Suurin pettymyksesi

Kuorsaava kissa

ufojen suhteen?

33

1263

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 20+8

Jeesus-humanoidi ei ole vielä tullut takaisin.

• 35

Valehtelu, taikausko, tietämättömyys joihin iso osa UFO tarinoista perustuu.

• Varaktori

Suurin pettymys ehkä on ollut näissä piireissä liikkuvat ihmiset.

• Stinky

Vaikuttaa että osalle lähes kaikki ufojutut uppoaa kuin sadut lapsille. Tämä heijastuukin sitten läpi koko kentän varsin negatiivisella tavalla.

• Mitä tarkalleen ottaen tarkoitat "negatiivisella tavalla"?

• Stinky
        einari3 kirjoitti:

Mitä tarkalleen ottaen tarkoitat "negatiivisella tavalla"?

"Varmaan se että kaikkein vakuuttavimmat tapahtumat tai havaintojoukot eivät aiheuta tiedepiireissä mitään sen suurempaa tutkimusta/depattia,"

Siihen tämä villi-länsi meininki on johtanut, ja sehän on varsin harmi, sillä alienithan ovat täällä nytkin.
        Toki innokkaat kieltäjät myöskin osaavat sotkea edelleen, silläkin on oma osansa siihen mitenkä maailmaa saa maailmalla hyväksytysti katsoa.

• einari3
        Stinky kirjoitti:

"Varmaan se että kaikkein vakuuttavimmat tapahtumat tai havaintojoukot eivät aiheuta tiedepiireissä mitään sen suurempaa tutkimusta/depattia,"

Siihen tämä villi-länsi meininki on johtanut, ja sehän on varsin harmi, sillä alienithan ovat täällä nytkin.
        Toki innokkaat kieltäjät myöskin osaavat sotkea edelleen, silläkin on oma osansa siihen mitenkä maailmaa saa maailmalla hyväksytysti katsoa.

Sitä kolikon kääntöpuolta vähän yritin lypsääkin ulos... ja onnistuin. ;)

• Varmaan se että kaikkein vakuuttavimmat tapahtumat tai havaintojoukot eivät aiheuta tiedepiireissä mitään sen suurempaa tutkimusta/depattia, vaikka sekä ufoskepot että hörhöt tätä toivoisivat monessakin kohdassa.

• Maailma ei ole vielä "valmis" kohtaamaan ufojen & humanoidien suurimittaista julkituloa. Suurin osa ihmiskunnasta lentäisi persiileen kun "he" ilmestyisivät tänne nyt. Syntyisi suuri hämminki ja ehkä uskontokunnissa "pienehkö" paniikkikin...
      Itse ole kyllä vakuuttunut heidän olemassaolostaan, kun olen parit hyvät havainnot heistä tehnyt.

"Räjähdysaineiden asiantuntijana sanon, ettei atomipommista koskaan tule yhtään mitään."

- Amiraali W. Leahy, 1945 -

• 99,naintinain

Näihin olen aina ennenkii vastannut.

Emmä oikein tiedä, kait se että ufoilu on edelleen aivan siellä lähtökuopissaan.

• Pientä pettymystä pettymyksen peräänhän tässä on vuosien varrella saanut niellä, mutta ehkäpä se itselleni kaikkein suurin on silti, suurin piirtein ilmaistuna se, että pitää elää tiedon kanssa suurimmalta osaltaan tietämättömässä maailmassa. Se tuntuu kyllä aika turhauttavalle, vaikka voisihan se olla vielä huonompi vaihtoehto, että eläisi täysin tietämättömänä tietävässä maailmassa, vaikka toisaalta niin silloinhan sitä olisi autuaan tietämätön...

