Kodastaan heräili kaunis nainen.
Lukemattomien Porontaljojen alta pilkisti siro nilkka.
Suloisten huuliensa välistä pääsi haukotus kun hän hän venytteli raajojaan nautinnollisesti.
Liukkaat taljat luisuivat, mikä minnekin ja jäljelle jäi vain neito.
Katkenneen Poronnahkasuikaleompeleen raottamasta Kodankatteesta loiskahti Auringonsäde sinne.
Vaistomaisesti hän levitti jalkansa.
Pulmankitunturin takaa oli tuo säde heijastunut ruostuneen Peltipailakan rikkonaisesta peilistä.
Peltipailakan raato lepäsi lumikumpareen viressä jonka reunasta pilkahti kalmankalpeaksi kaluttu Poronsarvi.
Kaunis vartalo keinahteli notkeasti kun tyttönen hamuili kuivattua Poronlapaa ja Leukua, oli aamupalan aika.
Miehen Peski oli poissa, vain kumisen telaketjun jälki nousi Kodalta Tunturiin.
Naisen katse seurasi hiljaa sammuvaa Auringonsädettä, ja kauniisti Päärynänmuotoiset rinnat kohosivat kiihkeästi parisen kertaa.
Taas oli kevään Seita näyttänyt mahtinsa ja Kaamos oli Utsjoella ohi.
H.
Milloin on kevät?
100
1831
Vastaukset
- omituista touhua
täällä taas sekoillaan. Sama x2 ja tarkoitus oli mikä?
tämän aloituksen eka kertaa niin se kesti ja kesti, eikä sitten ilmestynyt ollenkaan.
Nokkelana poikana epäilin että kaikkien toivoma sensuuri iski nyt minuunkin.
Ja toiveekkaana yritin uudelleen, ja niin ilmestyivät molemmat.
Poistin tuon toisen. Molemmat ovat samanlaisia.
Olen pahoillani.
H.- omituista jne.
hunksz kirjoitti:
tämän aloituksen eka kertaa niin se kesti ja kesti, eikä sitten ilmestynyt ollenkaan.
Nokkelana poikana epäilin että kaikkien toivoma sensuuri iski nyt minuunkin.
Ja toiveekkaana yritin uudelleen, ja niin ilmestyivät molemmat.
Poistin tuon toisen. Molemmat ovat samanlaisia.
Olen pahoillani.
H.kunhan ei toistu kovin usein.
- o.
40 vuotta sitten haaveillusta toiveesta?
Vaiko harjoitelma Nyyrikkiin tai Perjantaihin, jos niitä vielä julkaistaan.
Kuin naapurista, pidempiä, ja vähemmän rivoja vain.
Mutta kai samaa tarkoittavia.kuin Piru Raamattua.
Siinä on kaikki kevään ainekset, nuori nainen (kevät), mies, kumeja, jäykkä vehje (Leuku), ja mahlojen erittymisen kiihkeys (kohoilevat rinnat) ja sarvi tietysti.
En minä siinä rivouksia näe. Mutta totta on, oli helppoa palata nuoruuden unelmiin.
Ja niin sinulle, kuin muillekin, jätän arvostelemisen onnen kirjallisista lahjoistani. Kuten muutkin suuret taiteilijat.
:)
H.- o.
hunksz kirjoitti:
kuin Piru Raamattua.
Siinä on kaikki kevään ainekset, nuori nainen (kevät), mies, kumeja, jäykkä vehje (Leuku), ja mahlojen erittymisen kiihkeys (kohoilevat rinnat) ja sarvi tietysti.
En minä siinä rivouksia näe. Mutta totta on, oli helppoa palata nuoruuden unelmiin.
Ja niin sinulle, kuin muillekin, jätän arvostelemisen onnen kirjallisista lahjoistani. Kuten muutkin suuret taiteilijat.
H.arvostin.
Lahjojahan sinulla on, kaikkeen.
- RIMMIR
Kyllä tuo Hatzan pieni novelli voisi käydä heidän kotisivulleenkin houkutukseksi, varsinkin hääpareille.
Täytyypä alkaa säästään sitä 2012 joulumatkaa varten ja tarjota matka elämykseen lastenkin perheille. Riittääköhän sukanvarteen 150€ kuussa 9 hengen lentomatkaa varten?
ei kukaan täysijärkinen nainen mene makaamaan alasti porontaljojen päälle, nykyaikana ainakaan.
Ennen on voinut olla toisin Utsjoki/Kevon seuduillakin.
Etkö sä ymmärrä, että porontaljoista irtoaa ällöttäviä karvoja, sit niitä on joka paikassa eikä todellakaan ole kivaa kaivella niitä pois, sieltä sun täältä, yäk.
Ehkä joku alkuasukas Lapista voi tuollaiseen makoilemiseen vielä suostua, mutta silloin miehen täytyy olla erityislaatua ja tosi komea.
Myös aamupala vaikuttaa melko karulta, ei edes tuoremehua tai vettä tunturipurosta, puhdasta, ei keltaista.
