tuli yllättäen ja pyytämättä. 2900 se olis, vähän tulee ehkä lisää noista ulkomaantöistä mutta niitä ei siinä ole, ne pitää hakea sitten kun aika on. Taidan joutua ostamaan feikki-crocsit. Tai tekemään töitä kahdeksankymppiseksi. Miten se teillä menee?
Työeläkeote
13
674
Vastaukset
- hyvä tavaton
mulla oli 170 euroa.
- HTZA
minä olen kohta vanha. Ja aloittanut työt aikaisin. Kyllä se aurinko sinullekin paistaa. Muista ottaa viimevuosiksi kalliimpi työsuhdeauto, se nostaa kokonaispalkkaa. Joudut kyllä maksamaan sen kalliisti nettopalkastasi. Mutta se on hyvä "lisäeläkesäästö".
- hyvä tavaton
HTZA kirjoitti:
minä olen kohta vanha. Ja aloittanut työt aikaisin. Kyllä se aurinko sinullekin paistaa. Muista ottaa viimevuosiksi kalliimpi työsuhdeauto, se nostaa kokonaispalkkaa. Joudut kyllä maksamaan sen kalliisti nettopalkastasi. Mutta se on hyvä "lisäeläkesäästö".
työsuhdeautoa ja työt aloitin 16 vuotiaana.
- pörssihaihatshiih
Osingoilla! :D,;)))
- Meriläinen
niistä historiaani. Koska on niin pitkä kuin nälkävuosi. En ole tulevaisuuteen kurkannut, olisi pettymys. Koska on niin pitkä kuin nälkävuosi. Ja toisto oli tahallinen ;=)
- Yxitypy
Miten sä voit noin pienellä eläkkeellä tulla toimeen? Suosittelen tekeen töitä tuonne 90v. asti :=)) Osta ne aidot crocsit nyt heti, jos vielä töissä olet. Ei sun eläkkeellä enää sellasia ostella. Minulla menee loistavasti. Ei tarvi olla kun 63 vuotiaaksi töissä, ja eläkettä tulisin saamaan 3.500 euroa/kk :=))
- henri|
mutta onneksi on noita pääomatuloja.
- henri|
yhtään en tiedä montako vuotta, tai kuukautta.
- Aatami Autuas
Sen siitä saa, kun ottaa pääomatulona...
- reiNold
..ja risat,sitten se odotettu päivä koittaa. "Olette oikeutettu eläkkeeseen 1.3.2013 alkaen,arvioitu eläke 2214/kk" Piru kun tuo aika kuluu hitaasti:) Ei sillä ettenkö pitäisi työstäni/työkavereista,mutta onhan tuota tullut pakerrettua 15 vuotiaasta asti. Jatkakoon muut...
Ulkomailta saatavat eläketiedot puuttuvat minultakin, ja kiitos kun muistutit, pitääpä soitella. Lopullinen tuleva eläkkeeni on luultavasti minulle riittävä, ei tarvitse mennä sossulle ainakaan heti ensimmäisenä vuonna. Sittenhän sen tietää mikä on toi valuuttakurssi sitten.
tätä eläkkeellä oloa. Yrittäjä kun luonnoltani olen, niin eläketuloni hankin samalla periaatteella. Olen noin yhdeksän vuotta ajanut alas putiikkia ja "jatkanut" realisoitavaa niin, että se antaa joko lisätuottoa tai ainakin pyrin siihen, että saan muuta 'tarpeelliseksi katsomaani' lisäarvoa realisoitavasta myyntierästä. No aina en toimi niin vaan muistan ajan, kun yhden vuoden aikana laitoin virran vieltäväksi noin puoli milj.mk., tosta vaan ja jos toden kerron, se ei jäänyt palkästään yhteen vuoteen, joten näin meillä!:) Vaikka tuosta kertomastani vois päätellä ehkä jotain muuta, niin näin se eläkeaika on pääpiirteissään mennyt. Onkohan tämä minun tapa sitä aktiivista eläkepolitiikkaa, no jotain sinnepäin, kait? Ja mihis sitä seepra raidoistaan pääsisi; ainakaan eläessään!:)
- vaivainen mato maan
Mulla on eläke 943e, ja siitä pois verot. Ei voi kun ihmetellä kun valitatte pienistä eläkkeistänne. Olen 59 vuotias, ja pärjännyt jotenkin tuolla eläkkeen tynkällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1783741
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo7262710Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?582554- 1462361
- 672046
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall3151944- 311441
Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen211403Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi381377Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,161275