• jakinboas11

Minusta koko käsite ufo on pettymys, miksi ihmiset ovat niin rajoittuneita että ajattelevat ufojen olevan ulkoavaruuden avaruusaluksia vaikka yhtään todistetta ei ole, miksei ajatella että ufot voisi olla esim, paavin hattu, saunavasta, teekannu, viemärin kansi, gramofoni, perunasäkki, korpin jalka, tai muuta vastaavaa, nämä kaikki olisivat varmasti paljon todennäköisempiä "ufoja" ufoina kuin alienien avaruusalus joiden olemassaolosta ei ole kuin uskomuksia, jotka perustuvat joko hallusinaatioon, väärään todistukseen tai väärennettyyn kuvaan,,siis olen pettynyt ufouskovaisten mielikuviteksomuutteen

• :D :D :D

Säähän olet varsinainen umpiluu, kun alat heti selittämään kaikkien muiden olevan väärässä!

• jakinboas11
        :D :D :D kirjoitti:

Säähän olet varsinainen umpiluu, kun alat heti selittämään kaikkien muiden olevan väärässä!

Kuinka sinä uskova voit edes olla väärässä tai oikeassa koska usko perustuu uskoon, usko ei tunne oikeaa tai väärää usko on tunne!!
        Jos humanoidit olisi maailman tosi asia olisimme kaikki oikeass,a eikä sillä olisi mitään tekemistä uskon tai tunteen kanssa, tuo kieltämyksesi oli vain oman uskonegosi vastalause joka on mitä useimmin vastapuolen vihaamista ja halveksimista, minä en ole halveksinut tai halveksi ketään uskovaista, mutta toki älykäs keskustelu satiirilla höystettynä on sallittua.

• jakinboas11

Minusta ufouskonto on kuitenkin harmittomin uskonto mikä maan päällä liikkuu, ja siksi jopa kannatan usfouskontoa vaikka minusta ei ufouskovaista saa tekemälläkään, maailma olisi loppujen lopuksi varmasti paljon parempi paikka jos sen ainoa uskonto olisi ufouskonto, siksi toivotan teille kaikille menestyvää missiota ja paljon paljon hyviä ja arvovaltaisia todistajia koska kuvat ja filmit ei ole enää kuin mielikuvitusta.

• :D :D :D
        jakinboas11 kirjoitti:

Kuinka sinä uskova voit edes olla väärässä tai oikeassa koska usko perustuu uskoon, usko ei tunne oikeaa tai väärää usko on tunne!!
        Jos humanoidit olisi maailman tosi asia olisimme kaikki oikeass,a eikä sillä olisi mitään tekemistä uskon tai tunteen kanssa, tuo kieltämyksesi oli vain oman uskonegosi vastalause joka on mitä useimmin vastapuolen vihaamista ja halveksimista, minä en ole halveksinut tai halveksi ketään uskovaista, mutta toki älykäs keskustelu satiirilla höystettynä on sallittua.

Sinultako?
        Johan on elämänkevät!
        Repesin nauruun!

• jakinboas11

Sinultako?
        Johan on elämänkevät!
        Repesin nauruun!

Minusta on hyvin älykästä kysellä että onko humanoideista tieteellistä todistetta, osaan toki vastata itsekin, tämä palsta ei olisi otsikolla "uskonnot ja uskomukset" jos olisi.

Voimme tietenkin keskustella että ketkä tahot todistavat ufouskontoa ja miksi ja miten niistä on hyötyä ihmiskunnan kehityksessä, ihmiskuntaa ja ihmiselämää kun pääosin hallitsee vielä tunteet ja uskomukset.

• laasti lentää
        jakinboas11 kirjoitti:

Minusta on hyvin älykästä kysellä että onko humanoideista tieteellistä todistetta, osaan toki vastata itsekin, tämä palsta ei olisi otsikolla "uskonnot ja uskomukset" jos olisi.

Voimme tietenkin keskustella että ketkä tahot todistavat ufouskontoa ja miksi ja miten niistä on hyötyä ihmiskunnan kehityksessä, ihmiskuntaa ja ihmiselämää kun pääosin hallitsee vielä tunteet ja uskomukset.