Muuten ihan söpö tarina, sun tyyliäsi. Jatka unelmointiasi.- Zara 50
jos jotain romanttista haluaa, on porontaljat paikallaan.
Niitä käytetään lämmönluojina.
Poron karva kun on ontto ja eristää upeasti
Jos nyt joku lämmintä haluaa.
Ja jos on tarpeenkaan, romantiikka ja kehojen yhteiskemia, luo tarvittavan lämmön.
Upeita revontulia katsellen armaan kanssa. Yöhön uinuen, taljojen alla hunksz kirjoitti:
Niistä pääsee eroon helposti, sanoo vain pthyi...
H.kaikki karvat eivät lähde sanomalla pthyi....... :(
Enkä muutenkaan pidä poronkarvoista, takertuvat vaatteisiinkin, kun kodassa niiden päällä istuu.Zara 50 kirjoitti:
Ja jos on tarpeenkaan, romantiikka ja kehojen yhteiskemia, luo tarvittavan lämmön.
Upeita revontulia katsellen armaan kanssa. Yöhön uinuen, taljojen allakun olin väärässä. :)) Ja joo, kyllä ne varmasti ovat romanttisia, kuka niiden päällä makoilusta tykkää.
Mulla ei ole kylmä juuri koskaan, joten lämmön takia en niitä tarvitse. Ehkä siellä kodassa olisivat tarpeen, mutta testataan sitten, kun hetki koittaa.
Ja sudet ulvoo kuutamossa, ihanaa., uuuuuuuuuuuuuuuuu :)))- Pirre*
Zara 50 kirjoitti:
Upeita revontulia katsellen armaan kanssa. Yöhön uinuen, taljojen allaimelää..:/
- hoi hyvänen aika
Pirre* kirjoitti:
imelää..:/
jos et mitään romantiikasta ymmärrä, revontulien alla.
Hitto,olette pystyynkuolleita!
Mikä laittaa räkyttämään joka avaukses, jollei ole omaa kokemusta? Pirre* kirjoitti:
imelää..:/
ensi syksynä ja kyllä me jostakin pari Aslakia tai Jounia kaveriksi napataan. :)))))
- k/k
Anceli kirjoitti:
ensi syksynä ja kyllä me jostakin pari Aslakia tai Jounia kaveriksi napataan. :)))))
Ettei jounilla ole heiniä kenkissä,alkaa vaan pölyn vuoks viel yskittämään,sit on karvat ja pöly riesana ja joikhaava lappalainen.
- räyhräyh.....
hoi hyvänen aika kirjoitti:
jos et mitään romantiikasta ymmärrä, revontulien alla.
Hitto,olette pystyynkuolleita!
Mikä laittaa räkyttämään joka avaukses, jollei ole omaa kokemusta?räkytti?
Toinen sanoi vain räkyttämättä mielipiteensä. k/k kirjoitti:
Ettei jounilla ole heiniä kenkissä,alkaa vaan pölyn vuoks viel yskittämään,sit on karvat ja pöly riesana ja joikhaava lappalainen.
siihen kodan ulkopuolelle, ei meillä kuljeta sisällä heinäkengissä. Ei edes kodassa.
Laulaa ja joikhata saa, mutta ei liian kovalla äänellä eikä mitään tuhmia joikhuja, vain romanttisia.Anceli kirjoitti:
siihen kodan ulkopuolelle, ei meillä kuljeta sisällä heinäkengissä. Ei edes kodassa.
Laulaa ja joikhata saa, mutta ei liian kovalla äänellä eikä mitään tuhmia joikhuja, vain romanttisia.Koko homma kuulostaa kuin sikaa pirettäis ovenraossa ja rynkytettäis voimain takaa.
koti-kiusattu kirjoitti:
Koko homma kuulostaa kuin sikaa pirettäis ovenraossa ja rynkytettäis voimain takaa.
minä luotan aitoon Lapinpoikaan ja siihen, että hän osaa joíkhua romanttisesti, vaikka miten rynkytettäis.
Sika, on sullakin ikäviä vertauksia. :)
Nyt on mentävä saunaan, unelmoimaan kodasta ja porontaljoista.Anceli kirjoitti:
minä luotan aitoon Lapinpoikaan ja siihen, että hän osaa joíkhua romanttisesti, vaikka miten rynkytettäis.
Sika, on sullakin ikäviä vertauksia. :)
Nyt on mentävä saunaan, unelmoimaan kodasta ja porontaljoista.Ja keräsin lämpöä huomiseen tuiskuun,
- hiihooo
koti-kiusattu kirjoitti:
Ja keräsin lämpöä huomiseen tuiskuun,
että asia joka saa Ancelin innostumaan on Hunzs?
Innolla vastailemalla, aloituksiinsa? hiihooo kirjoitti:
Innolla vastailemalla, aloituksiinsa?Vastata, olla mustasukkainenko?
