Voiko olla

HTZA

Surkeampaa näkyä kuin mummo/pappa joka istuu telkkarin ääressä ja jolla on jalassa, tuhansien hikilitrojen vanuttamat, virttyneet, oman mummonsa kutomat, harmaat, villasukat? Ja lemmikkikoirakin makaa huoneen kauimmassa nurkassa.

16

877

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ai'ei

jo etukäteen pian alkavaa naisten tv:tä ja pelkäät leskirouvien jäävän tv-koukkuun?

• HTZA

pelkään että he eivät ymmärrä moisten sukkien raapivan matoista kaiken nöyhtän irti.
        Ostavat sitten uuden pölynimurin, taas.
        Ja Jääkarhu kuolee nälkään.
        Hylkeet ja Norpat kyllä joutavatkin kuolla ja se joku Kulokuoriainen.
        Ja kylppärin Klinkkerit menevät vaihtoon nopeasti, tulee kallis remontti.

• ai'ei
        HTZA kirjoitti:

pelkään että he eivät ymmärrä moisten sukkien raapivan matoista kaiken nöyhtän irti.
        Ostavat sitten uuden pölynimurin, taas.
        Ja Jääkarhu kuolee nälkään.
        Hylkeet ja Norpat kyllä joutavatkin kuolla ja se joku Kulokuoriainen.
        Ja kylppärin Klinkkerit menevät vaihtoon nopeasti, tulee kallis remontti.

säälittelen minäkin. Norpat ovat suloisia ihan kuin tiikeritkin. Kaikilla näillä kolmella on nykyään tukalat oltavat.

Nykymummoilla on päällä trikoot tai ihanat terättömät kuvio tiukkikset ja varpaissa somat kynsilakat safiirikoristein ja pikupäkiät upotetaan suloisiin tohveleihin.

• näky:

J Sillanpää pyyhkii hikeä. ja luulee.

• Voi, se on ihana näky. Mun mies käyttää villasukkia kesät-talvet rakennuksilla kun on töissä. Anopin kutomat, ja anoppi peseekin aina ne, kun lastut pitää nyppiä niistä ja minä en sellaista osaa, kun pyykkikone voi mennä pilalle. Kassiin vaan päivittäin ja mammalle viikkopyykkiin, helppoa hih hih.

Niin, ja ne jalkapohjat ja varpaat on kuin vauvalla, niin on hieno hipiä ja ei patin pattia eikä kovettumaa. Suosittelen.

Ai, niin koiraa ei enää ole kun se piti lopettaa pari vuotta sitte, muutoin kuva on kuin meiltä.

• HTZA

Nyt kun minut on koulutettu kiltiksi, teen tällaisia aloituksia. YÄK!

Minä voin pahoin, mitä minun pitäisi tehdä?

• vaikka

rälläkkään vapaehtois työntekijäksi,saisit elämän itselesi.

• HTZA
        vaikka kirjoitti:

rälläkkään vapaehtois työntekijäksi,saisit elämän itselesi.

onpa sitä kuitenkin keritty tänävuonna jo parille työreissulle Eurooppaan, Itävallan "lumihuippuisille" vuorille, kaksi kertaa mökille ja kerran kapakkaan.
        Opeteltu kameran käyttöä, otettu tuhat täysin turhaa kuvaa, temppuiltu niiden kanssa tietokoneella, saatu aikaan hassuja versioita.
        Hukattu niistä puolet jonnekin bittiavaruuteen.
        Lenkkeilty tunti joka päivä, ja masennuttu ämmänläyskien vaatetuksesta, ne kun ei ymmärrä että nyt on jo kevät.
        Ei paha?

• Heta Niskavuori
        HTZA kirjoitti:

onpa sitä kuitenkin keritty tänävuonna jo parille työreissulle Eurooppaan, Itävallan "lumihuippuisille" vuorille, kaksi kertaa mökille ja kerran kapakkaan.
        Opeteltu kameran käyttöä, otettu tuhat täysin turhaa kuvaa, temppuiltu niiden kanssa tietokoneella, saatu aikaan hassuja versioita.
        Hukattu niistä puolet jonnekin bittiavaruuteen.
        Lenkkeilty tunti joka päivä, ja masennuttu ämmänläyskien vaatetuksesta, ne kun ei ymmärrä että nyt on jo kevät.
        Ei paha?

Eli ilmeisesti tarkoitat että naishenkilöillä on toppista ja saapasta ja pahimmassa tapauksessa pipo!!

Ne on muuten kätevät, hien kovettamat villasukat pysyvät pystyssä ihan issekssen , ei tarvi kuin varpaat nilkkoja myöten työntää sissään.

Siinä sängyn vieressä odottavat asennossa aina aamuisin.

• pistää tietsikka kiinni

kun tulit palstalle viisauksinesi, heippa.

• HTZA

minäkin olen pahoillani.

• päsmäröinnille
        HTZA kirjoitti:

minäkin olen pahoillani.

mitään, susta tuli lapanen,virttynyt...
        Sääli.
        T. vanhapiika muuan kas

• HTZA
        päsmäröinnille kirjoitti:

mitään, susta tuli lapanen,virttynyt...
        Sääli.
        T. vanhapiika muuan kas

seurataan vastauksia.....

• Angel of The Morning

Ennen kiskottiin päreitä päreenavalossa.

Mutta ei koiran paikka ole tuvan kauimmainen nurkka (: ):) : : : ) )

• HTZA

mummon sukat kun koirakin, uusiokäyttöön.
        Sukat koiranputkien kasvattamiseen tunkiolla ja koira rukkasiksi.

• HTZA kirjoitti:

mummon sukat kun koirakin, uusiokäyttöön.
        Sukat koiranputkien kasvattamiseen tunkiolla ja koira rukkasiksi.

Minä tykkään kutoa villasukkia. Se on niin rentouttavaa. Sitä vaan oon ihmetellyt että miksi niitten pitää olla aina samanlaiset. Kudonkin toisen sukan alkamaan mustalla ja toisen keltaisella ja hulluttelen väreillä. Halvat huvit minulla. Minkä kokonen jalka sinulla on niin laitan tulemaan yhdet. Ihastut ikihyviksi usko pois. Itse en tykkää villasukkia käyttää, mutta haitanneeko tuo mitään

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedätkö, että haluaisin panna

Sinua. Onko sinulla samanlaiset ajatukset ja tunteet?
      Ikävä
      156
      2748
    2. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      726
      2450
    3. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      53
      2364
    4. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      135
      2210
    5. Ajelen varmaan siellä suunnalla

taas yöllä, vahingossa käyn sun pihalla. 😏 m
      Ikävä
      63
      1895
    6. Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla

Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall
      Maailman menoa
      247
      1730
    7. Hyväksytty kaivattusi

Vartaloa vai et? Rehellinen vastaus
      Ikävä
      31
      1391
    8. Syvälliset keskustelut

Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen
      Ikävä
      20
      1329
    9. Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi

mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,
      Ikävä
      16
      1215
    10. Minulta loppuu aika

Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi
      Ikävä
      31
      1212
    Aihe