Elämää netin ulkopuolella. Onko sitä ?

Nopeus 2264,7 kbps

Minun elämäni on pääsääntöisesti netissä olemista. Täällä voi kertoa suruni ja murheeni,haukkua naapurit,ylipainoiset,tupakoitsijat ja kaikki muutkin ihmiset, jotka eivät ymmärrä elää minun laillani.

Kertokaa rehellinen mielipiteenne,kestäisittekö ja kuinka kauan ilman nettiä.
Oma ennätykseni on 49 tuntia, vuoden 2002 helmikuulta.

22

723

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • elähän ihmeessä

Monia päiviäkin ilman nettiä. Ei ole elintärkeä, vaikka tärkeä onkin. Sähköpostit katson kännykällä, koska sieltä tulee välillä tilauksia niin pystyn toimittamaan ne heti, missä satun olemaankin. Mutta kännykällä en muuta kuin katson sähköpostit, ja vastaan, jos on sellainen, että tarve vaatii vastausta just silloin.

• hvannadalshnukur

kun niin paljon hoidan konella asioita, luen lehdetkin täältä.
      Mutta ilman seurustelupalstoja pärjään kyllä

• tulee jokusen kerran sama kysymys.
      Ei oikein jaksais enää..hei.

Mutta juu, on sitä kaikenlaista, aamupäiväisin ja illoin jotain ja siinä välissä sit kaukovalitusta ja rakkautta ja kiukuttelua.
      H.

• 21

palstan jokainen viesti on juuri ja ainoastaan siull''
        OTA lomaa

• 21 kirjoitti:

palstan jokainen viesti on juuri ja ainoastaan siull''
        OTA lomaa

niin mene, enimmäkseen.
        Sinullekin kiitos.
        H.

• On on.
      Kesäisin tulee oltua saaristossa, ilman tietokonetta, ilman telkkaa. milloin viikko, milloin useampi.
      Luonnossa nauttien.
      Ja maaaliskuussa lähden reissuun, sielläkään en todellakaan roiku netissä sen paremmin kun muidenkaan koneiden äärellä.
      Heh irroitan itseni ihan itse koneista :))

• Mietinkin minne olet kadonnut. Löysin itseasiassa jo eilen jyvän.

Maaliskuussa matkustan itsekin pitemmäksi aikaan muoalimalle, mutta läppäri seuraa mukana ; )

Tämä pöytäromuska jää aina ilman vieroitusoireita tähän kun nousen ylös.

• korpikirjailija kirjoitti:

Mietinkin minne olet kadonnut. Löysin itseasiassa jo eilen jyvän.

Maaliskuussa matkustan itsekin pitemmäksi aikaan muoalimalle, mutta läppäri seuraa mukana ; )

Tämä pöytäromuska jää aina ilman vieroitusoireita tähän kun nousen ylös.

Nyt vasta huomasin että olit mulle viestin jättänyt, enkä kadonnut mihinkään:)) Kyllä mut tunnistaa jos haluaa koska ihan samalla lailla kirjottelen kun ennenkin. Sain vain kaipaamani rauhan nikkiä vaihtamalla.

Mulla on tapana karata kaikkien nykyajan vempainten luota tonne saareen.
        Kun hyppään veneeseen niin mantereelle jää kaikki.
        Kerran viikon jälkeen kun tulin takaisin niin oli suomessakin tapahtunut vaikka mitä, mutta mua ei ollut se infoähky tavoittanut.
        Ja kun lähden sinne risteilylle niin silloin elän siellä ja kaikki täällä jää tänne.

• ???*

Tuntuu ettei löydä mitään mielenkiintoista näiltä sivuilta, lehdet luen jokapäivä nettiversioina, iltalehtiä usean kerran.
      Katson 50 ja 60 sivut, ei mitään kirjoitettavaa. Toisaalta hyväkin, tuleehan tehtyä kotiaskareita ahkerammin.

• Reisuissa ollessa saattaa tulla parinkin viikon nettikatkos.
      Muutama vuosi sitten sellainen tuli sikamaisen kalliiksi.

Kotona ollessa käytettyinä hankittujen, budjeettiystävällisten koneiden oikuttelu on aiheuttanut muutaman päivän katkoja.
      Reilu vuosi sitten sekä pöytäkone että läppäri halvaantuivat muutaman päivän välein, lopullissti.

Tämä nykyinenkin, esittelykäytössä ollut, oikutteli lauantaina mutta tohtori sai tämän henkiin jo maanantaina.
      Koneella käyn päivittäin muutaman kerran.
      Asioista riippuen.
      Nyt on Espanjan kämpän vesivuodon hoitaminen akuutti asia ja sähköposti luotettavin yhteydenpitovälinen.
      Siellä päässä eivät vain tunnu olevan yhtä hätäisiä ja huolestuneita kuin minä.

