Että mullakin tuli 50 täyteen kesällä. Mahtuisko porukkaan?
Niin vain kävi.
13
664
Vastaukset
- NaVaN
Kaikki Tetrispelit on miun suosikkejani, hyvä saada tutustua tetrismieheenkin ;)
- tosissasi :)
Paloma.se.co kirjoitti:
tetrispeli?
Onko se sukua Age of Empires-pelille?No jos kuitenkin olet tosissasi, niin tuossa hieman tietoa.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Tetris - et ole ainoa
Paloma.se.co kirjoitti:
tetrispeli?
Onko se sukua Age of Empires-pelille?joka ei tiedä kyseistä peliä. En ole kuullut ikinä pitkinä päivinä moisesta pelistä!
- NaVaN
Paloma.se.co kirjoitti:
tetrispeli?
Onko se sukua Age of Empires-pelille?löysin uuden pelin ja kokeilin parikertaa.... taitaa nielaista jos menen vielä, pitää unohtaa houkutus ...uuuH
http://www.mbnet.fi/pelihalli/pelaanyt/kategoria.aspx?kategoria=1
Paljon onnea sulle ja yritä nyt vaan sopeutua sitten tänne. Minäkin olen vasta nyt kesänaikana aloitellut tänne sopeutumista, vaihtelevalla menestyksellä, kun tuli myös se täysikäisyys voimaan. heh heh
- enkeli 1/3
Tervetuloo vaa ! Tänne mahtuu,tääl on mukavaa !
- Pirre*
Tervetuloa nuorukainen :)
sekä uusille ihmisille että uusille ajatuksille. Korkea katto ja kumisevat seinät ja kivasti pusikkoa ympärillä.
Joten, tervetuloa!
PalomaTuskin missään muualla yhtä heterogeenistä joukkoa voisikaan kohdata kuin täällä. Täältä tosiaan löytyy lähtijöitä kaikkiin juniin ja osa viihtyy asemalaiturilla elämänmenoa tarkkailemassa. Mielenkiintoisia keskusteluhetkiä!
täytin ite maagiset 50vuotta. oon keväästä asti käynyt monta kertaa viikossa tällä palstalla. Yleensä täällä on hyvä tunnelma mutta joskus sitten on persuuksille ammutut karhut liikkellä mollaten kaikki aloitukset ja ajatukset. Siihenkin pitäisi suhtautua huumorilla. Joskus se saa oman tunnelman latistettua ja joskus sitä osaa ajatella että ohhoh, ompa jollakin paha päivä. Mutta pieni pilke silmäkulmaan. On siten helpompaa itellä ja läheisillä.
- Angel of THe Morning
Tetris on kiva peli ;)
- BellaMia
nuo siun ekan linkkisi luontokuvat. Oletkohan sinä pitänyt minulle joskus jossakin luennon, näytät oudon tutulta????
Olehan aktiivinen täällä. Miesenergian puute on enemmän kuin kaivattua. Ilolla odotan mitä sormesi tänne näpyttelevät. Hei ;) ja (((tetris))) tervetuloa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa542126En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311670Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141464- 101444
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3531444Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681315- 121098
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81024- 81992
- 20969