Vai olenko ensimmäinen aloituksen tekijä "uudella" keskustelupalstalla?
En osaa olla vielä mitään mieltä sen toimivuudesta...
Kerrankin saan olla
66
428
Vastaukset
- aloituksen tekijä,
vaan ensimmäinen kommentoijakin. :)
Pikkaisen sekavalta näyttää tämä uusi systeemi... - kawe
on tässä vähän oppimista, mutta kaikkeen tottuu.
Ensimmäinen päivä hirressäkin on *kuulemma vaikein.- samnalainen kuin
ennenkin...pikkasen erinäkönen, siinä kaikki..
- erinäköinen.
samnalainen kuin kirjoitti:
ennenkin...pikkasen erinäkönen, siinä kaikki..
Esimerkiksi tämän vastaukseni alapuolella olevat ikonit ovat häiritsevän lähellä kommenttiani. Jonkinlainen raja niiden välissä toisi selkeyttä ja helpottaisi viestin lukemista.
- testin....
erinäköinen. kirjoitti:
Esimerkiksi tämän vastaukseni alapuolella olevat ikonit ovat häiritsevän lähellä kommenttiani. Jonkinlainen raja niiden välissä toisi selkeyttä ja helpottaisi viestin lukemista.
Lisään muutaman tyhjän rivin viestiini. Ehkä saan sillä tavalla "ilmavuutta" kommenttiini.
--- - ja muut
erinäköinen. kirjoitti:
informaatiot viestilaatikon ulkopuolelle.
- jokos alkais teksti
testin.... kirjoitti:
Lisään muutaman tyhjän rivin viestiini. Ehkä saan sillä tavalla "ilmavuutta" kommenttiini.
---näkyä laatikosta.
nyt on ilmaa välissä. - sörseliä
jokos alkais teksti kirjoitti:
näkyä laatikosta.
nyt on ilmaa välissä.koko viestilaatikko. Luovutan.
- Meriläinen
sörseliä kirjoitti:
koko viestilaatikko. Luovutan.
Tämä on kokeilu:)
,
,
,
, - Meriläinen
sörseliä kirjoitti:
koko viestilaatikko. Luovutan.
ja pistä vaikka pisteillä muutaman rivin alkuun niin tulee tilaa.
.
.
. - nyt täytyy sitten
Meriläinen kirjoitti:
ja pistä vaikka pisteillä muutaman rivin alkuun niin tulee tilaa.
.
.
.myös kappalejako laittaa pisteillä. näin
.
.
.
nyt alkaa uusi kappale ja vanhassa systeemissä toimi kappalejako ilman pisteitä.
Tästä pitäisi alkaa uusi kappale vanhan version mukaan, katsotaan alkaako? vai
tuleeko kaikki rivit peräkanaa alakkain. - enterillä
nyt täytyy sitten kirjoitti:
myös kappalejako laittaa pisteillä. näin
.
.
.
nyt alkaa uusi kappale ja vanhassa systeemissä toimi kappalejako ilman pisteitä.
Tästä pitäisi alkaa uusi kappale vanhan version mukaan, katsotaan alkaako? vai
tuleeko kaikki rivit peräkanaa alakkain.Minusta tämä on
.
.
huono juttu
.
.
.
suomi24 uudistus.
.
.
.
tällälailla näin edetään kappalejaossa eteen päin
.
.
.
näinikkästään.
on.. Kivampi se oli missä ketjussa mentiin. En ole löytänyt täältä edes reittiä omaan profiiliin (:
- meirikki
kun napsaat siitä galleria kohdasta ´avaa galleria´ja siitä sitte sinne omaan profiiliin :)) Voipi olla toinenkin tapa, tuolla minä löysin sivulleni.
meirikki kirjoitti:
kun napsaat siitä galleria kohdasta ´avaa galleria´ja siitä sitte sinne omaan profiiliin :)) Voipi olla toinenkin tapa, tuolla minä löysin sivulleni.