Eikö tuo ole selvästi sinun lempilapsesi? Aika köykäistä ja lennokkaita on sinun juttusi noistakin.
        Uskomus tuokin!

• jakinboas11
        laasti lentää kirjoitti:

Eikö tuo ole selvästi sinun lempilapsesi? Aika köykäistä ja lennokkaita on sinun juttusi noistakin.
        Uskomus tuokin!

Eipä vaan ole mulla uskomuksia!! apolloanauteilla on sormissaan vapaamuurarisormukset kai ovat myös vapaamuurareita? ja osaa se Grankin tehdä hienoja komioita käsillään, mä en ole kuitenkaan mikään uskovainen joka uskoo että vapaamuurarit ovat lusiferin käskettäviä.) mut aika tyhmää on uskoa ett' vapaamuurareilla ei olisi vaikutusvaltaa todistaa ufoista kuin Kuulennoista, mutta kenenhän ideologiaan kuuluu fraasi "uusi maailmanjärjestys" ei ainakaan jeesuksen.

• laasti lentää
        jakinboas11 kirjoitti:

Eipä vaan ole mulla uskomuksia!! apolloanauteilla on sormissaan vapaamuurarisormukset kai ovat myös vapaamuurareita? ja osaa se Grankin tehdä hienoja komioita käsillään, mä en ole kuitenkaan mikään uskovainen joka uskoo että vapaamuurarit ovat lusiferin käskettäviä.) mut aika tyhmää on uskoa ett' vapaamuurareilla ei olisi vaikutusvaltaa todistaa ufoista kuin Kuulennoista, mutta kenenhän ideologiaan kuuluu fraasi "uusi maailmanjärjestys" ei ainakaan jeesuksen.

Tästä kaikki voivat lukea mitä mieltä olet vapaamuurareista! Sinullako ei ole mitään uskomuksia!
        Parempi kun et kirjoittele noin lapsellisia uskomattomia juttuja tänne.

• jakinboas11
        laasti lentää kirjoitti:

Tästä kaikki voivat lukea mitä mieltä olet vapaamuurareista! Sinullako ei ole mitään uskomuksia!
        Parempi kun et kirjoittele noin lapsellisia uskomattomia juttuja tänne.

Olenko sanonut jossain että olen jotain mieltä vapaamuuraritoiminnasta tai vapaamuurareista, olen esittänyt vain argumentteja että missä he ovat toimineet, todistetusti myös lause "uusi maailmanjärjestys" on ollut monien vapaamurarien huulilla, minun lauseet muka uskomattomia! olen sentään Maan pinalla ja puhun ihmisen luonnosta joka jo tunnetaan.

• ja laasti lentää
        jakinboas11 kirjoitti:

Olenko sanonut jossain että olen jotain mieltä vapaamuuraritoiminnasta tai vapaamuurareista, olen esittänyt vain argumentteja että missä he ovat toimineet, todistetusti myös lause "uusi maailmanjärjestys" on ollut monien vapaamurarien huulilla, minun lauseet muka uskomattomia! olen sentään Maan pinalla ja puhun ihmisen luonnosta joka jo tunnetaan.

aivan joka puolella! Todella ihmeellistä akendaa astronauteista ja muista hemmoista.

• jakinboas11
        ja laasti lentää kirjoitti:

aivan joka puolella! Todella ihmeellistä akendaa astronauteista ja muista hemmoista.

Mitä ihmeellistä siinä on että lähes kaikki Nasan Kuu astronautit ovat ja olivat vapaamuurareita ja täysin faktaa on myös että vapaamuurari astronautit myös todistaa Kuulentoja, koska viime kädessä Kuulentoihin voi vain uskoa, hurahtihan yksi vapaamuurariastronautti myös ufoihin, eli vapaamuurari Grann ei ole ainoa vapaamuurariufotodistaja.
        Onkin sitten ihan uskon asia että uskooko että uskooko esim, Grann itse ufoihin ja humanoideihin, hänelläkin on siis vain usko asiaansa tai sitten ei, koska ei ole tieteellistä todistetta että humanoideja on olemassa ei ole.
        Koska humanoideista ei ole todistetta onkin ainoa kongreettinen asia kysyä että mitä ihmiskunta saa ja hyötyy ufouskonnosta? kysymys on aivan asiallinen koska kaikki uskonnot ovat muuttaaneen ja vaikuttaneet ihmisen historiaan ja käyttäytymiseen.

