Oletko persaukinen asuntosäästäjä ja äänestät Kokoomusta, vai asuuko sisälläsi aatteen palo
ja äänestät Suomen Kommunistita Puoluetta???
"Jokainen järkevä ihminen on sosialisti"
Tuntematon kirjailija
"Punarintama!!!"
MarttyyriMallari-TTt
MITÄ PUOLUETTA ÄÄNESTÄT???
9
450
Vastaukset
- mukaan
ihminen äänestää sitä puoluetta mihin kuppikuntaan haluaa samaistua, persaukinenkin äänestää kokoomusta koska haaveilee kuuluvansa joukkoon jne. tuli vaan mieleeni aloituksesta=)
- viilisniilis
Sillä ton mukaan mä olisin rikas.
- viilisniilis
Vasemmistoliittoa.
- la.ra
mun pitäisi äänestää kommunisteja, mutta yleensä ääneni menee punaisille vihreille tai vihreille punaisille. Paitsi pressanvaaleissa, joissa on joutunut äänestämään demaria tokalla kierroksella, siis viime aikoina.
Et sillee.
- äänestän :
En voisi kuvitella äänestäväni näitä muita hubba bubba puolueita joita ei erota toisistaan mitenkään
- Papeete1
Krooh pyyh-puoluetta.. tai demareita :)
- äänestää...
"1000 euron lisävero setämiesvolvoille" -puoluetta...
- Kommunisti.
Viimeksi taisin äänestää Kari Peitsamoa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1824200
- 331538
Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi401470Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen211433Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,171332- 1071259
Kyllähän tämä vähän kirpaisee
Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah381167Moi, nainen
Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun301160- 121067
Sulla on uskomaton luonne
Saat minut hetkessä iloiseksi, tai sanotaan nyt niin, että ajatus sinusta saa sydämeni hyppimään riemusta. En vain saa s441018