Kipasin siel äsken:)) Ei taida muuta tapaa ollakkaa sit???? Ei se mittää, hyvä et jotenki pääsee.. Ketjutki saa näkyviin noista pikku kuvakkeista:)) Mut on tää joteski outo (:
Tellastiina kirjoitti:
omat tiedot ja sieltä galleria - kyllä löytyy...
Omat palveluthan siinä lukee...
- mennä tuosta
"kirjekuoresta" joka nikkisi perässä on. Ainakaan mulla ei näy, että on tullut uusia viestejä. Näyttää, että tässäkin ketjussa vain 3 viestiä.
mennä tuosta kirjoitti:
"kirjekuoresta" joka nikkisi perässä on. Ainakaan mulla ei näy, että on tullut uusia viestejä. Näyttää, että tässäkin ketjussa vain 3 viestiä.
opastuksesta:)) Tota en olisi osannu tehhäkkää, kirjekuoresta klikata, onki hyvä juttu.. Kaikkee sitä oppiikii ku vanhaks tulee :)))
- viivi-amaldiina
onkin outo/vieraan tuntuinen palsta, tekstikin niin pientä et tarvii ihan tsiikata tarkkaan kirjoittamaansa ja lukemaansa.
- Pirre*
onko näyttösi alareunassa suurennuslasin kuva, jos niin näpäytäpä siitä tekstiä suuremmaksi. Mieki harmittelin samaa ensin mielessäni. :)
- viivi-amaldiina
Pirre* kirjoitti:
onko näyttösi alareunassa suurennuslasin kuva, jos niin näpäytäpä siitä tekstiä suuremmaksi. Mieki harmittelin samaa ensin mielessäni. :)
Moi Pirre, no niinhän onkin tosiaan, nyt näkyy selvästi. Kiitos vinkistä.
- viivi-amaldiina
sitten kun olet huomannut ne hyvät... :)
- Yxitypy
jos jotain plussaa keksit :=))
- viivi-amaldiina
ja papukaija merkki sinulle. :))
- viivi-amaldiina
ne tähtöset pitäisi näkyä......ei näy...
mut ovat taas hävinneet.. ymmällä... Missä vaiheessa ne näkykää???? OOn yhtenä kymysysmerkkinä, ja äimänkäkenä???
sasus kirjoitti:
mut ovat taas hävinneet.. ymmällä... Missä vaiheessa ne näkykää???? OOn yhtenä kymysysmerkkinä, ja äimänkäkenä???
Tään ketjun aloittajan viestilaatikon yläpuolella:))
- Enkeli-trio
Pirre* kirjoitti:
mul ainaska ol.Mist simmose vois "ostaa".
Ei täst tihruttelust tul yhtikäs mittää:(
Just ku pirin "pakost" piäne tauon,ni ny tekee miäli
lopettaa taas :( - Meriläinen
saadaan riekkua niinpal kun halutaan, hauskaa. Mitäs keksittäis?
,, - Meriläinen
näin tärkeitä juttuja poistella :D) no menköön nyt tämän kerran.
- Meriläinen
Meriläinen kirjoitti:
näin tärkeitä juttuja poistella :D) no menköön nyt tämän kerran.
vai näinkö näkyjä, häh ?
- Meriläinen
näkyy vieläkin, oikein kiljuu silmiin .
.
.
:)) - Meriläinen
sekasin koko systeemi vielä, kellonajat ei pidä paikkaansa.
Lukijamäärät vaihtelee.
Viestit tulee esiin ja katoaa välillä, oon ollut ihan hukassa kun viesti johon oon vastaamassa häviää ja tulee takaisin kun mielipuoli.
Kyllä kait siitä rauhottuu, niinkun minäkin alan pikkuhiljaa rauhottumaan.
.
.
.
