Tunnistammeko huijarin kun koemme tulleemme huijatuksi?
Usein tunteet voittavat tiedon ja järjen äänet.
HUIJARIT
9
839
Vastaukset
- satavarmasti
Selityksiä, selityksiä. Täysin varmassa tosiasiassa selitetään. Ihminen on älykäs kun yritetään koijata.
- on näppylät
Intuitioon luottaminen kannattaa aina.
Ihmisen keho ei valehtele vaikka suu laulaisi lurituksia. Summa summarum eri osatekijät ja intuitio viestii loput.
Järki/tunne: kallistuisin järjenkäytön puolelle. Jos tunne ohjaa, ollaan ojassa ennmmin tai myöhemmin armoa ja ymmärrystä pyytelemässä. - aliarvioi
on näppylät kirjoitti:
Intuitioon luottaminen kannattaa aina.
Ihmisen keho ei valehtele vaikka suu laulaisi lurituksia. Summa summarum eri osatekijät ja intuitio viestii loput.
Järki/tunne: kallistuisin järjenkäytön puolelle. Jos tunne ohjaa, ollaan ojassa ennmmin tai myöhemmin armoa ja ymmärrystä pyytelemässä.naisten tunneälyä.
- seisoo
miljoona kirjoitti:
Silmien pupilleista ja hengitysäänestä sen tunnistaa.
silmät päässä ja henkitys puuskuttaa,
seisoo kirjoitti:
silmät päässä ja henkitys puuskuttaa,
Mutta sen, joka pitää näkemästään ja on empaattisesti näkemäänsä suhtautuva, silmien pupillit laajenevat ja hengitys on tasaista ja syväähengitystä.
- ...............
En tunnista. Huijarit ovat mukavia uhreilleen. Alussa. Olisi kamalaa tulkita kaikki mukavat ihmiset huijareiksi.
Ainahan ne huijarit voi haastaa vastuuseen teoistaan. Olen joutunut joskus tekemään niinkin. Olen saanut sitten ulosoton kautta omiani takaisin korkojen kera. Naiivi ja ihmisiin sinisilmäisesti uskova nainen. Arvatkaas vaan olenko ollut helppo uhri huijareille. Mutta elämä opettaa pikkuhiljaa ja kantapään kautta jos ei muuten. Pahiten olen ollut huijattavissa kun minulla oli yritys viimeisiä vetelemässä ja olin aivan loppu...silloin saapui kaiken maailman huijareita haaskalle....
Ne ajat on olleet ja menneet ja jotain olen oppinut minäkin. Ainakin sen, miten kanssaihmisiä kuuluu kohdellaLuin juuri Tietokone-lehden artikkelin, jossa pyydetään luottokorttitietojasi, koska olet voittanut LOTOSSA täysosuman.
http://www.tietokone.fi/uutta/uutinen.asp?news_id=33331
VAROKAA!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713164
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo7262550Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?542426- 1462301
- 671966
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall2721816- 311411
Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen201339Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi361289Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,161235