Oletteko orjallisia?

RiisuArkihuoli

Minussa on vähän sitä vikaa :=((

Poika tulee tänä iltana kotiin.. ja tuo näytille uuden tyttöystävänsä. Se taitaa ollakin jo neljäs 12 vuoden sisällä.
Kehen poika lie tullut. Ei ainakaan äitiinsä :=)))

Mä olen hullun lailla siivonnut, ja esivalmistellut ruokia, yrittäen muka laittaa parastani. Pullon hyvää punkkuakin ostin. Kallistakin oli vielä :=((

Miksi sitä pitää omata tällainen luonne? Sehän pitäis olla niin, että talo elää tavallaan.

Löytyykö täältä muita samanlaisia?

76

2760

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • enää palstailla kun pitää laitella ruokia. Vieraita tulossa illemmalla ;)

Elikkä sama vika, tulee puunailtua ja hössötettyä vieraita varten, vaikka vieraat olisivat "omaa väkeä". Punkkua en sentään ostanut tälläkertaa.

• onkohan meillä sama aikataulu, kun samoihin aikoihin kirjoiteltiin. :)

• Nittaminax kirjoitti:

onkohan meillä sama aikataulu, kun samoihin aikoihin kirjoiteltiin. :)

on nyt kahvitauko, eikai vaan sullakin siellä :))

• TaikisN kirjoitti:

on nyt kahvitauko, eikai vaan sullakin siellä :))

just vähä aikaa sitten pistin takamukseni penkkiin ja ajattelin kirjoitella vastausta. :)

• Nittaminax kirjoitti:

just vähä aikaa sitten pistin takamukseni penkkiin ja ajattelin kirjoitella vastausta. :)

mainio joulusarjis, toivottavasti kaikki huomaavat käydä sen katsomassa, joko sä huomasit sen?

http://www.kolumbus.fi/kahjovaakutin/index.html

• TaikisN kirjoitti:

mainio joulusarjis, toivottavasti kaikki huomaavat käydä sen katsomassa, joko sä huomasit sen?

meistä on saatu kerrankin kunnon ryhmäkuva. :))) Olenkohan mä ollut vähän tilulii silloin.

• RiisuArkihuoli
        TaikisN kirjoitti:

Tytötpäs ovat saaneet taas uutta aikaan :=))

Onkohan tuo takanani oleva mies norMix, joka tuo valoa tundran pimeyteen? :=))

Kyllähän norMix tuo valoa meidän kaikkien pimeyteen.
        On se sellanen vekkuli. Lieneekö koskaan pahalla päällä.

Toivottavasti ei lue tätä kehua. Ylpistyy muuten liikaa :=))

• RiisuArkihuoli

kaikki alkaa olla kondiksessa.

Passaa miniäkokelaan tulla :=))

Niinhän sitä hössöttää omalle väellekin näin joulun aikaan.
        Mä tässä päätin, että ens joulun vietän joko ulkomailla, tai lapin erämaa kämpässä :=))

• norMix evk
        RiisuArkihuoli kirjoitti:

Tytötpäs ovat saaneet taas uutta aikaan :=))

Onkohan tuo takanani oleva mies norMix, joka tuo valoa tundran pimeyteen? :=))

Kyllähän norMix tuo valoa meidän kaikkien pimeyteen.
        On se sellanen vekkuli. Lieneekö koskaan pahalla päällä.

Toivottavasti ei lue tätä kehua. Ylpistyy muuten liikaa :=))

Juu minähän siinä sinun takanasi kynttilän kanssa. Just tuikkasin tuleen sun tukk...tupakkasi:))

• RiisuArkihuoli
        norMix evk kirjoitti:

Juu minähän siinä sinun takanasi kynttilän kanssa. Just tuikkasin tuleen sun tukk...tupakkasi:))

heti tunnistaa. Ihan oot ittes näköinen siinä kuvassa :=))

Pitikö sun mainita tuo tupakka? Kato nyt mitä sait aikaan *lähtee tupakalle* :=((

• norMix evk

heti tunnistaa. Ihan oot ittes näköinen siinä kuvassa :=))

Pitikö sun mainita tuo tupakka? Kato nyt mitä sait aikaan *lähtee tupakalle* :=((

Kannataskohan sunkin kokeilla noita nikotiinilaastareita, jos vaikka eroon tupakasta pääsisit? Vai ookkonää jo kokeillut?