:) - Pirre*
Enkeli-trio kirjoitti:
mul ainaska ol.Mist simmose vois "ostaa".
Ei täst tihruttelust tul yhtikäs mittää:(
Just ku pirin "pakost" piäne tauon,ni ny tekee miäli
lopettaa taas :(Katopa ylös työkalupalkkiin, siinä kun lukee Näytä, napauta sitä ja avautuvasta valikosta sitten se Zoomaa, - siellä niitä suurennuslaseja on "myytävänä" :)
- Yxitypy
Nyt kyllä ovat pilanneet koko foorumin.
Minusta tuntuu, että tähän olis hyvä lopettaa koko palstailu :=((Kyllä tämä vieraalta tuntuu, mut se on pientä elämäs.. Hyvinhän noi sinunki viestit on perille tullut:)) Sormisuussa olin minä kun tämä lävähti auki :))
Senhän nyt opin, et tosta kirjekuoresta pääsee suoraan profiiliin.. Se on ainaski yks plussa:))- Heikunkeikku
Todella, todella sekavan näköinen. Lapsenomainen on tosiaan hyvä sana kuvaamaan toteutusta.
Ihan meni maku ja mielenkiinto. No, se voi olla ihan hyvä juttu, ettei tee mieli liikaa roikkua täällä.
Tosiaan epäselvä.....
KÄÄK!! Heikunkeikku kirjoitti:
Todella, todella sekavan näköinen. Lapsenomainen on tosiaan hyvä sana kuvaamaan toteutusta.
Ihan meni maku ja mielenkiinto. No, se voi olla ihan hyvä juttu, ettei tee mieli liikaa roikkua täällä.
Tosiaan epäselvä.....
KÄÄK!!Älkää nyt pienistä säikähtäkö:)) Ompaha tääl nyt jotain pähkäilemistä.. Pähkäillään porukalla ja arvostellaan sydämmen kyllyydestä:))
- Heikunkeikku
sasus kirjoitti:
Älkää nyt pienistä säikähtäkö:)) Ompaha tääl nyt jotain pähkäilemistä.. Pähkäillään porukalla ja arvostellaan sydämmen kyllyydestä:))
...pienistä koskaan säikähdäkään, mutta suuren-Suuret kyllä pistää vihaksi.
Noh, jos nyt on sanottava, edes yks positiivinen asia, niin se on mainitsemasi Pähkäily. Kun porukka puhaltaa, tiiviisti, yhteen hiileen pähkäillen palstan kummallisuutta, niin ei jää aikaa erimielisyyteen :))
Kokeilen pistää tähän perään vähän tyhjää pätkää, jos viesti ei sitten hukkuisi ympärillä olevaan sekamelskaan.
Tälleen :)) - Heikunkeikku
Heikunkeikku kirjoitti:
Noh, jos nyt on sanottava, edes yks positiivinen asia, niin se on mainitsemasi Pähkäily. Kun porukka puhaltaa, tiiviisti, yhteen hiileen pähkäillen palstan kummallisuutta, niin ei jää aikaa erimielisyyteen :))
Kokeilen pistää tähän perään vähän tyhjää pätkää, jos viesti ei sitten hukkuisi ympärillä olevaan sekamelskaan.
Tälleen :))...höh-höh-hööööö. Se mun tekemä tyhjä tila hävisi. Tälleen-sanaa ennen olis pitänyt olla pelkkää "lakanaa." Jassoo :((
Nimittäin "Vastaa tähän viestiin" ja "kerro kaverille tästä." jne, ovat aivan liian lähellä kirjoittajan tekstiä.
Saa semmosen tuntuman, että ketjujen kirjoittajien kirjoitukset eivät ole pääasia, vaan ympärillä olevat muut neuvot ja semmoset...... Kirjoittajien kirjoituksethan ne pitäisi tulla erityisen hyvin esille, nyt niitä saa silmillään tihruttaa ja etsiskellä.
