♥
anteeksiantamatonta
tuhlausta valmistaa
nyt voimapaperia
muumioiden
käärinliinoista
niitä tarvitsen
kietoakseni rakkaudesta
pakahtuvan sydämeni
lujaan pakettiin
päällimmäiseksi
sitoisin hienoimmalle
papyrukselle kaipuun
kyynelein kirjoitetun
ohjeistuksen
Sinulle
särkyvää
avattava varoen
♥
kaipuun kyynelein
8
251
Vastaukset
- lindalinda1
Helkkari vieköön, mistä oletkin kehitellyt nuo
sanat " muumioiden käärinliinoista ? Ainutlaa-
tuisia, kuin tämäkin
" papyrukselle kaipuun
kyynelein kirjoitetun
ohjeistuksen "
Taputapu tälle runollesi !- padme_amidala
Tämän tuhersin niin huolellisesti, kuin kykenin. Ihan sinua ajatellen. Yritin nyt saada sellaisen aikaan, josta et voisi *potkaista*. Tämä vastaus on hymyillen kirjoitettu, koska taisin vähän sinnepäin onnistua. Olen mielissäni rakentavasta kritiikistäsi, en todellakaan sinun sanomistasi pahastu.
Aurinkoista lauantain jatkoa : )
hirveää tuhlausta, kansallisaarteiden tuhoamista.
Paheksun syvästi touhujanne, madam padme:((((
Lähetän sinulle kierrätysvoimarakkaudenkietaisupaperia ison
rullan ja nyt palautat heti ne käärinliinat Kairoon,
siis heti:DDDDD
*Virnistys muuten vaan ja kiitokset aamupiristyksestä*- padme_amidala
aatteleppas, että oikeasti niistä käärinliinoista tehtiin voimapaperia. Minun pienen sydämeni kääreet on siihen verrattuna kuin hiekanjyvä saharan erämaassa. Mukavaa, jos runoni ilahdutti.
Pirteätä pakkaslauantain jatkoa : )
- *runo64*
..lukemaan runoasi.
hyvä vetää puoleensa.
kiitos siitä ilosta mitä
suot minulle ja muille
lukijoille,faneillesi.- padme_amidala
..mukava kuulla, että joku on ilahtunut runostani. Ajatuksia selventää kirjoittaa niitä runona näkyville ja tämä on mukavaa ajanvietettäkin. Livessä tapaamani herrashenkilö tuntuu olevan pohjaton lähde näille runoilleni.
Runon kirjoitustyylejä on monenlaisia ja itse pidän kaikkia runoja hyvinä, silloin kun ne on aidolla sydämestä kumpuavalla tunteella kirjoitettu. Jotkut palautekirjoittajat taas haluaisivat runot heitä miellyttävän muotin mukaisiksi ja antavat siksi negatiivista palautetta (niinkuin näyit saavan tuolla alempana). Tämä on kuitenkin vapaasti kaikkien käytettävissä oleva palsta, joten siitä ei tarvitse välittää.
- *Rakkaudenlahja*
saanut kauniin otsikon runollesi joka kuvaa hyvin runon sisältöä.Tämä on kaunis runo.Sydämellinen kiitos ja halaus!
- padme_amidala
..osaat niin kauniisti kirjoittaa runostani.
Kiitos kuuluu lukijalle : )
Hauskaa lauantainjatkoa sinulle : )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1824200
- 331538
Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi401470Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen211433Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,171332- 1071259
Kyllähän tämä vähän kirpaisee
Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah381167Moi, nainen
Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun301160- 121067
Sulla on uskomaton luonne
Saat minut hetkessä iloiseksi, tai sanotaan nyt niin, että ajatus sinusta saa sydämeni hyppimään riemusta. En vain saa s441018