hiljaa, kun yö juhlittiin
ja sen siltojen alla me kahden viiniä juotiin.:-XD
Mitä mielleyhtymiä tämä laulu sinussa herättää?
Kuin uomassaan Seine
35
827
Vastaukset
- junnunnunnun
anteeksi vain, tulee mieleen Slussenin sissit.
minäkin.:-XD Tarja Lunnas ei ehkä tullut ajatelleeksi asiaa hyväksyessään tekstin lauluun.:-XD Siltojen alla viiniä juovat yleensä eivät profiloidu niinkään rakastuneiksi, vaan ihan toiseksi porukaksi.
- Kizmirri
Teotwawki kirjoitti:
minäkin.:-XD Tarja Lunnas ei ehkä tullut ajatelleeksi asiaa hyväksyessään tekstin lauluun.:-XD Siltojen alla viiniä juovat yleensä eivät profiloidu niinkään rakastuneiksi, vaan ihan toiseksi porukaksi.
niiiin monenlaisia, että voisin kyllä ajatella voivani nauttia viiniä myös sillan alla. En nyt tarkoita kuitenkaan ihan Kulosaaren siltaa, tai vastaavanlaisia. Vääksyssä esim on jo ihan jees silta, mikä nyt äkkiseltään tuli mieleen. Mikäs siinä olisi lasillinen tai kaksi viiniä ottaa ja katsella maisemia. Mutta ainoastaan kesällä. Kinoksissa istuskelut eivät niinkään houkuttele, edes viinin voimalla.
Kizmirri kirjoitti:
niiiin monenlaisia, että voisin kyllä ajatella voivani nauttia viiniä myös sillan alla. En nyt tarkoita kuitenkaan ihan Kulosaaren siltaa, tai vastaavanlaisia. Vääksyssä esim on jo ihan jees silta, mikä nyt äkkiseltään tuli mieleen. Mikäs siinä olisi lasillinen tai kaksi viiniä ottaa ja katsella maisemia. Mutta ainoastaan kesällä. Kinoksissa istuskelut eivät niinkään houkuttele, edes viinin voimalla.
tätä porukkaa joskus Kulosaaren sillan alla ja siinä ei kylläkään ollut mitään romanttista.:-XD
- Teemuna
Voi että kun iskee pintaan muistot kaikista Seinen Moselin Reinin Volgan ja Amatzonasin alueilla vietetyt, kivan eroottiset yöt.
- Teemuna
No en ihan oo. Recifeen oon lentäny ja sieltä alaspäin rannikkoa menny kanasataman (orjasataman) tienoille.
Teemuna kirjoitti:
No en ihan oo. Recifeen oon lentäny ja sieltä alaspäin rannikkoa menny kanasataman (orjasataman) tienoille.
käynyt Etelä-Amerikassa koskaan, mutta pohjoisessa olen. Se on tosin ihan eri asia.
- Teemuna
Teotwawki kirjoitti:
mainita Tonavan, minäpä olen lempinyt Tonavan rantamaisemissa, Budapestissä.:-)
Miltähän tuntuis kiksauttaa Kwai-joella.
Teemuna kirjoitti:
olla kyllä hyttysverkon suojassa.:-)
- 6+18
Teemuna kirjoitti:
Olet usein huolissasi pillun käytöstä. Siis ethän pilluun kiksauttaisi.
- eti sen
Ui uomassaan Seine hiljaa... Siitäpä tulee keipuu kesään, lämpimiin valoisiin öihin, tai kuumiin pimeisiin etelän öihin. Molempia saa vielä odottaa jonnii aikaa.
- Kizmirri
minkäänlaista kaipuuta kesän pimeitä öitä. Syksyllä ja talvella niitä on ihan riittävästi.
Eipä soi tuo mun päässäni nyt, eikä siis juurikaan herätä tuntemuksia.
Siltojen aluset suomessa on kyllä tuttuja.
Mun päässä soi nyt Walk like an Egyptian.
Punaisen meren risteily ja egypti odottaa minun tuloani maaliskuussa.
Ja niin lähti viimeisen lapsuuden unelman toteutuminen käyntiin :)))))))))muut lapsuuden unelmat toteutuneet, kuten lääkärinhoitajan ammatti???? Tai mitä niitä pikkulikat yleensä toivoo.:-)
Teotwawki kirjoitti:
muut lapsuuden unelmat toteutuneet, kuten lääkärinhoitajan ammatti???? Tai mitä niitä pikkulikat yleensä toivoo.:-)
Lääkärihoitaja tai lentoemo ym ym. yleiset tyttöjen ammatit ei koskaan olleet mun unelmia.
Arkeologiksi olisin halunnut, mutta äiti sanoi nauraen ettei mulla riittäis kärsivällisyys hammasharjella ja lusikalla kaivelemaan esineitä ja luita.
Joten se unelma on kyllä sellainen joka ei koskaan toteudukaan paitsi harraste pohjalta.
Mutta kyllä mun unelmat on muut toteutuneet joita lapsena oli.
Nuoruuden ja aikuisuuden unelmat ei lähellekään ja niitähän tulee aina vaan lisää.
Unelmakaivo on pohjaton, yhden sangollisen kun ylös saan jo on kaksi tullut lisää sinne :))tulisilla kirjoitti:
Lääkärihoitaja tai lentoemo ym ym. yleiset tyttöjen ammatit ei koskaan olleet mun unelmia.
Arkeologiksi olisin halunnut, mutta äiti sanoi nauraen ettei mulla riittäis kärsivällisyys hammasharjella ja lusikalla kaivelemaan esineitä ja luita.