Ei todellakaan ole aihetta enkeli on toisella puolella suomea ja molemmat ollaan naimisissa tahoillamme.
Vaikka kirjoittelemme ja hassuttelemme ei se avioliittoa merkitse,samanlaiset lapset vaan leikkii parhaiten yhressä.
Aina kun huomaatte et juttumme menee kivast eteenpäin niin tulkaa mukaan ,keksitään yhres kaikkee mukavaa jutunjuurta.- nnnnnnnnnnn.
koti-kiusattu kirjoitti:
Vastata, olla mustasukkainenko?
Ei todellakaan ole aihetta enkeli on toisella puolella suomea ja molemmat ollaan naimisissa tahoillamme.
Vaikka kirjoittelemme ja hassuttelemme ei se avioliittoa merkitse,samanlaiset lapset vaan leikkii parhaiten yhressä.
Aina kun huomaatte et juttumme menee kivast eteenpäin niin tulkaa mukaan ,keksitään yhres kaikkee mukavaa jutunjuurta.sinä pakosta, hän ehkä myös.
hiihooo kirjoitti:
Innolla vastailemalla, aloituksiinsa?vaan kookoon kanssa tässäkin enemmän olen jutellut ja meillä jutut luistaa tosi hyvin.
Ihan sama kenen tekemä aloitus on.
Rauha, rauha, kaikki on hyvin.nnnnnnnnnnn. kirjoitti:
sinä pakosta, hän ehkä myös.
ihan vapaaehtoisesti, kukaan ei ole pakottanut. :)
nnnnnnnnnnn. kirjoitti:
sinä pakosta, hän ehkä myös.
Et ei mikään yhristä niinkuin yhteinen asuntolaina ja pohjaton ahneus maalliseen.
Anceli kirjoitti:
vaan kookoon kanssa tässäkin enemmän olen jutellut ja meillä jutut luistaa tosi hyvin.
Ihan sama kenen tekemä aloitus on.
Rauha, rauha, kaikki on hyvin.Kun mä kuvittelen miten ton kirjottajan ohkanen nokanpää oikein tärisee innosta kun on paljastanu kaks avionrikkojaa.
tommonen nurkantakaa kettuilu on omiaan innostamaan ajatusta et sais ottaa kunnon otteen kirjottajan kauluksesta.koti-kiusattu kirjoitti:
Kun mä kuvittelen miten ton kirjottajan ohkanen nokanpää oikein tärisee innosta kun on paljastanu kaks avionrikkojaa.
tommonen nurkantakaa kettuilu on omiaan innostamaan ajatusta et sais ottaa kunnon otteen kirjottajan kauluksesta.onhan se vähän noinkin, mutta en mie viitsi käydä keneenkään kiinni, tyrkkäisi kumoon kuitenkin.
Kerroin miehelle, että mua epäillään sun kanssa "sellaisesta", hän nauraa vieläkin, lähettää sulle terkkuja.Anceli kirjoitti:
onhan se vähän noinkin, mutta en mie viitsi käydä keneenkään kiinni, tyrkkäisi kumoon kuitenkin.
Kerroin miehelle, että mua epäillään sun kanssa "sellaisesta", hän nauraa vieläkin, lähettää sulle terkkuja.Hauskan näkönen joskus joskus jopa naurettavan hyvän näkönen mut en jaksa ymmärtää miten joku jaksaa tutkia päiväkausia kirjotuksii ja päätellä kuka on kenenkin kanssa.
koti-kiusattu kirjoitti:
Hauskan näkönen joskus joskus jopa naurettavan hyvän näkönen mut en jaksa ymmärtää miten joku jaksaa tutkia päiväkausia kirjotuksii ja päätellä kuka on kenenkin kanssa.
ja tarinoita näiden tutkimusten tuloksista olen saanut kuulla jo kauan.
Mutta meitä sun kanssa ei voi mikään erottaa, me ollaan niin naurettavan näköisiäkin, ainakin toinen meistä on.Anceli kirjoitti:
ja tarinoita näiden tutkimusten tuloksista olen saanut kuulla jo kauan.
Mutta meitä sun kanssa ei voi mikään erottaa, me ollaan niin naurettavan näköisiäkin, ainakin toinen meistä on.Enkelien kans hyvin toimeen niin sun kuin duonkin kans.
- enkeliduo
koti-kiusattu kirjoitti:
Enkelien kans hyvin toimeen niin sun kuin duonkin kans.
piti just ehrottaa kimppakivaa,kjäh !
koti-kiusattu kirjoitti:
Enkelien kans hyvin toimeen niin sun kuin duonkin kans.
ja mikä parasta, me enkelitkin tullaan tosi hyvin kekenämme toimeen. :)
Tai mie nyt mikään enkeli ole.enkeliduo kirjoitti:
piti just ehrottaa kimppakivaa,kjäh !
sinäkin täällä, mulle tuli kiirus, kun huomasin et meittii on kehuttu.
