Ateistit, oletteko perillä ufoista. Onko niitä olemassa. Kuka uskoo ufoihin ja jos uskoo, niin mitä varten niitä on nyt tavallista enemmän.
Uskotko ufoihin
10
143
Vastaukset
- jep jep
Niitähän näkyy harva se päivä tosin melko pian ne muuttuvat ifoiksi, yleensä linnuiksi, talvi aikaan joskus lumipalloiksi...ufohan tarkoittaa tunnistamatonta lentävää kohdetta(Unidentified Flying Object) , ifo taas tunnistettua lentävää kohdetta (Identified Flying Object), "lentävä kohde" sisällyttää kaiken mahdollisen mikä lentää, alkuosa taas sen onko kyseinen asia tunnistettu vai ei.
Mitä taas tulee avaruus olentoihin (joita varmaan tarkoitit), niin idän niitten olemassa oloa mahdollisena, mielestäni olisi äärimmäisen epätodennäköistä ettei olisi maan ulkopuolista elämää. se että ufoja on enemmän ei tarkoita että ne olisivat avaruuden asukkien, vaikka se olisikin mahdollista... Ja miksi tämäkään olisi uskon kysymys? Pidän huomattavasti todennäköisempänä sitä, että mittaamattoman suuressa avaruudessa on planeettoja, joilla on elämää, kuin että olisi jumal-olentoja.
Että uskonko tunnistamattomiin lentäviin esineisiin? Ei siihen uskoa tarvita. Minä olen jopa nähnyt lentäviä esineitä joita en ole tunnistanut. Olen siis nähnyt ufoja.
Aloittaja tarkoittanee kuitenkin toisilta planeetoilta tulleita avaruus aluksia. Se ei ole minulle myöskään uskon asia, koska en ole millään lailla uskovainen. Sanoisin kuitenkin että on todennäköistä että muita sivilisaatioita on. Pitää huomata että en väitä että on, vaan se on todennäköistä. Se on kuitenkin asia, joka tuskin selviää meidän, eikä meidän lastemmekaan elinaikana.- Atte Ateisti
"Ateistit, oletteko perillä ufoista. Onko niitä olemassa."
UFO = (engl.) "unidentified flying object", tunnistamaton lentävä esine.
Kyllä niitä on, kuten myös paikallaan olevia tunnistamattomia esineitä, ainakin modernin taiteen museoissa. Eihän termi edellytä muuta kuin:
1. esine lensi
2. et tunnistanut sitä
"Kuka uskoo ufoihin ja jos uskoo, niin mitä varten niitä on nyt tavallista enemmän. "
Mitä se niihin uskominen on? Selityksiä on monia, eikä yksi selitys kattaisi kaikkia lentäviä ilmiöitä.
En liioin väittäisi niitä olevan nyt tavallista enemmän. Iso ufobuumi oli Jenkkilässä 40-luvun lopula, ja Suomessa 60-70-lukujen taitteessa mm. Pudasjärvellä.
Olen aiemmin tällä palstalla ottanut puheeksi Pudasjärven valoilmiöt, joille uskon löytyvän luonnollisen selityksen.
Myös pallosalamat ja pyrstötähdet tiedetään nykyään luonnonilmiöiksi. - ufoufooo
on todennäköisesti muuallakin, kuin maapallolla. En kuitenkaan usko ufoharrastajien havaintojen olevan vierailevia aluksia. Jos niitä täällä pörrää, niin varmasti saadaan asiasta asiallista tietoa jossain vaiheessa.
Jos taas joku ufoihin "uskoo", ei se oo multa pois. - Tanrı öldü
Maan ulkopuolista elämää todenäköisesti on, onko joku käynyt vierailulla onkin jo eri asia. Olisihan se outoa jos alienit käyttäytyisivät kuin jumalat, näyttäytyisivät vain harvoille ja valituille, joita sitten pidetään hörhöinä.
- vaimikäseoli
Jotenkin se vaan tuntuu paljon luonnollisemmalta ajatella että muuallakin on asutusta.
Suurin ongelma lienee nykytietämyksellä avaruuden välimatkat. Toisaalta ei tarvitse mennä kuin reilu sata vuotta taaksepäin, kuka silloin muka tiesi, että ihminen joskus voisi jopa lentää.
Sitä vastoin tuntuu oudolta että valtava määrä ihmisiä luulee että täytyy palvoa jotain olentoa, ja joka olisi mukamas luonut kaiken. Tarina typerimmästä päästä. - Lea Sommer
"Kuka uskoo ufoihin ja jos uskoo, niin mitä varten niitä on nyt tavallista enemmän. "
Onhan noita tunnistamattomia lentäviä kapineita, juu. Saattavat olla ihan mitä vaan. Mistä minä sen tiedän. Asiassa on turha sitoutua mihinkään USKOON. - DarkNinjaHiiri
Uskotko niitä tuhansia silminnäkijöitä jotka ovat nähneet jotain tunnistamatonta lentävän taivaalla?
Humanoidi hypoteesi ottaa yhä enemmän valtaa riippumatta Skeptikoista ja Fundamentalistisesta heliösentrisyydestä.
http://en.wikipedia.org/wiki/Extraterrestrial_hypothesis
Toinen palsta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1824290
- 341584
Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi401500Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen251484Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,201375- 1121306
Kyllähän tämä vähän kirpaisee
Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah381187Moi, nainen
Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun301180- 191139
Sulla on uskomaton luonne
Saat minut hetkessä iloiseksi, tai sanotaan nyt niin, että ajatus sinusta saa sydämeni hyppimään riemusta. En vain saa s441038