Läppäriä en kuskaa mukanani joten matkoilla olen nettipisteiden varassa.
      Niitä löytyy helpommin tai vaikeammin tai ei ollenkaan.
      Saa nähdä miten Kuubassa, mutta pari viikkoa selviän ilman pahempia vaurioita.

Kiinalaisten hotskujen yhteydet olivat hävyttömän hitaita ja sikamaisen kalliita.

• On ihanaa kun enää ei tarvitse kirjoitella tuotoksiaan paperille. No, joskus kun saan inspiraation olen sitäkin joutunut tekemään kun kone ei ole sattunut olemaan mukana.

Eihän sitä tärvitse töiksenn keskusteluissa roikkua, netti paljon muutakin. Kun tekee kirjoitushommeleita niin väkiin on kiva heittäytyä vapaalle ja vilkaista mitä turistaan ja heittää kommentteja kehiin.

Ihmettelen näitä tällaisia ihmettelyjä. Netti on tätä päivää. Joka päivä vietän aikaa netin syövereissä. Voisi olla aika kuivaa jos ei pääsisi lukemaan uutisia eri lehdistä, lähettelemään sähköpostia, muokkaamaan kuvatiedostoja ja tekstitiedostoja... jne. jne.

Ei valittamista, sopii "oikean elämän" sekaan ; )

• harmistunu nettiin

Hyvin pärjäisin, harrastuksia ja tekemistä oli paljon enemmän kuin nyt, netti on oikea harmin paikka, moni mukava työ jää tekemättä tai venyy ja venyy, netti on jarru ihmisen oikealle elämälle.
      Tietenkin joku neropatti neuvoo jättämään netin, MUTTA kun tämäki kiinostaa.

• Pekka P.

Olin viikon Norjassa ilman nettiä. Kotiin tultuani jouduin menemään lääkärille.

• Netti on elämäntapa

Vai niin. Tuliko flunssa ?

• annaylen............
        Netti on elämäntapa kirjoitti:

Vai niin. Tuliko flunssa ?

määntyneitä katkiksia?

• enkeliduo

kaks ja pual vuatta sit.
      Palstal olin kuukausii pois.
      rehellisesti sanottuna emmää enää vissiin kestäis
      ku max viikon ilman :D

Viikonloppuisin mun kone on aikast varattu,ku nuoriso kyläilee.
      Emmää tunne tuskaa,vaiks niin on.

• En ole nainen

Viikko ilman konetta ? Multa ei onnistuisi. Linja-automatkoillakin mulla on miniläppäri aina mukana.

• 24
        En ole nainen kirjoitti:

Viikko ilman konetta ? Multa ei onnistuisi. Linja-automatkoillakin mulla on miniläppäri aina mukana.

Ai... meilläpäin ei kulje linja-autot, nettiyhteyskin toimii kotona miten sattuu
        Ei mee tasan taaskaan onnenlahjat!

• Sylvi-Lilja

Hyvää maanantaita kaikille. Tästä se taas alkaa, nettiviikko meinaan.

• elämää netin ulkopuo

Kotona ollessa käyn lähes päivittäin netissä, mutta matkoilla en nettiä kaipaa, ja jätän läppärin tarkoituksella kotiin. En myöskään ota kesämökille läppäriä, siellä ainoastaan hetkellinen radion kuuntelu tulee kysymykseen.
      Mökkireissut kestävät yleensä 1-2 viikkoa, mutten ole kertaakaan nettiä kaivannut.

Mieluummin käytän aikani ystävieni seurassa, kuin virtuaalimaailmassa mahd. virtuaaliystävien seurassa, joita -ystäviä en kyllä koskaan ole yrittänytkään haalia, koska mielestäni ystävyys vaatii ehdottoman molemminpuolisen luottamuksen. Ja sellaistahan ei täällä voi syntyä.

• Mies tasan 60

nettiä. 1vuosi ilman naista.

• 28

Vuosi uimatta tai naimatta, ei kuulemma tunnu missään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedätkö, että haluaisin panna

Sinua. Onko sinulla samanlaiset ajatukset ja tunteet?
      Ikävä
      182
      4180
    2. Hyväksytty kaivattusi

Vartaloa vai et? Rehellinen vastaus
      Ikävä
      33
      1538
    3. Minulta loppuu aika

Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi
      Ikävä
      39
      1447
    4. Syvälliset keskustelut

Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen
      Ikävä
      21
      1433
    5. Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi

mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,
      Ikävä
      17
      1332
    6. Mitä ajattelet

Kun näet kaivattuasi?
      Ikävä
      107
      1249
    7. Kyllähän tämä vähän kirpaisee

Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah
      Ikävä
      38
      1167
    8. Moi, nainen

Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun
      Ikävä
      30
      1150
    9. Nyt on pakko tunnustaa

AA että on ikävä sinua!!
      Ikävä
      12
      1067
    10. Sulla on uskomaton luonne

Saat minut hetkessä iloiseksi, tai sanotaan nyt niin, että ajatus sinusta saa sydämeni hyppimään riemusta. En vain saa s
      Ikävä
      44
      1008
    Aihe