*kekenämme*, juu pidetäänkin kimppakivaa joku kerta, eiköhän juttua piisaa. ;))- enkeliduo
Anceli kirjoitti:
ja mikä parasta, me enkelitkin tullaan tosi hyvin kekenämme toimeen. :)
Tai mie nyt mikään enkeli ole.tarkoitin :)
Muutamaan pvään käynyt täällä,mut aikast
kinkerit onki ollut.
Olet sää enkeli siinku määki. - enkeliduo
Anceli kirjoitti:
sinäkin täällä, mulle tuli kiirus, kun huomasin et meittii on kehuttu.
*kekenämme*, juu pidetäänkin kimppakivaa joku kerta, eiköhän juttua piisaa. ;))oitis ettimää,misä kookoo luuraa.
Neljä silmää näkee paremmi,
varsinki ku on näin pimiää. enkeliduo kirjoitti:
oitis ettimää,misä kookoo luuraa.
Neljä silmää näkee paremmi,
varsinki ku on näin pimiää.kun mulla tuo yksi silmä näkee aika heikosti, mutta mä näytän otsalampulla valoa :)
enkeliduo kirjoitti:
tarkoitin :)
Muutamaan pvään käynyt täällä,mut aikast
kinkerit onki ollut.
Olet sää enkeli siinku määki.kumpikin, kerta kookookin on sitä mieltä.
Se on katopas kinkeriaika kuumimmillaan seurakunnissa.- enkeliduo
Anceli kirjoitti:
kun mulla tuo yksi silmä näkee aika heikosti, mutta mä näytän otsalampulla valoa :)
sen kans on kiva lukkee sänkys :)
- enkeliduo
Anceli kirjoitti:
kumpikin, kerta kookookin on sitä mieltä.
Se on katopas kinkeriaika kuumimmillaan seurakunnissa.sana kinkerit.
Ihan totta.meijän mamma tykä oli sunnuntaisin.
Kaffet ja pullaa sai ja virsii veisattii.
Lapset sai viimisinä,mulla tapana "ruakkii" lapset ensteks. enkeliduo kirjoitti:
sana kinkerit.
Ihan totta.meijän mamma tykä oli sunnuntaisin.
Kaffet ja pullaa sai ja virsii veisattii.
Lapset sai viimisinä,mulla tapana "ruakkii" lapset ensteks.et viarastan sitä kun mukula mene ensiks pöyttä krohnima syätävii.
Yht aikka sopii mut ei ensiks,mää ku ole vanhin porukasta nii piänt respektii.- enkeliduo
koti-kiusattu kirjoitti:
et viarastan sitä kun mukula mene ensiks pöyttä krohnima syätävii.
Yht aikka sopii mut ei ensiks,mää ku ole vanhin porukasta nii piänt respektii.meil ei mennä kronkkimaa olleska,ennenku mamma antaa luvan.
Mut,mut mää katan ens mukulil,he saa syärä vattan piukkaa ja
sit aikuiste vuaro.Kiva ravita rauhas ittes,ku kukkaa ei pyydä lissää maitoo,leipää jne.
Paitsi juhlapäivin,ku ollaa samas pöyräs tiätty samaan aikaan.
Meijän mamman tykön mukulat kuikuili kiäli pitkänä,jääks yhtään piparii.
Eip silti,tiärettii,että kyl niit porstuvan kaapis lissää oli :) enkeliduo kirjoitti:
meil ei mennä kronkkimaa olleska,ennenku mamma antaa luvan.
Mut,mut mää katan ens mukulil,he saa syärä vattan piukkaa ja
sit aikuiste vuaro.Kiva ravita rauhas ittes,ku kukkaa ei pyydä lissää maitoo,leipää jne.
Paitsi juhlapäivin,ku ollaa samas pöyräs tiätty samaan aikaan.
Meijän mamman tykön mukulat kuikuili kiäli pitkänä,jääks yhtään piparii.
Eip silti,tiärettii,että kyl niit porstuvan kaapis lissää oli :)Olen kattellu sun kakun kuvii ja määki voisin tul kronkkima pikkasen.
- enkeliduo
koti-kiusattu kirjoitti:
Olen kattellu sun kakun kuvii ja määki voisin tul kronkkima pikkasen.
ei nypitä,ennenku pöytä on katettu.
Viimeks pojanpoika 2v katteli mammaa isoil silmilläs ja tokasi:Mimu nappaa ja niin nappaski.Mamma ei kerinny kissa sanomaa,kun meni suklaakoriste söpöön suuhun.Namskis.Mut hän oliki pvänsankari.
Pst.se vimppa kuva oli pojan biljardipöytäkaakku. enkeliduo kirjoitti:
ei nypitä,ennenku pöytä on katettu.
Viimeks pojanpoika 2v katteli mammaa isoil silmilläs ja tokasi:Mimu nappaa ja niin nappaski.Mamma ei kerinny kissa sanomaa,kun meni suklaakoriste söpöön suuhun.Namskis.Mut hän oliki pvänsankari.
