Mummo, mopo

ja kundikaveri

Mitä mieltä myötäilijöistä? Näistä (tällä palstalla lukuisa joukko)kritiikittömästi mihin tahansa mauttomuuteen tai tyylittömyyteen positiivisesti suhtautuvista kiittelynkerääjistä.

15

1854

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tarkoitat. Mikä myötäily sinut on saanut takajaloilleen? Onko ainoa oikea vastaus kieltävästi suhtautuva... tatskoistako tämä johtuu. Tatskat sopii minun mielestäni nuorille ja lävistykset. Revi siitä nyt sitten villahoususi jälleen kerran. :)

• tässa kaikkea on

mutta mikä ihmeessä voi olla voi olla mummomopo? Ei sitä ole nähty. Halvatun vaarit ja Poutiaisen Eikka tuohilakkipäässä pappamomolla, mutta mummomopoa siitä ei saa. Tuli käytyä katsomassa vanhoja Fergusonejakin. Sinne pääsi muutkin vähän vanhemmilla ajopeleillä.

Kaksipyöräisiä oli yksi Norton ja yksi JawaZs sitten oli yksi akantappokoneella varustettu, jota en tunnistanut. Taisi olla saksalaisilta sota-ajalta unohtunut sivuvaunu - ehkä mersu.

Mutta sano nyt ihmeessä, mikä se mummomopo oikein on? Pitääkö väistellä?

• huolta vain

ja ainoastaan omista kirjoituksistani. Tehkööt kukin niin omasta puolestaan.
      En muutenkaan jaksa kantaa koko maailman taakkaa harteillani.

• Sehän on pelkästään hyvä, että ihmiset löytävät keskuudestaan hengenheimolaisia. En tunne mitenkään erityisesti kuuluvani tähän tai mihinkään muuhunkaan joukkoon, mutta onhan tämä ajanvietettä.

Muuten: Minullakin oli mopo, kun olin mopoikäinen eikä minusta olisi mitenkään hullua lähteä mopolla hurruuttelemaan tässäkin iässä. Jos se jostakusta olisi koomista niin ei se mua yhtään haittaisi. Ei se niinkään voi olla, että asioista tulee kiellettyjä, kun on siinä ja siinä iässä. Tässähän on itsekukin ollut jo aika kauan täysi-ikäinen itse omista asioistaan päättävä aikuinen.

• varmaan myötäeläjistä?

* :) *

• mies_vm56

olla tuntematon käsite.

Eniroa ei ainakaan myötäillä taas tänä iltana.

• Minä en lue kirjoituksia, jotka ovat mielestäni mauttomia, enkä luen niihin tulleita kommenttejakaan.

• olen tullut sanoneeksi, että kesäaikana olisi ihan kiva kulkea mopolla 30 km:n työmatka, jos minulla olisi autotalli.
      Mikseivät mummot saisi ajella mopolla, jos haluavat? Vai etkö sallisi heidän ajelevan kundikaverinsa tai miesystävänsä kanssa?
      Ihan samanlaisilla mopoilla mummot varmaan ajavat kuin nuoret naiset ja papatkin. Ja tyylinkin voi vapaasti valita ihan miltä aikakaudelta tahansa, ajella pappamopolla tai skootterilla sekä pukeutua sen mukaisesti - jos haluaa.

... ja nyt minä jään tänne odottelemaan kiitoksia, ihailevia kommentteja ja kättentaputuksia.
      Olkaatten hyvät ja hurratkaa! *kumartaa syvään* ;))

• karkaavat!!

Löytyyhän sinustakin särmää, kun tarpeeksi ärsytetään(loukataan)! Ei aloituksessa kielletä mitään, kysytään kylläkin ja hieman perustellaan kysymystä. Terveisiä!!

• karkaavat!! kirjoitti:

Löytyyhän sinustakin särmää, kun tarpeeksi ärsytetään(loukataan)! Ei aloituksessa kielletä mitään, kysytään kylläkin ja hieman perustellaan kysymystä. Terveisiä!!

mitä sitten seuraa, kun aikanaan minä ja muut mummot saadaan kulkuneuvoksi se Rollator-Davidsson! Pois alta risut ja männynkävyt, kun sellainen pääsee käsistä karkaamaan.;))

• Pirre*
        optimisti-orvokki kirjoitti:

mitä sitten seuraa, kun aikanaan minä ja muut mummot saadaan kulkuneuvoksi se Rollator-Davidsson! Pois alta risut ja männynkävyt, kun sellainen pääsee käsistä karkaamaan.;))

vielä näytettään näille mummottelijoille mallia miten mannään :))

• optimisti-orvokki kirjoitti:

kyllä meillä tummut ajaa kyllä mönkijöillä pitkin jalkakäytävää ja pyörätietä, että pois alta

• Kutv M

Kiittelyn kerääjä,jonkinlainen poimuri varmaan.:)

Mummosta ja moposta puheen ollen.
      jo männä vuonna ja tänäkin vuonna ajaa huruutteli
      loman aikana mummo mopoineen mökkitietä aamuisin ja iltaisin.
      Aina samaan aikaan tyylikkäästi pää pystyssä ja
      samaa nopeutta silmä munuaiset kääntymättäkään talon ohitte.
      Kellosa olisi voinut tarkistaa,niin tarkalleen samaan aikaan kulki.

Tekeyvyin ihan vartavasten muka ruohon leikkuuseen
      tien sivuun jotta olisin nähnyt hänen edes kerran
      kääntävän vähänkin päätään minun suuntaan,mutta
      kun ei niin ei.Olisi varman ajanut kun ropotti
      miun yli jos tielle olisin menny toljottammaan.

Siinä sitten oli Mummo,mopo ja varmaan kundikaveri hällä kotona.:)

• moopotti

On se vaan niin hyvä että joku ymmärtää,ettei mummoikäiset ymmärrä mopoista mitään. Kyllä nyplyy aina bensanhajun voittaa...Nurin ja oikein,yhtäkuin pääkallo peräpeilissä...

• omin silmis nähnyt

Sorrentossa kapeilla kaduilla oli ihan tavallista että mummo paplarit päässä ja korkokengät jalassa ajoi skootteria. Pappa piteli mummoa vyötäröltä romanttisesti kiinni, kypärä päässä. Mummon hameen helmat vaan hulmusi naisellisesti kun "rakastavaiset" pisti meneen. Nainen on naine mummonakin. Madame Rochasit vaan tuoksahtivat, punaiset lakat kynsissä ja huulipunaa huulissa oli mummelilla. Elämän ilo ja tazia oli Sorrenton kujilla. Se on mautonta jos mummo ja rippinuori on konfirmaatio tilaisuudessa pukeutuneet saman tyylisiin kuteisiin. Kundi kaverit voi olla molemmilla. Siinä on meininkiä.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1558
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1549
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      13
      1353
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      341
      1319
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1255
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1008
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      971
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      929
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      901
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      826
    Aihe