Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
apostrophe
profiilit
apostrophe
apostrophe
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
20
Kommenttia
170
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Minun silmissäni "seksiin painostaminen" ja "raiskaus" ovat täysin sama asia, en näe näiden kahden asian välillä mitään eroa.
Ja vaikka et puhunutkaan kaikista miehistä, sanoit "suuri osa" miehistä. Minusta tämä on täysin päin honkia. Tälläinen mies on aniharvinainen. Piste.
Ja enköhän minä miehenä tiedä edes hieman paremmin, mitä meidän kaksilahkeisten päässä pyörii?
- Dekas
26.06.2006 22:01
... että ohjelman nuori nainen hakeutui naisjärjestön huomaan koska oli pahoinpitelyn uhri ja kärsi masennuksesta. Tälläisen kuvan minä ohjelmasta sain, vaikka hänen motivaatioitaan avunhakuun ei tarkkaan käsitelty.
Kuitenkin se ajatus, että vaikutusvaltainen lapsia uhraava ja naisia raiskaava poliitikkojen, poliisien ja virkamiesten satanistipedofiilirinki olisi jahdannut naisia kaikkialla Ruotsissa oli täysin fiktiivinen.
- Dekas
26.06.2006 21:57
Mieti nyt vähän mitä sanot. Tuo ei todellakaan pidä paikkaansa. Mies joka haluaa raiskata naisia on erittäin harvinainen otus.
Samoin on mies, joka tuntuu olevansa oikeutettu hallitsemaan naisia. Tälläistä ei juuri länsimaissa enää kohtaa, lähinnä kehitysmaiden ja arabivaltioiden ajatusmaailmaa.
Todella loukkaavaa yleistämistä, ja vielä aivan päin honkia.
- Dekas
26.06.2006 21:42
Myönnän olevani tajuttoman huono pukeutuja. En panosta olemukseeni lainkaan. Käytän samoja kenkiä vuositolkulla, farkkuja samoin. Useat t-paidoistani ovat varmaankin kymmenisen vuotta vanhoja.
Minusta vaatteilla koreilu ei yksinkertaisesti sovi miehelle. Minusta miehessä, joka omistaa enemmän kuin kaksi paria kävelykenkiä ja yhdet kumisaappaat on jotain omituista. Prameat vaatteet on naisten asia.
Tyylitajuttomuuteni oivana esimerkkinä toimikoon kesätakkini. Se on räikeän kirkkaan PUNAINEN pusakka. Isälläni on samanlainen. Punainen kesätakki on meidän perheessä ollut jo monta vuotta tälläinen eräänlainen kesätraditio.
"Jos eksyy metsään ja kuolee pois, niin löytävätpähän ainakin ruhon." :-)
- Dekas
21.06.2006 18:05
Olen aina sanonut, että onnellinen elämä on sellainen, jossa kivun, kärsimyksen, epävarmuuden ja pelon määrä on minimoitu.
- Dekas
19.06.2006 17:43
Mielestäsi miehet siis jakautuvat niihin, jotka toimivat seksuaalisuuden alueella väärin naisia kohtaan ja niihin jotka puolustavat väärintekijöitä?
Tämä miesten negatiivinen yleistäminen seksin alueella onkin suurempi ongelma kuin uskalsin kuvitellakkaan!
- Dekas
18.06.2006 13:17
"Eli naisia määritellään enemmän heidän seksuaalisuutensa kautta kuin miehiä."
Mutta naisilla on silti olla seksuaalisessakin mielessä kunniallisia. Miehillä ei ole. Kaikki miehinen seksuaalisuus nähdään nyky-yhteiskunnassa erittäin negatiivisena, sortavana, pahana ja väkivaltaisena. Miehiset halut halutaan kuvata eläimellisiä ja vaarallisia, kun taas nainen voi olla "kunnon tyttö" jos haluaa. Miehillä ei ole tätä mahdollisuutta, mies on aina seksuaalisessa miehessä paha. Tässä mielessä miehiä yleistetään seksuaalisessa yhteydessä enemmän kuin naisia.
- Dekas
18.06.2006 11:37
"... armeijakaan ei ole epäkohta, sillä siitä saa vapautuksen jos vain pyytää."
Eh?
Saa vai?
Ei puhuttu tuosta kun minä kävin armeijan. Kutsunnoissa kyllä ohimennen muistutettiin että palvelukseen on astuttava asetettuna päivänä vankeustuomion uhalla.
- Dekas
11.06.2006 04:08
Eli jos parisuhteessa kokee itsensä riippuvaiseksi toisesta ihmisestä, on sairas?
Taidan olla sairas.