Kaaliin otta, voi voi kun ottaakin..... - Meriläinen
Heikunkeikku kirjoitti:
Tälleen :))tyhjä pisteillä tai jollain muulla merkillä, muuten imee takasin pelkät tyhjät rivit.
- Heikunkeikku
Meriläinen kirjoitti:
tyhjä pisteillä tai jollain muulla merkillä, muuten imee takasin pelkät tyhjät rivit.
...joo, neuvoasi pitää kokeilla...
Siis tässä on pitkä pätkä tekstiä...plaa...plaa.plaaa
plaaa....ja vielä vähän plaaata..
Sit.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Heh :)) Heikunkeikku kirjoitti:
...höh-höh-hööööö. Se mun tekemä tyhjä tila hävisi. Tälleen-sanaa ennen olis pitänyt olla pelkkää "lakanaa." Jassoo :((
Nimittäin "Vastaa tähän viestiin" ja "kerro kaverille tästä." jne, ovat aivan liian lähellä kirjoittajan tekstiä.
Saa semmosen tuntuman, että ketjujen kirjoittajien kirjoitukset eivät ole pääasia, vaan ympärillä olevat muut neuvot ja semmoset...... Kirjoittajien kirjoituksethan ne pitäisi tulla erityisen hyvin esille, nyt niitä saa silmillään tihruttaa ja etsiskellä.
Kaaliin otta, voi voi kun ottaakin.....toi rekvisiitta tos laatikon sisällä sais olla kyl jossain muualla, tai vois olla jotain muuta ku noi (: Värityskin niissä tekee sotkuseks ton laatikon (:
- Viivi-amald,
Heikunkeikku kirjoitti:
Sit.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Heh :))minäkin tätä jutskaa
.
.
.
.
.
.
.
.
:) - Meriläinen
Heikunkeikku kirjoitti:
Sit.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Heh :))Itselles, johan tuli tilaa, hyvä tyttö!!
.
.
.
;)) - Heikunkeikku
Viivi-amald, kirjoitti:
minäkin tätä jutskaa
.
.
.
.
.
.
.
.
:).
.
.
...nyt on yks asia ratkaistu. Hyvin meni sullakin. Vaan huomaatko, että tein vähä ylimääräästä tyhyjää tilaa alkuunkin :) Alkaako näyttämään näkyvämmältä?
Ja vielä pläjäytän pisteitä perään.
Tälleen.
.
.
.
.
.
.
.
Kas :) - Viivi-amald.
Heikunkeikku kirjoitti:
.
.
.
...nyt on yks asia ratkaistu. Hyvin meni sullakin. Vaan huomaatko, että tein vähä ylimääräästä tyhyjää tilaa alkuunkin :) Alkaako näyttämään näkyvämmältä?
Ja vielä pläjäytän pisteitä perään.
Tälleen.
.
.
.
.
.
.
.
Kas :).
. aivan
.
tälläistä on hyvä lukea.
.
.
.
..... :)
- Meriläinen
olen epätoivon vimmalla etsinyt sitä miten päsee viestistä toiseen suoraan.
Nyt olen vaan vieritellyt ylös ja alas viesteistä.
Ei osu silmiin????yläpuolella oikealla pienet arkit, siinä edessä lukee viestien esitys tapa.. ekana on sit tää ketju malli:))
- Meriläinen
sasus kirjoitti:
yläpuolella oikealla pienet arkit, siinä edessä lukee viestien esitys tapa.. ekana on sit tää ketju malli:))
oikean mallin tähän ketjuun mutta haen sitä missä luki seuraava viesti ja kun siitä klikkasi se automaattisesti näytti seuraavan viestin, nyt kuljen tässä ketjussa edestakaisin ja se turhattaa.
- muuttaa
viestien esitystapaa.
Minulla viestit vierii kuin ennenkin. - Meriläinen
muuttaa kirjoitti:
viestien esitystapaa.
