Täällä toipilas

Puhurix

Kuka siellä? Perjantai-iltana tuotiin paareilla kotiin toipumaan leikkauksesta. Ihana päästä kotiin, mutta on tämä tylsää. Ulos ei voi mennä. Pitää olla pääasiassa makuulla. Lääkkeet on pistäneet mahan sekaisin ja olo on kurja. Ajatuksia olen yrittänyt siirtää tulevaan kevääseen ja toivon vain, että pystyn vielä kunnolla kävelemään. Tähän vois laittaa jotain positiivista kaikkien iloksi. Että koittakaas keksiä.

39

1479

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toivotteleva

Elä ainakaan nauruun tikahu edellisiä lueskellessasi. :D

Ja asiaan, suurta runoutta:

"Ei niin suurta surua ettei ilo voita,
      ei niin pitkää pimeää yötä ettei aamu koita"

Paranehan vauhdilla!

• Puhurix

Täällä on ihania ihmisiä!

• Minulla meni

reilu kaksi vuotta että pääsin jaloilleni.Olin moottoripyöräonnettomuudessa.
      Pyörätuolisssa,leikkauksia,fysioterapiaa,
      leikkauksia,kävelemään opettelu.Pitkiä aikoja sairaalassa.
      Nyt olen työelämässä.
      Älä vaivu synkkyyteen.Ole tyytyväinen että olet elossa. :)

• Puhurix

on pientä sinun hankaluuksiisi verrattuna. Oletpa taistelija!

• Masse setä

Otan tietenkin ei-perijänä kuitenkin osaa, mutta ei hemmetti.
      Mitenkä kurja olo on nyt esimerkiksi yhdestä seitsemään?

• Puhurix

kolmonen. Johtuu tästä "väkisinmakaamisesta". Reilu viikko enää niin saa liikkua enemmän.

• ihmeessä!
        Puhurix kirjoitti:

kolmonen. Johtuu tästä "väkisinmakaamisesta". Reilu viikko enää niin saa liikkua enemmän.

Väärä luulo monilla ettei leikattu saisi liikkua.Niiden nimenomaan PITÄÄ liikkua ettei tule tulppia.Sairaalassa ne antoivat napapiikin toisille mutta minun ei tarvinnut koska olin koko aika liikkeellä sellasella potkujutulla.Hoitajat juoksivat perässä että nyt huoneeseen kun lääkäri tulee justiinsa tai iltateelle ja nukkumaan.Tätä kesti viikkoja.Eivät päästäneet pois kun olin niin tapaturma altis niiden härvelien kanssa. ;D

• Puhurix
        ihmeessä! kirjoitti:

Väärä luulo monilla ettei leikattu saisi liikkua.Niiden nimenomaan PITÄÄ liikkua ettei tule tulppia.Sairaalassa ne antoivat napapiikin toisille mutta minun ei tarvinnut koska olin koko aika liikkeellä sellasella potkujutulla.Hoitajat juoksivat perässä että nyt huoneeseen kun lääkäri tulee justiinsa tai iltateelle ja nukkumaan.Tätä kesti viikkoja.Eivät päästäneet pois kun olin niin tapaturma altis niiden härvelien kanssa. ;D

Makaan aina tunnin kerrallaan. Sitten pitää noin vartin verran kävellä kainalosauvoilla. Ensi viikolla saa mennä enemmän.

• healthy's

some message in your chat-box, or whatever it is called here?

Read and enjoy.

• Puhurix

miten se löytyy, kun en ole siellä koskaan vieraillut.

• luulis
        Puhurix kirjoitti:

miten se löytyy, kun en ole siellä koskaan vieraillut.

chatposti?

• toivottelen, jospa se siittä vielä iloksi muuttuu :)
      Nythän voit lukea kaikki ne lukematta jääneet kirjat jotka aina olisit halunnut lukea mutta aika ei ole riittänyt....

• Puhurix

Jotain olen tossa lueskellutkin. Ja telkkua tuijotellut. Menee ne päivät niinkin.

• mia.mellow

toivottaen ..banamarama:)

• Puhurix

Kyllä kaikki muuttuu hyväksi. Säryt on jo pois.

• mia.mellow
        Puhurix kirjoitti:

Kyllä kaikki muuttuu hyväksi. Säryt on jo pois.

miksi lääkärin pakeille jouduit,vaikka täällä notkunut jo iän kaiken.;)

Tartte tietääkään,mutta oletko julkisesti kertonut asiasta?

• mia.mellow
        mia.mellow kirjoitti:

fantasioiden lisäksi kuvaa pukkaaa..

• Puhurix
        mia.mellow kirjoitti:

pitkäaikaista selkävaivaa. Molemminpuolin välilevytyrät.

• Puhurix
        mia.mellow kirjoitti:

fantasioiden lisäksi kuvaa pukkaaa..

kylpytynnyrissä!

• mia.mellow
        Puhurix kirjoitti:

pitkäaikaista selkävaivaa. Molemminpuolin välilevytyrät.

kipeältä:O

No leikkaus on tehty ja onneksi se on ollut mahdollista,sillä kaikkia selkävaivoja ei voi leikata.

Vesi vanhin voitehista eli kyllä se kylpy tepsii.
        Minähän sinne pulpsahdin mukaan pitämään seuraa ja murisemaan kuulumisia.
        Juomilla ei tietenkään ollut mitään tekemistä asian kanssa.
        *röyh*..

• Teemuna

Ja nauti vuoteessa olostasi. Passuuta itseäsi oikein huolella. Vingu vuoteen viereen aina tuoreita, kuorittuja hedelmiä. Kahvit ja konjakkitujaus aina silloin tällöin ja karmee kasa suklaata päälle. Noin mä ainakin passaisin.
      Paranemisiin.

