Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
jokineh
profiilit
jokineh
jokineh
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
19
Kommenttia
72
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Eli onko tuo naarmuuntuminen ongelma, naarmuntuvatko siis herkästi. Tekniikan Maailman testissä Nanon naarmuntumista pidettiin ongelmana...
Voiko Applen akkua ladata muutoin kuin tietokoneen USB-portista?
26.11.2005 21:29
Niin ja kumpi noista oli se vanhempiin koneisiin käyvä, oliko tuo AGP. Mulla 3 vuotta vanha Fujitsu-Siemens...
30.10.2005 19:39
Millä hemmetin matkatoimiston matkalla sitä sitten pitäisi käydä ulkomailla, jos nämä Finnmatkat ja Aurinkomatkat ovat köyhien lafkoja?
Eihän se oo matkalaisten vika, jos kone ahdetaan täyteen...
Älyä vähän tähän kirjoitteluun!
11.10.2005 14:17
Käy katsomassa tuolta rotuyhdistyksen sivuilta, eiköhän sieltäkin löydy tietoa enemmän kuin tarpeeksi...
www.saunalahti.fi/cockerit
25.09.2005 04:09
Hyvä valinta!
En ymmärrä miten joku väittää D70/D70s-malleja lelun tuntuisiksi. Onko edes kokeillut D50/300D/350D-malleja, ne vasta leluja on. Itse olen ottanut n. 2000 kuvaa D70:llä ja olen tosi tyytyväinen kameraan.
28.08.2005 19:54
Pitäisikö katsoa peiliin, jos kerran koiratkin pelkäävät!!!
16.08.2005 12:42
Kovin tuntuu olevan kehuttu fillari hinta-laatusuhteeltaan fillaripiireissä.
Käy katsomassa sivut http://rocsport1.hel.fi.magenta.net/vb/forumdisplay.php?f=55
ja hae Rossanoa.
05.08.2005 10:38
Eli jos tosiaan joka ainut asia, jonka "normaalikansalaiset" tulevat poliisille ilmoittamaan, kirjattaisiin ilmoituksen muotoon, niin päivystyksiin pitäisi palkata poliiseja n. 5-kertainen määrä...
Kyllä siellä kuulee niin uskomatonta juttua, ettei mitään rajaa...
03.08.2005 10:50
Itselläni oli toisessa kiveksessä pieni patti joka kasvoi koko ajan. Samoin kives oli hivenen arka ja myös säteili nivuseen pientä jomotusta.
Nimim. kivessyövän sairastanut
26.07.2005 12:06
Niin sanoi myyjä mulle joskus vanhastakin mallista. Ei kai ne nyt sano, että tää mun myymä/edustama auto alkaa olla kukkamultaa muutaman vuoden päästä...
11.07.2005 19:27
www.lohenette.fi
www.idesan.fi tai www.idesan.net
www.verkkokauppa.com
08.07.2005 11:54
Epäilenpä tuon kylmämyssyn tehoa. Ei se solunsalpaajahoito vaikuta kroppaan pelkästään tiputuksen ajan, vaan pitemmällekin. Nuo solunsalpaajat vaikuttajat juuri nopeasti uusiutuviin soluihin, jonka takia hiukset lähtevät. Toisaalta taas kaikki solunsalpaajat eivät ilmeisesti vie hiuksia, vaan on aika paljon lääkekohtaista...
30.06.2005 17:48
Pahoinvoinninestolääkityksestä omakohtaista kokemusta eli melkein edellisen toistoa. Primperan ei sopinut mulle ollenkaan, tosi levoton olo koko ajan. Sijaan sain Temestaa ja rinnalla ollut koko ajan tuota Dexametasonia. Mulla nyt yksi hoitojakso takana ja kaksi edessä. Ekan sairaalaviikon jälkeen oli hieman pahoinvointia, pari ekaa päivää kotiutumisen jälkeen. Myös viikon verran kotiutumisesta olo tosi vetelä, ei oikein jaksanut mitään. Hoitosyklin viimeinen viikko meni/menee tosi hyvin, melkein kuin terve olisi.
