattinimikettä!
- kaikille "aihevieraili...
lestissä kirjoitti:
Projektipäällikkö painuu nyt vain sinne ikäistensä joukkoon! Hoitele vaan sorvia, muuten et saa pitää kauan tuota hienoa ammattinimikettä!
Projektipäällikkö puhuu pelkkää asiaa, näin on näreet:-)
Ympäri käydään ja yhteen tullaan eli tervetuloa vaan kaikenikäisille vierailijoille, jos aihe kiinnostaa:-) - näkyviä..
ikäpolvi kirjoitti:
kyllä on sinullakin ihmettelemisen aiheet!
Kesäterveisin:Projektipäällikkötatskoja nuoret poistelivat 70- ja 80-luvuilla mitä kummallisimmilla keinoilla, olivat jopa esteenä joihinkin töihin pääsyyn, jopa arpi oli parempi. Useimmat yleensä katuivat nuoruuden hölmöyksissään ottamiaan kuvia. Täytyy sanoa, että oli niistä monet kyllä aika mauttomia, silloinhan niitä väsättiin itse kaveriporukoissa, tikkuun vaan kiinni perhosneuloja ja ei kun mustetta ihoon.
- on yhtä naurettava
kuin fritsut 5-kymppisen kaulassa.
Fritsu (onneksi) häviää, ja jos häviää niin ainahan siihen voi joku tollo imaista kaverille uuden (jos se on niin tärkeää).
Mutta tatska on ja pysyy. Yäk, sanon minä. Sama onko miehellä vai naisella, missä tahansa ruumiinosassa.- mieltä asiasta
naurettavaa koko tatuointi touhu. Vielä naurettavampaa, jos vanhat ihmiset sortuu moiseen pelleilyyn...
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271558Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391549Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly131353Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3411319Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681255- 121008
- 7971
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7901- 71826