Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
raisahauvi84
profiilit
raisahauvi84
raisahauvi84
Vapaa kuvaus
jutu seuraa vaille. :)
Aloituksia
3
Kommenttia
38
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
eivät olleet. olivat näköjään vain niitä "niin sanottuja" ystäviä/kavereita, jotka pettivät kun kutsu oli käynyt. kavereina oli työ kävereita ja vanhoja koulu kavereita joiden kanssa ollaan pidetty usein yhteyksiä. sitä en ymmärrä kun ruokani ovat oleet todella kehuttuja ja aina olen saanut olla juhlien kokkina .olivat kavereiden juhlat mitkä hyvänsä olleetkin aina ja nyt minulle tehtiin näin.
missä vika?
25.12.2006 02:03
hyvin heikosti näyttävät edelleen toimivan kun edelleenkin itken koko ajan. sreurani ovat muutenkin masennus tressi ja kaiken kukkuraksi bulimia.
et ei paljon naurata muutenkaan.
25.12.2006 01:36
uuden vuoden olen päättänyt jo aiemmin että olen yksin et voin rauhoittua omissa oloissa joulun jäljiltä mut mitän joulua ei mulla ollutkaan.
25.12.2006 01:33
mun piti tänään illalla tehdä kavereille kel 20.30 joulu lounas meitä piti olla syömässä 12 henkeä. kaikki olivat ilmoittaneet etteivät pääsekkään tai eivät jaksa tulla kel 18.30 mennessä ja sit äsken oma jätkä kaveri ilmoitti ettei meillä olekkaan ollut koskaan suhdetta vaik ollaan oltu "yhdessä" jo 3v. kysyn vaan voiko joulu enään enempi vituiksi mennä?
nyt olen edelleen 2kissani kanssa yksin kotona ja juon pääni täyteen viinaa suurempaan vitutukseen ja itken tuskaani ulos. ruoka ei kelvannut kellekkään ja "oma kulta teki oharit just JOULUNA"
et olkaa onnellisia keillä on joulu ollut. mä en sanut kun 3pakettia koko jouluna ja nekin oli vanhemmiltani. kaikki oli hyödyttömiä lahjoja eli kynttilöitä ja suklaata. edes kummit eivät muistaneet vaikka minä muistin niitä.
todellakin kaikista paskoin juoluni koko elämässäni.
25.12.2006 00:23
onko noita puuttuvia päiviä jossain lisää ois kiva saada ne koneelle ladattua loputkin meinaan????
17.12.2006 17:45
käy kattomassa otsikon "pahvisia joulutonttuja" sinne jo annoin yhdelle positiivista kommenttia samaan aiheeseen.
17.12.2006 02:48
porkkanalaatikko, makaroonilaatikko jauhelihalaatikko,maksalaatikko, paistin liha joka tänä vuonna sattuu olemaan hirven lihaa, keitetyt ja kuoritutu perunat, lihapullat, maito kastike, ruskea kastike, kraavin lohta ja salaatti johon kuuluu kurkkua, tomaattia, kaalia, sitruuna melissaa, pakaste herne pussi ja tilliä. tuoreina kaikki siis salaatissa.
ja aina on ollut syöjiä mun juolu pöydässä
17.12.2006 02:40
askartelu kaupoissa on muutamalla eurolla myytävänä omaksi kaikenlaisia kartonki ja paperi malleja. itse olen ostanut omat ikkuna koristeet jo monta vuotta askartelu kaupoista ja kehuttuja on ollut joka vuosi kaikissa kaupoissa ei välttämättä ehkä ole mutta kysyvä ei tieltä eksy jotenka rohkeasti vain kysymään.
kartonki arkkikaan ei kovin paljoa maksa ja itse tehtyna sitä arvostaa eniten.