Pst.se vimppa kuva oli pojan biljardipöytäkaakku.trösseleist vaa ja enkeleist.
Vihko on täyn kaunei kuvei.- enkeliduo
koti-kiusattu kirjoitti:
trösseleist vaa ja enkeleist.
Vihko on täyn kaunei kuvei.nompparellei suameks.
Biliskaakus onki vaa marsipaanii ja suklaat enemmäkses.
Net pallopussit on suklaamunei.Osuma oli tullu joka pussiin.
Kepin joku kähvelsi just ennen kuvan nappaamist.
Mul onki pal enkeleit...joka huanees joku :) enkeliduo kirjoitti:
nompparellei suameks.
Biliskaakus onki vaa marsipaanii ja suklaat enemmäkses.
Net pallopussit on suklaamunei.Osuma oli tullu joka pussiin.
Kepin joku kähvelsi just ennen kuvan nappaamist.
Mul onki pal enkeleit...joka huanees joku :)Et sekotinki tryffeleihi, mää ku olen tämmönen makkian näköne miäs.
- enkeliduo
koti-kiusattu kirjoitti:
Et sekotinki tryffeleihi, mää ku olen tämmönen makkian näköne miäs.
Siänii vai suklaat ?
Mää sainki ihanan iiiiiiiiiiiiison tryffelin joululahjaks.
Arvaaks,minkä mallisen ? Kissan,auton...joo,eiku enkelin !
Tyttö toi Saksast. enkeliduo kirjoitti:
Siänii vai suklaat ?
Mää sainki ihanan iiiiiiiiiiiiison tryffelin joululahjaks.
Arvaaks,minkä mallisen ? Kissan,auton...joo,eiku enkelin !
Tyttö toi Saksast.Siene on lehmän ruakka ja mä en elukoi kiussa ruuan varastamisel.
eli eilen taisi Kaamos loppua pohjoisessa.
Komean ajankohtainen aloitus.
H.- sääliä vaan
ns. loppuu,pimeää riittää vielä pitkään.
Ihmisellä on halu,nukkua pitkään, niinkuin luonnonkierto määrää.Pohjoiaessa.Sydäntalvella
Etelän ihmiset nousee pimeäs, vasten luontoa, mennäkseeen töihin,
Sääliksi käy - SAS*
Karhu kääntää kylkeään Paavalina. 25. tammikuuta on Paavalin päivä, silloin on talvi puolessa.
Kevättä on mukava odottaa, siihen on lyhyempi aika kuin viime syksyyn. - Sos*
SAS* kirjoitti:
Karhu kääntää kylkeään Paavalina. 25. tammikuuta on Paavalin päivä, silloin on talvi puolessa.
Kevättä on mukava odottaa, siihen on lyhyempi aika kuin viime syksyyn.sinäkin siirryit 50 tänne.
sääliä vaan kirjoitti:
ns. loppuu,pimeää riittää vielä pitkään.
Ihmisellä on halu,nukkua pitkään, niinkuin luonnonkierto määrää.Pohjoiaessa.Sydäntalvella
Etelän ihmiset nousee pimeäs, vasten luontoa, mennäkseeen töihin,
Sääliksi käyJa kuitenkin on kaikki Savupororyynimakkarat myyty jo ennen Jyväskylää.
Nouskaa, heevetti, aikaisemmin siellä ja alkakaa savustaa!
H.- SAS*
Sos* kirjoitti:
sinäkin siirryit 50 tänne.
Muutama kuukausi vielä, sitten 60 täynnä.
- henrjii
kupu kelleri, laski laukulla mäkiä, tuli kontilla kotia. Heikinpäivästähän se alkaa.
- ja jatkuu
henrjii kirjoitti:
kupu kelleri, laski laukulla mäkiä, tuli kontilla kotia. Heikinpäivästähän se alkaa.
että sinäkin siirryit 50 tänne?
- henrjii
ja jatkuu kirjoitti:
viiskympisissä ei avaudu kuin kukka korvesta
ja jatkuu kirjoitti:
Kuka tämä papinkirjojen kanssa touhuuva tyyppi on,mulla ainakin on henkkarit kunnos.
- 50+
ja jatkuu kirjoitti:
että tulee ainakin väliaikaisesti tännekin elämää, vaikka vähän elämöintiäkin?
henrjii kirjoitti:
viiskympisissä ei avaudu kuin kukka korvesta
siellä kaipaa minua muutkin kun tuo kaunokainen?
H.- aina jotain uutta
hunksz kirjoitti:
siellä kaipaa minua muutkin kun tuo kaunokainen?
H.että sivumerkit, valtaavat palstan, ryminällä?
aina jotain uutta kirjoitti:
että sivumerkit, valtaavat palstan, ryminällä?
sen enempää kuin ennenkään.
50 on käynyt tylsäksi, olen sitäkin lukenut koko ajan. Joten muuttoliike oli odotettua.
Ja jos valtaavat niin siitä vain.
Se vaatii kyllä paaaaaljon fiksuutta.