Minulla viestit vierii kuin ennenkin.sen sai yksikerrallaan näkyviin, sitä haen.
Jotenkin käy silmiin jos koko revohka näkyy.
Mutta kait ne on sen poistaneet, niinkun kauppojen hyllyiltä poistuu mun juttuja niin näköjään täälläkin.
Jatkuvasta ja koko aikasesta muutoksesta mikä väkisin työnnetään ihmisten elämään en tykkää.
,
,
,
Ensivaikutelman perusteella, vanha oli selkeämpi ulkoasultaan.
Kai tähänkin tottuu ja asiansa saa sanottua uudistuksen jälkeenkin.- ei voi itse
ryydittää eli jaotella?
Enter ei anna blancoa rivien väliin
.
.
.
Tuossa oi kappalejako ja rivienväli. - Meriläinen
siitä kurja kun katson viestejä vasemmanpuoleisen esitystavan kautta eli haluan nähdä yhden viestin kerrallaan, muut sotii mun silmiä vastaan mutta nyt en ole löytänyt kohtaa josta sais viestin kerrallaan vaan kuljen ketjua edestakaisin ja siinä välillä katoaa viestejä ja kohta ne on taas tulleet, tooosi huono juttu, mutta toivon että tämä on vaan alkukankeutta.
.
.
:D)) että tälleen. - Heikunkeikku
Meriläinen kirjoitti:
siitä kurja kun katson viestejä vasemmanpuoleisen esitystavan kautta eli haluan nähdä yhden viestin kerrallaan, muut sotii mun silmiä vastaan mutta nyt en ole löytänyt kohtaa josta sais viestin kerrallaan vaan kuljen ketjua edestakaisin ja siinä välillä katoaa viestejä ja kohta ne on taas tulleet, tooosi huono juttu, mutta toivon että tämä on vaan alkukankeutta.
.
.
:D)) että tälleen....tykkää, että näkyvillä on kerrallaan monta vastausta, vaan klikkaan yhden kerrallaan. Se tulee, kun tosiaan Viestien esitystavasta otat sen vasemman puoleisen. Eikö se sulla sitten toimi, vai mitä tarkoitit?
Mullakin koko ajan häviää vastauksia. Pitkä pötkö kateissa. Hetken kuluttua ne tulee esille, mutta kun luen yhden vastauksen, niin taas osa viesteistä katoaa.
Todellakin Toooooooooosi huono juttu :((
.
.
.
.
.
. - nuo pisteet!
Heikunkeikku kirjoitti:
...tykkää, että näkyvillä on kerrallaan monta vastausta, vaan klikkaan yhden kerrallaan. Se tulee, kun tosiaan Viestien esitystavasta otat sen vasemman puoleisen. Eikö se sulla sitten toimi, vai mitä tarkoitit?
Mullakin koko ajan häviää vastauksia. Pitkä pötkö kateissa. Hetken kuluttua ne tulee esille, mutta kun luen yhden vastauksen, niin taas osa viesteistä katoaa.
.
.
.
.
.
.Viestien hyppiminen on varmaan väliaikainen juttu.
.
.
.
.
.
. - pellavapää...
Heikunkeikku kirjoitti:
...tykkää, että näkyvillä on kerrallaan monta vastausta, vaan klikkaan yhden kerrallaan. Se tulee, kun tosiaan Viestien esitystavasta otat sen vasemman puoleisen. Eikö se sulla sitten toimi, vai mitä tarkoitit?
.
.
.
.
.
.Pyöritän pyöyritän pellavapäitä....valkeaa unelmaa
- Meriläinen
pellavapää... kirjoitti:
Pyöritän pyöyritän pellavapäitä....valkeaa unelmaa
on kyllä alkuperinen pellavapää vaikka väri on nyt vaihdellut, mutta en tykkää rullata joka viestin jälkeen ennen sai tulemaan uuden viestin hiiren klikkauksella.
