Vapaa kuvaus

Pitäiskös tähän jotain...hmmmmm..öhhh......=:0)) hämärissä liikkuuvat opossumit....diu diu... mä olen aivan huuhaa ihminen...pelottavaa eikö totta....=;))))) ja himpun verran luonteesta...vittumainen vittumainen ja vittumainen ihminen..:D sit viel yks lisäys...MÄ vittuilen takas jos mulle vittuillaan..... Ja valittaa saa burnetti@suomi24.fi Henkinen ikäsi on 18 vuotta. Olet 48% tylsä. Olet 52% friikki. Olet 23% inhetero. Olet 30% psykopaatti. Olet 13% kyylä. Kuolet 20.4.2056 ja kinkkytestin tulos huh 159..... BBrunetti liittyy keskusteluun. Hän on chattäillyt 100089 minuutin ajan.. En pidä: amppareista... Ruoka & juoma: valkoryssä ja lihapullat... Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

240

Kommenttia

5423

1. Saisinko.....

nuijanukutuksen kiitos!!!!!!!!!!
    Huuhaa
    6
    394
  2. Just testing....

...heips heips...kaikki nimimerkit tuntuvat olevan varattuja...nyt olen julkkis :)))
    Huuhaa
    6
    392
  3. iltaa..... kaikille... tulitko parhaista....

parhain.... sain hyvän vitsin.... mitä eroa on yksituumaisella ja kaksijakoisella.......? toisella vai lentääääää:)))))
    Huuhaa
    12
    390
  4. piiipppiiiipppiiiippp....

juhannuskooma...!!!!!!!!!
    Huuhaa
    7
    384
  5. Mitäs jos tehdään niin.....

vaikkei ehkä meibiiii saisi tehdä.... Mutta mitäs teille kuuluu..... noooh... mulle sellaista että kone vattuilee ja tän
    Huuhaa
    5
    381
  6. hyvää iltapäivääääää....

krapula helpottaa..... vihdoin.... niin ja koiran retale nappas pientä koiraa niska villoista..... pyöritti ku räsynukke
    Huuhaa
    15
    380
  7. Iltapäivää.... vai.....

pitäiskö iltaa jo toivotella....Ja koko päivän vettä sadellu.... ilmassa vähän niinku ukkosta.... Mites teijän päivä su
    Huuhaa
    21
    378
  8. Uusi vuosi.......

öööh...lamaannuttiko koko huuhaan...... jaahas tilpitappi vaan kaikille niih ja huomenta.....=:0)))))))
    Huuhaa
    6
    377
  9. "Joka ilta kun lamppu sammuu....

ja saapuu oikea yö... Niin brune nukkumaan menee ja muille vilkuttaa....." Öitä kaikille.....:)))))))
    Huuhaa
    4
    375
  10. Voisko....

joku taas vähän auttaaa..... nenän oikaisu... kiitos....jo etukäteen......=:0/
    Huuhaa
    11
    375
  11. Ei oo....

helppoo olla ruma ja lihava,,,,,,,,,,,,,,,
    Huuhaa
    7
    375
  12. Onkos teil tylsääää..........

miullapa on......:))))) iltapäivää vaan kaikille....:))))))
    Huuhaa
    9
    365
  13. Hmmm...

multa on tänään kyselty..."milloin sun loma alkaa...?" öööhhh...en tunne loma sanaa...voisko joku kertoa mitä se tarkoit
    Huuhaa
    14
    365
  14. Päivää....

vaan taloon...... Kävin kaupungissa ja takaisin ku lähdin....Vyöryin sieltä takaisin pallona..... Olin muuten ennätysaja
    Huuhaa
    17
    362
  15. Aattelin teille....

pähkinän taas tarjota mut...mun pähkinät ollu liian helppoja....joten lällälääää että saa pähkinää... no joo....tää ta
    Huuhaa
    6
    350
  16. Ajattelin tän...

avauksen....Että... Ihania unia ihan joka säädylle....Toivoopi Brune...=:)))))
    Huuhaa
    7
    347
  17. Oikein muksaa.....

sunnuntai iltaa..... aurinko paistaa ja linnut laulaa...... ja juhannus jo häämöttää...... :)))))))
    Huuhaa
    3
    345
  18. Hyvää huomenta.......

eikä muuta...... :)
    Huuhaa
    10
    340
  19. kuulin...juorun....

että joulupukki on hyljännyt petteri punakuonon...... ja ottannu tilalle kamelin..... sitä en hokannu kysyä että monta
    Huuhaa
    3
    339
  20. Launeen somali.......

olit niin nopee etten kerenny moi sanoo just lähit.....höööööööh...jos luet mee sättiin... tuun perässä......winks......
    Huuhaa
    4
    337