H.- :DDDDDDDDDDDDD
hunksz kirjoitti:
sen enempää kuin ennenkään.
50 on käynyt tylsäksi, olen sitäkin lukenut koko ajan. Joten muuttoliike oli odotettua.
Ja jos valtaavat niin siitä vain.
Se vaatii kyllä paaaaaljon fiksuutta.
H.sen takia, pikemminkin voi ajatella, että sivunikkisi siirtyvät myötäsi?
Vai kuinka? :DDDDDDDDDDDDD kirjoitti:
sen takia, pikemminkin voi ajatella, että sivunikkisi siirtyvät myötäsi?
Vai kuinka?Tietosi kenties jopa aloitus aiheesta tai sitten vaikenet iäksi asiasta,nythän tää on kuin likapyykkikorin penkomista.
Ei yhtää tierä mitä käressä on mut jotain tahmeeta se on.:DDDDDDDDDDDDD kirjoitti:
Vai kuinka?ei oo puhelinnumeroa!
Sääli......- kuin kuin
koti-kiusattu kirjoitti:
Tietosi kenties jopa aloitus aiheesta tai sitten vaikenet iäksi asiasta,nythän tää on kuin likapyykkikorin penkomista.
Ei yhtää tierä mitä käressä on mut jotain tahmeeta se on.sivunikkisi.
Ei vaadi kovin paljonälyä havaita että perässänne siirtyi 5-6 nimimerkkiä. osa puskia :DDDD
kuinkahan tyhminä pidätte ihmisiä, Piikkiö jne... - :DDDDDDD
minttupuu kirjoitti:
ei oo puhelinnumeroa!
Sääli......juuri yksi niistä :DDDDDDD
kuin kuin kirjoitti:
sivunikkisi.
Ei vaadi kovin paljonälyä havaita että perässänne siirtyi 5-6 nimimerkkiä. osa puskia :DDDD
kuinkahan tyhminä pidätte ihmisiä, Piikkiö jne...Mun eka ja toinen nikki joka jäi voimaan palstamyllerrykses,ei sille aluks kukaan vastaillu ja siirryin kiusattuun,säälipisteitä keräsin.
jos olet sama joka tänään kirjeellä heitti niin voin vain sanoa et väärää puuta haukut.:DDDDDDDDDDDDD kirjoitti:
Vai kuinka?Minulla kun on vain nämä kaksi, HTZA sekin oli 50 palstalaisille ja sit tää 60 HUNKSZ.
Perjantaialoitukseen laitoin tarkoituksella yhden uuden, mutta se poistui aika äkkiä.
Mutta jos tarkoitat matkijoita niin niitä on paljon, surkeita jäljitelmiä kaikki.
H.- henrjii
hunksz kirjoitti:
mies on?
H.kun tulen töistä, näen eka kertaa auringon horisontissa.
:DDDDDDD kirjoitti:
juuri yksi niistä :DDDDDDD
tämän!!
Mut valitettavasti mä nyt oon vaan mä!!- nääs nääs
minttupuu kirjoitti:
tämän!!
Mut valitettavasti mä nyt oon vaan mä!!helppo haarukoida ne jotka ei katso telkkarii, ei juttele rakkaimpiensa kanssa vaan istuvat ja tuijottavat jotain suomi24;n palstaa koko launatai -illansilmät tapillaan..
Voi sääliks käy,
mutta jokaine valitse itse elämänsä, tai elämättömyytensä :>D kuin kuin kirjoitti:
sivunikkisi.
kuinkahan tyhminä pidätte ihmisiä, Piikkiö jne...pidän äärimmäisen tyhmänä ihmistä, joka jaksaa jauhaa tollasta hiton soopaa!!
- ei tulis
koti-kiusattu kirjoitti:
Mun eka ja toinen nikki joka jäi voimaan palstamyllerrykses,ei sille aluks kukaan vastaillu ja siirryin kiusattuun,säälipisteitä keräsin.
jos olet sama joka tänään kirjeellä heitti niin voin vain sanoa et väärää puuta haukut.heitellä sulle yhtikäs mitään :DDDDDDDDDD
nääs nääs kirjoitti:
helppo haarukoida ne jotka ei katso telkkarii, ei juttele rakkaimpiensa kanssa vaan istuvat ja tuijottavat jotain suomi24;n palstaa koko launatai -illansilmät tapillaan..
Voi sääliks käy,
mutta jokaine valitse itse elämänsä, tai elämättömyytensä :>Dhelvettiä sä juuri nyt teet!!????
Kyttäät ja arvailet, kuka on kukin ja luulet olevas niin maan perusteellisen viisas!!
Ihan rakkaudesta annan ukon kattoa Kärppien peliä, vaikka ois peli Tapparallakin, jota mä haluisin kattoa.- semisemi
nääs nääs kirjoitti:
helppo haarukoida ne jotka ei katso telkkarii, ei juttele rakkaimpiensa kanssa vaan istuvat ja tuijottavat jotain suomi24;n palstaa koko launatai -illansilmät tapillaan..