17.12.2006 02:30
kun aloitin auto kouluni niin opettaja alkoi heti eka teoria tunnilla jo flirttailemaan minulle ja en voinut kuin vastata takaisin. tunnit meni ja kivaa oli ja muutama suukkokin vaihdettiin välillä ajo tunneilla. pidemmälle ei menty koska se mies oli perheellinen ja kumpikaan ei halunnut sen enempään. vaikka en ollut silloin enään neitsyt kylläkään. soiteltiin aina joka päivä ja jutut oli yhtä lirkutusta sitten kävi niin että sain auto kortin ja pidettiin hetki sen jälkeen yhteyksiä ja tavattiin välillä ja se vain sitten loppui kun muutin töiden perässä pois kyseiseltä paikka kunnalta.
ties mitä ois voinu tapahtua jos en olisi töiden perään lähtenyt.
mut päivääkään en vaihtais pois oli se ope niin komee tapaus.
=)
06.10.2006 18:35
niin ku aikasemmin kirjottelin et olin yhdessä rapu miehen kanssa se oli valehtelia jo heti aluks ja vieraissa juokseva eikä ilmottanu sovituta menoista jos hänen puoleltaan ei sopinutkaan odotin monesti hänen tuloaan kun meillä oli kauko suhde jos ei päässyt minä sain soitella ja kysellä aina perään että missä viipyy ja näin edes päin aina ikuisia pettymyksiä hänen kanssaan mut nyt ne on lopullisesti loppu
28.02.2006 16:26
toi pitää todellakin totta niin paljon ku mäkin olen liikkunut ja miettinyt kyseistä aihetta et miks tääl kaikki vaan toljottaa kädet taskussa ja naureskelee paskasta naurua ku jollekkin sattuu jotain ja tarvis apua esim. sun toi auto juttus tääl ei edes tulla kyselemään ku käyn välillä anjalankoskella ni siellä kaiki muistaa et olen se perniöläis naikkonen jonka kanssa voi jutella aina ku nähään ja tääl moro ja hei on jo paljon pyydettyä saati sit jutteleminen vento vieraan kanssa huh huh.
häpeän tunnustaa olla varsinais-suomalainen.
28.02.2006 14:37
kyl siel poliisit liikkuu useestikkin mut ne venäjäläiset ja muut ei oo vaan sattunu oleman samaan aikaan likeentessä silloin!
ikävä kyllä
28.02.2006 14:27
kuinka paljon siitä on aikaa ja missä tarkemmin tapahtus voi olla et tiedän ketä anto turpaan jos se on vaan sama paikka ollu mitä tarkotat!
28.02.2006 14:25
hyvä tietää että mistä jouhuu noi ainaiset rapu miesten piikittelyt ja loukkaamiset siis tunnen enempi heinäkuun rapuja kuin kesäkuun jos se on siihen syynä ni hyvä tietää jatkoa ajatellen ku seurustelen itse rapu miehen kanssa ja meille tulee noita "väärin käsityksiä" välillä aikast useinkin, mut silmät kiinni ja eteen päin ni siitä se on aina hyväks muttunu ajan kanssa ja lempi loistaa pian aina uudelleen.
28.10.2005 18:36
jokainen sana on totta ravusta jota sanoit aina jos erehdyt kyselemään et mikä on ni se on jo liikaa ja heti alkaa iän ikuinen kiukuttelu ja narina helppoa ei ole ravun kanssa yhdessä olo mut sit ku kaikki on hyvin ni se näkyy kilometrien päähän näin meillä. mä olen kaksonen ja mieheni on rapu ja toimeen ollaan tultu ainakin vielä toistaiseksi.
28.10.2005 18:26
itse seurustelen 30.v rapu miehen kanssa ja samoja oireita on ku kyseisillä muillakin näkyy olevan!
08.07.2005 19:57
tosi ku vesi toi viesti. mun jätkä kaverille kävi just noin ja nyt ollaan enään vain kavereita!!!...
=(
14.02.2005 17:02
saahan sitä joskus edes hyvät naurut
=)
15.10.2004 22:54
2 / 2