Itse ainakin koen olevani riippuvainen omasta puolisostani, olen kait sitten jollain tavalla epänormaali.
Ja myönnän että haluan myös omalta osaltani tarjota omalle kullalleni sellaista tukea ja turvaa jota hän tarvitsee. Kai olen päästäni vialla jos koen sen hyväksi asiaksi että tyttöystäväni haluaa tukeutua minuun.
Minusta parisuhteeseen kuuluu tietty määrä riippuvuutta. Minä koen että puolisoni on osa minua ja minun elämääni. Olen siis riippuvainen hänestä.
- Dekas (sairas miekkonen)
11.06.2006 02:36
No olipa hyvä ettei siinä tullut yhtään yleistettyä meitä miehiä. Joku normaali, tasa-arvoa kannattava mies olisi saattanut loukkaantua jos olisit yleistänyt meidät kaikki samaan miesten sovinisti-imperiumiin. Onneksi et sentään näin tehnyt...
- Dekas
11.06.2006 02:27
Eikö vapaassa poliittisessa keskustelussa tulisi demokraattisesti päättää mikä on laitonta ja mikä ei? Siis, oletko nyt sitä mieltä että jos jokin asia on laitonta, niin sen laillistamista ei saisi enää koskaan harkita? Tuntuu aika epäloogiselta.
Demokratiassa tulisi voida keskustella asioista vapaasti ja tehdä lakiehdotuksia suuntaan tai toiseen.
- Dekas
02.06.2006 03:37
Minä nyt vain satun olemaan sitä mieltä, että demokraattisessa maassa ihmisellä tulisi olla oikeus ilmaista mielipiteensä ja yrittää puollustaa sitä mielipidettä poliittisessa keskustelussa, vaikka se mielipide ei välttämättä olisikaan kovin yleinen eikä kaikkien mieleen.
Demokratia saa sitten päättää millainen lainsäädännöstä tulee. Olen vain sitä mieltä että kaikki mielipiteet pitää voida tuoda esille. Jos avoin keskustelu on mielestäsi sairasta, niin onnea vaan valitsemallesi tielle.
- Dekas
02.06.2006 00:32
Piuhat poikku ja linnaan? Eka tuomio, toinen rikos?
Näytä olettavan että kaikki pedoseksuaalit ihmiset olisivat rikollisia.
Olet väärässä. Korjaa faktasi.
Valtaosa pedoseksuaaleista ihmisistä elää täysin kunnollista, lainkuuliaista elämää, eikä koskaan satuta ketään.
Pedofiilin ja normaalin heteroseksuaalin välillä ei ole muuta eroa kuin se, mitä he pitävät kauniina ja puoleensavetävänä. Pedofiili ei ole yhtään taipuvaisempi rikolliseen toimintaan kuin heterokaan.
Minua jotenkin on aina kummastuttanut tämä pedofiilienvastainen päänaukominen. Samanlainen vähemmistöryhmä he ovat kuin homoseksuaalitkin.
Käy lukemassa vaikka Martijn -järjestön tai Danish Pedophile Associationin sivuja, niin tietäisit mistä puhut.
- Dekas
01.06.2006 15:11
Tuossa nyt ei ole mitään naisia sortavaa. Demokraattisessa maassa ihmisillä on oikeus ajaa omaa asiaansa ja puollustaa mielipiteitään. Jos jonkun mielestä keinotekoiset ikärajat ovat väärin, niin kyllä hän saa niin sanoa. Ja perustaa vaikka puolueen.
Minusta tuo on hyvä asia. Nostan peukkua ja toivon hommasta tulee jotain.
- Dekas
01.06.2006 15:07
http://www3.interscience.wiley.com/cgi-bin/fulltext/40005182/PDFSTART
http://www.psychosomaticmedicine.org/cgi/reprint/59/5/477.pdf
- Dekas
31.05.2006 22:00
En ole koskaan lyönyt naista, mutta sillä ei näköjään olen mitään väliä. Yhtä pahoja ja syyllisiä me miehet olemme kaikki.
- Dekas
31.05.2006 21:36
Aika harvoin sitä näkee miesten tekevän yhteistyötä, muualla kuin jääkiekkopeleissä.
Yleensä, jos porukassa mies saa idean niin toinen mies yrittää löytää siitä virheet ja ampua sen alas.
Yleensä, jos porukassa nainen saa idean niin toinen nainen yrittää löytää siitä parhaat palat ja kehua sitä.
- Dekas
31.05.2006 20:07
Kertokaapa mietteitänne?
No tässä on.
Perkele.