Voi sääliks käy,
mutta jokaine valitse itse elämänsä, tai elämättömyytensä :>DMitä hittoa se sinulle kuuluu kuinka monella nicillä kukin tänne kirjoittelee, tai kenellekään palstalaiselle?
Tätä samaa mantdaa hoetaan sivulta toiselle, ollaan kuin vainoharhaisia tietämisineen. Taitaa harmittaa eniten se kun tuovat elämää tänne rajoittuneiden palstalle, uskaltavat jopa kirjoitella hauskastikin :))
Seurustelkaa te ketkä haluatte niiden ystävienne kanssa, juoskaa tapahtumissa tj. - antakaa myös rauha heille jotka istuksivat tietsikkansa äärellä, kumpikaan ei ole toisiltaan pois.
Mikä sinua kutsuu tänne palstalle? Tunnut kovinkin halveksivalta! - ei elämää
semisemi kirjoitti:
Mitä hittoa se sinulle kuuluu kuinka monella nicillä kukin tänne kirjoittelee, tai kenellekään palstalaiselle?
Tätä samaa mantdaa hoetaan sivulta toiselle, ollaan kuin vainoharhaisia tietämisineen. Taitaa harmittaa eniten se kun tuovat elämää tänne rajoittuneiden palstalle, uskaltavat jopa kirjoitella hauskastikin :))
Seurustelkaa te ketkä haluatte niiden ystävienne kanssa, juoskaa tapahtumissa tj. - antakaa myös rauha heille jotka istuksivat tietsikkansa äärellä, kumpikaan ei ole toisiltaan pois.
Mikä sinua kutsuu tänne palstalle? Tunnut kovinkin halveksivalta!kylläpä kirpaisi.
Joillakin, joillekin, jossain - 1010101
minttupuu kirjoitti:
pidän äärimmäisen tyhmänä ihmistä, joka jaksaa jauhaa tollasta hiton soopaa!!
älynlahjoilla ei paljon muuta voi odottaakkaan
- semisemi
ei elämää kirjoitti:
kylläpä kirpaisi.
Joillakin, joillekin, jossainSinullahan se ei tunnu elämää olevan , sekaannut tapoinesi toisenlaisten elämänviettoon ja vielä muka säälit! Sinua en piittaa edes sääliä, olet kuin pahin rakki täällä palstalla, kuljen heittämässä paskaa lähes jokaiseen aloitukseen kun ei sinun mieleisesi ole, kyllä sinunkin kirjoituasusi jpotain kertoo ettet nyt niin yritä olla olevinasi. Joko olet todella katkera vanha tai räkänaama jolla ei muutakaan huvia ole lauantaina.
Tuollaiset epäsikiöt pitää saada palstaltamme pois ja nopeasti. - enkeliduo
koti-kiusattu kirjoitti:
Kuka tämä papinkirjojen kanssa touhuuva tyyppi on,mulla ainakin on henkkarit kunnos.
ottaa uusi nikki,ku vanha ei enää toiminu.
Vastas ain vaan,että poistettu vai oliks se varattu.
Emmää ainaska kertaakaan ole tän jälkeen -triona kirjottanu.
Mittää muuta ikinä ole ollutkaan. enkeliduo kirjoitti:
ottaa uusi nikki,ku vanha ei enää toiminu.
Vastas ain vaan,että poistettu vai oliks se varattu.
Emmää ainaska kertaakaan ole tän jälkeen -triona kirjottanu.
Mittää muuta ikinä ole ollutkaan.Jos joku on päättäny et kuka sä olet niin sitä ei muuteta,miehe muuttu naisiks ja naise miehiks.
Sit olla siki sokin ja monel nikil kaik arvailee kene välilyönti jäi tekemättä ja missä pikkujalka pilkahtaa.- WackoJAcko
semisemi kirjoitti:
Sinullahan se ei tunnu elämää olevan , sekaannut tapoinesi toisenlaisten elämänviettoon ja vielä muka säälit! Sinua en piittaa edes sääliä, olet kuin pahin rakki täällä palstalla, kuljen heittämässä paskaa lähes jokaiseen aloitukseen kun ei sinun mieleisesi ole, kyllä sinunkin kirjoituasusi jpotain kertoo ettet nyt niin yritä olla olevinasi. Joko olet todella katkera vanha tai räkänaama jolla ei muutakaan huvia ole lauantaina.
Tuollaiset epäsikiöt pitää saada palstaltamme pois ja nopeasti.olet.
Hae apua itsellesi. - enkeliduo
kuin kuin kirjoitti:
sivunikkisi.
kuinkahan tyhminä pidätte ihmisiä, Piikkiö jne...Mää ainaski juaksin kookoon peräs tänne nii et hippulat vinkus.
- enkeliduo
koti-kiusattu kirjoitti:
Jos joku on päättäny et kuka sä olet niin sitä ei muuteta,miehe muuttu naisiks ja naise miehiks.