• RiisuArkihuoli
        norMix evk kirjoitti:

Kannataskohan sunkin kokeilla noita nikotiinilaastareita, jos vaikka eroon tupakasta pääsisit? Vai ookkonää jo kokeillut?

kokeillut, enkä kokeile.
        Mä oon sen verran jäärä, että jos ei ilman laastareita pääse siitä eroon, niin sitten ei.

Sitä ajattelee, että ei se kolme tupakkaa päivässä ole mitään. Mutta hyvähän siitäkin vähästä olis eroon päästä :=))

Punkun kera menee kyllä se 8 tupakkaa illassa :=))

• norMix evk

kokeillut, enkä kokeile.
        Mä oon sen verran jäärä, että jos ei ilman laastareita pääse siitä eroon, niin sitten ei.

Sitä ajattelee, että ei se kolme tupakkaa päivässä ole mitään. Mutta hyvähän siitäkin vähästä olis eroon päästä :=))

Punkun kera menee kyllä se 8 tupakkaa illassa :=))

tupakka/kaks lasia punkkua vauhtia menossa;-)) No muuten sentään aika kohtuullista. Mihinkäs aikaan vuorokaudesta nämä kolme sitten ajottuvat?

• RiisuArkihuoli
        norMix evk kirjoitti:

tupakka/kaks lasia punkkua vauhtia menossa;-)) No muuten sentään aika kohtuullista. Mihinkäs aikaan vuorokaudesta nämä kolme sitten ajottuvat?

Nyt menossa toinen lasillinen punkkua, ja vasta yhden savukkeen polttanut tänään :=))

Savukkeista puheenollen poltan yhden aamulla, toisen kun olen tullut kotiin töistä, ja kolmannen illalla ennen nukkumaan menoa.
        Punkkua juon pullon pari kertaa kuussa.
        Nyt on menossa se toinen pullo :=)))

• norMix evk

Nyt menossa toinen lasillinen punkkua, ja vasta yhden savukkeen polttanut tänään :=))

Savukkeista puheenollen poltan yhden aamulla, toisen kun olen tullut kotiin töistä, ja kolmannen illalla ennen nukkumaan menoa.
        Punkkua juon pullon pari kertaa kuussa.
        Nyt on menossa se toinen pullo :=)))

että duunissa sentään kestät ilman. Mutta menikö sinulla aikayksiköt tuossa punkkumäärissä sekaisin. Tarkoitit varmaan, että pari punkkupulloa menee viikonlopussa ja nyt on menossa se toinen tänään ;-))

• RiisuArkihuoli
        norMix evk kirjoitti:

että duunissa sentään kestät ilman. Mutta menikö sinulla aikayksiköt tuossa punkkumäärissä sekaisin. Tarkoitit varmaan, että pari punkkupulloa menee viikonlopussa ja nyt on menossa se toinen tänään ;-))

töissä ole edes tupakat matkassa.

Tiedätkö miksi en voi ottaa paria punkkupulloa viikonloppuna?
        Mulla on veren rautapitoisuus niin suuri, miesten luokkaa. Siinä on vaara, että veri sakenee liikaa, eikä kierrä hiussuonissa :=))

Jos tätä vaaraa ei olis, menishän se pullo päivässä :=)))

• norMix evk

töissä ole edes tupakat matkassa.

Tiedätkö miksi en voi ottaa paria punkkupulloa viikonloppuna?
        Mulla on veren rautapitoisuus niin suuri, miesten luokkaa. Siinä on vaara, että veri sakenee liikaa, eikä kierrä hiussuonissa :=))

Jos tätä vaaraa ei olis, menishän se pullo päivässä :=)))

Onks sun hiuksissa suonia? Eiks siinä veri roisku, kun hiuksia leikataan? ;-))

• RiisuArkihuoli
        norMix evk kirjoitti:

Onks sun hiuksissa suonia? Eiks siinä veri roisku, kun hiuksia leikataan? ;-))

täytyy sanoa, että aika paljon punaista on lattialla :=))

• orjallisuudesta, mutta tulipahan nyt pestyä seinä olkkarista ja viellä pitäis ikkunakin luututa. Sen kyllä taidan jättää likan hommaksi.

