Kaikki on taas kuin ennen
kun sä kerrot rakastavasi on
sanoistasi sydämeni sekaisin
odotat mun palaavan mutta
miksi palaisin ehkä siksi
että rakastaisin vieläkin
onko rakkautein aitoa vai
luulenko vain kun en ota
vastaan onnea jonka nyt sain
kaiken jälkeen en luottaa
voi rakkauteen en usko että
kestävää tästä mä saisin
on tiemme eronneet aika kulkea
erisuuntiin ja löytää onnemme
ymmärräthän sen rakkaani.
Odotat mun palaavan
10
659
Vastaukset
- tomppa2006
...luottamuksen menettäminen on pahinta mitä ihmissuhteessa voi tapahtua...
Runosi on pieni tarina. Hienosti kirjoitettu.- *Rakkaudenlahja*
elämästä ja elämän vaiheista.Luottamuksen takaisin saaminen on hyvin vaikeaa mutta ehkä kuitenkin mahdollista.Sydämellinen kiitos kommentistasi ja käynnistäsi!Mukavaa illan jatkoa!
- padme_amidala
...näkee, että sydämesi pohjasta mietiskelet asiaasi.
Toivon onnellista lopputulosta sinulle : )- *Rakkaudenlahja*
sitä ei ole vielä kertonut sydämeni eikä järki niin ehkä täytyy vielä odottaa jonkinlaista päätöstä.Jotenkin vain tuntuu että unohtaminen ois järkevää ja sitten aloittaa uudestaan jos vaikka kohtaisi aidon rakkauden.Sydämellinen kiitos kommentistasi ja käynnistäsi!Ihanaa illan jatkoa!
- Mysteriet
Tiedätkö - minulla herää aina jonkunlainen halu suojella Sinua, ottaa selkäni taa ja sanoa kaikille ettei meidän RL:ää saa kiusata!!!
Mutta kuitenkin - luulen että vain tosi vahva ihminen voi kirjoittaa noin...
Pidän tyylistäsi!- *Rakkaudenlahja*
en voi mitenkään tarpeeksi kiittää tuosta sanoin kuvaamattoman kauniista kommentistasi!Sydämellinen suuri kiitos sinulle ja lämmin halaus iltaasi!♥
- *MURUKULTA*
Hyvin ristiriitainen viesti,,, mutta kuvaava
tunteiden ristiaallokko..
On aika kulkea eri teitä ja kuitenkin ..rakkaani!
Eteenpäin kulkemisen kipua enne kuin jossain hellittää..
Lempeää iltaa toivon, R_lahja ! :)- *Rakkaudenlahja*
kulkea erisuuntiin ja löytää jotain uutta elämään.Vaikka uusia ihania ystäviä.Sydämellinen kiitos kommentistasi ja käynnistäsi!Ihanaa illan jatkoa!
olet tienhaarassa, sitä ei voi olla huomaamtta.
Annat aikaa ja tilaa tunteille ja pian huomaat hengittäväsi taas ilman kipua.- *Rakkaudenlahja*
jos vaikka ajatukset selkiintyisivät ja saisi vihdoin tietää mikä on oikein.Sydämellinen kiitos kommentistasi ja käynnistäsi!Ihanaa päivän jatkoa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1824280
- 341584
Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi401490Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen231476Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,201375- 1121296
Moi, nainen
Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun301180Kyllähän tämä vähän kirpaisee
Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah381177- 161127
Sulla on uskomaton luonne
Saat minut hetkessä iloiseksi, tai sanotaan nyt niin, että ajatus sinusta saa sydämeni hyppimään riemusta. En vain saa s441038