Sairastan siis kivessyöpää ja ilmeisesti nuo hoitosyklit menee vähän erilailla. Eli mulla ensimmäinen viikko (ma-pe) sairaalassa, sitten toisella ja kolmannella viikolla kerran käynti sairaalassa saamassa lääkettä.
Käy katsomassa sivustoa www.cancer.fi, sieltä löytyy paljon tietoa...
Jaksamista!!!
17.06.2005 19:23
Tuleehan se kesä siis!!!
Itse olen ensimmäisellä hoitosyklillä ja 3 niitä kaikenkaikkiaan saan. Elokuu vielä sairaslomaa, jos ei mitään ihmeellistä tule. Nyt jo toivoisi, että se olisi jo ohi!!
Paljon jaksamista!!!
08.06.2005 15:21
Eli tuo Rihanan hotellin ranta uuden sataman lähellä ei ole maailman paras. lapsille ehkä kiva, mutta aikuinen ei siinä oikein voi uida. Todella matala n. 150 m (vesi ehkä lantiolle maksimissaan) ja sitten alkaa korallit. Tuolla korallin päällähän on toisaalta sitten hyvä snorklata.
08.06.2005 10:45
Oikeassa olet. Hotellien ravintoloissa juo syö, niin tarjoilija tuo laskun, johon nimmari alle sekä huoneen numero. Lasku maksetaan sitten kokonaisuudessaan ennen lähtöä. Itse olin viime helmikuussa EG:ssa Rihana Resortissa ja hyvin homma toimi.
Syynä tuohon rahan olemattomaan käyttöön hotelleissa on se, että egyptin rahat ovat todella likaisia...hygienia siis taustalla.
08.06.2005 10:39
Itse käväisin viime helmikuussa Luxorissa. Teimme El Gounasta kahden päivä retken sinne ja asuimme tuossa Mercure-hotellissa. Siisti hotelli, meillä oli huone Niilin suuntaan. Illalla alakerran kuppilasta tuli hieman melua, jonka takia vaimo ei heti saanut unta. Kaupungin suuntaan oleviin huoneisiin taas kuului aamulla aikaisin se kamala huuto minareeteista, ei tarvinnut siis herätyskelloa.
Mikään rantalomakohde tuo Luxor ei ole, mutta näkemistä tietenkin riittää. Ihan siisti kaupunki Egyptin mittapuun mukaan.
Katukauppiaat olivat aina kimpussa, se vähän häiritsi arempaa suomalaista. El Gounassa tuota ongelmaa ei ollut, ei tosin nähtävyyksiäkään.
26.05.2005 10:24
Kerrankin joku puhuu täällä asiaa! Oli sitten kamera N tai C niin kuvata niillä pitää eikä haukkua toisenmerkkisiä kameroita näillä palstoilla. Molemmissa merkeissä on omat hyvät ja huonot puolensa, täytyy valita se, kumpi itselle sopii parhaiten.
Omalla kohdalla valinta osui tuohon Nikoniin. Kyllä olisin voinut ostaa Canon 20D:n, jos joku olisi antanut lisää rahaa. 350D oli taas omiin käsiin liian pienen tuntuinen...
26.05.2005 10:16
Eli Nikonin suomenkielisiltä sivuilta:
http://www.europe-nikon.com/category.aspx?countryid=16&languageid=16&catId=91
Toivottavasti linkki toimii...
25.04.2005 09:23
Kun huomasin patin, se oli melko pieni. Ultrassa lääkäri totesi sen n. 2 cm kokoiseksi. Siitä muutama viikko, niin huomasin sen kasvaneen ihan selvästi. Ei siis ehtinyt kauaa olla...
24.04.2005 16:05
3 / 4