Mutta väkisin työnnetään ihmisille kaikkea, tätähän tää on joka paikassa.
Muutosta muutosta, vaikka olisi tyytyväinen.
Töissä ollut kahtena päivänä tylsissä kokouksissa missä pohditaan työviihtyvyyttä, minä oon viihtynyt tähän asti, ja ne jotka ei ole viihtyneet, niitä ei siellä ollut.
Joillekin ihmisille sopii vuorotyö ja tehdastyö toiset on siellä väkisin. Luulen että pitkälle se lähtee omien korvien välistä, usein. Tietysti työpaikka kiusaaminen on eri juttu mutta koskaan en ole siihen joutunut, kaikkien kanssa tulen sen verran toimeen kun työpaikalla on tarpeen. En etsi sieltä ystäviä. Jos löytyy hyvä niin.
Suurin juttu tässä oli se että kyllästyttää kun jatkuvasti on muutos hakua kaikkialla, onneks kotona päätän sen itse,,,, paitsi täällä palstalla :(( - Heikunkeikku
Meriläinen kirjoitti:
on kyllä alkuperinen pellavapää vaikka väri on nyt vaihdellut, mutta en tykkää rullata joka viestin jälkeen ennen sai tulemaan uuden viestin hiiren klikkauksella.
Mutta väkisin työnnetään ihmisille kaikkea, tätähän tää on joka paikassa.
Muutosta muutosta, vaikka olisi tyytyväinen.
Töissä ollut kahtena päivänä tylsissä kokouksissa missä pohditaan työviihtyvyyttä, minä oon viihtynyt tähän asti, ja ne jotka ei ole viihtyneet, niitä ei siellä ollut.
Joillekin ihmisille sopii vuorotyö ja tehdastyö toiset on siellä väkisin. Luulen että pitkälle se lähtee omien korvien välistä, usein. Tietysti työpaikka kiusaaminen on eri juttu mutta koskaan en ole siihen joutunut, kaikkien kanssa tulen sen verran toimeen kun työpaikalla on tarpeen. En etsi sieltä ystäviä. Jos löytyy hyvä niin.
Suurin juttu tässä oli se että kyllästyttää kun jatkuvasti on muutos hakua kaikkialla, onneks kotona päätän sen itse,,,, paitsi täällä palstalla :((.
.
Sama muakin ottaa päähän, että koko ajan ängetään muutoksia ja yritetään muka Parantaa asioita. Se on jotenkin muotia, kait. Sillä ei niinkään väliä, mikä se lopputulos loppujen lopuksi on, kunhan vaan pistetään uutta muutosta kehiin.
Työpaikalla yritetään väkisin kehittää keinoja siihen, että työkaverit olisivat enemmän ja enemmän yhdessä, tulisivat kavereiksi, ystäviksi...jne... Tottakai yhteistyötä pitää olla, työn puitteissa. Mutta työhön liittymättömät jutut ja keksityt vapaa-ajan yhteisolemiset, eivät kiinnosta. Haluan keskittyä vain ja ainoastaan opettamiseen ja omien oppilaitteni kanssa "kaveeraamiseen", enkä jaksa ruveta tutustumaan muihin opettajiin esim. vapaa-ajalla tai jäämällä töitten jälkeen opettajanhuoneeseen keskustelemaan oikeastaan mistään. Työkaverini ovat tosi mukavia kaikki ja tulen heidän kanssaan hyvin toimeen, mutta en tunne mitään halua ruveta väkisin vääntämään sydänystävyyttä.
Yks syy on kans se, että oon enemmän hiljainen, kuin suulas isossa ryhmässä.
Onneksi tosiaan täällä kotona voi päättää ihan kaikesta itse. Hmmm....tai melkein...kissat joskut päättävät puolestani, että on aika herätä ja nousta ja kipittää alakertaan antamaan murkinaa tms. :) Mutta sitä ei lasketa.