Niin kuin päätin, etten mitään joulu hössötyksiä tee, niin näin siinä sitten kävi. Toisaalta pitäähän seinänkin olla puhdas jos verhot vaihtaa. Taisi mennä asian vierestä, mutta menköön...:))

• RiisuArkihuoli

Vikko sitten töissä naiset puhui joulusiivouksista, niin sanoin, että minä en niillä asioilla aio itteeni stressata.
        Eilen illasta asti kuitenkin ollut turbo-vaihde päällä.
        Ei sitä näköjään koskaan opi :=((

• RiisuArkihuoli kirjoitti:

Vikko sitten töissä naiset puhui joulusiivouksista, niin sanoin, että minä en niillä asioilla aio itteeni stressata.
        Eilen illasta asti kuitenkin ollut turbo-vaihde päällä.
        Ei sitä näköjään koskaan opi :=((

tämä oli vain yhdestä seinästä ja ikkunasta kyse. Jäi meinaan syksyllä pesemättä. Nyt vielä likkakin tuli ja auttaa siinä lopun pesemisestä. Mulle jää sitten vain verhojen laitto paikoilleen.

• RiisuArkihuoli
        Nittaminax kirjoitti:

tämä oli vain yhdestä seinästä ja ikkunasta kyse. Jäi meinaan syksyllä pesemättä. Nyt vielä likkakin tuli ja auttaa siinä lopun pesemisestä. Mulle jää sitten vain verhojen laitto paikoilleen.

tulee väkisinkin mieleen, että olispa itellänkin yks tyttö. Heistä vois olla jokus apua :=))
        Pojat eivät tee muuta kun passauttavat. Vai olisko ne itse sellaseksi opettanut.

• ex_er1

jouluvalmistelut tehty, laitoin ulko-oveeni joulukrassin;o) Muuta en meinaa tehdäkkään kun en ole kotonakaan.

• muistutit, multa tuo vielä puuttuikin ovesta. :)

• ex_er1
        Nittaminax kirjoitti:

muistutit, multa tuo vielä puuttuikin ovesta. :)

hyvä vaan;o) Tietty mulla kynttilöitäkin on mut niit nyt poltan muutenkin enkä vaan jouluna. Heti kun syksy pimenee niin kynttilät mulla palaa.

• RiisuArkihuoli

En aio minäkään olla ens jouluna kotona.
        Eikö sitä jo tähän ikään mennessä olis ansainnut joulun, jossa vois kerrankin itse mennä valmiiseen ruokapöytään, eikä aina olla se, joka siivoaa ja laittaa jouluruoan :=))

• ex_er1

En aio minäkään olla ens jouluna kotona.
        Eikö sitä jo tähän ikään mennessä olis ansainnut joulun, jossa vois kerrankin itse mennä valmiiseen ruokapöytään, eikä aina olla se, joka siivoaa ja laittaa jouluruoan :=))

systeri on sellanen hössöttäjä kaiken maailman kissanristiäisten takia;o) Mä en jostain nimpparistata tai synttäristäkään välittäis muuten. En ainakaan tässä iässä enää haluis synttäreitä viettää;o)Veli osti mulle viimeks 2 korttii, toisessa oli 20v ja toisessa 30v, sano ettei tee niin pahaa kun tolleen pätkittäin totuttelee=0)

• RiisuArkihuoli
        ex_er1 kirjoitti:

systeri on sellanen hössöttäjä kaiken maailman kissanristiäisten takia;o) Mä en jostain nimpparistata tai synttäristäkään välittäis muuten. En ainakaan tässä iässä enää haluis synttäreitä viettää;o)Veli osti mulle viimeks 2 korttii, toisessa oli 20v ja toisessa 30v, sano ettei tee niin pahaa kun tolleen pätkittäin totuttelee=0)

vietto jäi, kun täytin 30v.
        Sen jälkeen en ole synttäreitä viettänyt, kun ei ole ikää tullut enää lisää :=))

Onkos sulla synttärit jouluna? Jos on, niin Onneksi Olkoon :=))

• ex_er1

vietto jäi, kun täytin 30v.
        Sen jälkeen en ole synttäreitä viettänyt, kun ei ole ikää tullut enää lisää :=))

Onkos sulla synttärit jouluna? Jos on, niin Onneksi Olkoon :=))

kun oli lokakuussa. Mä kyl en ole huomaannut sellasta 50 villitystä, yhtä villi oon aina ollut=0) Vai koskeeks se vaan miehii???

