Vapaa kuvaus

2Lesken

Aloituksia

467

Kommenttia

6303

1. Polvisärkyä

Huomenta palstaporukat. Olen seuraillut kahden tuttavan polviin liittyvää kipua. Kaikkea on kokeiltu ja nyt molemmille l
    60 plus
    23
    702
  2. Lenkkeilevä presidentti

Olipa hienoa, kun meidän presidenttimme kehoitti kansalaisia kävelylle ja lenkkipolulle. Itselläni on ollut tapana le
    60 plus
    66
    698
  3. Eläkeläisen Ale-reissu

Eläkeläisenä mietin, onko minulla mitään hyötyä työeläkekortistani, siis alennuksien muodossa. Johan olikin. Helsingissä
    60 plus
    24
    672
  4. Sanna Marinin irtiotto

Nyt on sitten pääministerimme töpännyt, mikäli luemme lehtiä ja nettiä. Lähtenyt bailaamaan Helsingin yöhön, ilman tärke
    Ikäryhmät
    57
    669
  5. Kissavieköön

Nyt on ongelma nimeltään kissa. Taloon muutti mummo löytökissansa kanssa. Kissa ei ole sisäkissa vaan kuljeskelee ulkona
    60 plus
    68
    669
  6. Nyt on pysäyttävä laulu

https://youtu.be/8MkpBQ5AJuc Koskee sydämeen tätä kuunnellessa.
    60 plus
    28
    662
  7. UMK24 paras biisi

https://youtu.be/tW-ixv34gmI?si=oEorDkmxHx3JUUDk Tämä on mielestäni paras biisi niistä 7stä tarjolla olevasta.
    60 plus
    41
    654
  8. Palvelutalo ilman palveluja

Lehdessä oli artikkeli, jossa kerrottiin, että palvelutalossa asuva mies oli ollut kuolleena viikkokaupalla asunnossaan
    60 plus
    74
    635
  9. Hevostelua

Tähän ketjuun voi vastata heppahullut ja kiinalaiset horoskooppimerkkiset hevoset . Iältään 60-69 vee. Olen aina ihai
    60 plus
    43
    634
  10. Tyylikäs lady

Odotin bussia tänään.kaupungissa ja taxi pysähtyi siihen viereen. Ajatuksissani katsoin kuka mummeli sieltä nousee ylös.
    60 plus
    29
    633
  11. Ikkunat kirkkaiksi

Terassini edestä kaadettiin isoja koivuja. On niillä hienot laitteet, millä puut pätkitään. Tänäaamuna olin niin vir
    60 plus
    20
    611
  12. Laskimotukoksen lääkitys

Onko kenelläkään käytössä tai tietoa Marevan lääkkeen korvaavasta uudesta lääkkeestä? Huomattavasti kalliimpi se ainaki
    Ikäryhmät
    40
    609
  13. Vähän vanhan kertausta

Vähä sitten ajattelin "syvällisemmin" ja uskoen intuitioni voimaan tulin tulokseen, että tiedän kuka kirjoittaa 1lesken
    60 plus
    30
    596
  14. Sinkkunainen

Olin väärällä palstalla kun puhuttiin avioroista ja uudesta puolisosta. En kuulunut joukkoon lapsettomana. Minä lapseto
    60 plus
    33
    576
  15. Nyt on hottia

Kyllä nyt viilennystä kaipaa tähän pätsiin. Mittari näyttää 32 astetta, joten ulos ei ole asiaa enää tähän aikaan. Tuu
    60 plus
    36
    565
  16. Ei koske köyhää

"Näin hallituksen ratkaisut iskevät eri kohteisiin: alkoholi, lääke­korvaukset, makeiset, opinto­tuki, eläkkeet, hoitaja
    60 plus
    23
    538
  17. Leskeneläke

Tänään nousi jälleen voimakkaasti mieleeni edesmennyt mieheni. Johtunee osaksi leskeneläkkeen maksupäivästä. Hän oli ra
    60 plus
    114
    531
  18. TTK kilpailu

TTK:n tanssijat on esitelty. Veikkauksia: Boelius ja Pelkonen vahvoilla. Pouta on Kankikaikkonen Hintikka ja Taavitsaine
    60 plus
    32
    530
  19. Hän asuu toisella tähdellä

Kun miehen ensikertaa näin olin kävellä kukkaruukkua päin Hän askelsi vasarat vyöllä heiluen parvekkeeni alta keinuen
    60 plus
    19
    526
  20. Ahtaat paikat

Palaan vielä Helsinki reissuuni. Huomasin nyt vanhentuneeni ja kangistuneeni. Varasin vahingossa onnibussista toisen ke
    60 plus
    12
    523