Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

9

Kommenttia

15

1. City+Digital+oy.Suoli+on+aikojen+kuluessa+ollut+monessa+omistuksessa.+Alunperin+suoli24+oli+Sirkus.com:+perustama+pulinapoksi,+jotenkin+asiaan+sotkeentui+Telia,+sittemmin+hommeli+ollut+parilla+isolla+kv-puulaakilla,+Enirolla+ja+Allerilla.+Aika+vasta+Aller+sai+myytyä+tämän+jollekin+Ilkka+Lavakselle,+joka+omistaa+siis+City+Digitalin.+Tämä+nykyinen+omistaja+on+aika+pieni+tekijä+nettikuvioissa,+liikevaihto+oli+jotain+60+000+ekeä+ja+200+000.+tappiota+2018.Tästä+Lavaksesta+mulla+ei+mitään+tietoa,+liekö+kellään?Aikanaan+portaali+oikeesti+oli+iso,+suomen+suurin.+Silloin+kehiteltiin+seriffi-systeemi,+missä+"luotettavat"+käyttäjät+saivat+moderointioikeudet.+Hah,+modeksi+pääsi,+jos+oli+kaks+vanhaa+modea+suosittelemassa.+Noh,+uskikset+valtas+jalansijansa,+mielipidesensuuri+oli+voimissaan.Allerin+aikaan+suoli24.n+toimitusjohtaja+oli+julkihellari+Pauli+Aalto-Setälä.+Oletettavasti+niiltä+ajoilta+nykyinen+henkilökuntakin+on+peräisin.+Hah,+jossain+telkkarihaastattelussa+Aalto-Setälä+oikein+mainitsi,+että+vanhemmissa+ikäluokissa+kielenkäyttö+voi+olla+aika+räväkkää+:DAikanaan+chatissa+oli+kymmenittäin+täysiä+huoneita,+keskusteluissa+saattoi+jollain+palstalla+olla+päivässä+yli+400+kommenttia.+Ja+palstoja,+sekä+chättihuoneita+oli+aivan+mahdottoman+paljon.+Kyllä+sellaiseen+massaan+mahtui+vaikka+mitä.+Eikä+modet+välttämättä+edes+yrittäneet+pitää+portaalia+siistinä,+siis+silloinkaan.Noh,+portaali+kutistunut,+enää+käyttäjiä+ei+montaa+sataa+lie+kaikkinensakkaan.+Lisäks+käyttäjäkatoa+vauhditti+sähköpostin+myyminen+germaaneille.+Varmasti+hirvee+määrä+ihmisiä+oli+jäsenenä+vain+vakiintuneen+meilin+takia.+Noh,+mä+lopetin+suolen+meilin+muutoksen+yhteydessä.+Mulla+on+edelleen+helmikuussa+2000+rekattu+nikki,+jota+en+oikein+ikinä+käytä.+Äsken+piti+kokeilla,+vieläkö+muistan+salasanan.+Meitä+sirkuksenaikaisia+käyttäjiä+ei+mahda+useita+enää+täällä+olla,+rivit+harventui+jo+ajat+sitten.Mutta+juu,+selvitä+ton+Lavaksen+tausta,+jos+haluat.+Mulla+käsitys,+joku+duunari+on+siirtynyt+firman+mukana+ja+pitää+hellarilippua+edelleen+korkealla+:D=DW=
  2. Ei+erityisemmin.=DW=
  3. Toistan.

EN

=DW=