• RiisuArkihuoli
        ex_er1 kirjoitti:

kun oli lokakuussa. Mä kyl en ole huomaannut sellasta 50 villitystä, yhtä villi oon aina ollut=0) Vai koskeeks se vaan miehii???

että se koskee vain miehiä. Sohvaperunat heräävät yht'äkkiä huomaamaan että nyt olis viimein aika aloittaa uus elämä :=))

Meillä naisillahan on se tasainen villitys läpi elämän :=))

• ex_er1

että se koskee vain miehiä. Sohvaperunat heräävät yht'äkkiä huomaamaan että nyt olis viimein aika aloittaa uus elämä :=))

Meillä naisillahan on se tasainen villitys läpi elämän :=))

ei nyt oikein villitse mua kyllä;o( Henkinen väkivalta "ystävän" taholta on ei ole mitenkään kivaa.

• RiisuArkihuoli
        ex_er1 kirjoitti:

ei nyt oikein villitse mua kyllä;o( Henkinen väkivalta "ystävän" taholta on ei ole mitenkään kivaa.

Henkinen väkivalta on melkein sitä pahinta laatua.

Sellaset ystävät, jotka sitä harjoittaa, saavat ainakin mun puolesta olla entisiä ystäviä.

• tuo ole ihan normaalia...Varsinkin kun poika tuo tyttöystävää näytille..:))

• RiisuArkihuoli

Mutta toivottavasti tämä tyttö jää pysyväksi.
        Mä en kyllä jaksais enää viidettä ottaa vastaan :=))

• RiisuArkihuoli kirjoitti:

Mutta toivottavasti tämä tyttö jää pysyväksi.
        Mä en kyllä jaksais enää viidettä ottaa vastaan :=))

se ole parempi et kunnolla testaa,ettei hätiköi..

Mun suvussa on kaks hätähousua jotka alkoi jo vauvaaki oottamaan,mutta tiedän jo nyt,ettei tuu kestämään..

• norMix evk

lakkautettu jo vuosisatoja sitten, joten en usko, että palstalaiset ovat orjallisia- ainakin toivon niin!

Mitä nyt pojan tyttöystäviin tulee, niin en minä ainakaan tiedä kehen hän on tullut. Vai onks sulla sitten ollut 4 tyttöystävää viimeisen 12 vuoden aikana? ;-))

• RiisuArkihuoli

tarvisin sellasen kotiorjan. Miehet saa niitä esim. Thaimaasta ja naapurimaastamme, mutta mistä me naiset sellasen saisimme? :=))

En tiedä kehen tullut. Ei kyllä isäänsäkään.
        Isällään ollut vain minut *nauraa*
        Tai mistäpä minä tiedän, montako salarakasta hänellä on :=)))

• johan läpän heitit. Mulla ainakin heitti kärrynpyörää koko aloitus. :) vaiko sanoisinko vastaus. :))

• norMix evk

tarvisin sellasen kotiorjan. Miehet saa niitä esim. Thaimaasta ja naapurimaastamme, mutta mistä me naiset sellasen saisimme? :=))

En tiedä kehen tullut. Ei kyllä isäänsäkään.
        Isällään ollut vain minut *nauraa*
        Tai mistäpä minä tiedän, montako salarakasta hänellä on :=)))

sitten tykkäis, jos jostakin onnistuisit kotiorjan nappaamaan? Ja minkähänmoinen (t)yönkuva sillä orjalla sitten olisi, jos vaikka joku palstalainen sattuisi olemaan kiinnostunut uudesta urasta? ;-))

• RiisuArkihuoli
        norMix evk kirjoitti:

sitten tykkäis, jos jostakin onnistuisit kotiorjan nappaamaan? Ja minkähänmoinen (t)yönkuva sillä orjalla sitten olisi, jos vaikka joku palstalainen sattuisi olemaan kiinnostunut uudesta urasta? ;-))

tykkääkö vai ei.

