ainakin on tullut tehtyä jonkin tahon toimesta.
Tässä tuumailen mitähän virheitä sitä itse meikäläinen on tehnyt tämän jo kohta lopuillaan olevan vuoden aikana.
Harvemmin itseään tuomiolle pistä,paremminkin näkee tehneensä valintoja.Ketä voisi syyttää suppeasta valikoimasta,yleensä niitä on tasan kaksi.
Eli raketilla silmään sitä,joka vanhoja muistelee
Ratkiriemukasta Uutta Vuotta kaikille:D
Viisisataa virhettä..
3
436
Vastaukset
Nyt ei tule mieleen pahempia virheitä kuluneen vuoden ajalta. Vuosi on muuten ollut yhtä vuoristorataa. Kaikenlaista tapahtunut.
Kylläpä täällä nyt suljetaan ovia nenän edestä koko ajan. Monta kertaa saa kolkutella ennenkuin avataan.
Hyvää ja Iloista Uutta Vuotta sinullekin. Toivottavasti tuleva vuosi on hyvä vuosi.- jane.london
ensimmäinen kerta kun mulle vastaat.
Sillä,että moittisin annankin kasapäin ruusuja hei suukkojako ne piti olla vai mitä? jane.london kirjoitti:
ensimmäinen kerta kun mulle vastaat.
Sillä,että moittisin annankin kasapäin ruusuja hei suukkojako ne piti olla vai mitä?onko niin etten olis sulle aikaisemmin vastannut. Se on ollut puhdas vahinko. Käyn silloin tällöin täällä sohaisemassa viestin sinne sun tänne.
Hyvä kun et moiti :).
Ruusut tai suukot, molempi hyvä :).
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2074656
- 341644
Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi401550Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen251534Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,201415- 1191374
Moi, nainen
Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun301230Kyllähän tämä vähän kirpaisee
Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah381207- 191189
Sulla on uskomaton luonne
Saat minut hetkessä iloiseksi, tai sanotaan nyt niin, että ajatus sinusta saa sydämeni hyppimään riemusta. En vain saa s441068