.
.
. - Meriläinen
Heikunkeikku kirjoitti:
.
.
Sama muakin ottaa päähän, että koko ajan ängetään muutoksia ja yritetään muka Parantaa asioita. Se on jotenkin muotia, kait. Sillä ei niinkään väliä, mikä se lopputulos loppujen lopuksi on, kunhan vaan pistetään uutta muutosta kehiin.
Työpaikalla yritetään väkisin kehittää keinoja siihen, että työkaverit olisivat enemmän ja enemmän yhdessä, tulisivat kavereiksi, ystäviksi...jne... Tottakai yhteistyötä pitää olla, työn puitteissa. Mutta työhön liittymättömät jutut ja keksityt vapaa-ajan yhteisolemiset, eivät kiinnosta. Haluan keskittyä vain ja ainoastaan opettamiseen ja omien oppilaitteni kanssa "kaveeraamiseen", enkä jaksa ruveta tutustumaan muihin opettajiin esim. vapaa-ajalla tai jäämällä töitten jälkeen opettajanhuoneeseen keskustelemaan oikeastaan mistään. Työkaverini ovat tosi mukavia kaikki ja tulen heidän kanssaan hyvin toimeen, mutta en tunne mitään halua ruveta väkisin vääntämään sydänystävyyttä.
Yks syy on kans se, että oon enemmän hiljainen, kuin suulas isossa ryhmässä.
Onneksi tosiaan täällä kotona voi päättää ihan kaikesta itse. Hmmm....tai melkein...kissat joskut päättävät puolestani, että on aika herätä ja nousta ja kipittää alakertaan antamaan murkinaa tms. :) Mutta sitä ei lasketa.
.
.
..
sama juttu, töissä oon lähinnä kuuntelija. Iso porukka melkein yhteen ääneen huutaa aina, kauhea kalkatus.
Yksittäin tulee sitten puhuttua.....paitsi ettei kaikkien kanssa voi kun ne ei kuuntele loppuun asti, alkaa kesken selittää omiaan.
Mutta toimeeen tuun ja välillä kyllä äyskähdän mutta anteekskin pyydän jos huomaan pahoittaneeni toisen mielen.
Yhteisille reissuille ja saunailtoihin en lähde ja on ne jo senkin hyväksyneet.
Mitä siellä tekisin, istuisin tuppisuuna kun en ota mitään ja kun ne saa paukun pari on meno kovempaa ja kälkätys suurempaa.
Kaikki kunnia työkavereille, "oon kuka oon". niinkuin Jari Sillanpää laulaa.
Tänään iltavuoro ja onneks on töitä ei enää typeriä kokouksia.
Hyvää päivänjatkoa sinulle.
.
.
.
Eipä jaksa lukea pientä vaaleansinistä tekstiä. Mistähän kirjaimet saisi paksummaksi ja mustaksi.
- B.M.*****
Paina näppäimistössäsäi alasas:
ctrl ja näppäimet.
Kun haluat takaisin pienemmäksi niin paina näppäimistöstä:
ctrl ja - näppäimet.
fontti suurenee ja pienenee piirun verran.
. - ^^j^^
B.M.***** kirjoitti:
ctrl ja näppäimet.
ctrl ja - näppäimet.
.Nonnii,nysse teksti tuli isommaks.Pirre neuvos aukasemaa tyäkalupakkii.Kyl mää sinne kurkkasinki,muttei siäl mittää suurennusvehjet "näytä" kohtaa ollu olleska.
Tää toimis.Jee,mää ole jo iha nörtti :)
Kiitti viäl ! B.M.***** kirjoitti:
ctrl ja näppäimet.
ctrl ja - näppäimet.
.Jep hieman auttoi, kiitos.
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1723240
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo7262580Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?542446- 1462321
- 671976
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall2821842- 311411
Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen201339Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi361289Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,161235