Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
aniss
profiilit
aniss
aniss
Vapaa kuvaus
Aloituksia
33
Kommenttia
1853
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
jaksais olla puoltatuntia saunassa, huh. Muutenkin olen hellekammoinen.
Eipä ole tullut saunassa hetkeen käytyäkään. Voishan tuon kyllä joku kerta lämmittääkin. Ois vaan niin kiva jos olis saunakaveri.
27.10.2007 21:24
Aina ei ole ollut näin. Melkoista vuoristorataa elämä on ollut. Tällä hetkellä on hyvä ja seesteinen olo. Pienetkin hyvät asiat saa onnellisen olon. En kyllä pelkää takapakkiakaan. Kaikkeen olen varautunut. Joitakin huolia aina on, mutta sehän kuuluu elämään. Ei liikaa hyvää saa kerralla olla.
27.10.2007 21:15
a)omitko flirttikaverit itsellesi?
- En omi. Ovat vapaasti muidenkin käytössä :)
b)tunnetko mustasukkaisuutta heidän flirttaillessa jonkun muun kanssa?
- hmmm... en tunne, tai no ehkä joskus vähän. Riippuu tilanteesta. Se menee kyllä nopeesti ohi. Kaverini on hiprakassa flirttaillut suoraan seuralaiselleni. Saanut sillä hetkellä hänen huomiotaan enemmän kuin minä. Silloin olin mustis ja painuin sänkyyn nukkumaan :).
c)huomaatko eron jos flirtti on tarkoitettu yleisesti sukupuolesi edustajille, eikä yksin sinulle?
- kyllä huomaan
d)flirttailetko itse ihan vaan huviksesi, vai tunnetko kipinää flirttisi kohteeseen?
- yleensä viatonta huvia. Tokihan joskus kipinät sinkoilee puolin ja toisin :).
e)joudutko varomaan sanojasi, ettei vastapuoli kokisi sitä flirtiksi?
- kyllä, pakko varoa. Yleensä käy niin ettei vastapuoli hoksaakaan että flirttailen :). Niin sen pitää ollakin.
f)oletko joutunut liriin flirtin seurauksena?
- öhömm... kyllä
g)onko flirtti johtanut johonkin suurempaan?
- on johtanut, mm. hymyni kuulema oli niin kaunis että piti kääntyä ympäri - vaikka oli jo ohi menossa - ja pyytää tanssilattialle.
27.10.2007 21:03
Tuota nettipuhelinta en tullut ajatelleeksikaan. Sehän olis silloin ilman muuta hankittava.
Fyysisen läheisyyden kaipaus onkin toinen juttu. Ehkä sen kanssa kuitenkin pärjää odotellessa uutta tapaamista. Sitten ei päästetäkään toisistaan irti koko aikana :).
27.10.2007 20:37
onhan se 500km tosi pitkä matka ajella eestaas. Tulin vain ajatelleeksi että jos tapaamiset olis noin kerran kuukaudessa tai harvemmin ja silloin mahdollisesti useampi päivä kerrallaan. Jos olis vielä lentokenttä tai junayhteys paikkakunnalle, niitäkin vois joskus käyttää.
Kallistahan tuo reissaaminen toki olis. Puhelinlaskutkin nousis arvoon arvaamattomaan.
Ei mun rahat kyllä riittäiskään noin kalliiseen rakkauteen. Siihen se toimivuus loppuiskin :(.
27.10.2007 00:11
ne ennustus istunnot oli. Korteista hän ennusti, tai siis ne oli hänen keskittymisvälineensä. Kun ennustaja sitten kertoi nykyhetkestä ja vähän menneestäkin tuntui että sydän hakkasi haljetakseen. Miten vieras ihminen voi tietää minusta niin paljon tuntematta taustoja. Kerron muutamia juttuja.
Kun kyselin lapsista hän kertoi että he opiskelevat pitkään. He todellakin opiskelivat pitkään, toinen opiskelee vieläkin. Pitkä opiskeluaika johtui verkkaisesta opiskelutahdista.
Appeni kuoleman hän ennusti, tapahtui silloin vuoden sisällä.
Tulevan avioeroni hän tiesi. Kun tuon kuulin, olo oli aika huono kun kotiin hiippailin.
Kerran hän tiesi minkälaisen miehen kanssa minulla oli säpinää. Se oli kyllä todella uskomatonta. Kertoi myös että se on ohimenevää. Sekös tieto minua harmitti.