• rap-pari
        jakinboas11 kirjoitti:

Mitä ihmeellistä siinä on että lähes kaikki Nasan Kuu astronautit ovat ja olivat vapaamuurareita ja täysin faktaa on myös että vapaamuurari astronautit myös todistaa Kuulentoja, koska viime kädessä Kuulentoihin voi vain uskoa, hurahtihan yksi vapaamuurariastronautti myös ufoihin, eli vapaamuurari Grann ei ole ainoa vapaamuurariufotodistaja.
        Onkin sitten ihan uskon asia että uskooko että uskooko esim, Grann itse ufoihin ja humanoideihin, hänelläkin on siis vain usko asiaansa tai sitten ei, koska ei ole tieteellistä todistetta että humanoideja on olemassa ei ole.
        Koska humanoideista ei ole todistetta onkin ainoa kongreettinen asia kysyä että mitä ihmiskunta saa ja hyötyy ufouskonnosta? kysymys on aivan asiallinen koska kaikki uskonnot ovat muuttaaneen ja vaikuttaneet ihmisen historiaan ja käyttäytymiseen.

Usein toistelet tuota samaa typerää asiaa, onko sinulla muuta kerrottavaa kuin vapaamuurarit ja ufouskonto.
        Ehkä sinun pitäisi siirtyä vaikka salaliitto-osioon juttuinesi. Ehkä sieltä löytyisi sinulle sopivaa seuraa.
        Täällä ei kukaan viitsi sinun typeriä juttujasi pahemmin kommentoida. Oletko huomannut sen seikan?

• jakinboas11
        rap-pari kirjoitti:

Usein toistelet tuota samaa typerää asiaa, onko sinulla muuta kerrottavaa kuin vapaamuurarit ja ufouskonto.
        Ehkä sinun pitäisi siirtyä vaikka salaliitto-osioon juttuinesi. Ehkä sieltä löytyisi sinulle sopivaa seuraa.
        Täällä ei kukaan viitsi sinun typeriä juttujasi pahemmin kommentoida. Oletko huomannut sen seikan?

Mitä salaliittoa siinä on jos muutama tunnettu vapaamuurari uskoo ufoihin ja levittää ufouskontoa tai että Apollo nautit oli vapaamuurareita, tietenkin kysymys mihin ei saa koskaan vastausta että onko jonkin usko aitoa, tähän ei pystynyt edes inkvisitio, siis sekin on uskoa että uskooko joku vai käyttääkö hän vain uskovaisia hyväkseen .

Olen esittänyt kysymyksen että mitä ufouskonto tuo ihmiskunalle? kysymys on asiallinen koska kaikki uskonnot ovat olleet hyvin merkittäviä ihmisen käyttäytymiseen ja toimimiseen, heheh eipä todellakaan kukaan ole kommentoinut ja mistä se kertoo? pelottaako jokin?

• Ai uusi vuosi ja uudet kujeet, kissa otti ja muokkas lähes kaikki uusiksi aloitukseensa :).

Suurin pettymys...jaa-a, leimautuminen. Sehän ei ole edelleenkään kadonnut mihinkään. Kertokoon sitten lähes kuka tahansa julkisesti nähneensä ihka aidon ET-aluksen, niin kyllä monet niin mielellään ne leimasimensa kaivaa esille. Lajitelmasta löytyy ainakin, myyntimies, valehtelija, juoppo, harhainen, vanhus...se mikä se sitten onkaan kenenkin mielestä sopivin. Leimasinta käyttämällä pääsee niin paljon helpommalla, ei tarvitse edes pohtia asiaa sen enempää ja arki palaa normaaliksi.

