- Koirat haukkuvat,
muttakaravaani kulkee.
Suomessa om koiria enemmän kuin koskaan.
Mitä mieltä olette tästä koirbuumista ?
KOIRAT HAUKKUVAT !
11
489
Vastaukset
on sosiaalisia ja välittää myös muista ihmisistä. Jotkut hankkivat koiran myös toisenlaisista syistä, mutta onneksi he taitavat olla vähemmistönä. Äkäisellä äänellä tiukkoja komentoja dopermannilleen antavat pyrin kiertämään niin kaukaa kuin mahdollista. (Koiraa en pelkää.)
Monille ihmisille koira toimii myös ihmisten välisten sosiaalisten kontaktien avaajana. Nykyään ihminen näköjään tarvitsee apua siinäkin. Kiva, että koirat tekevät sellaista, mitä ihmiset eivät kykenisi ilman sitä tekemään.
Koirankakka ei ole ainakaan minulle täälläpäin ongelma.;))
Iloitsen niiden puolesta, jotka hoitavat hyvin eläinystäväänsä ja säännöllisesti ulkoillessa myös omaa terveyttään. Yksi naapuri kertoi kuntonsa parantuneen ja paino-ongelmankin kadonneen, kun joutui ottamaan tyttärensa saksanpaimenkoiran hoitoonsa. Hän ei kuulemma tarvitse enää verenpainelääkkeitäkään.- Nurkanvaltaajiakohan?
Minulla on hoidossa muutamia villakoiria.
Erityisen hyvin ne viihtyvät jopa makuuhuoneen sängyn alla. Vieraillenikin vastaan aina:
Puhukaa mitä puhutte, mutta lemmikeistäni en luovu!- on semmoisia
pieniä villakoiria sänkyni alla ja aina silloin tällöin "vaihdan ne uusiin", entiset imurilla pois ja odotan sitten,että tulee uusia, ne on hiljaisia ja ei tarvi ulkoiluttaa eikä tarvi ruokaa niille kaupasta kantaa.
- verditti
Vuosia sitten rakennettuani talon alueelle, jonka muut rakentajat tunsivat olevansa sosiaalisessa arvoasteikossa ylempänä minua, koira kohensi huomattavasti asemaani.
Valinnassa on kuitenkin oltava tarkka. Minä valitsin briardin (ranskan paimenkoira).
Valinta oli oikeaan osunut, sillä huomasin saavani minulle kuuluvan aseman pikkuyhteisössämme.
Luulenpa suorastaan kuulleeni naapureiden kuiskailevan toisilleen, kuinka hienoa porukkaa nuo naapurit ovatkaan, onhan heillä ranskalainen koirakin! - minua sieppaa
tuon koramme karvan lähtö, joka keväinen ja syksyinen riesa.
Pitää imuroida 2 kertaa päivässä ja silti vain karvat pölisee.- Peer G.
- Ei oo koiraa karvoihin katsominen.
Sen tiesi jo vanha kansakin.
Mulla on itelläni ollut cockerspanieli joka kuoli 2v sitten elettyään 16 vuotta kanssamme. Ikävää. Tyttärellä on kaksi dalmatialaista. Olen siis koiraihminen. Mutta ärsyynnyn sellaisesta kun naapurissa koira haukkuu vuorokaudet läpeensä. Hauhau hauhauhau...ei jaksaisi kuunnella. Koiran omistajalle yksi lähinaapuri asiasta huomautti ja omistaja on nyt närkästynyt sanojalle. Tekisi mieli päästää se koira vapaaksi, mutta ei. Ei sellasta voi tehdä. Kerran kysyin muina miehinä että eikö se haukkuminen teille itelle sisälle kuulu, niin emäntä vastasi että kuuluu, totta kai!!
- HTZA
Jäniksen, Hirven, Karhun, Ketun jne. ajossa.
Kerrostalokoirat ovat parhaita rukkasina.
Kerrostaloon kannattaa, siis, hankkia Suomen Pystykorva ja antaa se kaverille maalle hoitoon.
Jokusen vuoden jälkeen saa sitten Joulupaketissa lämpöiset käsineet.
Siinä hyötyy maalaismetsästäjä ja kaupunkilaisyksinäinen, eläintä ihmiseksi luuleva, rakkauttakaipaava, eläinrääkkääjäsurkimus.
Ja koiranlihalle saattaa olla kohta markkinoitakin. ei mene kaikki ketuille...Kuka nyt parhaan kaverinsa söisi.
Taidatkin olla Karhunkaataja. Oliko se Karjalankarhukoira jota käytetään Karhun kaatamiseen ja tyhjien kaljapullojen kuskaamiseen ?- HTZA
Cami.S kirjoitti:
Kuka nyt parhaan kaverinsa söisi.
Taidatkin olla Karhunkaataja. Oliko se Karjalankarhukoira jota käytetään Karhun kaatamiseen ja tyhjien kaljapullojen kuskaamiseen ?lämmittelen käsiäni vain.
Samassa turkissa jota rapsuttelin aikoinaan.
Nyt vaan sisäpuolelta.
Jos luit viestini niin ymmärrät kuka niitä syö.
Koira oli, vuosia sitten, Keski-Suomen joku "hirvimestari", useamman vuoden.
Karjalan-karhukoira.
"Näppi".
- namisuku
...ovat ovat ok, mutta Koira (yleensä Eläin) buumit järkkyjä=(
Ihmisen Pitäisi tod. miettiä pystyykö koiran (Eläimen) Tarpeet tyydyttämään, KAIKIN PUOLIN, eikä mennä virran mukana!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo7272276Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?502259- 1272189
- 1282118
- 541756
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall2411643- 311361
Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen201309Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,161195Kyllähän tämä vähän kirpaisee
Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah381137