Meinaatko, että palstalta mulle kotiorja löytyis?
        Se olis hieno juttu. Ei tarvis etsiskellä muualta :=))

Kotiorjan tehtäviin kuuluis seuraavaa:

Aamupalan tekeminen
        Aamulehden hakeminen aamiaispöytään
        Kodin päivittäinen siivous( sillä aikaa kun olen töissä)
        Pyykinpesu
        Ruoka valmiina klo 17.00 kun saavun kotiin.
        Pöydän siistiminen, ja astiat koneeseen.
        Noin klo 19.00 vielä pienen iltapalan laittaminen.
        Klo 20.00 kotiorja sais lopun iltaa pitää vapaata.

Nämä olisivat niitä pakollisia töitä. Jos orja haluaa viihdyttää minua klo 20.00 jälkeen, niin sekin käy. Mutta se on vapaaehtoista :=))

Niin.. ja tietenkin sesonkiakoina työnkuva (mm. joulu ja juhannus suursiivouksineen) vähän erilainen.

• norMix evk

tykkääkö vai ei.

Meinaatko, että palstalta mulle kotiorja löytyis?
        Se olis hieno juttu. Ei tarvis etsiskellä muualta :=))

Kotiorjan tehtäviin kuuluis seuraavaa:

Aamupalan tekeminen
        Aamulehden hakeminen aamiaispöytään
        Kodin päivittäinen siivous( sillä aikaa kun olen töissä)
        Pyykinpesu
        Ruoka valmiina klo 17.00 kun saavun kotiin.
        Pöydän siistiminen, ja astiat koneeseen.
        Noin klo 19.00 vielä pienen iltapalan laittaminen.
        Klo 20.00 kotiorja sais lopun iltaa pitää vapaata.

Nämä olisivat niitä pakollisia töitä. Jos orja haluaa viihdyttää minua klo 20.00 jälkeen, niin sekin käy. Mutta se on vapaaehtoista :=))

Niin.. ja tietenkin sesonkiakoina työnkuva (mm. joulu ja juhannus suursiivouksineen) vähän erilainen.

jos vaikka tuo originaali innostuisi:))

Vähän on pitkähkö päivä vaikka muuten vaatimukset tuntuvat kohtuullisilta. Lähinnä vaan tuota Aamulehden hakemista jäin ihmettelemään. Eikös siellä tundralla enää Kalevaa luetakaan vai onko Aamulehdessä paremmat sarjakuvat? ;-))

• RiisuArkihuoli
        norMix evk kirjoitti:

jos vaikka tuo originaali innostuisi:))

Vähän on pitkähkö päivä vaikka muuten vaatimukset tuntuvat kohtuullisilta. Lähinnä vaan tuota Aamulehden hakemista jäin ihmettelemään. Eikös siellä tundralla enää Kalevaa luetakaan vai onko Aamulehdessä paremmat sarjakuvat? ;-))

Aamun lehti, kun oot niin tarkka :=))

Kalevaa luetaan, vaikka eipä siinä niin paljon lukemista ole.
        Tuleehan meille se etelän lehti Hesarikin.

ps. Mitäs teilläpäin luetaan? Aamulehteäkö? :=))

• Nittaminax kirjoitti:

johan läpän heitit. Mulla ainakin heitti kärrynpyörää koko aloitus. :) vaiko sanoisinko vastaus. :))

täs taas nähtiin ettei ymmärretty, mutta ei se haittaa. Painuu taas nukkumaan ihan kohta. * haukotus*

• norMix evk

Aamun lehti, kun oot niin tarkka :=))

Kalevaa luetaan, vaikka eipä siinä niin paljon lukemista ole.
        Tuleehan meille se etelän lehti Hesarikin.

ps. Mitäs teilläpäin luetaan? Aamulehteäkö? :=))

luetaan milloin ehditään;-)) Usein on aamulla niin kiire olevinaan, että jää lehti väliin. No näkeehän netistäkin tärkeimmät uutiset.

