se tuo Nicke on sitten söpö.:)
Kyllä
22
719
Vastaukset
- helisevä
Sanompa suoraan , että herkku on )
- fani**
suussa sulavainen.:)
- namisuku
...Miehet ON niiin Söpöjä;)
- Fani**
Kyllä Nicke on aivan omaa luokkaa.:)
- -tiina
Fani** kirjoitti:
tota mun miestä tossa pöydän toisella puolella ei voita muut kun meidän talkkari ne on molemmat parasta aa luokkaa.
- fani**
-tiina kirjoitti:
tota mun miestä tossa pöydän toisella puolella ei voita muut kun meidän talkkari ne on molemmat parasta aa luokkaa.
silmänruoka ole joskus paikallaan.)
- -tiina
fani** kirjoitti:
jos se on vaikka se talkkari mää fanitan sitä.
- -tiina
fani** kirjoitti:
kannattas munkin ruveta nauttiin sitä enemmän niin pääsis varmaan nopeemmin kesäksi kuntoon.
- fani**
-tiina kirjoitti:
jos se on vaikka se talkkari mää fanitan sitä.
puhua "kotikenttäedusta." Silmänruoka voi
tehdä vaikka kotikäynnin.) - -tiina
fani** kirjoitti:
puhua "kotikenttäedusta." Silmänruoka voi
tehdä vaikka kotikäynnin.)tarvii tehdä tikusta asiaa saa samalla pientä harmitonta flirttiä joskus on kyllä ihan oikeetakin asiaa.
- Fani**
-tiina kirjoitti:
kannattas munkin ruveta nauttiin sitä enemmän niin pääsis varmaan nopeemmin kesäksi kuntoon.
Akvaarioon kun saisi. Saattaisi olla pian
itsekkin timmissä kunnossa.) - namisuku
Fani** kirjoitti:
...eikä ole;)
- Jorman lasit
on aina niiih söpöjä!
- ihan oikeasti
50 ihmisiä? Teksteistänne päätellen sitä
ei aivan heti arvaa. Lukiessa tulee mieleen 18 palsta ja sieltä lapsellisemmasta päästä.- karkasit
Tänne narisemaan.
- tarkoitin
karkasit kirjoitti:
Tänne narisemaan.
sait kuitenkin korviesi välistä, siitä vihreästä mössöstä, kaivettua tällaisen kirjoituksen,
eläköön! - mies-v57
Äläppäs kuuleppas ole noin suupielet
kärvällään alaspäin heti maanantaina!!
Tuleppas tuonne rakkausruno palstalle,niin jo
ilmeesi seestyy,jookos?
Minä poika nsiirsin sinne matalan majani ja ai että on hyvä olla.Tule jotta perässä ja unohda kiukuttelu!
Ja oikeen kivaa päivää sinulle. - Kurvipimu
mies-v57 kirjoitti:
Äläppäs kuuleppas ole noin suupielet
kärvällään alaspäin heti maanantaina!!
Tuleppas tuonne rakkausruno palstalle,niin jo
ilmeesi seestyy,jookos?
Minä poika nsiirsin sinne matalan majani ja ai että on hyvä olla.Tule jotta perässä ja unohda kiukuttelu!
Ja oikeen kivaa päivää sinulle.Vai sinne katosit kurvejani piiloon, mokoma:)
Minä tulen perässä, on ollut ikävä.
((((muiskis))))
Mutta söpömpi on tämä Joonas, siin on miehen mallia, nam
- hurmmmmmh?
siehän ootkin varsinaanen tomina.
- niin väärin
jos Niken 'rokkaavat pakarat' kantavat hänet loppu taisteluun ohi Lundin Marian.
Kaikkonen on iiiiiiiiiihanan söpö ja suloinen vaikka tipahtaakin ensikerralla. - Lisbet
Tiedä söpöyksistä, vaan Kaikkonen on MIES ja se onko kankee vai ei on taas sivuseikka.
Pitää olla kokoa ja näköä, niiih !
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1824270
- 341574
Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi401490Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen211443Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,171352- 1121286
Moi, nainen
Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun301180Kyllähän tämä vähän kirpaisee
Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah381177- 131097
Sulla on uskomaton luonne
Saat minut hetkessä iloiseksi, tai sanotaan nyt niin, että ajatus sinusta saa sydämeni hyppimään riemusta. En vain saa s441028