Vapaa kuvaus

Ei hirveän vanha eläkeläinen. Pidän auringosta, lämmöstä ja luonnosta. Olen riittävän rohkea asuakseni jossain muuallakin kuin Suomessa. Suosikkibändit/artistit: Sofia Suosikkileffat: Pieni tyttö joka asui kujan päässä Lempikirjat: Dekkarit Vapaa-aikanani: nautin... Katson tv:stä mieluiten: Virityskuvaa Kotieläimet: ei kiitos En pidä: suomen talvesta Parhaat matkakohteet: Viva Espanja!!! