Voisin ehdottaa jonkun keskustelijoista koeajaksi hoitamaan seriffin hommaa kunnes saan kurssini loppuun.
Onko ehdotuksia ja halukkaita. Ja vain rekisteröityneet on siihen kelpaavia.
Seriffiksi koeajalle
64
2158
Vastaukset
- Huomioitsija
Palstalla on valitettavan vähän sellaisia (lähes) jatkuvasti paikalla olevia, joita voisi ehdottaa. Voisihan se Oiva kokeilla, vaikken minä sitä hänelle kyllä suosittele, se villitsisi palstan roskasakin ennen näkemättömään kiihkoon.
- Tähän viittaan
"Voisihan se Oiva kokeilla, vaikken minä sitä hänelle kyllä suosittele, se villitsisi palstan roskasakin ennen näkemättömään kiihkoon".
Hillitsisit muutakin sakkiasi.
- JormaKKorhonen
...jonka tarjouksen olisit varmaan mielihyvin hyväksynyt, mutta en minä taida ehtiaä, kun on niin paljon muuta ja jo kaksi pitkää matkaa taas tulevassa ohjelmassa. Enkä sittenkään ehkä haluaisikaan, sillä kai tuo tehtävä hieman kahlitsee myös oman sanomisen vapautta.
Minulla olisi kyllä hyviä ehdokkaita mielessäni, mutta suostunevatko hekään. Sellaisia olisivat esim. Mielipidepankki, Indignant, ehkä myös mvv ja Pystyyn kuollut, vaikka ovatkin selvästi keskustan kannattajia.
Mutta ei missään nimessä Oiva Härkönen, sillä jos Oivasta tulisi sheriffi, niin täällä sallittaisiin puhua vain kepusta ja se pitäisi tehdä haudanvakavalla ryppyotsaisuudella ja mieluummin vain kepua kehuen, ja saitti kuolisi pian ikävystyttävyyteen niin, että jonkin ajan kuluttua täällä debatoisi vain Oiva itse. Kun hänen mielestään eräs toinen kepulaisena esiintyväkin, CITY-Keskusta nimittäin, on kaukana oikeasta keskustalaisesta ajattelusta.
Mutta jos todella riemukasta rienausta haluaisit ja jos Eniro sen hyväksyisi, tehkää sheriffi CITY-Keskustasta! Hykertelen mielessäni kuvitellessani sitä tilannetta! Joka valitettavasti kyllä tappaisi saitin vielä nopeammin kuin Oiva, mutta olisihan hetken hauskaa!- Murjaaniq
Tilanne palstalla on ollut perseestä juuri sen tautta, että seriffi on ollut Kapin apupoika. Elikkä tilanne ei muuttuisi, jos kaikkein epäpätevin eli JKK virkaan otettaisiin.
Mutta Kapin listalta mvv ja Pystyyn kuollut kelpaavat hyvin, mutteivat taida viettää aikaansa täällä niin paljon, että heitä kannattaisi valita. City.-Keskustasta sen sijaan saattaisi tulla erinomainen sheriffi. Ja virka ikäänkuin nykysheriffin vastustajien äänekkäimpänä oikeastaan kuuluukin hänelle, näinhän demokratiassa on tapana toimia. - indignant
mutta onko todellakaan syytä laittaa tälle palstalle ns. puolueetonta tai muuten pätevää shefua?
Jos täältä poistettaisi tosiaankin kaikki asiattomuudet ja aihepiiriin sopimattomat kirjoitukset, niin eihän tänne jäisi mitään! Mille me sitten nauraisimme ja hykertelisimme, jos noiden keputosikkojen kirjoittelut poistettaisi ja tilalle tulisi vain asiakirjoituksia?
Siispä, kiitos vaan ehdotuksesta, mutta asiaa harkitsisin vain siinä tapauksessa, että itse Sagittarius sitä pyytäisi. Onhan hän aikoinaan hommannut minulle kai koko palstan pisimmän bannauksen, yli puoli vuotta. - joten huijaat!
indignant kirjoitti:
mutta onko todellakaan syytä laittaa tälle palstalle ns. puolueetonta tai muuten pätevää shefua?
Jos täältä poistettaisi tosiaankin kaikki asiattomuudet ja aihepiiriin sopimattomat kirjoitukset, niin eihän tänne jäisi mitään! Mille me sitten nauraisimme ja hykertelisimme, jos noiden keputosikkojen kirjoittelut poistettaisi ja tilalle tulisi vain asiakirjoituksia?
Siispä, kiitos vaan ehdotuksesta, mutta asiaa harkitsisin vain siinä tapauksessa, että itse Sagittarius sitä pyytäisi. Onhan hän aikoinaan hommannut minulle kai koko palstan pisimmän bannauksen, yli puoli vuotta.Et ole voinut olla puolta vuotta bannissa.
- indignant
joten huijaat! kirjoitti:
Et ole voinut olla puolta vuotta bannissa.
nimimerkkiä! Ei bannit kohdistu muuten nikkiin, vaan IP-osoitteeseen. Miksi muuten nykyään ei enää bannata ketään?? Syytä olisi.
- indignant
joten huijaat! kirjoitti:
Et ole voinut olla puolta vuotta bannissa.
nimimerkki voidaan poistaa, mutta se ei ole sama kuin bannaus. Bannaus estää kaiken kirjoittelun. Aikoinaan jopa anonyymipalvelimelta kirjoittelun.
- onneksi se on
mahdotonta. Olet pelle, narsisti, punikki, huumorintajuton ym ym............
Tällä saitilla kirjoittelu on kuumimmillaan yleensä arkipäivisin, jolloin minulla on aikaa edes viestien lukemiseen vain harvakseltaan. Alkuiltaisinkin tapaa olla muuta tekemistä. Saitin tilanne ei siis kohentuisi nykyisestään, mitä pidän lähtökohtana sheriffin vaihdolle.
Saitin tason kohentamisen lähtökohtana pidän suunnilleen samaa mitä Mielipidepankkikin eli solvaus- ja törkykirjoittelu poistetaan. Sen sijaan ainakin yhteiskunnallisista, taloudellisista ja historiallisista aihepiireistä saisi kirjoittaa suhteellisen vapaasti - niistähän täällä syntyy usein vilkastakin keskustelua, kunnes viestit poistetaan tai siirretään - sitä vastoin omien puutarhatöiden ja muiden henkilökohtaisten asioiden selostelun suhteen olisin kriittisempi.
Omiin sheriffisuosikkeihini kuuluu Jaba, joka on vaatinut samankaltaista linjaa poistoihin kuin minäkin, mutta hänhän ei ole rekisteröitynyt nimimerkki. Rekisteröimätön on myös Maltillinen oikeistolainen, joka lukeutuu saitin asiallisimpiin kirjoittajiin ja olisi varmasti hyvä linjanvetäjä.
Valitettavasti taitaa vain olla niin, että joutilaimpia tehtävään ovat ne, jotka siihen huonoimmin sopivat.
- Sopisi hyvin
Ei ole netiivisesti puolueellinen. Kirjoittaa siististi ja asiallisesti. On myös riittävän sivistynyt ja maailmaan eri kantilta katsova.
Hänellä on myös varmasti aikaa ja taitoa hoitaa vaativaa sheriffin tehtävää.- JormaKKorhonen
...luepa tuo ylläoleva viestini!
- Heh heh
Menisi homma poskelleen.
- ehdotella
Oiva Härkönen on muistaakseni ilmoittanut olevansa valmis hommaan.
Mitä siitä tulisi, en tiedä, mutta ei siitä tule sinunkaan hoteissasi mitään.
Missä lie Härkönen nyt, kun tuollaista ehdotat, paineliko maanrakoon?
Joku tuossa epäilee, että Härkösen hommaan tulo laukaisisi jonkun sonta-aallon, mutta en ymmärrä, miksi niin kävisi, jos Härkönen hoitaa hommansa tasapuolisetsi, jota kylläkin epäilen.
Siitä voi sitten tietysti seurata sanailua, mutta silloin syy on Härkösessä itsessään, vaikka ei hän sitä itse koskaan tajuaisikaan.
Mitä sanoo Härkönen? - jos ei ole, niin
Sitten se on OIVA!
Puhemiehestä eduskunnassakin äänestetään.
OIVA! RYHDY NYT AINAKIN VÄHÄKSI AIKAA!- oivahärkönen
... muutenkin aika tarkkaan palstan jutut. Mutta en ryhdy, kun tuo nykyinen armollisesti sanoo, että siksi aikaa, että hän saisi jonkin kurssinsa lopuun. Jos minä tulen, niin minä tulen toistaiseksi. Pystyyköö nykyinen sheriffi asettaamaankaan tuollaisia ehtoja, eiköhän se ole Eniron asia, kuka täällä sheriffinä on.
- Murjaaniq
Nykysheriffin kärkkäin arvostelija on ollut Cityk. Nyt olisi sopiva hetki koeajan puitteissa katsoa olisiko kaverista itsestään vaativaan tehtävään. Tämä olisi myös demokratian pelisääntöjen mukainen ratkaisu. Nykyisen sheriffin aikana CityK on joutunut oppositioon. Demokratiassa oppositio pääsee välillä valtaan vaalit voitettuaan. Minä ainakin tuen Citykeskustaa! Minusta tuntuu, että hänestä tulisi erittäin hyvä sheriffi!
- heti käyttöön!
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200801077057261_uu.shtml
JKK:n, Känän ja Erneston kirjoitukset kätevästi pussiin! Hyviä ehdokkaita voisivat olla Jaba, JKK ja oiva. Jaban ja JKK:n kohdalla en epäile myöskään sitä, etteikö homma tulisi asiallisesti hoidetuksi. Ongelma on siinä, että Jaba ei ole rekisteröinyt ja vähän epäilen sitä, ettei hän siivoojaksi suostuisikaan. JKK:n kieltäytyminen on jo täältä luettavissa.
Siis parempien puuttuessa Oiva voisi olla mahdollinen, mutta nimenomaan koeajalla. Oiva pitänyt esim. minun kirjoituksistani (mm. maataloutta koskevat) osaa palstalle kuulumattomina, mikä on kyllä suuri dismeriitti Oivan kohdalla. Uskon silti, että mies yleensä kasvaa tehtävän mukana eli joutuu hiukan tarkemmin pohtimaan tehtävänsä luonnetta ja laatua.
Sanktiona sheriffin mahdollisesta puolueellisesta toiminnasta Oivan osalta ilmoitan jo heti, että tulen lopettamaan kirjoittelun kokonaan, jos Oiva alkaa poistella mielivaltaisesti Kepua kritisoivia kirjoituksiani muka palstalle kuulumattomina.
Sheriffin tehtävänä on ensin siivota kaikkinainen törky eli kirjoittajien henkilöön käyvä loanheitto. Pölyjä voi pyyhkiä, jos ehtii. Nykyinen sheriffi ei mielestäni ole ihan sisäistynyt tehtävän prioriteetteja keskittyessään enemmän asiakirjoitusten siirtelyyn, jollekin toisella palstalla. Minusta ensimmäinen erottelu pitää tehdä asiallisten ja asiattomien törkykirjoitusten välillä ja hoitaa se puoli kunnialla. Jos sitten muussa vähän lipsuu, sen voi antaa anteeksi. Eli Kekkosen poliitiikka - sisäsiisteys ennen muotoseikkoja.- oivahärkönen
... ole todellista kytkentää Keskustaan, ei kuulu palstalle. Maataoutta varten on varmaan oma palstansa Enironkin keskustelusivuilla.
Maatalous on elinkeino ja kepu on puolue. Eihän ay-toiminta kuulu sossujen plstalle, eikä laivanrakennus Kokoomuksen. oivahärkönen kirjoitti:
... ole todellista kytkentää Keskustaan, ei kuulu palstalle. Maataoutta varten on varmaan oma palstansa Enironkin keskustelusivuilla.
Maatalous on elinkeino ja kepu on puolue. Eihän ay-toiminta kuulu sossujen plstalle, eikä laivanrakennus Kokoomuksen.Maatalous on hyvin suuressa määrin poliittinen kysymys. Maatalouspolitiikka kytkeytyy mitä suurimmassa määrin Kepun politiikkaan. En ole maatalouden osalta koskaan käsitellyt täällä esim. sitä, minkälainen kyntoaura soveltuu parhaiten pellonmuokkaukseen taikka kuinka paljon siansontaa pitää levittää pelloille, että naapurikin sen hajusta huomaisi vaikka 10 kilometrin päähän. Olen käsitellyt pelkästään maatalouspoliittisia kysymyksiä, mutta sinun mielestäsi ne eivät ole kuuluneet Kepun palstalla käsiteltäväksi. Sellainen osoittaa sinulta todella huonoa tilannetajua ja politiikan tuntemusta. Vilkaisu Kepun kansanedustajien maataloustaustan määrään kertoo siitä, että maatalous jos mikä on Kepun politiikkaan mitä suurimmassa määrin liittyvä aihe.
- koepallona
Kiertävä seriffiys EU puheenjohtamisen tapaan.
Kuukaudeksi JKK, sitten Oiva sitten MPP sitten Keris jne.
Sen jälkeen arviointi tuloksista ja päätös.
Puusilmäisiähän nuo kaikki esitetyt ovat omalla tavallaan, Oiva ja MPP yksiviivaisia tosikkoja omaa vanhoillista aatettaan puolustamassa, JKK ja Keris laajempikatseisia mutta henkilöön menevään loanheittoon taipuvaisia ja herkkiä omasta nahastaan.
Olisihan ainakin palsta erinäköinen aina jonkun aikaa - Eiköhän Sak kuulu
Mielipidepankki kirjoitti:
Maatalous on hyvin suuressa määrin poliittinen kysymys. Maatalouspolitiikka kytkeytyy mitä suurimmassa määrin Kepun politiikkaan. En ole maatalouden osalta koskaan käsitellyt täällä esim. sitä, minkälainen kyntoaura soveltuu parhaiten pellonmuokkaukseen taikka kuinka paljon siansontaa pitää levittää pelloille, että naapurikin sen hajusta huomaisi vaikka 10 kilometrin päähän. Olen käsitellyt pelkästään maatalouspoliittisia kysymyksiä, mutta sinun mielestäsi ne eivät ole kuuluneet Kepun palstalla käsiteltäväksi. Sellainen osoittaa sinulta todella huonoa tilannetajua ja politiikan tuntemusta. Vilkaisu Kepun kansanedustajien maataloustaustan määrään kertoo siitä, että maatalous jos mikä on Kepun politiikkaan mitä suurimmassa määrin liittyvä aihe.
vähintaankin yhtä kiinteästi, mitä maatalousp. kepuun. Tyhmää muuta väittääkkään. Vaalit sun muut. Voi, voi, tolloa.
- oivahärkönen
Maatalous on hyvin suuressa määrin poliittinen kysymys. Maatalouspolitiikka kytkeytyy mitä suurimmassa määrin Kepun politiikkaan. En ole maatalouden osalta koskaan käsitellyt täällä esim. sitä, minkälainen kyntoaura soveltuu parhaiten pellonmuokkaukseen taikka kuinka paljon siansontaa pitää levittää pelloille, että naapurikin sen hajusta huomaisi vaikka 10 kilometrin päähän. Olen käsitellyt pelkästään maatalouspoliittisia kysymyksiä, mutta sinun mielestäsi ne eivät ole kuuluneet Kepun palstalla käsiteltäväksi. Sellainen osoittaa sinulta todella huonoa tilannetajua ja politiikan tuntemusta. Vilkaisu Kepun kansanedustajien maataloustaustan määrään kertoo siitä, että maatalous jos mikä on Kepun politiikkaan mitä suurimmassa määrin liittyvä aihe.
... kotieläinten hoitoa aivan sellaisenaan, mikä ei ole maatalouspolitiikkaa, vaan maataloutta.
valtaosa viljelijöistä tosiaan kuuluu kepuun, jonkin verran ruotsalaisiin ja kristillisiin kielellisistä tai uskonnollisista syistä. Jokunen ökyisäntä on kokoomukselainen. Yhtään demariviljelijää ei kylläkään tunneta. Mutta viljelijöiden osuun kepun kannattajista on noin 7 % ja koko kansasta 2 % ja , maatalouden osuus kansantuotteesta on 1,1 %. Jotta kaikkiaan ala saa ansaitsemattoman huomion yleensä ja erikoisesti sinun kirjoituksissasi.
Maatalouspolitiikasta puhuminen, kun se kytkeytyy jotenkin kepuun kuulluu palstalle, mutta ei yleensä puhuminen maatalouspolitiikasta. - ei kannata
oivahärkönen kirjoitti:
... kotieläinten hoitoa aivan sellaisenaan, mikä ei ole maatalouspolitiikkaa, vaan maataloutta.
valtaosa viljelijöistä tosiaan kuuluu kepuun, jonkin verran ruotsalaisiin ja kristillisiin kielellisistä tai uskonnollisista syistä. Jokunen ökyisäntä on kokoomukselainen. Yhtään demariviljelijää ei kylläkään tunneta. Mutta viljelijöiden osuun kepun kannattajista on noin 7 % ja koko kansasta 2 % ja , maatalouden osuus kansantuotteesta on 1,1 %. Jotta kaikkiaan ala saa ansaitsemattoman huomion yleensä ja erikoisesti sinun kirjoituksissasi.
Maatalouspolitiikasta puhuminen, kun se kytkeytyy jotenkin kepuun kuulluu palstalle, mutta ei yleensä puhuminen maatalouspolitiikasta.heitellä kiviä.
Omat kirjoittelusi Lipposesta tai Halosesta ei ole kuulunut kepun politiikkaan millään tavalla, ainoastaan sinun omaan yksisilmäiseen ajatteluusi. Siispä älä suotta ala uhoamaan asioista, liippaavatko ne kepupolitiikkaa vai ei. Sinun ainoa perusteesi juttujen poistamiseen tulisi olemaan se, että kaikki kepua arvostelevat kirjoitukset poistuisi, mutta keriksen tai sonnimiehen alatylliset jutut saisivat jäädä.
parempi, että annetaan palsta hukkua tasaiseen paskaan kuin pelkkään kepupaskaan. - Jäbän broidipuoli
Satun tietämään, että broidipuoli ei suostu seriffiksi.
Hän ei myöskään enää aio rekisteröityä, mutta toivoo kyllä, että joku sellainen ratkaisu löytyisi, jonka avulla asiattomuudet poistuisivat palstalta nopeammin kuin ne tähän mennessä ovat poistuneet. - Maltillinen oikeistolainen
oivahärkönen kirjoitti:
Maatalous on elinkeino ja kepu on puolue. Eihän ay-toiminta kuulu sossujen plstalle, eikä laivanrakennus Kokoomuksen.Maatalous, ay-toiminta ja laivanvarustus (myös kaikki muu teollisuus) ovat poliittisia aiheita, kun niitä käsitellään keskustan politiikan näkökulmasta.
oivahärkönen kirjoitti:
Maatalouspolitiikasta puhuminen, kun se kytkeytyy jotenkin kepuun kuulluu palstalle, mutta ei yleensä puhuminen maatalouspolitiikasta.En ole käsitellyt palstalla kotieläinten hoitoa kuin enintään mainitsemalla jossain yhteydessä siitä, miten hoidan omia kotieläimiäni. Olen kuitenkin pääasiallisesti kirjoittanut kotieläinten huonosta kohtelusta eli ihan samoista asioista, joihin maatalousministerimmekin otti sitten lopulta kantaa.
Maatalosupolitiikka saa erittäin suuren huomion Kepun politiikassa. Mikään muu ei muodosta hallituskysymystä tai aiheuta hallituksen kaatumista Kepun toimin kuin maatalouspolitiikka. Kepuhan järjesti edellisen hallituksen aikana farssikokouksensa ja uhkasi joidenkin ministeriensä suulla hallituseroa, kun SDP ei heit luvannut muutamaa lisämiljoonaa maatalouteen. Kepun kansanedustajista noin puolet on vahvasti maataloustaustaisia, mikä kuvaa hyvin Kepun politiikan luonnetta.- oivahärkönen
ei kannata kirjoitti:
heitellä kiviä.
Omat kirjoittelusi Lipposesta tai Halosesta ei ole kuulunut kepun politiikkaan millään tavalla, ainoastaan sinun omaan yksisilmäiseen ajatteluusi. Siispä älä suotta ala uhoamaan asioista, liippaavatko ne kepupolitiikkaa vai ei. Sinun ainoa perusteesi juttujen poistamiseen tulisi olemaan se, että kaikki kepua arvostelevat kirjoitukset poistuisi, mutta keriksen tai sonnimiehen alatylliset jutut saisivat jäädä.
parempi, että annetaan palsta hukkua tasaiseen paskaan kuin pelkkään kepupaskaan.... kuuluvat palstalle, sillä nehän liittyvät Suomen Keskustaan ja sen harjoittamaan politiikkaan. Mutta sellaiset eivät kuulu, jotka käsittelevät eläinrääkkäyksiä, joita ei edes siinä kirjoituksessa asetata mihinkään yhteyteen kepuun. Ainoa yhteys on vain, niin kuin Mpp teki, siinä, että ne on kirjoitettu kepunpalstalle ja sitä tietä luodaan kuva, että se onkin kepu, joka rääkkää eläimiä.
Keriksen ja Sonnimiehen jutut ovat enimmäkseen aivan hyväksyttäviä verrattuna siihen sossuterroristien (tänäänkin olen luettelon antanut) saastaan. - suhtautuminen,
oivahärkönen kirjoitti:
... kuuluvat palstalle, sillä nehän liittyvät Suomen Keskustaan ja sen harjoittamaan politiikkaan. Mutta sellaiset eivät kuulu, jotka käsittelevät eläinrääkkäyksiä, joita ei edes siinä kirjoituksessa asetata mihinkään yhteyteen kepuun. Ainoa yhteys on vain, niin kuin Mpp teki, siinä, että ne on kirjoitettu kepunpalstalle ja sitä tietä luodaan kuva, että se onkin kepu, joka rääkkää eläimiä.
Keriksen ja Sonnimiehen jutut ovat enimmäkseen aivan hyväksyttäviä verrattuna siihen sossuterroristien (tänäänkin olen luettelon antanut) saastaan.että esim. tuo eläinrääkkäysasia, siitä ei saa puhua, jos sitä tekee kepulainen. Jos sitä tekee "lipposlainen", sinä olet itse ensimmäisenä kirjoittamassa siitä täällä kepupalstalla.
Noin se vaan on, siksi et ole kelvollinen myöskään shefuksi. - Oi, Oiva?
oivahärkönen kirjoitti:
... kuuluvat palstalle, sillä nehän liittyvät Suomen Keskustaan ja sen harjoittamaan politiikkaan. Mutta sellaiset eivät kuulu, jotka käsittelevät eläinrääkkäyksiä, joita ei edes siinä kirjoituksessa asetata mihinkään yhteyteen kepuun. Ainoa yhteys on vain, niin kuin Mpp teki, siinä, että ne on kirjoitettu kepunpalstalle ja sitä tietä luodaan kuva, että se onkin kepu, joka rääkkää eläimiä.
Keriksen ja Sonnimiehen jutut ovat enimmäkseen aivan hyväksyttäviä verrattuna siihen sossuterroristien (tänäänkin olen luettelon antanut) saastaan."Keriksen ja Sonnimiehen jutut ovat enimmäkseen aivan hyväksyttäviä verrattuna siihen sossuterroristien (tänäänkin olen luettelon antanut) saastaan."
Nyt kyllä viimeistään todistit täydellisen epäpätevyytesi tehtävään. Voi, voi, kun en olisi mielelläni tiputtanut sinua ihan kokonaan sopimattomana, mutta itse sen teit. Voi, voi. - oivahärkönen
En ole käsitellyt palstalla kotieläinten hoitoa kuin enintään mainitsemalla jossain yhteydessä siitä, miten hoidan omia kotieläimiäni. Olen kuitenkin pääasiallisesti kirjoittanut kotieläinten huonosta kohtelusta eli ihan samoista asioista, joihin maatalousministerimmekin otti sitten lopulta kantaa.
Maatalosupolitiikka saa erittäin suuren huomion Kepun politiikassa. Mikään muu ei muodosta hallituskysymystä tai aiheuta hallituksen kaatumista Kepun toimin kuin maatalouspolitiikka. Kepuhan järjesti edellisen hallituksen aikana farssikokouksensa ja uhkasi joidenkin ministeriensä suulla hallituseroa, kun SDP ei heit luvannut muutamaa lisämiljoonaa maatalouteen. Kepun kansanedustajista noin puolet on vahvasti maataloustaustaisia, mikä kuvaa hyvin Kepun politiikan luonnetta.... huonosta kohtelusta yhdistämättä sitä mitenkään kepuun. Sellainen kirjoittelu ei täytä saitin sääntöjä. Ne olisi pitänut kirjoittaa johonkin maatalouspalstoille tai rikospastoille. Ymmärrän toki, että kirjoitit niistä tänne vain siksi, että syntyy ,mielikuva, että se onkin kepu, joka eläimiä rääkkää.
Sinä et edelläänkään ymmärrä maatalouden vähäistä merkitystä nyky-Suomess:1,1 % kansantuotteesta, 2 % väestä viljelee ja puolella on vielä muuta työtä tai yritystoimintaa, Maataloustuotteet, eli ruuan raaka-aineet näyttelevät alle 10 % ruuan hinnasta kaupan jyllyllä. tämä on jo vastuullisissa piireissä johtanut siihen, ettei meillä ole enää kiistaa maatalouspolitiikasta. Ainoastaan joku Lintoila yritti tehdä siitä politiikkaa, mutta putosi eduskunnasta. Koita sinäkin päästä sen asian yläpuolelle. - oivahärkönen
suhtautuminen, kirjoitti:
että esim. tuo eläinrääkkäysasia, siitä ei saa puhua, jos sitä tekee kepulainen. Jos sitä tekee "lipposlainen", sinä olet itse ensimmäisenä kirjoittamassa siitä täällä kepupalstalla.
Noin se vaan on, siksi et ole kelvollinen myöskään shefuksi.... eläinrääkkäystä ainakaan omilla tuotantoeläimillä, sillä yhdenkään viljelijän ei tiedetä olevan sossu.
- oivahärkönen
Oi, Oiva? kirjoitti:
"Keriksen ja Sonnimiehen jutut ovat enimmäkseen aivan hyväksyttäviä verrattuna siihen sossuterroristien (tänäänkin olen luettelon antanut) saastaan."
Nyt kyllä viimeistään todistit täydellisen epäpätevyytesi tehtävään. Voi, voi, kun en olisi mielelläni tiputtanut sinua ihan kokonaan sopimattomana, mutta itse sen teit. Voi, voi.... sheriffin virasta. Sanon vain, mielipiteeni palstalle sopimattomista kirjoituksista.
- Oma enoni
oivahärkönen kirjoitti:
... eläinrääkkäystä ainakaan omilla tuotantoeläimillä, sillä yhdenkään viljelijän ei tiedetä olevan sossu.
on äänestänyt aina demareita ja hän on mullien kasvattaja!
- kun olet ilmoittanut
oivahärkönen kirjoitti:
... sheriffin virasta. Sanon vain, mielipiteeni palstalle sopimattomista kirjoituksista.
olevasi käytettävissä sheriffiksi, mutta et kuitenkaan siihen hommaan pääse.
Vituttaako oikein kovastikin? - oivahärkönen
Maltillinen oikeistolainen kirjoitti:
Maatalous, ay-toiminta ja laivanvarustus (myös kaikki muu teollisuus) ovat poliittisia aiheita, kun niitä käsitellään keskustan politiikan näkökulmasta.
... kepun näkökulmasta. Mutta jos puhutaan vain esimerkiksi eläinrääkkäyksestä mitenkään sitä liittämättä kepuun tällä palstalla, se ei kuulu tänne. Ei myöskään ay-liikkeen asiat kuulu sossupalstalle vain siksi, että puhe ay:stä, tai ei laivanrakennus kuulu Kokoomuksen palstalle vain siksi, että puolue on suurporvarien puolue. Usen kirjoittajat tekevät keinotekoisesn yhteyden mainitsemalla aivan erillisenä vaikkapa kirjoituken otsikossa puolueen nimen. Se ei riitä.
- ja luulee
oivahärkönen kirjoitti:
... kepun näkökulmasta. Mutta jos puhutaan vain esimerkiksi eläinrääkkäyksestä mitenkään sitä liittämättä kepuun tällä palstalla, se ei kuulu tänne. Ei myöskään ay-liikkeen asiat kuulu sossupalstalle vain siksi, että puhe ay:stä, tai ei laivanrakennus kuulu Kokoomuksen palstalle vain siksi, että puolue on suurporvarien puolue. Usen kirjoittajat tekevät keinotekoisesn yhteyden mainitsemalla aivan erillisenä vaikkapa kirjoituken otsikossa puolueen nimen. Se ei riitä.
toistelemalla asioiden muuttuvan todeksi.
Anneli ei valehdellut, ei valehdellut, ei valehdellut.........tai päästikin hätävaleen, mutta se on sallittua - kepulaiselle. - Maltillinen oikeistolainen
oivahärkönen kirjoitti:
Palstalla on käsitelty eläintenpitoa myös keskustan kannalta asiallisella tavalla, koska eläintenpito kuuluu maatalousministeriölle ja maatalousministeri on keskustalainen. Pääosa kirjoituksista toki oli erittäin asiattomia, mutta eivät kaikki.
Palstalla on käsitelty myös mm. Natoa ja ay-liikettä (mm. laittomia työtaisteluja) selvästi keskustan poliittisia kannanottoja vaativasta (tai kannanottoja kommentoivista) näkökulmista, ja näitä avauksia on poistettu ja siirrelty muualle samaan aikaan, kun kaikenlaista henkilökohtaista herjaa on annettu jäädä palstalle.
Erityisen herkästi ylläpito on siirtänyt pois tai kokonaan poistanut kirjoituksia, joissa käsitellään keskustan ja SDP:n suhdetta SDP:tä ja sen johtoa arvostellen. Sen sijaan kokoomusta ja kokoomuksen johtoa sekä mm. Lipposta ja Kekkosta suorastaan herjaavia kirjoituksia on saanut jäädä palstalle.
Minun mielestäni keskustan palstalla pitäisi voida keskustella avoimesti mistä tahansa politiittisesta aiheesta, jos näkökulma on edes siteeksi keskustaan liittyvää ja jos keskustelu liittyy enemmän asiaan eikä pelkästään poliitikkoihin henkilöinä.
Sen sijaan poliitikkojen herjaaminen ja etenkin toisten kirjoittajien nimittely tulisi karsia kovalla kädellä ja nopeasti. - oivahärkönen
Oma enoni kirjoitti:
on äänestänyt aina demareita ja hän on mullien kasvattaja!
Onko enosi oikein päätoiminen mullienkasvattaja?
- Sen sijaan sinun
oivahärkönen kirjoitti:
Onko enosi oikein päätoiminen mullienkasvattaja?
lisäksesi en tunne ensimmäistäkään kepulaista rakennusinsinööriä!
- oivahärkönen
ja luulee kirjoitti:
toistelemalla asioiden muuttuvan todeksi.
Anneli ei valehdellut, ei valehdellut, ei valehdellut.........tai päästikin hätävaleen, mutta se on sallittua - kepulaiselle.... ei esimerkiksi tiedä, oletko sinä sama henkilö, joka kirjoitti tuon "Eri mieltä"-kirjoituksen. Sen kirjoittaja jankkasi sitä, että nuo aihaeet kuuluvat kepun palstalle, jos niitä käsitellään kepun kannalta. Niinhän minä olinkin jo aikaisemmin sanonut, Nyt jouduin toistamaan, kun näytti että ei ollut ymmärtänyt.
- häviölle,
oivahärkönen kirjoitti:
... ei esimerkiksi tiedä, oletko sinä sama henkilö, joka kirjoitti tuon "Eri mieltä"-kirjoituksen. Sen kirjoittaja jankkasi sitä, että nuo aihaeet kuuluvat kepun palstalle, jos niitä käsitellään kepun kannalta. Niinhän minä olinkin jo aikaisemmin sanonut, Nyt jouduin toistamaan, kun näytti että ei ollut ymmärtänyt.
aloitat saman virren noista nimimerki-asioista.
Ei sinun tarvitse samaa laulua laulaa jokaiselle kirjoittajalle, kyllä me muut luemme myös toisten kirjoittajien juttuja.
Mutta jos joku on sönkkö, niin se on sönkkö. - Maltillinen oikeistolainen
oivahärkönen kirjoitti:
... ei esimerkiksi tiedä, oletko sinä sama henkilö, joka kirjoitti tuon "Eri mieltä"-kirjoituksen. Sen kirjoittaja jankkasi sitä, että nuo aihaeet kuuluvat kepun palstalle, jos niitä käsitellään kepun kannalta. Niinhän minä olinkin jo aikaisemmin sanonut, Nyt jouduin toistamaan, kun näytti että ei ollut ymmärtänyt.
Vastaukseni "Eri mieltä"-kirjoitukseni kommenttiisi on täällä:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=110&conference=1500000000000105&posting=22000000031817417 - oivahärkönen
häviölle, kirjoitti:
aloitat saman virren noista nimimerki-asioista.
Ei sinun tarvitse samaa laulua laulaa jokaiselle kirjoittajalle, kyllä me muut luemme myös toisten kirjoittajien juttuja.
Mutta jos joku on sönkkö, niin se on sönkkö.... häviölle? En ole tiennyt käyväni kilpailuakaan. Oletko sinä muuten tuo edellinen vai ehkä sitä seuraava?
- minulta vaan
oivahärkönen kirjoitti:
... häviölle? En ole tiennyt käyväni kilpailuakaan. Oletko sinä muuten tuo edellinen vai ehkä sitä seuraava?
Älä anna luuserin vedättää itseäsi. Vastaa vain niihin viesteihin, joissa on asiaakin mukana.
- Zarathustra
Minä voisin kokeilla sheriffinä olemista, jollei pätevämpiä halukkaita astu esiin.
Olen joskus hieman kirjoitellut sheriffin homman ongelmista:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=110&conference=1500000000000105&posting=22000000026635751#22000000026635751
Minä puolueettomana lähellä Keskustaa ajatuksiltani olevana ainakin pyrkisin olemaan puolueeton, vaikka se käytännössä onkin jokaiselle ihmiselle mahdotonta.
Mutta reaaliaikaista jatkuvaa päivystystä on silloin turha odottaa. Kuitenkin pääsääntöisesti pari kertaa päivässä palsta tulisi hoideltua. - hillitsemään
paskanlevitystä?
- olisi ehdottomasti
paras valimta, jo nimensäkin puolesta.
Uskoisin hänestä saatavan tasapuolisimman sheriffin.
Kyllähän Jkk olisi varmasti hyvä, mutta alkaneeko?- sonninies
ehdottomasti paras ehdotus!
- hoh hoh hoh hoh hooooooooo
hoh hoh hoh hoooo apua kuolen nauruun hah hah hah haaaaaaaaa.............
Kun isänmaa kutsuu, on oltava valppaana.
Totean kuten Johannes "Pukki" Virolainen:
Olen käytettävissä.- hoh hoh hoh hoh hoooooooooooo
hoh hoh hoh hoooo apua kuolen nauruun hah hah hah haaaaaaaaa.............
- Uusi-Ukki
mitä ehdotin, että Oiva koeajalle, Oiva taas ei lupaa alkaa kuin vakituiseksi. Ja sinäkin Känä ilmoittaudut vapaaehtoiseksi. Eikö kukaan ota Uusi-Ukin tunteita huomioon, minua ei yksikään palstalainen ole panossa edes ehdolle. Olen suoraansanoen Järkyttynyt, ja minä kun tiedän tuosta Kepulandiasta "MELKEIN KAIKEN".
Meille tulee Känän kanssa verinen taistelu Seriffin paikasta, valitaanko Puolueeseen lukeutuva Känä, siis Koomuspuolue, vai puolueisiin lukeutumaton, punikiksi haukuttu Demareita äänestänyt Uusi-Ukki Oulusta. Vaalitymainonta alkakoon tässä ja nyt,tehkää palstalaiset ehdotuksia väliltämme. Enirolta kysytään vasta kun tiedetään kumpi meistä saa suuremman kannatuksen tältä paikalliselta tasolta. Nyt kaikki äänestämään, hep hep.??????
- JormaKKorhonen
Harvoin puutun mitenkään sheriffin tai muun ylläpidon toimintaan tai kyselen saitin toimituspolitiikan perään, mutta kun nyt niin teen, niin toivoisin saavani myös vastauksen. Sinä, Sagittarius, sen voinet antaa.
Onko saitin toimituspolitiikka muuttunut ”suvaitsevammaksi” ja jos niin on tapahtunut, niin miksi? Viime aikoina yhä enemmän saitilla on tulvinut vain pelkkää roskaa, yhden tai parin lauseen typeriä avauksia ja älytöntä törkyilyä muille keskustelijoille ja keskustelijoiden henkilöllisyyden arvuuttelua, usein kovin selvissä tapauksissa niin pieleen, että arvuuttelijan täytyy olla sekopäinen.
Miksi kaikki tuo sallitaan? Miksi ei bannata sellaista roskaa saitille toistuvasti työntäviä? Noiden häiriköiden joukossa on muutama rekisteröitykin – ei tarvinne sanoa nimiä – jotka vain pyrkivät provosoimaan muita ja nokittelevat toisilleen, mutta valtaosa taitaa olla nikittömiä ruiskijoita. Rekisteröidyn häirikön nikki voidaan poistaa galleriasta ja nikittömänkin IP-osoitteen bannaaminen on teknisesti täysin mahdollista. Miksi niin ei tehdä? Eivät kai nuo voine olla bannissa, sillä tuskinpa anonyymipalvelimien kautta tänne yhtenään pääsisi.
Aikoinaan banniin joutui helposti. Minäkin olin kerran pari viikkoa, kun olin vastannut minua kauan herjanneelle CITY-Keskustalle hänen tyylillään. Kun valitin siitä ylläpidolle ja kerroin syyt käyttäytymiselleni, sain vastauksen, että ”toisen ala-arvoinen kielenkäyttö ei ole tekosyy sille, että itse saisi tehdä samoin”. Vastasin, että C-K:n käyttäytyminen ei todellakaan ollut ”tekosyy”, vaan oikea syy ja reaktioni inhimillisesti ymmärrettävä. Sitten bannini purettiin.
Indignant on kertonut olleensa bannissa puolivuotta. Käytti silloin eri nimimerkkiä. Ja taatusti varmaa on, että hän ei ole koskaan syyllistynyt mihinkään sellaisiin törkeyksiin, joita nyt täällä vapaasti harrastetaan yhtenään. Tuon kaverin yleensä lyhyet viestit olivat kyllä usein hyvin purevia, mutta eivät koskaan typerää törkyilyä, vaan puhtaita kaikesta alatyylisyydestä. Ja silti hän joutui banniin! Miksi ihmeessä nyt ei tapahdu niin lukuisissa tapauksissa, jotka sen tuhat kertaa selvemmin perustein ansaitsisivat?
Ei sellaista sheriffiä tulekaan, joka voisi pitää tämän palstan asianmukaisessa kunnossa, jos tänne jokainen mihinkään asialliseen kykenemätön törkyturpa voi vapaasti työntää kaikkea, jonka sairas mieli, oman mitättömyyden tunne sekä kateus ja katkeruus tietävämpiä ja osaavampia kohtaan aikaan saa.
Miksi siis moinen sallitaan, miksi ei ryhdytä peräänkuuluttamiini toimenpiteisiin? Ihmettelen sitä suuremmalla syyllä, kun sheriffillä ja ylläpidolla ei näyttäisi olevan työn puutetta ajankulukseen, pikemmin puutetta näyttäisi olevan ajasta pitää asioita paremmassa järjestyksessä.- indignant
niin, ettei Sagille löydy sellaista seuraajaa, joka jaksaisi tuon kaiken loanheiton kestää, minkä kuka tahansa sheriffi päälleen saa.
Kirjoitin tuolla toisaalla, että taitaa olla parempi antaa tämän palsta hukkua tasaiseen paskaan pelkän kepupaskan sijaan. Sellainen olisi kohtalo, jos palstaa valvoisi esim. oiva yksin. - itsesi tällä kirjoituksellasi
sheriffin ehdokkuudesta minun mielestäni.
Näyt olevan enemmänkin kuin halukas tuohon touhuun. Taidatpa jo näkevän itsesi uutena palstavahtina, minkä kyllä retostelulistaasi mielelläsi lisäisit.
Mutta sinähän olet tätä palstaa muutenkin pyrkinyt hallitsemaan, jopa ihmeen hyvin jotakin kautta siinä onnistunutkin, joten sinulle ei pidä antaa mitään sellaista hommaa jossa pääset toisten niskanpäälle. Silloin olisi palsta lopullisesti pilalla jos sinut valittaisiin. Ei edes väliaikaisesti sinua pitäisi valita.
Oiva Härkönen tai Sonnimies, mikseipä City-keskustakin olisi parempi valinta. Luulen että Seppo Hietanen olisi ehkä hyväkin Sheriffi, koskapa hän on monesti esittänyt aikamoista kritiikkiäkin keskustaa kohtaan.
No valittakoon kenet tahansa kunhan ei sinua
Olin jo aikaisemmin hieman sinun suuntaasi kallellaan, mutta kun huomasin tuon kyltymättömän "kunigastaudin", niin perun kannatukseni.
Jatkakoon persusagi tai kokeiltakoon ilman sheriffiä jonkun aikaa.
Niin ja kukapa se tälle palstalle noita "hyviä avauksia" tekisi jos sinä joutuisit olemaan esiripun takana. Sinähän pommppisit vähintäänkin viidesti päivässä antamassa käskynjaon.
Joten unohda ajatus moisesta.
Oivastahan on höpisty niin kauan, että kokeilkoon minun puolestani.
Mutta kyllähän Sonnimies voisi kuitenkin olla paras.
JAARITUKSEKSI MENI MINUN OSALTANI; MIKÄ ANTEEKSI ANNETTAKOON.
MUTTA ÄLÄ JKK ALA HOMMAAN VAIKKA PYYDETTÄISIIN.
SINUN PAIKKASI ON KIRJOITTAJIEN PUOLELLA. - JormaKKorhonen
itsesi tällä kirjoituksellasi kirjoitti:
sheriffin ehdokkuudesta minun mielestäni.
Näyt olevan enemmänkin kuin halukas tuohon touhuun. Taidatpa jo näkevän itsesi uutena palstavahtina, minkä kyllä retostelulistaasi mielelläsi lisäisit.
Mutta sinähän olet tätä palstaa muutenkin pyrkinyt hallitsemaan, jopa ihmeen hyvin jotakin kautta siinä onnistunutkin, joten sinulle ei pidä antaa mitään sellaista hommaa jossa pääset toisten niskanpäälle. Silloin olisi palsta lopullisesti pilalla jos sinut valittaisiin. Ei edes väliaikaisesti sinua pitäisi valita.
Oiva Härkönen tai Sonnimies, mikseipä City-keskustakin olisi parempi valinta. Luulen että Seppo Hietanen olisi ehkä hyväkin Sheriffi, koskapa hän on monesti esittänyt aikamoista kritiikkiäkin keskustaa kohtaan.
No valittakoon kenet tahansa kunhan ei sinua
Olin jo aikaisemmin hieman sinun suuntaasi kallellaan, mutta kun huomasin tuon kyltymättömän "kunigastaudin", niin perun kannatukseni.
Jatkakoon persusagi tai kokeiltakoon ilman sheriffiä jonkun aikaa.
Niin ja kukapa se tälle palstalle noita "hyviä avauksia" tekisi jos sinä joutuisit olemaan esiripun takana. Sinähän pommppisit vähintäänkin viidesti päivässä antamassa käskynjaon.
Joten unohda ajatus moisesta.
Oivastahan on höpisty niin kauan, että kokeilkoon minun puolestani.
Mutta kyllähän Sonnimies voisi kuitenkin olla paras.
JAARITUKSEKSI MENI MINUN OSALTANI; MIKÄ ANTEEKSI ANNETTAKOON.
MUTTA ÄLÄ JKK ALA HOMMAAN VAIKKA PYYDETTÄISIIN.
SINUN PAIKKASI ON KIRJOITTAJIEN PUOLELLA. - kerimäen porttivahti
.
Katsokaapa kuinka Kapimme laskettelee täyttä fuulaa:
leike tuosta alempaa:
''' Aikoinaan banniin joutui helposti. Minäkin olin kerran pari viikkoa, kun olin vastannut minua kauan herjanneelle CITY-Keskustalle hänen tyylillään. Kun valitin siitä ylläpidolle ja kerroin syyt käyttäytymiselleni, sain vastauksen, että ”toisen ala-arvoinen kielenkäyttö ei ole tekosyy sille, että itse saisi tehdä samoin”. Vastasin, että C-K:n käyttäytyminen ei todellakaan ollut ”tekosyy”, vaan oikea syy ja reaktioni inhimillisesti ymmärrettävä. Sitten bannini purettiin. ''''
Tässä pappa kehuu Anti-Keris -häirikköä, tuota Hattelmalan hullua huutajaa...
http://keskustelu.suomi24.fi/servlets/search?q=anti keris&ts=1199739713580&sort=&query_session=0000275587&start=10
Sama tyyppi, myös Kapin poikakaveri:
http://galleria.suomi24.fi/hpk2006
..ja näin sanoo Kapi tuosta Anti-Keriksestä yms.. mömmöpäästä:
'''
Indignant on kertonut olleensa bannissa puolivuotta. Käytti silloin eri nimimerkkiä. Ja taatusti varmaa on, että hän ei ole koskaan syyllistynyt mihinkään sellaisiin törkeyksiin, joita nyt täällä vapaasti harrastetaan yhtenään.
Tuon kaverin yleensä lyhyet viestit olivat kyllä usein hyvin purevia, mutta eivät koskaan typerää törkyilyä, vaan puhtaita kaikesta alatyylisyydestä. Ja silti hän joutui banniin! Miksi ihmeessä nyt ei tapahdu niin lukuisissa tapauksissa, jotka sen tuhat kertaa selvemmin perustein ansaitsisivat?
'''
Mitäs tykkäät kapi?
..kaikki totta ja kunnon asiaa?
km-porttivahti - kuten niin usein
kerimäen porttivahti kirjoitti:
.
Katsokaapa kuinka Kapimme laskettelee täyttä fuulaa:
leike tuosta alempaa:
''' Aikoinaan banniin joutui helposti. Minäkin olin kerran pari viikkoa, kun olin vastannut minua kauan herjanneelle CITY-Keskustalle hänen tyylillään. Kun valitin siitä ylläpidolle ja kerroin syyt käyttäytymiselleni, sain vastauksen, että ”toisen ala-arvoinen kielenkäyttö ei ole tekosyy sille, että itse saisi tehdä samoin”. Vastasin, että C-K:n käyttäytyminen ei todellakaan ollut ”tekosyy”, vaan oikea syy ja reaktioni inhimillisesti ymmärrettävä. Sitten bannini purettiin. ''''
Tässä pappa kehuu Anti-Keris -häirikköä, tuota Hattelmalan hullua huutajaa...
http://keskustelu.suomi24.fi/servlets/search?q=anti keris&ts=1199739713580&sort=&query_session=0000275587&start=10
Sama tyyppi, myös Kapin poikakaveri:
http://galleria.suomi24.fi/hpk2006
..ja näin sanoo Kapi tuosta Anti-Keriksestä yms.. mömmöpäästä:
'''
Indignant on kertonut olleensa bannissa puolivuotta. Käytti silloin eri nimimerkkiä. Ja taatusti varmaa on, että hän ei ole koskaan syyllistynyt mihinkään sellaisiin törkeyksiin, joita nyt täällä vapaasti harrastetaan yhtenään.
Tuon kaverin yleensä lyhyet viestit olivat kyllä usein hyvin purevia, mutta eivät koskaan typerää törkyilyä, vaan puhtaita kaikesta alatyylisyydestä. Ja silti hän joutui banniin! Miksi ihmeessä nyt ei tapahdu niin lukuisissa tapauksissa, jotka sen tuhat kertaa selvemmin perustein ansaitsisivat?
'''
Mitäs tykkäät kapi?
..kaikki totta ja kunnon asiaa?
km-porttivahtiLinkitit omia törkyilyjäsi anti-kerikselle!
- viestit pois
ja koko ukko houreineen bannattava.
- ainoastaan
Zarahustra on hieman kertonut miten toimisi, jos olisi sheriffi. Ehkä muutkin ehdolle asetetut voisivat ´hieman kertoa kuinka tointa hoitasivat?
- JormaKKorhonen
Esitin Sinulle asiallisen kysmyksen, jonka esittämiseen on hyvät perusteet. Se on tässä:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=110&conference=1500000000000105&posting=22000000031812437
On hyvien tapojen mukaista vastata tuollaiseen kysymykseen, kun vastaus lisäksi antaisi tarpeellista informatiota meille kaikille. Käsittääkseni sheriffiltä on edellytettävä hyviä tapoja ja myös informativisuutta Eniron välikätenä.
Odotan yhä vastaustasi!
Ps.
Älä käsitä, että olisin kärkkymässä tehtävääsi edes sijaisenasi. En suostuisi siihen pyydettynäkään, en vaadittunakaan, en edes kieltäytymisestä seuraavan ikuisen bannauksen uhalla. En ota vastaan tehtäviä, joihin en tunne riittävää kiinnostusta voidakseni hoitaa ne kunnolla. Ja sheriffin tehtävän kunnolla hoitaminen olisi minulle mahdotonta siksikin, ett matkustelen paljon; helmikuussa ja toukokuussa on pitkä matka jo varausmaksut maksettuna ja kesällä matkustelen paljon Suomessa ja syksyllä taas jonnekin kaukomaille.- ODOTAT
TOSISSASI ETTÄ SINUT VALITTAISIIN! PÄÄSIT TAAS KEHUMAAN MATKOILLASI!
MINÄPÄ TIEDÄN ETTÄ SINÄ LÄHDIT PALVELUKSESTA SIISTISTI PUNAISILLA. ÄLÄ ENÄÄ KEHU TÄÄLLÄ!!!
SIMPUTTAJA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1824300
- 341584
Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi401500Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen251484Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,201375- 1121306
Moi, nainen
Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun301190Kyllähän tämä vähän kirpaisee
Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah381187- 191149
Sulla on uskomaton luonne
Saat minut hetkessä iloiseksi, tai sanotaan nyt niin, että ajatus sinusta saa sydämeni hyppimään riemusta. En vain saa s441048