Vapaa kuvaus

Aloituksia

588

Kommenttia

837

1. Tukholman profetian tiivistelmä 2

Suomen kansalle nousee profeetta, joka seisoo sinua vastaan ja profetoi määrätyt hetket, ja profetoimisensa lopussa hän
    Profetiat
    13
    292
  2. Nimimerkin "uskova" uni muutama vuosi sitten

Nimimerkin "uskova" uni muutama vuosi sitten Näin unen muutama vuosi sitten, että Euroopan kartta oli aivan musta, täys
    Profetiat
    5
    291
  3. Profetia Suomen etsikkoajan loppumisesta

13.10.1996 tullut profetia Suomen etsikkoajan loppumisesta "Jäiden lähdön aikaan, mikä tulee olemaan tavallista myöhäis
    Profetiat
    5
    291
  4. Jouko Pihon 15 teesiä itsenäisyydestä

Ajan Suomelle jälleen täyttä itsenäisyyttä ja ihmisille ihmisarvoista elämää. Minun mielestäni Suomen itsenäisyyteen ku
    Itsenäisyyspuolue
    8
    287
  5. Sarin 9.3.2020 saama näky koronaviruksesta, Italiasta ja Euroopasta

Sarin 9.3.2020 saama näky koronaviruksesta, Italiasta ja Euroopasta Näin näyn Euroopan kartasta. Italiasta nousi musta,
    Profetiat
    5
    286
  6. Jouko Pihoon liittyviä ennen julkaisemattomia sanomia 18

Jouko Pihoon liittyviä ennen julkaisemattomia sanomia 18 Suvi Leväsen 6.10.2018 saama ilmoitus, että Jouko Pihosta tule
    Profetiat
    10
    280
  7. Historian dokumenttien vääristelyä USAssa

Bob Unruh kirjoitti 3.10.2010 WND:ssa USAssa tapahtuvasta huolestuttavasta kehityssuunnasta, jossa Jumala ja viittaus Ju
    5
    279
  8. Jouko Pihon uni suuresta voimasta

Jouko Pihon uni suuresta voimasta Näin unta viime yönä 8.9.2017, että olin jossakin kokouksessa, jossa minun piti puhua
    Yhteiskunta
    9
    277
  9. Jouko Pihon lentokoneuni

Jouko Pihon lentokoneuni Näin viime yönä 15.1.2016 seuraavan unen. Olin lentokoneessa matkustamon puolella keskustelema
    Profetiat
    69
    274
  10. Tytön uni lokakuussa 2010

Tässä on viimeisin lisäys sivuiltani http://www.kolumbus.fi/jouko.piho/sivu38.htm . Nimimerkin "Tyttö Keski-Pohjanmaalt
    Profetiat
    1
    273
  11. Hitlerin ylösnousemus - natsihenki Venäjälle

Hitlerin ylösnousemus ja natsihengen siirtyminen Venäjälle Seppo Linnanlehto näki 1980-luvun puolivälissä kaksi uninäky
    Profetiat
    0
    271
  12. Espoolaisen uskovan ilmestys ja uninäky 29.11.2018 venäläisten miehittämästä Lapista

Espoolaisen uskovan ilmestys ja uninäky 29.11.2018 venäläisten miehittämästä Lapista Ilmestyksen tapahtumapaikka oli la
    Profetiat
    0
    270
  13. Uskonto ja politiikka

On yleinen sanonta, että uskontoa ei pidä sotkea politiikkaan. Olen täysin eri mieltä. Uskonto pitää nimenomaan ”sot
    Itsenäisyyspuolue
    9
    270
  14. Jouko Pihon unisanoma syytöksestä vapautumisesta

Jouko Pihon 8.9.2017 saama unisanoma Sain viime yönä unessani englanninkielisen sanan, jonka merkitystä en ole tiennyt
    Profetiat
    10
    265
  15. Profeetta on eri mies

Profeetta on eri mies tarkoittaa sitä, että profeetan kutsumus on erilaisempi kuin monet muut tehtävät. Kyse on niin ou
    Profetiat
    20
    263
  16. Jouko Pihoon liittyviä ennen julkaisemattomia sanomia 13

Jouko Pihoon liittyviä ennen julkaisemattomia sanomia 13 Jouko Pihon v. 2013 saama sanoma Suomen johtajuudesta Sain v.
    Profetiat
    6
    258
  17. Nimimerkin "Elisa" saamat sanat syyskuussa 2014

Nimimerkin ”Elisa” saamat sanat syyskuussa 2014 Jumala puhui Elisalle syyskuussa 2014, että nyt on tullut seuraavien as
    Profetiat
    16
    257
  18. Suomella edessä vaikeuksia - mutta tulevaisuus hyvä - jos ...

Suomella on edessä vaikeuksia - mutta sen jälkeen tulevaisuus on hyvä - jos ... Tämän kirjoitukseni näkökulma on tietoi
    Profetiat
    12
    251
  19. Onko poliitikko kaikkitietävä?

Onko poliitikko kaikkitietävä? Sellainen vaikutelma syntyy niistä kaikista kysymyksistä, mitä poliitikoille tai esim. k
    Itsenäisyyspuolue
    7
    249
  20. KD:n Loviisan osaston päätös

Tänään, 21.3.2010, KD:n Loviisan paikallisosasto hyväksyi minut ehdokkaaksi eli esittää minua KD:n Uudenmaan piirille ka
    Puolueet
    2
    247