Vapaa kuvaus

Aloituksia

588

Kommenttia

837

1. Jouko Pihon saunauni

Jouko Pihon 10.9.2021 näkemä saunauni Näin viime yönä unta, että olin saunassa yhdessä muiden miesten kanssa. Olin se,
    Profetiat
    2
    96
  2. Valiant - ole uljas ja urhoollinen!

Sana 37 Valiant Sain tänää Herralta englanninkielisen sanan ”Valiant”, joka tarkoittaa ”Uljas ja urhoollinen”. Tässä
    Profetiat
    1
    96
  3. Englantilaisen uskovien ryhmän profetia Suomelle

Englantilaisen uskovien ryhmän profetia Suomelle Sain eilen 12.2.2016 erikoisen sähköpostiviestin englantilaiselta usko
    Profetiat
    1
    95
  4. Voiko itseensä liittyvä unia kertoa etukäteen?

Voiko itseensä liittyviä unia kertoa etukäteen? Otsikon kysymys johtuu siitä, että kerrottuani jokin aika sitten julkis
    Profetiat
    4
    94
  5. Esko Someron 3.5.2021 näkemä uni ihmisten esteistä Jumalan seuraamiseen

Esko Someron 3.5.2021 näkemä uni ihmisten esteistä Jumalan seuraamiseen Oli iso puinen risti, jonka ympärillä ja lähist
    Profetiat
    0
    94
  6. Obaman syntymätodistus on Adobella tehty väärennös

Tunnettu ja arvostettu tietokoneasiantuntija, Mara Zebest, joka on toiminut yli sadan Adoben ja Microsoft sotfwaren julk
    Maailman menoa
    8
    94
  7. Ihmettelijän 29.12.2020 näkemät unet venäläisistä miehittämässä suomalaisen voimalaitoksen

”Ihmettelijän” 29.12.2020 näkemät unet venäläisistä ottamassa asevoimin suomalaisen voimalaitoksen haltuunsa Olimme per
    Profetiat
    1
    93
  8. Paavo Väyrynen ei ole Bilderberg-petturi

Presidentinvaalissa ovat mahdollisesti vastakkain bilderbergiläiset Niinistö ja Lipponen sekä ei-bilderbergiläinen Väyry
    Suomen Keskusta
    10
    91
  9. Helenan 2.4.2021 näkemä uni kaiken sortumisesta ja pelastusarkista

Helenan 2.4.2021 näkemä uni kaiken sortumisesta ja pelastusarkista Näin 2.4.2021 unen, jossa oli mieheni ja minun lisäk
    Profetiat
    7
    91
  10. Helatorstain infopaukku: Jeesus menee naimisiin!

Kirjoitin tämän viestin helatorstaina 2.6.2011. Helatorstaita vietetään sen muistoksi, että Jeesus palasi maanpäällisen
    Maailmanloppu
    0
    90
  11. Näky oikeusistunnosta taivaassa

Näky oikeusistunnosta taivaassa Maurice Sklar näki 27.12.2018 näyn oikeudenistunnosta taivaassa. Syyttäjä Saatana pyys
    Profetiat
    13
    89
  12. Eero Kavaston 28.8.2020 saama profetia tulevista ajoista

Eero Kavaston 28.8.2020 saama profetia tulevista ajoista Minä en aio jättää Suomea oman onnensa nojaan, sanoo Herra Se
    Profetiat
    11
    89
  13. Korjaus Lassi Koskelan uneen Paavo Väyrysestä

Korjaus Lassi Koskelan uneen Paavo Väyrysestä Kirjoitin kaksi päivää sitten, että Lassi Koskela olisi nähnyt v. 1985 un
    Profetiat
    3
    89
  14. Venäjä ja suuren pimeyden kauhu

Nita Johnsonin näky: Venäjä ja suuren pimeyden kauhu Ollessani rukouksessa näin 28.7.2001 näyn. Näin suuren pedon, jol
    Profetiat
    6
    88
  15. Uneni Trumpista

Uneni Trumpista Näin 28.12.2020 unta Trumpista. Olin menossa ulos ovesta, kun huomasin yhtäkkiä takaani tulevan vanhem
    Yhteiskunta
    19
    87
  16. Helenan näky Suomesta kalterien takana

Helenan näky Suomesta kalterien takana Näin näyn, jossa Suomen lippu oli salossa, mutta sen vieressä olevat puun oksat
    Profetiat
    4
    87
  17. KD:n äänestäjät, nyt on Suomen etu, että äänestätte Väyrystä

Kristillisdemokraatit, Sari on hyvä, mutta nyt on Suomen etu, että äänestätte Väyrystä. Hyvät kristillisdemokraatit! T
    10
    87
  18. Jouko Pihon vetoomus suomalaisille äänestäjille

Hyvät suomalaiset   Suomi on hyvä maa, yksi maailman parhaimmista maista monilla eri mittareilla mitattuna.   Suomessa o
    Itsenäisyyspuolue
    3
    87
  19. Erään nuoren näky syksyllä 2011

Erään nuoren näky syksyllä 2011 Nuori poika näki syksyllä 2011 näyn kaverinsa mustan hupparin selässä, johon alkoi muod
    Profetiat
    5
    86
  20. JL:n v. 1986 näkemä uni väärästä kristuksesta

JL:n uni v. 1986 Näin v. 1986 unen, jossa olin lopunaikana jossain luolassa. Istuin lähellä oviaukkoa peiton päällä ja
    Profetiat
    1
    86