Ihanaa kun pakkanen pureva taasen kaikkoaa :)

• länkänlänkkää

Suurin tai lähes suurin tämän palstan suhteen on tuon JB 11:n tulo palstalle vapaamuurareineen. Jätkä on pelkkä tyhjä länkyttäjä.

• jakinboas11

Aika pahaa! hyi hyi! ufouskonossa on näköjään pahaa raismia jolla leimaa toisinajattelijoita ja ei ufouskovaisia, olen tähän saakka pitänyt ufouskontoa rauhan uskontona, mutta näköjään sinnekin ovat pahat ainekset pesiytyneet, minä en ole herjannut tai syllistänyt ketään, vapaamuurareiden esiintuonti on ollut myös hyvin olellisesti asiaan liittyvää.

• 4 x 4
        jakinboas11 kirjoitti:

Aika pahaa! hyi hyi! ufouskonossa on näköjään pahaa raismia jolla leimaa toisinajattelijoita ja ei ufouskovaisia, olen tähän saakka pitänyt ufouskontoa rauhan uskontona, mutta näköjään sinnekin ovat pahat ainekset pesiytyneet, minä en ole herjannut tai syllistänyt ketään, vapaamuurareiden esiintuonti on ollut myös hyvin olellisesti asiaan liittyvää.

Eikö sinulla ole muuta tehtävää tällä palstalla?

• Ei tarvinnut tätäkään pitkään miettiä, se on viety vapaus.

• vapaus mennyt?

Hieman menee yli hilseen, kerro tarkemmin kahleesi?

• vapaus mennyt? kirjoitti:

Hieman menee yli hilseen, kerro tarkemmin kahleesi?

Niin, kysehän ei ole fyysisitä kahleista, vaan tästä ufoihin väkisin kahlitusta mielestä. En tätä millään tavalla pyytänyt, mutta aikamoisessa sopassahan silti olen.

• 965796576599778

ufot ovat varsin hauska viihdeilmiö. miten sellaiseen voisi pettyä?

mutta ufo-uskovainen saa kyllä pettyä kerta toisensa jälkeen kun mitä varmimmatkin takavuosien ufotapaukset paljastuvat järjestään huijauksiksi, tai lentokoneiksi, frisbeekiekoiksi jne.

ja sitten ne järisyttävät paljastukset joita on aina tulossa "ensi vuonna". minäpä ennustan että joku ufomaailman arvovaltainen taho lupaa tänä vuonna että ensi vuonna on tulossa järisyttäviä paljastuksia uforintamalta. ja olen n. 100% todennäköisyydellä oikeassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedätkö, että haluaisin panna

Sinua. Onko sinulla samanlaiset ajatukset ja tunteet?
      Ikävä
      182
      4310
    2. Hyväksytty kaivattusi

Vartaloa vai et? Rehellinen vastaus
      Ikävä
      34
      1584
    3. Minulta loppuu aika

Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi
      Ikävä
      40
      1500
    4. Syvälliset keskustelut

Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen
      Ikävä
      25
      1494
    5. Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi

mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,
      Ikävä
      20
      1385
    6. Mitä ajattelet

Kun näet kaivattuasi?
      Ikävä
      112
      1316
    7. Moi, nainen

Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun
      Ikävä
      30
      1190
    8. Kyllähän tämä vähän kirpaisee

Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah
      Ikävä
      38
      1187
    9. Nyt on pakko tunnustaa

AA että on ikävä sinua!!
      Ikävä
      19
      1149
    10. Sulla on uskomaton luonne

Saat minut hetkessä iloiseksi, tai sanotaan nyt niin, että ajatus sinusta saa sydämeni hyppimään riemusta. En vain saa s
      Ikävä
      44
      1048
    Aihe