• RiisuArkihuoli
        norMix evk kirjoitti:

luetaan milloin ehditään;-)) Usein on aamulla niin kiire olevinaan, että jää lehti väliin. No näkeehän netistäkin tärkeimmät uutiset.

vastata, mitä aamun lehteä. Oletkohan edes mitään etelän miehiä? :=)))

Netistä minäkin kiireisen työpäivän lomassa ruokatunnilla katson tärkeimmät uutiset :=))

• norMix evk

vastata, mitä aamun lehteä. Oletkohan edes mitään etelän miehiä? :=)))

Netistä minäkin kiireisen työpäivän lomassa ruokatunnilla katson tärkeimmät uutiset :=))

voinhan minä sen kertoakin. Lueskelen tässä pinakolada lasi edessäni Miamibiitsin palmujen siimeksessä SunPostia;-))

http://www.miamisunpost.com/

• RiisuArkihuoli
        norMix evk kirjoitti:

voinhan minä sen kertoakin. Lueskelen tässä pinakolada lasi edessäni Miamibiitsin palmujen siimeksessä SunPostia;-))

http://www.miamisunpost.com/

Vai SunPostia :=))

Mä luulen että edessäs on Lapin kansa, ja Lapin Kullan kolmosta tuoppi :=))

Mutta... ainahan voi haaveilla :=))

• norMix evk

Vai SunPostia :=))

Mä luulen että edessäs on Lapin kansa, ja Lapin Kullan kolmosta tuoppi :=))

Mutta... ainahan voi haaveilla :=))

edessä maaliskuun lopussa ensivuonna, kun olen pitämässä Luostolla lustia:)) Tosin juomana on kyllä Karhu nelonen eikä Lapin Kulta kolmonen. Jonkinlaista taoa täytyy sentään ylläpitää nääs!

• RiisuArkihuoli
        norMix evk kirjoitti:

edessä maaliskuun lopussa ensivuonna, kun olen pitämässä Luostolla lustia:)) Tosin juomana on kyllä Karhu nelonen eikä Lapin Kulta kolmonen. Jonkinlaista taoa täytyy sentään ylläpitää nääs!

Lapissa ei mitenkään voi juoda Porin Karhua. Se olis suuri loukkaus Lapin Kultaa kohtaan :=((

Vai että Luostolle lustin pittoon.
        Otakko mut väliltä kyytiin? :=)))

• MyNicki

kaunis luenne sinulla :)

• Aiii tarkoititko luonnetta, vai.....

• RiisuArkihuoli

kauneus kyllä.
        Sain juuri puhelun, että jäävätkin matkalle, eli Jyväskylään yöksi, ja tulevat huomenna :=((

Perskules.. taijankin aukaista punkkupullon nyt!

• MyNicki
        Nittaminax kirjoitti:

Aiii tarkoititko luonnetta, vai.....

Jos parastaan yrittää, se kuuluu luonteeseen :)

• MyNicki

kauneus kyllä.
        Sain juuri puhelun, että jäävätkin matkalle, eli Jyväskylään yöksi, ja tulevat huomenna :=((

Perskules.. taijankin aukaista punkkupullon nyt!

Kauneus palaantuu huomena, se vain joskus hukkaantuu, mut eise pois mene..se haluu takaisin :)

• RiisuArkihuoli
        MyNicki kirjoitti:

Kauneus palaantuu huomena, se vain joskus hukkaantuu, mut eise pois mene..se haluu takaisin :)

se huomiseen mennessä, vaikka punkkupullon aukasenkin :=))

Oikeestaan hyvä, etteivät tänään tulleetkaan. Saapahan viettää nyt vapaaillan :=))

• ompi vuoden

se huomiseen mennessä, vaikka punkkupullon aukasenkin :=))

Oikeestaan hyvä, etteivät tänään tulleetkaan. Saapahan viettää nyt vapaaillan :=))

luhin päivä.Huomenna alkaa päivät pitenemään.

• RiisuArkihuoli
        ompi vuoden kirjoitti:

luhin päivä.Huomenna alkaa päivät pitenemään.