Olihan niitä monia juttuja jotka osui kohdalleen, ei kuitenkaan ihan kaikki. Meillä oli muutaman naisen ryhmä joidenka kanssa käytiin ennustajalla. Että sellasta jännitystä haettiin elämään jossain vaiheessa. Enää en mene, sen olen päättänyt.
Ei he huonoja uutisia kerro jos ei itse kysy.
Käy ihmeessä ennustajalla jos sellainen tilaisuus tulee. Melkoinen kokemushan se on. Itse en kadu että tuli käytyä mutta enää en sinne mene.
26.10.2007 23:45
vastaan myöhemmin... :)
26.10.2007 21:47
Ainakin neljä kertaa olen käynyt ennustajalla. Enää en mene. Kylmät väreet kulkee vieläkin kun muistelen miten paljon hän tiesi.
26.10.2007 21:18
viestisi tuolla toisessa ylempänä olevassa ketjussa.
Olet myötäelävä ja lämminsydäminen mies. Hieno mies. Olen aivan sanaton. Kiitos ja kumarrus sinulle.
26.10.2007 15:30
epäilet mua kuitenkin ;).
Juu siellä ne taitaa tossun alla olla ne hyväuskoisimmat kun eivät ole tielleni osuneet ;).
26.10.2007 15:19
ole onnistunut huijaamaan mieheltä rahaa. En kait osaa olla tarpeeksi lipeväkielinen lirkuttelija kun kukaan ei ole menny lankaan :(. Missä niitä hyväuskoisia miehiä oikein piileskelee kun ei mun kohdalle ole osunut.
No vitsi vitsi, en ole koskaan edes yrittänytkään huijata :).
25.10.2007 17:08
että kaukosuhde pitemmän päälle toimii. Arvelen että kertaluonteinen korkeintaan 6 - 8 kuukauden pituinen ulkomaan komennus vielä säilyttää parisuhteen ehyenä.
Itselläni uskoisin kotimaassa toimivan max 500 kilometrin kaukosuhde.
25.10.2007 17:00
En ikinä halua tuollaista robottia. Jos yksikin mies on maan päällä robottia en halua.
Vaikka tuo otus sais kuinka paljon inhimillisiä ominaisuuksia, ulkonäköä, toimintoja ja persoonallisuutta, siihen en rakastuis. Miltä se seksikin maistuis tuollaisen kanssa, huh... no nyt alkoi naurattaa koko ajatus moisesta hommasta.
25.10.2007 16:55
Näitä nettihuijausuutisia silloin tällöin tulee eteen. Suututtaa moiset temput!
Arkielämässä näkee ja kuulee että jopa omat sukulaiset huijaavat rahaa hyväuskoisilta vanhuksilta.
23.10.2007 19:00
Näistä ihanteista ois mukava saada vielä lisää viestiä :).
23.10.2007 12:52
Oletpa osannut laittaa osuvat ja monipuoliset analyysit palstalaisista.
Romulukseen lisäisin vielä hänen hienon tunteellisen ja lämpimän sisimpänsä joka sieltä kuoren alta joskus pilkisti.
"Mariet - positiivinen ikiflirtti". Enpä mene tuota kieltämäänkään. Flirtti kuuluu elämääni ja niin se pitäis kuulua kaikkien muidenkin. Flirtillä en tarkoita mitään iskuflirttiä vaan hyvän mielen tuomista itselle ja toisille. Laiffissa flirttailen paljon, tarkoittaa että olen ystävällinen, katson suoraan, hymyilen silmilläni ja koko kasvoillani ja paljon muutakin.
23.10.2007 12:46
Erja Uittoa Storyvillessä. Loistava laulaja.
Leonard Cohen ... kuuntelen ja keskityn...
23.10.2007 12:21
Irwin oli hyvä. Hengenheimolaiseksi en häntä koe mutta Rentun ruusulle mikään ei vedä vertoja. :)
23.10.2007 12:14
Mahtavan mukavaa nähdä sinua :)).
Missä olet juosta jolkotellut?
*ruttaa pörröttää silittää turrukkaa*
Kiitos tästä rommihuikasta, tulee tarpeeseen. Oikea stressiviikko tämä ja ens viikko. Reilu rommihuikka auttaa unen saantiin.
Nyt alkaa väsyttää. Kellahdan tähän sun turkkia vasten. Hyviä öitä perhantilainen.
16.10.2007 23:34
Nyt loppui palsta-aika. Alkaa BB. :)
16.10.2007 22:11
26 / 93