Joka aamu
teen nopean tsekkauksen
pää olkapää peppu
kaikki kunnossa
suojelusenkeli
saa kiitoksen
Kuuntelen myös
sydäntäni
vanha mies varmistaa
tasaiset lyönnit
ja suurimman aarteen
Sinun rakkautesi
Kuuntelen
18
627
Vastaukset
- padme_amidala
Kiitos aamun ensimmäisestä naurusta... Oikein näin sieluni silmillä sinut tekemässä tarkastustasi. Olen iloinen siitä, että sinun sydämesi lyö tasaisesti. Silloin se on riittävän vahva kestämään rakkauden myllerrykset...
Kiitos mukavasta lukuhetkestä.- tomppa2006
...elämä ei saa olla kuoleman vakavaa ja nauru pidentää...
Palutteesi antoi minulle naurut, ensimmäiset hymyt sain jo sinun runostasi. Vuoroin vieraissa!
*hymyilee*
- kaaru
Sinäkin löysit tämmöisen kauniin runon näin lauantai aamuun. Itse kirjoitin oikein teinitytön tarinan...nauratti... tässä iässä:)))
Hyvä että Sinulla on aarre ja sydän lyö tasaisesti.
Kun vuoroin tuskaa ja vuoroin iloinen, niin tasapainossa pysyy tuo sydänparka:))))
Kiitos...hymyä ja hyvää oloa aamusi, annoit sen hyvän olon jo minulle...- tomppa2006
...yritin tehdä tästä hyvän olon ja hymyn runoa...
Sinä kerrot minun onnistuneen. Kiitos paljon kaaru.
- lindalinda1
kiitos Tomtom aamun nauruista, sillä sen runosi
synnytti. Suloisuus piilee suojelusenkelissä ja
ja runosi päätöksessä. Muu osa on se hymyn
huulille nostattava osuus.- tomppa2006
...jonkun joskus sanoneen...
Että linda tarkoittaa italiaksi kaunista, tieto voi olla väärä tai perätön, mutta palautteesi on kaunis.
Kiitos.
Ääh, sanon minä ja hymyilen
ja näen silmissäni tämän tarkistuksen!
(tarkistuksen alku on k-18 ja loppu k-8,
vai miten se oli?)
Sinä olet oikea hyväntuulen Tomppa:DD- tomppa2006
...jos sait piristystä aamuusi...
Kyllä tämä oli ihan ilman ikärajaa. Sallittu myös aikuisille, heh.
On mukaavaa olla hyväntuulen tomppa. Sinun salaperäinen nimimerkkisi herätti minussa mielenkiintoa ja oli pakko saada selville, mitä muuta sen takaa paljastuu kuin herkkä ja hieno suomalaisrunoilijatar. Nyt minä tiedän.
- jpntar
...pää, olkapää, peppu...:))))))...
Aivan kuin pitäisin taas tuntia...:)))
....
...vanha mies...:)..niin..
pitää olla vähän tarkempi
nyt...:) vaikka meitä hoitsuja
pyörii täälläkin...- tomppa2006
...hellässä huomassa...
Jos vaikka kesken runonkirjoituksen tulee jotain oireita, palstan hoitsuilta saa kyllä apua.
Kiitos jpntar, kiitos!
Lauantaita sinne jonnekin.
Pää, olkapää,
polvet varpaat,,,,ja uudestaan- tomppa2006
...kannustavasta palautteesta, kiitos...
- *vakava-x*
Tarkastuksen sen teen minäkin
ennen kaikkea iltaisin
Aloin ylhäältä ja menin alaspäin
mutta puolivälissä jotain surkeeta näin
katsoin vehjettä jonka siellä näin
oli outoa se riippui vain als päin
se vanhuuden merkki oli sen silloi näin
siksi käänsin selkäni ystävään päin
Hyvää yötä ja kauniita unia / ec ♂♂
Kiitti Tomppa järki teosta !!!- tomppa2006
...voi tietysti näkyä, joskus satavuotiaana...
Isäukkoni on 73-vuotias ja äitini kuoleman jälkeen hän otti uuden tyttöystävän (68v). Pääsin yllättämään heidät jokin aika sitten varsin kiihkeissä lemmenleikeissä. Oli äijä kuin pikkupoika, heh.
Kiitos piristävästä palautteesta. Onneksi sukuvika taitaa olla puolellani, luulen.
Pää., olkapää, peppu , polvet, varpaat:):D
Taipuu..sit tunnetta päin.., Tarkkiss- tomppa2006
...nimenomaan tarkoitus taipua tunnetta kohti...
Kiitos tarkampuja!
- *Rakkaudenlahja*
on hyvin omalaatuinen mutta kaunis.Sydäntä kannattaa kuunnella sillä on aina oma kerrottavansa.Sydämellinen kiitos kauniista runostasi!
- tomppa2006
...on aina yhtä riemastuttava ja lahja jokaiselle runoja täällä kirjoittavalle, kiitos...
Omalaatuinen runoni johtuu varmaan persoonastani, joka ei edes yritä olla turhan huomaamaton. Onneksi en ole ainoa tällä palstalla. Rakkaudella ja mahdollisimman kauniisti pyrin asiani sanomaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1824180
- 331538
Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi391447Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen211433Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,171332- 1071249
Kyllähän tämä vähän kirpaisee
Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah381167Moi, nainen
Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun301150- 121067
Sulla on uskomaton luonne
Saat minut hetkessä iloiseksi, tai sanotaan nyt niin, että ajatus sinusta saa sydämeni hyppimään riemusta. En vain saa s441008