Sen kunniaksi... kippis :=)))

• norMix evk

Sen kunniaksi... kippis :=)))

talvipäivänseisahdus...siitäköhän johtuu porukan vähyys:))

• RiisuArkihuoli
        norMix evk kirjoitti:

talvipäivänseisahdus...siitäköhän johtuu porukan vähyys:))

vähyys johtuu siitä, että naiset raataneet koko päivän joulusiivousten kanssa, ja ovat ihan rättiväsyneitä. Ehkä nukkuvat jo.
        Miehet ovat lähteneet pakoon joulusiivouksia, ja istuvat parhaillaan kapakassa melko hyvässä kunnossa :=)))

• norMix evk

vähyys johtuu siitä, että naiset raataneet koko päivän joulusiivousten kanssa, ja ovat ihan rättiväsyneitä. Ehkä nukkuvat jo.
        Miehet ovat lähteneet pakoon joulusiivouksia, ja istuvat parhaillaan kapakassa melko hyvässä kunnossa :=)))

Naiset nukkuvat kotona, miehet riekkuvat kapakissa ja seisauskin jatkuu vielä muutaman tunnin:))

• RiisuArkihuoli
        norMix evk kirjoitti:

Naiset nukkuvat kotona, miehet riekkuvat kapakissa ja seisauskin jatkuu vielä muutaman tunnin:))

juttu. Siihen ei auta kun yks juttu..(k 25v.), mutta moni mies ei kykene siitäkään pääsemään raskaan kapakkapäivän- ja illan jälkeen :=))

Ai niin... mitä oikein tarkoitit? Mun mielikuvitus tahtoo joskus juosta vähän liikaa :=((

• harrastaa tuollaista;

juttu. Siihen ei auta kun yks juttu..(k 25v.), mutta moni mies ei kykene siitäkään pääsemään raskaan kapakkapäivän- ja illan jälkeen :=))

Ai niin... mitä oikein tarkoitit? Mun mielikuvitus tahtoo joskus juosta vähän liikaa :=((

http://www.youtube.com/watch?v=Bplv4bSmLg0&feature=related
        YouTube -
        Iloinen on meininki.Tulee suomalaiset seuramatkat mieleen.

• RiisuArkihuoli
        harrastaa tuollaista; kirjoitti:

http://www.youtube.com/watch?v=Bplv4bSmLg0&feature=related
        YouTube -
        Iloinen on meininki.Tulee suomalaiset seuramatkat mieleen.

varmaan ihan tuollaista.
        Olipas tosi iloinen meininki :=)))

Vieläköhän ne seuramatkat ovat tuollaisia? En ainakaan usko :=))

• norMix evk

järjelle tulee seisaus, käy kuin tuossa seuraavan kommentin linkin tundran häissä kuvatussa juutupe pätkässä:))

• Synnove.Pullo

Pullon viinitarhasta parasta viiniä janoon kun janoon :) Hyvää ja melko hinnakasta, juu-u. Mutta onneksi sinulla, rakas Arkihuoli, on suhteita viinitilan omistajaan.

En myönnä olevani orjallinen vaikka kyllä hiukan olenkin. Jouluhössötykset olen karsinut minimiin, mutta joitain perinteitä on. Jouluruoat, joululahjat lapsille, joulurauhan julistuksen kuuntelu ym. niistä en tingi. Siivouksen kanssa on kylläkin nykyisin vähän niin ja näin. Pölyt pois lattioilta ja pinnoilta, siinäpä se joulusiivo.

• RiisuArkihuoli

suhteita pariinkin viinitilan omistajaan :=))

Minulla on se jouluhössötys vähentynyt kans aika lailla verrattuan aikaan, kun omat lapset oli pieniä.
        Niitä joulukoristeitakin piti tehdä joka ikkunaan ja oveen :=))
        Nyt riittää pari elävää kynttilää, pellavainen pöytäliina, perinteinen jouluruoka, joululaulut radiosta, ja hiljaisuus.
        Siisvouksenkin ennen tein tapaan.. pesin seinät, keittiön kappit jne.
        Nyt pyyhin pölyt, ja lattiat :=)))

• yopollo

kotiorja täällä näkyy peilistä joten muodollisesti orjattomia ollaan. Jälkikasvu tosin sotkee paikkoja sen minkä ehtii ja siivoamisen uhatessa livistää mummolaan tai äidilleen kuten nytkin on käynyt. Käytäntö poikkeaa siten virallisesta statuksesta.