Olen luonteeltani erittäin rauhallinen, rauhaa-rakastava kaveri. Viimeksi olen lyönyt toista ihmistä ala-asteella. Se oli toinen miespuolinen. Naista en ole koskaan lyönyt. En ikinä. Enkä lyö.
Minua suoraansanottuna sapettaa, kun koko mies-sukupuoli yleistetään tällä tavalla väkivaltaisiksi.
"Miksi mies lyö?"
No vitustako minä tiedän, mene kysymään niiltä jotka sellaista harrastaa!
En minäkään täällä kirjoittele "Mksi nainen huoraa?" tai "Miksi nainen lyö lapsia?" otsikoilla provoja. Miksi en? Koska en halua yleistää. Arvoisalla Vilma-Vallattomalla ei näytä olevan yleistämisen kanssa mitään ongelmia. Vaikka sitä kuinka yrittää olla kiltti ja hyvä mies, niin aina vaan koko sukupuoli pannaan samaan kastiin ja nimetään väkivallankäyttäjiksi. Pikkaisen ottaa hermoon tuollainen. Että siinä niitä mietteitä.
En ole tainut olla muutamaan vuoteen näin vimmastuksissani.
Alan pikkuhiljaa ymmärtää miksi tällä palstalla on niin paljon naisia vihaavia miehiä. Tehän olette aivan mahdottomia! Ette te ole ikinä tyytyväisiä! Ei mies nähtävästi voi teidän silmissänne olla tarpeeksi hyvä. Aina tulee sama leima ja paska niskaan täällä. Onko suomalaisnaisen täysin mahdotonta hyväksyä sellainen ajatus, että kenties kaikki miehet eivät olekkaan kaljaa kittaavia naistenhakkaajia? Näköjään.
- Dekas
31.05.2006 20:03
Minusta kaikki nuo viisi kohtaa olivat täysin sukupuolineutraaleja, eli tuollaista sortoa harjoitetaan myös miehiä kohtaan. Ette te ole ainoita, joita poljetaan maahan.
Valtaosa päänaukojista ja äänekkäistä idiooteista on kyllä miehiä, mutta se ei tarkoita että uhrit rajautuisivat vain naispuolisiin.
Ja mikä ihmeen miesrintama? Koittakaa nyt jo ymmärtää, ei miesten keskuudesta ole sellaista solidaarisuutta ja ryhmähenkeä kuin naisten maailmassa on. Sitä ei yksinkertaisesti ole. Ei ole olemassa miesten yhteistyötä. Ei ole olemassa partriarkaalista sortorintamaa. Ei ole. Miehet ovat yksinkertaisesti täysin kykenemättömiä senkaltaiseen yhteistyöhön, sellaista solidaarisuutta meillä ei ole.
Mies miestä vastaan, aina.
- Dekas
31.05.2006 19:45
Aha, okei. Tajusin :)
Tarkoitukseni ei ole olla millään tavalla loukkaava, mutta oletko tullut ajatelleeksi että syy voisi tässä asiassa olla jossain muuallakin kuin miesten yrityksissä juurruttaa negatiivisia käsityksiä feminismin yhteyteen?
Olen jo tällä palstalla useaan kertaan todennut, että mielestäni feminismi oli paljon ihailtavampi ja "puhtaampi" aatesuunta parikymmentä vuotta sitten. Silloin feminismi pyrki aktiivisesti ajamaan naisten oikeuksia ja seksuaalista vapautumista.
Nykyfeminismiin on kuitenkin liittynyt mukaan jonkin verran negatiivisia lieve-ilmiötä, kuten joidenkien feminismien ilmeinen vihamielisyys miehiä kohtaan. (Se ruotsalaisdokumentti tulee mieleen. Siellä oli feministeillä aika kovat ajatukset, enkä pitänyt aatetta enää kovin ihailtavana.) Mukaan on kantautunut myös muita ideoita, muunmuassa naisten seksuaalisen vapauden rajoittaminen seksinostokiellon avulla. Sitäkin olivat ajamassa feministeiksu tunnustautuneet ihmiset vaikka se seklkeästi rajoitti naisten oikeuksia. Ei kovin ihailtavaa.
Nykyfeminismissä on vielä paljon sitä hyvää mitä siinä oli 70-luvulla, mutta mukana on nyt aika paljon vihamielisiä asenteita. Miehiä hakutaan sioksi ja kaikenmoisiksi vätyksiksi tälläkin palstalla harva se päivä.
Kenties jotkut naiset eivät enää uskalla tunnustautua feministeiksi koska feminismi on hieman muuttunut huonompaan suuntaan?
- Dekas
29.05.2006 14:34
3 / 9