• Puhurix

mua passais? Lapset kävi päivällä kääntymässä. Sitten menivät isän luo. Koiran kanssa siinä sitten tuijoteltiin toisiamme.

• Teemuna
        Puhurix kirjoitti:

mua passais? Lapset kävi päivällä kääntymässä. Sitten menivät isän luo. Koiran kanssa siinä sitten tuijoteltiin toisiamme.

Äitiään passaavat. Mä ojennan näin virtuaalisesti sulle herkkuvadin siihen viereen.

• Puhurix
        Teemuna kirjoitti:

Äitiään passaavat. Mä ojennan näin virtuaalisesti sulle herkkuvadin siihen viereen.

Mitä ihanuuksia. Ihan ekaks mä syön noi viinirypäleet. Haluuks sä jotain niinku mun seuraks?

• Teemuna
        Puhurix kirjoitti:

Mitä ihanuuksia. Ihan ekaks mä syön noi viinirypäleet. Haluuks sä jotain niinku mun seuraks?

Otan sitten siivun vuohenjuustoa keksin päälle ja niitä rypäleitä kyytipojaksi.

• Puhurix
        Teemuna kirjoitti:

Otan sitten siivun vuohenjuustoa keksin päälle ja niitä rypäleitä kyytipojaksi.

kaataa sulle vähän punaviiniä? Laitetaanko jotain musiikkia? Millaisesta sä pidät?

• Teemuna
        Puhurix kirjoitti:

kaataa sulle vähän punaviiniä? Laitetaanko jotain musiikkia? Millaisesta sä pidät?

Klink. Jaa soimaan, no kantria, zäässiä, klassista tai mitä muuta hyvänsä kunhan ei Mattia ja Teppoa.

• Puhurix
        Teemuna kirjoitti:

Klink. Jaa soimaan, no kantria, zäässiä, klassista tai mitä muuta hyvänsä kunhan ei Mattia ja Teppoa.

Laitetaan sitten vaikka ZZToppia. Myöhemmin illalla soi Chopin.

• Teemuna
        Puhurix kirjoitti:

Laitetaan sitten vaikka ZZToppia. Myöhemmin illalla soi Chopin.

Mitä toi eka on, mutta sitä sitten, oppia ikä kaikki.

• Puhurix
        Teemuna kirjoitti:

Mitä toi eka on, mutta sitä sitten, oppia ikä kaikki.

Kai sä tiedät ne motoristijätkät joilla on pitkät parrat? Ne on ZZTop.
        Oisko sulla muita ehdotuksia?

• Teemuna
        Puhurix kirjoitti:

Kai sä tiedät ne motoristijätkät joilla on pitkät parrat? Ne on ZZTop.
        Oisko sulla muita ehdotuksia?

Mut, en tiedä. Oikeesti ei kyllä kiinosta pitkäpartasten prätkäjätkien edesottamukset. Sittenkin mieluummin niitä kun Mattii ja Teppoo.

Nyt mä keksin. Laula sinä.

• Puhurix
        Teemuna kirjoitti:

Mut, en tiedä. Oikeesti ei kyllä kiinosta pitkäpartasten prätkäjätkien edesottamukset. Sittenkin mieluummin niitä kun Mattii ja Teppoo.

Nyt mä keksin. Laula sinä.

niitten edesottamukset kiinnostaa, mutta niillä on menevää musiikkia. Jospa laulettais semmosia heviballadeja? Etkä sä mikään tollo ole.

• myöhään nää pikaista paranemista-toivottelut,mutta toivottavasti toivut nopsaan..:)

• Puhurix

olo on jo jotain ihan muuta. Mä olen ollu ulkona!

• Puhurix kirjoitti:

olo on jo jotain ihan muuta. Mä olen ollu ulkona!

Varmasti piristi..:) Pääsetkö jo ihan kävelemään vai menitkö muilla konsteilla?

• Puhurix
        mii-su kirjoitti:

Varmasti piristi..:) Pääsetkö jo ihan kävelemään vai menitkö muilla konsteilla?

kainalosauvat. Ihana käydä ulkona!

• Voihan hirvitys, sulla onkin ollu paha tilanne selän kanssa. Otan osaa. Toivottavasti leikkaus auttaa. Paranemista sinulle. Liiku varovasti.

• Puhurix

olin "sauvakävelyllä" ulkona. Kaikki on jo melko hyvin. Kiitos myötäelämisestä.

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedätkö, että haluaisin panna

Sinua. Onko sinulla samanlaiset ajatukset ja tunteet?
      Ikävä
      182
      4270
    2. Hyväksytty kaivattusi

Vartaloa vai et? Rehellinen vastaus
      Ikävä
      34
      1574
    3. Minulta loppuu aika

Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi
      Ikävä
      40
      1480
    4. Syvälliset keskustelut

Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen
      Ikävä
      21
      1443
    5. Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi

mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,
      Ikävä
      17
      1352
    6. Mitä ajattelet

Kun näet kaivattuasi?
      Ikävä
      108
      1273
    7. Moi, nainen

Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun
      Ikävä
      30
      1180
    8. Kyllähän tämä vähän kirpaisee

Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah
      Ikävä
      38
      1177
    9. Nyt on pakko tunnustaa

AA että on ikävä sinua!!
      Ikävä
      12
      1077
    10. Sulla on uskomaton luonne

Saat minut hetkessä iloiseksi, tai sanotaan nyt niin, että ajatus sinusta saa sydämeni hyppimään riemusta. En vain saa s
      Ikävä
      44
      1028
    Aihe