te hoidatte joululahja-asianne lapsille ja lapsenlapsillenne.Itse tulin sellaiseen tulokseen tänä vuonna,kun en yhtään tiedä mitä kukakin tarvitsee,niin kyselin pankkitilin numerot ja laItoin heille rahat että saavat itse ostaaa mitä haluavat.Itse en viitsi enää juosta täysissä kaupoissa hysteerisenä,joten nyt vältyin tältäkin tohinalta.Mitä mieltä?
Mua kiinnostaisi tietää,kuinka
5
187
Vastaukset
- Hienoa...
Pääasia että olet tehnyt oikein ja se on tärkeintä.
Ihan hyvä vaihtoehto ja meillä juuri paljon käytetty.
Tapana mulla on vaan systerin tytön porukoille laittaa joku konvehtirasia ja siihen mukaan rahakirje.
Omia lapsia kun ei ole.- asfåQW
huominen on parempi.
Se riittänee - Teemuna
Täydennän joka vuosi heille, heidän yksi vuotis synttäreistään aloittamaani Villeroy Boch-astiaston keräystä. Eivät kakarat tätä vielä arvosta ja siksi joulupukki tuo heille myös jotain mieluisampaa, mutta vaatimattomampaa.
Toivottavasti myöhemmin, aikuisiällä osaavat arvostaa menneiden joulujen lahjoja. Selvää rahaaja lahjakortteja sekä elokuvalippuja. Rahalahjusten lisäksi DVD elokuvia(sovittuja), ovirekki, gymstick yms. urhelu ja jumppa materiaalia sekä tietysti kirjoja ja palapelejä. Guitar hero band pleikkaripeli ohjaimineen ja bändikamoineen, yksi iso paketti. Itselle mustat oasis helmet, vaikka kylläkin kalaevalan filigraani kultainen sydänriipus, vähän yli 1000 euroa, tekisi myöskin mieli. Ehkä ensi jouluna se sit, siis itselle...heh heh.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo7272306Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?502269- 1292241
- 1342147
- 551772
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall2411643- 311371
Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen201309Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,161195Kyllähän tämä vähän kirpaisee
Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah381147