Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kaisil
profiilit
kaisil
kaisil
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
16
Kommenttia
34
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Sipasin silikoonia vasemman etuoven tiivisteisiin ja sen jälkeen ei ole vettä päässyt sisään.
13.01.2012 08:13
Hyviä kuvia saa (5M).. no kaikki on suhteellista; oikella kameralla saa parempia. OK kone, puhelin on hyvä.
31.03.2011 11:27
Puhelin on Nokia C5-03.
Pitäisi saada Suomi24.fi sähköpostit näkymään kännykässä. Mitkä ovat Suomi24.fi asetukset eli saapuvan ja lähtevän postin palvelimet ja mitä muuta tietoa tarvitsen ?
Työposti toimii tässä, kun tukihenkilö asensi sen.
31.03.2011 08:37
Minulla myös Octavia 2003 ja kuskin puolella ei toimi (aina) valon korkeudensäätö, eikä aina toisellakaan puolella.
Välttämättä säätömoottori ei ole rikki, koska umpiota naputtelemalla saattaa saada taas toimimaan vähäksi aikaa.
25.02.2009 08:41
Joskus toimii ja joskus ei.
Voi kokeilla vaikka vähän naputella umpioita sieltä takaa, niin säätömoottorit voivat virkistyä. Ainakin mulla (Ocu 2003) valojen korkeussäätömoottori(t) sain näin toimimaan ainakin tilapäisesti, mutta ovat taas jumissa.
Ikävä puljata noiden kanssa ja rekisteriotteessa on sitten merkintä, kun katsastuksessa toinen ei toiminut.
30.12.2008 12:19
Tämä voi tuntua saivartelulta, mutta patteriverkon jatkuva hurina alkaa käydä hermoille.
Asun 7 asunnon (2-tasoisia) rivi- / paritaloyhtiössä ja kaukolämpölaitteet uusittiin pari vuotta sitten. Vasta nyt aloin kiinnittää huomiota patteriverkosn jurinaan, mikä tulee suoraan kalloon, kun on oikein hiljaista. Pumput ovat Kolmeks -merkkisiä ja säätölaitteet Ouman.
Olenkohan ollut kuulematta aiemmin, vai voiko ilmiö johtua jostain viasta / viallisesta pumpusta yms.?
19.02.2008 10:08
Tietääkö joku kertoa, vaikuttaako mailan jännitys pari kiloa keskitasoa pienemmäksi ns. sweetspottiin eli ihanneosuma-alueen kokoon mailassa?
Nyt kun kokeilin erästä kilpapelaajan muuten hyvää uutta suht. kireälle jännitettyä mailaa(Wölk DNX 10), niin muuten hyvä, mutta jos pallo ei osu keskelle, niin eipä juuri lyönti onnistukaan.
Sama maila paljon käytettynä testiversiona tuntui paremmalta ja näin ajattelin paljon pelatun mailan jänteiden löystyneen ja pelattavuus oli näin ollen minulle hyvä.
30.08.2007 10:29
Pelailen Wölkl -mailoilla ja niissä ykkönen (1) on leveäprofiilinen ja paljon poweria tuottava maila, ns. pappamaila ja kymppi (10) on paljon kontrollia powerin kustannuksella antava malli, joita kilpapelaajat käyttävät.
Oliskohan muillakin merkeillä joku numerointijärjestys, en tiedä..
27.08.2007 20:10
http://www.fillarifoorumi.fi/forum/showthread.php?t=28628
23.08.2007 09:03
Laitteet ja johdot ovat kunnossa, mutta tod.näk. virus on saanut XP:n verkkoasetukset sekaisin; esim. IP oli kadoksissa ja sekään ei riittänyt. XP:n järjestelmän palautus -toiminnolla sain yhteyden pelaamaan, mutta ilmeni toinen vielä oudompi juttu. Nyt ruudulle ei ilmesty kuin taustakuva, ei kuvakkeita ei alalaidan tehtäpalkkia, ei mitään. Ainut mikä pelittää on ctrl-alt-del näppäinyhdistelmä, millä saa ohjelmia auki ja pääsee mm. nettiin.
Nyt sitten vaan XP:n uudelleenasennus on keinona, otaksun.
22.08.2007 08:52
Tämä palsta on ehdottomasti väärä vähänkin asiallisempaan keskusteluun, joten suosittelen siirtymistä välittömäsi Fillarifoorumille, ks. linkki
http://www.fillarifoorumi.fi/forum/index.php
15.08.2007 13:42
Miten mailan jänteen kireys vaikuttaa tehokkaaseen osumapinta-alaan mailassa lavassa, eli siihen kohtaan, mistä pallo lähtee parhaimmin ja saa oikean suunnan ja -voiman?