Sit olla siki sokin ja monel nikil kaik arvailee kene välilyönti jäi tekemättä ja missä pikkujalka pilkahtaa.ja siks hiukka vakuuttelin,ku joku luuli vissiin munt sunks,vai kui se meni ?
Olisinpa miäs....mää ajattelin koko joulun valmistelu-ajan,kjäh ! enkeliduo kirjoitti:
ja siks hiukka vakuuttelin,ku joku luuli vissiin munt sunks,vai kui se meni ?
Olisinpa miäs....mää ajattelin koko joulun valmistelu-ajan,kjäh !ny määki huomasi et välilyönti puuttu vai piruttaks jäti pois?
Ei ole joulu helppoa miehelle,koitas uskaltaa pimiään mettään kuusivarkaisiin
sai keväisenrakkaudenheräämisenaloitukseni vinksahtamaan.
Noh, ainakin tunteita ja varmaan tuoksujakin on leijuillut päätteen ääressä.
Ajeltiin tuossa aamulla poikani kanssa miesten Shoppailureissua ( 16,2 minuuttia kaupoissa, yhteensä) ja sit ajeltiin muuten vain ja juteltiin. Se idiootti opiskelee nörtiksi.
Paaaaaljon korkeammalle kuin isänsä.
Eikä kyllä tiedä isänsä lirkuttelevan netissä.
Oli hauska huomata että hän on geeneissä saanut isänsä ajatusmaailman.
Siitä tulee jollekin rasittavanraivostuttavanfiksulooginen aviomies.
Putkiaivo jota naiset palvovat, kunhan saavat haukkua ensin.
"Vaikka vaihdatkin sukat taas ensilauantaina niin laatikko on silti laitettava kiini!!! Mahtuuko kalloosi!?!!
Minä suljen tämän kyllä, kulta"
H.Jotenkin ihan on turhaanpäiväinen alotus tämä.
Tollaset reginan tyyliset kirjoitukset kuuluu tonne teini-ikään.koti-kiusattu kirjoitti:
Se ei kuulema lirkuttele niin et kyl tää asiaa on.
Joo, no sitte mä luinkin teininä asiakirjoja :))
Mitähän nykyään luenkaan.
Niin ja taas toisaalta, kuulemma. Sehän on silloin huhu ja huhuihin ei kannata uskoa :))tulisilla kirjoitti:
Joo, no sitte mä luinkin teininä asiakirjoja :))
Mitähän nykyään luenkaan.
Niin ja taas toisaalta, kuulemma. Sehän on silloin huhu ja huhuihin ei kannata uskoa :))Siit mite saara laitte pelamaan kerrostalos, nykyään kun kotiin tulee myöhään ei arkisin ehri lukemaan.
Viikonloppusin pikkasen, huhu on kauhee kaveri kun se lähtee vaeltamaan iha mahrottomii se kertoo.
Määkin olen hatzan sivupersoona ja ikänä en oo semmost nahkoistani löytäny.koti-kiusattu kirjoitti:
Siit mite saara laitte pelamaan kerrostalos, nykyään kun kotiin tulee myöhään ei arkisin ehri lukemaan.
Viikonloppusin pikkasen, huhu on kauhee kaveri kun se lähtee vaeltamaan iha mahrottomii se kertoo.
Määkin olen hatzan sivupersoona ja ikänä en oo semmost nahkoistani löytäny.Hauskoja on nää sivupersoona epäilijät. Monta naurua oon niiden juttuja lukiessa saanut.
Edellisellä nikillä mie kerkisin oleen täällä yhessä vaiheessa läpi vuorokauden tai siis viiskymppisissä mutta samanaaikaisesti mun piti olla myös toisella palstalla.
Oli se kovaa hommaa yötä päivää päivystää.
No mullahan olikin ympärillä monta konetta ja välillä istui toi seinän takanen mun kanssa näpyttelemässä että koko homman sain hoidettua :))tulisilla kirjoitti:
Hauskoja on nää sivupersoona epäilijät. Monta naurua oon niiden juttuja lukiessa saanut.
Edellisellä nikillä mie kerkisin oleen täällä yhessä vaiheessa läpi vuorokauden tai siis viiskymppisissä mutta samanaaikaisesti mun piti olla myös toisella palstalla.
Oli se kovaa hommaa yötä päivää päivystää.
No mullahan olikin ympärillä monta konetta ja välillä istui toi seinän takanen mun kanssa näpyttelemässä että koko homman sain hoidettua :))Ei siitä tahro kolmella koneella selvitä ja viel massapostaus päälle.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1824180
- 331538
Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi391447Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen211433Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,171332- 1071249
Kyllähän tämä vähän kirpaisee
Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah381167Moi, nainen
Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun301150- 121067
Sulla on uskomaton luonne
Saat minut hetkessä iloiseksi, tai sanotaan nyt niin, että ajatus sinusta saa sydämeni hyppimään riemusta. En vain saa s441008