Kun olet kuollut ja jatkat elämääsi henkimaailmassa, kiellätkö yhä Jumalan? Kun Jumalan lahjoittamat henkioppaasi toivottavat sinut henkimaailmaan tervetulleeksi, aiotko kertoa heille, että heitä ei ole olemassa? Onko tämä rationaalista toimintaa?
Kysymys ateistille
11
162
Vastaukset
...aivot ja sydän lopettavat toiminnan. Minut todetaan kuolleeksi.
Tämä ruho alkaa mätänemisen ja minusta ei jää mitään jäljelle (no ehkä amalgaamipaikat)
Mitään henkimaailmaa eikä taru/satu linnoja vallata...madot syövät.
Onko muita järkeviä kysymyksiä?- Spiritualisti
Ihmisellä on erityinen sielu, minkä todistaa se, että tuoreimman tutkimuksen perusteella tietoisuus ei sijaitse kokonaan aivoissa.
Spiritualisti kirjoitti:
Ihmisellä on erityinen sielu, minkä todistaa se, että tuoreimman tutkimuksen perusteella tietoisuus ei sijaitse kokonaan aivoissa.
No perskeles! Sinähän se epeli oletkin. Sieluhan sen on sitten oltava.
Pöyröö!Spiritualisti kirjoitti:
...minun aivot on tutkittu ja perusteellisesti....kun aivojen toiminta lakkaa....ihminen ei tiedä mistään mitään. Olen ollut koomassa ja voin kertoa, että ei tullut jeesus kahville.....
Kannattaa tutustua ala-asteen kirjoihin, sieltä voi oppia perusasioita elimistön toiminnasta.
Kerro vielä, missä tämä tietoisuus on suolissa vai maksassa?
Minä en usko jumalaan.
Ja minä kuoltuani en jatka elämääni henkimaailmassa.. Minä mätänen, ja olen ravinteena uudelle kasvulle..Jos kävisi niin, että minulla olisi "sielu" ja se olisi tietoinen olento, jolla on minun kokemukseni ja muistoni, se todennäköisesti olisi hyvin yllättynyt tavatessaan henkioppaan ja jumalia.
On eri asia uskoa johonkin ja omaksua uutta tietoa TODISTEIDEN valossa.
Ateisti ei USKO, että kaikki tuo mitä sepität on paskaa. Ateistin ei tarvitse USKOA mitään. Eikä väittää tietävänsä, jos ei tiedä.- lähinnöinen
ethän vastannut edes kysymykseen, kelasit vain liturgiaasi. Kaisullakin on aivot
Itsesi sinne käymään ja ota kamera mukaan niin mekin saadan nähdä tuo henkimaailma.
Kai sinulla jotain edes pientä, ihan minimaalista näyttöä pitäisi paikasta olla ennen kysymyksien esittämistä.
Varsinkin kun kukaan ei koskaan ole sellaista nähnyt mutta sinä tiedät jopa miten sellaisessa toimitaan.
Kysymykseni ovat esitetty niin asiallisesti kun on mahdollista.
Mutta mahdolliset vastauksesi lienevät aivan muuta.- Atte Ateisti
"Kun olet kuollut ja jatkat elämääsi henkimaailmassa, kiellätkö yhä Jumalan? Kun Jumalan lahjoittamat henkioppaasi toivottavat sinut henkimaailmaan tervetulleeksi, aiotko kertoa heille, että heitä ei ole olemassa? Onko tämä rationaalista toimintaa?"
Sekopäisiä lauseita.
Selvennän vähän oikaisemalla:
"Kun olet kuollut, kiellätkö yhä Jumalan?
-Vastaan, että en! >> Kun olet kuollut ja jatkat elämääsi henkimaailmassa, kiellätkö yhä Jumalan? Kun Jumalan lahjoittamat henkioppaasi toivottavat sinut henkimaailmaan tervetulleeksi, aiotko kertoa heille, että heitä ei ole olemassa? Onko tämä rationaalista toimintaa?
Suuri ongelma ihmiselle on syntynyt siitä, että meillä on niin rikas mielikuvitus ja kehittyneet aivot. Tietoisuus omasta itsestämme raastaa ja ymmärrys siitä, että sinä ja minä kuolemme jonain päivänä saa ajatuksemme nousemaan mitä ihmeellisimpiin asioihin. Kuolema on todennäköisesti kaiken minuutemme loppu. Ruumiimme hajoaa maan syleilyssä. Me tiedostamme väistämättömän totuuden: SINÄ TULET KUOLEMAAN. LOPULLISESTI.
Tottakai jokainen ihminen uskoisi kuolemajälkeiseen elämään mikäli siellä jotain oppaita vastaan tulisi. Itse pidän sitä äärimmäisen epätodennäköisenä vaihtoehtona. Minusta joku ateisti tällä palstalla sanoi hyvin:
"Ennen syntymääni olin kuollut eikä se haitannut minua mitenkään"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1824180
- 331538
Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi391447Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen211433Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,171332- 1071249
Kyllähän tämä vähän kirpaisee
Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah381167Moi, nainen
Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun301150- 121067
Sulla on uskomaton luonne
Saat minut hetkessä iloiseksi, tai sanotaan nyt niin, että ajatus sinusta saa sydämeni hyppimään riemusta. En vain saa s441008