Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

20

Kommenttia

170

1. Minun silmissäni "seksiin painostaminen" ja "raiskaus" ovat täysin sama asia, en näe näiden kahden asian välillä mitään eroa.

Ja vaikka et puhunutkaan kaikista miehistä, sanoit "suuri osa" miehistä. Minusta tämä on täysin päin honkia. Tälläinen mies on aniharvinainen. Piste.

Ja enköhän minä miehenä tiedä edes hieman paremmin, mitä meidän kaksilahkeisten päässä pyörii?

- Dekas
  2. Kertokaapa mietteitänne?

No tässä on.

Perkele.

Olen luonteeltani erittäin rauhallinen, rauhaa-rakastava kaveri. Viimeksi olen lyönyt toista ihmistä ala-asteella. Se oli toinen miespuolinen. Naista en ole koskaan lyönyt. En ikinä. Enkä lyö.

Minua suoraansanottuna sapettaa, kun koko mies-sukupuoli yleistetään tällä tavalla väkivaltaisiksi.

"Miksi mies lyö?"

No vitustako minä tiedän, mene kysymään niiltä jotka sellaista harrastaa!

En minäkään täällä kirjoittele "Mksi nainen huoraa?" tai "Miksi nainen lyö lapsia?" otsikoilla provoja. Miksi en? Koska en halua yleistää. Arvoisalla Vilma-Vallattomalla ei näytä olevan yleistämisen kanssa mitään ongelmia. Vaikka sitä kuinka yrittää olla kiltti ja hyvä mies, niin aina vaan koko sukupuoli pannaan samaan kastiin ja nimetään väkivallankäyttäjiksi. Pikkaisen ottaa hermoon tuollainen. Että siinä niitä mietteitä.

En ole tainut olla muutamaan vuoteen näin vimmastuksissani.

Alan pikkuhiljaa ymmärtää miksi tällä palstalla on niin paljon naisia vihaavia miehiä. Tehän olette aivan mahdottomia! Ette te ole ikinä tyytyväisiä! Ei mies nähtävästi voi teidän silmissänne olla tarpeeksi hyvä. Aina tulee sama leima ja paska niskaan täällä. Onko suomalaisnaisen täysin mahdotonta hyväksyä sellainen ajatus, että kenties kaikki miehet eivät olekkaan kaljaa kittaavia naistenhakkaajia? Näköjään.

- Dekas