♥
katseesi syvyyteen
upposin alkukantaisesti
kuin plioseenikauden
homo habilis
silloin sydämestäni
tuli synkrotroni
lähettämään sinulle
fourierin sarjana
rakkauden
aaltoja
♥
kultaseni, kultaseni, kultaseni
12
444
Vastaukset
- mistä ihmeestä
keksitkään yhdistää habilikset ja synkrotronit rakkausrunoon....
- padme_amidala
alkukantainen ja fysikaalinen mmm... ihana keitos.
Kiitos positiivisesta palautteesta, ettei tätäkin heti tarvinnut poistaa.
- Copo
kyllä Te osaatte, hienoa!!!!
Ja tietenkin:
Peace...- padme_amidala
..ilahduttavasta palautteestasi.
Love&Peace
- tomppa2006
...tykkään myös rakkausrunoista, jotka saavat hymyn huulille, tämä teki sen...
Kiitos padme lukunautinnosta.- padme_amidala
Runossani otsikko ja itse runo ovat häiritsevästi eriparia. Otsikko tulee poistamani runoon saamastani palautteesta suorana lainauksena. Miellyttävä huomata, että joku on ilahtunutkin runostani.
Mukavaa lauantainjatkoa sinulle : )
Tundlikud käed.
Nii töelised.
Nägu vöiksid nad voolida mind uuesti
täiuslikuks ja täiesti röömsaks.
Mukavaa runo päivää galaksin taa:))))- padme_amidala
hieno vastausruno, jonka parissa hetken vietin ymmärtääkseni mitä siinä luki. Ajatus on kauniimpi, kuin valju runoni.
Galaksilla tuoksuu jo kalakeitto : )
Luulen että huusin kuin metafooni.
Kun en tajunnut.
Oliko sylofooni vaiko mikrofooni.
No sama kait tuo kunhan sointuu tuo.
Lauantainakin. :)- padme_amidala
..on vastauksesi, kiitos hymystä, jonka sait aikaan : )
Aurinkoista launataipäivää sinulle : ) - eri mieltä
padme_amidala kirjoitti:
..on vastauksesi, kiitos hymystä, jonka sait aikaan : )
Aurinkoista launataipäivää sinulle : )kuten myös runojen yhteydessä sanasta "omintakeinen". Margitttt pomppii rakkausteemassaan ikänsä huomioon ottaen aika korkealla maan pinnasta.
Sillä on varmaan seinätkin koristeltu isooooooooooilla sydämmillä, kahdella ämmällä. - padme_amidala
eri mieltä kirjoitti:
kuten myös runojen yhteydessä sanasta "omintakeinen". Margitttt pomppii rakkausteemassaan ikänsä huomioon ottaen aika korkealla maan pinnasta.
Sillä on varmaan seinätkin koristeltu isooooooooooilla sydämmillä, kahdella ämmällä.Minusta on rikkaus se, että ihmiset ovat erilaisia, kirjoittavat erilailla runojaankin. Aika tasapaksua olisi elämä, jos kaikki toimisi ja kirjoittaisi saman nuotin mukaan. Runo nähdäkseni pitäisi arvostella runoina, ei kirjoittajan mukaan (itse en edes profiileita käy katsomassa).
Minua ei myöskään kiinnosta se, miten Margitta on seinänsä koristanut.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1824180
- 331538
Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi391447Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen211433Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,171332- 1071249
Kyllähän tämä vähän kirpaisee
Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah381167Moi, nainen
Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun301150- 121067
Sulla on uskomaton luonne
Saat minut hetkessä iloiseksi, tai sanotaan nyt niin, että ajatus sinusta saa sydämeni hyppimään riemusta. En vain saa s441008