Vapaa kuvaus

- täysi-ikäisten lasteni mielestä "maailman paras isä"; saattavat joskus sortua kyllä lievään liiotteluun,mutta tavoilleni uskollisena,en heitä käy tuomitsemaan vaan "rakastan heitä juuri sellaisina" kuin ovat. Ts.olen saanut elämän tärkemmän lahjan,hienot lapset ja siksi kiitos puolisolleni tämän asian toteutumisesta. Jaa'a,ettäkö vaimon mielestä "maailman;;olkoon,eipä siitä enempää,mutta tykkää kuiteskin,ainaskin luulen niin,ainaskin nuorempana,ainaskin jostain jutusta silloin. No,omasta mielestä mussa asuu ainakin muutama hippi,Robin Hood, Pelle Peloton ja Esa Saarinen. S-postia voi lähettää kaiken näköiset,kokoiset,ikäiset,asiallista ja vaikka "epäasiallista",postia lähettävät,koska siinä usein piilee myös joku muu merkitys,kuin kuin toiselle tarkoitettu pahan olon tuottamisen tarve. sp.osoite viisnollaviis1@suomi24.fi Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

28

Kommenttia

4775

1. Mitäköhän tapahtuisi? Jos

palsta julistettaisiin nimimerkkivapaaksi 'alueeksi'??
    50 plus
    59
    677
  2. Sana ja selitys

Kirjoita sinua puhutteleva tai muuten elämääsi koskettava/-nut sana. Perustele ja anna sanalle merkitys. Minulla tällä
    50 plus
    73
    2575
  3. Kilpailu kutsu.

Canned Heatin aloittaman Tanka runojen kirjoituskilpailuun. Aihe: Miksi lähden? Miksi lähdet? Kaksi aihetta, kolme va
    50 plus
    58
    2392
  4. Mitä muuta jälkipeliä

Jos Feidippelillä olisi ollut kännykkäyhteys Ateenan neuvostoon; Meillä ei olisi nyt maraton juoksua. Jos Kolumbus olis
    50 plus
    11
    727
  5. Riisuttu nainen

Sodan julmuudet, josta oli tässä jokin aika taaksepäin aloitus,"Isä aina sanoi, tapan kaikki". En silloin tullut ottane
    50 plus
    40
    1651
  6. Sitäkö se on? Rakkautta,

rakkautta vaan. Rakkaus on pitkä hyvänyön suukko. - se on toivomista Rakkaus on tilanteiden käyttämättä jättämistä sil
    Ikäryhmät
    5
    512
  7. Hyvin menee, mutta menköön!

"Ihan hyvältä tuo jälkikasvu näyttää. Mulla on tosiaan nyt kuudennet MM-kisat ja Markuksella ensimmäiset, mutta silti me
    50 plus
    6
    503
  8. Ukille

Hei ukki, nyt minä osaan jo oikeasti kävellä. Lähtisitkö mun kanssani joskus lenkille? Äiskä kyllä sanoi, että ensin pi
    50 plus
    4
    339
  9. Hyvä Palmroth!

Hän siirtää muotitalvisaapikkaiden valmistuksen suomeeen virosta, jossa työväkeä jäi suuri osa tulematta viimevuoden kes
    50 plus
    4
    681
  10. Pakko mikä pakko!

Juuri äsken katselin/kuuntelin the Voice:lta tulleen vanhan biisin; Summer Wine Esittäjät Ville Valo & Natalia Avalon.
    50 plus
    33
    1693
  11. Kuka haluaa sanoa viimeisen sanan?

Nyt siihen olisi hyvä mahdollisuus. Ei muuta, kuin jatkat kirjoitetun virkkeen perään mutta sanalla alkavan lauseen. Kai
    50 plus
    157
    3312
  12. "Kadunvarsimainos"

Aamulehden etusivu kertoo, että Turku perii "kadunvarsimainoksista" 840 euroa? Turussako kaduilla varsi? Vai Mainoksill
    50 plus
    4
    626
  13. Unelma

Olen haudannut haaveita enemmän kuin, muistankaan enään Mutta yhden mä tahtoisin kestämään, niin kauan, kuin elää sa
    50 plus
    14
    996
  14. "onneton yö"

eipä tullut kuin kaksi merkintää vihkoon. Postinkantaja sekä mustavalkoinen kissa hiukan hyöhemmin. Voi voi, eipä olis
    50 plus
    34
    1598
  15. Äidin muistolle

Et levännyt päivää, et yötä olit valmiina ain, et väistänyt työtä Kaikkesi annoit sä lastesi eteen vi
    50 plus
    22
    1709
  16. Äideistä parhaalle

Vaik´lähdit sä pois olet sydämmessä rakkaana ain Ei arkku ei aika vie rakkauttas pois Äiti nukkui rauhall
    50 plus
    18
    904
  17. Mitä ajattelet seuraavasta?

Vaara viehättää, kokemus äärimmäinen herättää Vauhti on viihteeni adreliini päihteeeni Pelkkää tunteiden paloa, e
    50 plus
    10
    687
  18. Kostea kesä?

Uutiset kertovat loma-ajan, ja sen suhteen 'huonojen' ilmojen aiheuttamista ruuhkista päihdehuolloissa. Sekä hoitoon hak
    50 plus
    10
    496
  19. Kysymys!

Mikä on mielestänne ihmiselle käytännössä kaikkein merkityksellisin asia. ps.Vääriä vastauksia ei ole. Mielenkiintoist
    50 plus
    48
    1766
  20. Hoidetaanpa

yksi aisia pois tuolta pari sivua eteenpäin. Huomaatte kyllä mikä, ja mitä pitää tehdä!
    50 plus
    96
    1447