eikä sillä ole mitään merkitystä, vaikka olisin ainoa maailmassa, joka ei niihin usko. Enemmistön mielipide/uskomus ei ole mikään todiste.
Mutta niin vaan täällä selitellään, että niin ja niin moni uskoo johonkin opinkappaleeseen. Mutta ei se todista mistään mitään, kuinka moni johonkin uskoo.
Pitääkö teidän jumaluuksiin uskovien saada joku sakki ympärillenne? Ettekö ihan yksin osaa uskoa johonkin henkiolentoon? Onko turvallisempaa, kun on muita mukana? Onko se todempaa? Onko teiltä järjen käyttö kielletty, vai ettekö osaa käyttää sitä?
En usko jumaliin
13
123
Vastaukset
- Hihhuli
Demokratiassa enemmistöllä on valta.
- kuytck
Tarkoitatko kenties, että jos enemmistö ihmisistä uskoo, että jokin jumala on totta, niin se on totta?
Nyt teillä onkin sitten ongelmana selvittää kuinka moni ihminen uskoo mihinkin jumalaan. Eikö niin. Ja sitten demokraattisesti päätätte mikä jumala on totta. - ...
liittyy jumalien olemassaoloon tai olemattomuuteen?
- lhfsda
Jumalallako ei olekaan valtaa?
- Hihhuli
kuytck kirjoitti:
Tarkoitatko kenties, että jos enemmistö ihmisistä uskoo, että jokin jumala on totta, niin se on totta?
Nyt teillä onkin sitten ongelmana selvittää kuinka moni ihminen uskoo mihinkin jumalaan. Eikö niin. Ja sitten demokraattisesti päätätte mikä jumala on totta.Vanha viisaus kuuluu; "Kannattaa olla enemmistön puolella, pääsee paljon helpommalla":
Vanha kiinalainen sananlasku sanoo:
"Vaikka tuhat ihmistä uskoisi hölynpölyyn, se on silti hölynpölyä."- Hihhuli
... kirjoitti:
liittyy jumalien olemassaoloon tai olemattomuuteen?
Jumala mietti miten saisi nuo ihmiset elämään sovussa. Jees; Keksitään demokratia, ehkä ne nyt on hiljaa!
- Hihhuli
weccu kirjoitti:
Vanha kiinalainen sananlasku sanoo:
"Vaikka tuhat ihmistä uskoisi hölynpölyyn, se on silti hölynpölyä."Hitler taisi aikoinaan ajatella näin.
- iskias
-eivät kykene edes itse vastaamaan teoistaan vaan kaatavat syntinsä kuvitellun jumalansa kannettavaksi.
-eivät kykene päättämään mikä on oikein ja mikä väärin vaan tarvitsevat kirjan tuohonkin.
Mitenkä kaupassa käynti, onnistuuko sekään ilman apua? - Hanni
Kaikki piemnelläkirjoitetut ovat epäjumalaia ja riivaajahenkiä, joista raamattukin puhuu nimillä jumalat. Ne ovat olemassa, mutta palvoa niitä ei kannata!
- cxsklamydiaolp
olet niin katkera ja vihainen?
- Kössönöm
että nämä uskovaiset väittävät jumalan olevan olemassa, koska niin moni muukin siihen uskoo. Se ei todellakaan ole mikään todiste. Tarinoita on aina keksitty, mutta joitain on sitten syystä tai toisesta alettu väittää totuudeksi. Näin uskonnot syntyvät.
- Mörköolio
Että onko jumalaa olemassa. Minä olen, ja minusta ruvennut tuntumaan että on olemassa.
Ainahan kaikelle löytyy syy.
1.Jumala on puhunut ihmisille, joka on sitten toteutunut.
Selitys:
Ensinnäkin sillä on mielenterveys ongelmia ja toiseksi se mitä sattui oli sattumaa... Hulluja
2.. Omalle sukulaiselle sattunut. Parantui yhdessä yössä pirstoutuneesta välilevystä. Röntgenissä näkyi. Ei keksinyt itse. Lääkäri ei ymmärtänyt tapahtunutta. Ja sille päivää suunniteltu leikkaus peruttiin. ( tapauksesta puuttuu yksityis kohtia jotka selventäisivät asiaa, mutta kun ovat yksityis asioita)
Selitys:
Tämä rehellinen mies valehtelee. Sattumaa:
virhe röntgenissä ja sattumalta selkäkin kipeä. Päässä tälläkin oli vain kipua. HULLU
Sattumaa sattumaa, hulluja, valehtelijoita, joukko hallusinaatiota, henkisiä orgasmeja, moraalittomia ja kaikkea tätä ovat uskovat.
3.Rukouksiin vastattu.
Sattumaa. Ja joka asian voi kääntää edukseen tässä asiassa.
Jos ei etsi ei voi löytää.
Olen siis entinen ateisti.
Nyt minua syytetään hulluksi ja joku kommaa että :
Haista paska, kun muuhun keskusteluun ei pystytä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1824300
- 341584
Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi401500Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen251484Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,201375- 1121306
Moi, nainen
Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun301190Kyllähän tämä vähän kirpaisee
Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah381187- 191149
Sulla on uskomaton luonne
Saat minut hetkessä iloiseksi, tai sanotaan nyt niin, että ajatus sinusta saa sydämeni hyppimään riemusta. En vain saa s441048