Toinen kys.: Eikös mailan varren ja kehyksen ominaisuudet vaikuta poweriin/controlliin enemmän kuin jännityksen tiukkuudella voi vaikuttaa ja eikös kilpapelaajat käytä yleensä asteikolla 1-10 kympin mailoja, missä kontrollia on mahdollisimman paljon (powerin kustannuksella)?
03.05.2007 08:22
Tuohon ei pysty kuka vaan ja jos olet sitä mieltä, niin laskelmissasi on kertaluokkavirhe.
Itse olen vuosikymmeniä pyöräillyt ja olen n. 50v. 30km/h:n keskivauhti kuulostaa huimalta noinkin pitkällä matkalla varsinkin tavalliselta kuntopyöräilijältä vaihtelevissa olisuhteissa. Ei varmaankaan koko matkaa voi olla myötätuulta..
16.04.2007 09:52
Yhden hybridin renkaan erehdyin ostamaan Biltemasta, kun ajattelin, että tähän vähän ja vain kurakelillä käytössä olevaan kolmosfillariini kelpaisi, mitta eipä ei..
Pumpatessa normaaliin käyttöpaineeseen tämä Bilsun päällyskumi antoi periksi ja sisärengas tuli välistä ylos melkoisen kovalla paukahduksella seurauksella, että naapuri tuli ulos ihmettelmään ammutaanko täällä... eli ei ole euronkaan arvoinen, vaikka maksoi yli viisi, palautin.
10.04.2007 20:18
Lähetyskuluineen Canon EOS 400D + Tamron 17-50/2.8 yht. n. 1000e. Kuljetus ovelle UPS:n toimesta toimi hyvin ja nopeasti.
Liike oli siis Pixxass. (www.pixxass.de)
10.04.2007 20:08
Minulla on Canon EOS 400D ja ko. objektiivi ja on vain positiivisia kokemuksia. Tilasin paketin Saksasta ja sain halvemmalla kuin Suomesta mistään.
Ulkomaisissa testeissä varsinkin objektiivin piirtokyky on mitattu paremmaksi kuin Canonin omissa ja moninverroin kalliimmissa vastaavissa linsseissä.
04.04.2007 11:38
Minulla on ko. linssi Canon 400D rungossa ja pikemminkin alivalottaa ulkona autoasetuksella, mutta tämähän on kameran ohjelmistollinen ominaisuus, jota korjaan ulkokuvauksessa pysyvällä +1/3 portaan valotuksen korjauksella.
Sisällä full- auto -asetus salamalla antaa parhaan tuloksen. Objektiivi on kyllä hyvä.
Yleensä saan kerralla onnistuneita otoksia ja kyllä tähän on syynä niin runko, kuin erinomainen obiskakin.
21.03.2007 14:46
Minulla on Panasonic DMC-FX9 -kamera ja se on parannettu painos FX8:sta. Netistä selaamalla löytyy tarkemmat tiedot, mutta tämän uudemman kameran näyttö on huimasti parempi; sen avulla voi todella näyttää ihmisille otoksiaan, ei tarvitse kattella telkkarin kautta tai tietokoneelta välttämättä. Sitten sen kenno on 6 meganen ja jotain muuta parannusta vielä, mutta se 2.5" näyttö on loistava.
18.08.2006 08:42
http://www.fillari-lehti.fi/
Kun siirryt fillarilehden keskusteluun, niin takuulla löytyy mielenkiintoa ja vastauksia kaikkeen pyöräilyyn liittyvään.
Tämä palsta on pelkkää pelleilyä ja ei täällä liiku oikeat pyöräilyn harrastajat, korkeintaan Biltema / Suomen Polkupyörätukku -osastoa.
22.05.2006 12:29
Nyt syksyllä kun viikon minitalven jälkeen lähdin taas maantiepyörälläni liikkeelle (Malmi - Pasila välillä Helsingissä) niin eturengas meni sekä tulo- että menomatkalla puhki.
Michelin Pro Race 23mm ajettu n. 6000km. Taakse olen jo kerran vaihtanut ja se kestikin. Reilusti alle 1000km on puhkeamisen frekvenssi keskimäärin jos ei joka kuukausi vaihda uutta alle, siis näitä kilparenkaita.
Vähän painavammat varmaan kestäisivät
Hiekoitushiekan seassa on teräviä kiven- tai jopa lasinsiruja. Nyt täytyy harkita toisen pyörän käyttöönottoa viimeiseksi viikoksi, kun pidän pidemmän paussin; keväällä jatkuu taas.
07.11.2005 16:18
1 / 2