Joten se unelma on kyllä sellainen joka ei koskaan toteudukaan paitsi harraste pohjalta.
Mutta kyllä mun unelmat on muut toteutuneet joita lapsena oli.
Nuoruuden ja aikuisuuden unelmat ei lähellekään ja niitähän tulee aina vaan lisää.
Unelmakaivo on pohjaton, yhden sangollisen kun ylös saan jo on kaksi tullut lisää sinne :))kuten muutkin nautinnot. Ne tuottavat endorfiinejä ja jos muuten on kyvytön toteuttamaan itseään, niin tilalle astuvat ihanat unelmat.:-) No, kyllä kai kaikki unelmoivat jostain, myös ne, jotka ovat saaneet paljon.:-)
- eti sen
Mietin jo eilen vastaamista tähän ketjuun, nyt voin heittää kysymyksen, kuka ei kuulu joukkoon? Edes aloittaja ei viitsinyt vaivautua vastaamaan minulle, kaikille muille kyllä on vastannut. Päivän jatkoja.
- muija.
on ihana kaupunki ja Seine rantoineen ja siltoineen mahtava. Tuosta laulusta en tiedä, tulee aina mieleen joku hutsu joka latkii viiniä siellä sillan alla tai kupeessa jonkin lähes tuntemattoman sällin seurassa.
tarkoitus ohittaa sinua, mutta tässä on vähän kiire, pitää mennä. Palataan, älä ole vihainen.:-)
- Dark Eyes
mieleeni tulee vähän että, voi raukkoja eikö niillä ollut varaa mennä hotelliin yöksi...;))) Ei oikeín herätä tunteita muutenkaan..mutta, Dnejrppiin ....sinne kun katsoo viimeisen kerran....Tai näkee jo Punaisen torin ja Tapani Perttu kun vielä tämän ikäisenä vetäisee Natilii...aah. ja vot...Toinen mies joka nyt herättää Friidussa erittäin voimakkaita aahah..ja ohooh..tunteita..on Dimitri Hvorostovsky...mikä karisma ja mikä ääni...ja viulumusiikki vielä..;))) - sellainen kappaleet Ochi Chorneyie (= Dark Eyes= eli suomeksi Tummat silmät, tai sitten tämä Kertokaa Se hänelle...ja Moskow Nights...(= suomenkielellä tunnetaan tämä lähinna G. Otsin laulamana Moskovan valot....Tai vetää hän nyt mitä tahansa..;))
Kummasti siinä alkaa Friidukin musiikin tahdissa jos nyt ei tulisesti tanssimaan...niin hartijat ainakin alkavat väkisin keinumaan ja jalat...;)))ei pysy paikoillaan ei...
Tsau:Friiduon mulle outo tuttavuus. Onko hänen musiikkiaan soitettu meidän radiossa. G. Otsin taas tuntee jokainen suomalainen. Tuli muuten uusintana tuo elokuva hänestä tässä ihan pari päivää sitten.
- Dark Eyes
Teotwawki kirjoitti:
on mulle outo tuttavuus. Onko hänen musiikkiaan soitettu meidän radiossa. G. Otsin taas tuntee jokainen suomalainen. Tuli muuten uusintana tuo elokuva hänestä tässä ihan pari päivää sitten.
luokkaa voi sanoa kuin G.Ots...itse tuota kuuntelen mielelläni...hän todella saa minut ja muutkin tällä upealla tulkinnallaan ja karsimaattisella esiintymisellään kyyneliin saakka..iskee niin sieluun, suoraan meikäläistä. Ihania muistoja kun nuoruudesta minullakin Moskovasta;))
Laitan tuo nimi you tubeen ja kuuntele..löytyy myös tämä Mandsuurian kummut...voiko olla oikeesti ihanampaa..On Venäjällä ja muuallakin tunnettu...ja erittäin suosittu....vähän niinkuin Pavarottikin..samaa tasoa...
Tsau:Friidu - Dark Eyes
Dark Eyes kirjoitti:
luokkaa voi sanoa kuin G.Ots...itse tuota kuuntelen mielelläni...hän todella saa minut ja muutkin tällä upealla tulkinnallaan ja karsimaattisella esiintymisellään kyyneliin saakka..iskee niin sieluun, suoraan meikäläistä. Ihania muistoja kun nuoruudesta minullakin Moskovasta;))
Laitan tuo nimi you tubeen ja kuuntele..löytyy myös tämä Mandsuurian kummut...voiko olla oikeesti ihanampaa..On Venäjällä ja muuallakin tunnettu...ja erittäin suosittu....vähän niinkuin Pavarottikin..samaa tasoa...
Tsau:Friidunyt tarkkana Friidu: nimi on Dmitri Hvorostovsky;))) ja kummutkin tietysti ovat Mandshurian kummut..suomenkieli pahus...anteeksi...
ei ´Dimitri...
Korj.
Tsau:Friidu Dark Eyes kirjoitti:
nyt tarkkana Friidu: nimi on Dmitri Hvorostovsky;))) ja kummutkin tietysti ovat Mandshurian kummut..suomenkieli pahus...anteeksi...
ei ´Dimitri...
Korj.
Tsau:Friidusoimaan.:-)
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1824180
- 331538
Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi391447Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen211433Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,171332- 1071249
Kyllähän tämä vähän kirpaisee
Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah381167Moi, nainen
Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun301150- 121067
Sulla on uskomaton luonne
Saat minut hetkessä iloiseksi, tai sanotaan nyt niin, että ajatus sinusta saa sydämeni hyppimään riemusta. En vain saa s441008