Vapaa kuvaus

Aloituksia

147

Kommenttia

2529

1. Japanilaisten koirahulluus!

Katsoin eilen illalla japanilaista ohjelmaa japanilaisten lemmikkieläimestä, koirasta. Monikaan nuori pari ei enää hanki
    60 plus
    17
    1297
  2. Supernanny

Onko Suomessa ollut TV:ssä ohjelmaa "Supernannysta", lastenkasvattajan ammattilaisesta? Se on englantilainen ohjelma, mi
    60 plus
    13
    1294
  3. Sitkeetä

Kannibaalit vangitsivat savolaisen, heittivät hänet pataan, kansi visusti päälle. Kolmen tunnin päästä nostivat kannen p
    Savolaisvitsit
    0
    1179
  4. Kuusijuhla ja uusi mekko

Tuli mieleeni eräs kuusijuhla 40-luvulta, kun olin saanut ensimmäisen kerran aivan uuden mekon. Aikaisemmin oli aina saa
    70 plus
    28
    1171
  5. Lumimyrskyn kourissa

Joulun ja uudenvuoden välillä oli ensimmäinen kunnon lumimyrsky, jolloin minäkin olin niin lujasti lumen sisässä, että n
    60 plus
    15
    1160
  6. Varotuslaakaas

Kylän kirkkoherra kuului ampumaseuraan ja oli ottanut pistoolinsa kaapunsa alle, ollakseen valmiina jumalanpalveluksen j
    Savolaisvitsit
    0
    1150
  7. Elämänilon aiheita

Veteraanin (meillä ilmestyvä eläkeläislehti) viimeisimmässä numerossa oli elämäniloa käsittelevä artikkeli, missä todett
    Ikäryhmät
    13
    1142
  8. Äitiyspakkaus Suomessa

Vieläkö Suomessa äidit saavat vauvaansa varten äitiyspakkauksen, missä on kaikki tarvittava vauvalle? Oli vaan juttua e
    60 plus
    13
    1117
  9. Demograafinen pommi

Luin ruotsalaisesta eläkeläisten lehdestä sosiologian professori Lars Tornstamin artikkelin, missä hän romuttaa myytin
    70 plus
    12
    1110
  10. Terveiset Sri Lankalta!

Olen kotona taas täällä villissä maass´ missä häiriköt ja kahelit käy! Eli rauhalliset, poikkeavat kirjoittelijat, pala
    60 plus
    13
    1091
  11. Pääsiäismunia hautomaan :D

Kerronpa kuinka olen valmistellut kultani kotiintulon, kun se osui sopivasti näin pääsiäisen seutuihin... Ostin I:llä al
    60 plus
    17
    1088
  12. Huutolaismenetelmä tulossa Pohjolaan

Elokuussa aikoo saksalainen yritys markkinoida ideansa pohjoismaissa internetin kautta. Työvoimaa haetaan ja se, joka l
    Hallitus
    2
    1047
  13. Nobelkirjailijan yllätys TV-yleisölle

Harold Pinter, tämän vuoden kirjallisuuden Nobel-palkinnon saaja, aiheutti todellisen yllätyksen TV-yleisölle pitämässää
    Ryhmät
    16
    1047
  14. Naispappeudesta

Olen utelias kuulemaan kuinka naispappeuteen suhtaudutaan Suomessa, missä naispappeus on julkisesti hyväksytty vuodesta
    70 plus
    19
    1033
  15. Lääkärissä

Erään ystäväpariskunna poika oli neuvolaiässä, mutta oli (valitettavasti ;D) jo alkanut puhuakin aika ymmärrettävästi. H
    Lasten suusta
    1
    1032
  16. Onko Lehtikuningas huijari?

Viestiin oli tullut yksi vastaus, mutta sekä keskustelun aihe että siihen tullut vastaus on hävinnyt. Haluaisin tietää
    70 plus
    15
    1017
  17. Nimi ei miestä pahenna, jos ei mies nimeänsä

Olen ollut poissa palstalta monen monta vuotta. Olen tottunut käyttämään rekisteröityä nimimerkkiä, koska se on mielestä
    80 plus
    67
    999
  18. 100 v ajassa taaksepäin - vuonna 2006

Nyt se sitten on täällä Ruotsissa! Nimittäin työnhakijoitten huutokauppa. Se joka lupaa suorittaa työn halvimmalla, saa
    60 plus
    10
    977
  19. Housut täynnä munia ;-)

Ihan totta, niin luki iltalehdessä! Eräs mies oli menossa Zürichiin menevälle koneelle kun australialaisen tullimiehen m
    70 plus
    10
    944
  20. Tämäkö on sitä ns. kehitystä?

- näppäilet vahingossa PIN-koodin mikroon... - et ole pelannut pasianssia oikeilla korteilla moneen vuoteen - sinulla o
    70 plus
    10
    915