Ei sentään ole ryhtynyt vielä heilojaan täällä kierrättämään, taida vielä muuta ollakaan kuin kaukorakkauksia. Jos tuo, saavat siivota jos ei muuten kelpaa.

• RiisuArkihuoli

peiliin katsoessani näytän ihan orjalta :=))

Jälkikasvu sotkee, mutta toisaalta.. jos ei kukaan sotkis, ei ois mitään siivoamista.
        Siivoaminen on tylsää jos ei näe kättensä jälkeä.

Ai että kaukorakkautta.. Se onkin sitä parasta laatua :=))

• kyseessä

tämä laulaja - julkkis poikasi joka tuo tyttöystävänsä kotiin näytille? Onko tämä tyttöystävä myös julkku?

• jane.london

nostaos kädet ylös:)

Ihminen on taipuvainen sosiaalisuuteen tavalla tai toisella,eli mitäs muka?

• RiisuArkihuoli

sivut taaskaan, joten hyvää yötä.
      Yritin vastailla monille, mutta viestit meni päin Nevadaa :=((

• En tee mitään suursiivouksia. Normaali viikkosiivous saa riittää. Tänä jouluna ei tarvitse tarjoilunkaan kanssa kauheesti stressata. Poitsu syö vain kaloja jotka ostan valmiina, tytär syö kinkkua ja vähän peruna- ja lanttulaatikkoa. Vieraitakaan ei tänä jouluna tule. Poitsun tyttöystävää ei enää lasketa vieraaksi, kuuluu jo niin perheeseen. Riisipuuro ja sekahedelmäkeitto on perinteinen aamupäivän ruoka. Siitä en saa kuulema luistaa vaikka vähän sitä ehdotinkin.

Tyttären syntymäpäiväkakku tässä on vielä huomiseksi leivottava. Alkaa olla siinä nämä jouluvalmistelut.

Ex-mieheni lainaa ystävällisesti kotiaan meille joulunviettoon. Siellä on enemmän tilaa. On kuulema siivonnutkin siellä. Hän itse viettää joulun naisystävänsä luona toisaalla.

Hyvää ja rauhallista joulua. Toivottavasti tykkäät uudesta miniäkokelaasta :).

• Masse setä

Jaaha, miksi pukki tarvitsee lunta? Pukilla on kuulemma teflonit. Kuuluu jopa surffailleen niillä kaiteiden päällä. Tosin EU:n takia.

• tapaaminen

miniäehdokkaan kanssa meni. Oliko mieluisa?

• RiisuArkihuoli

ensivaikutelman hänestä sain. Näpsäkän ja mukavan oloinen vaaleaverikkö :=))

Ketjusta on poistettu 45 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedätkö, että haluaisin panna

Sinua. Onko sinulla samanlaiset ajatukset ja tunteet?
      Ikävä
      182
      4320
    2. Hyväksytty kaivattusi

Vartaloa vai et? Rehellinen vastaus
      Ikävä
      34
      1594
    3. Minulta loppuu aika

Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi
      Ikävä
      40
      1500
    4. Syvälliset keskustelut

Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen
      Ikävä
      25
      1494
    5. Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi

mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,
      Ikävä
      20
      1385
    6. Mitä ajattelet

Kun näet kaivattuasi?
      Ikävä
      112
      1316
    7. Kyllähän tämä vähän kirpaisee

Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah
      Ikävä
      38
      1197
    8. Moi, nainen

Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun
      Ikävä
      30
      1190
    9. Nyt on pakko tunnustaa

AA että on ikävä sinua!!
      Ikävä
      19
      1149
    10. Sulla on uskomaton luonne

Saat minut hetkessä iloiseksi, tai sanotaan nyt niin, että ajatus sinusta saa sydämeni hyppimään riemusta. En vain saa s
      Ikävä
      44
      1048
    Aihe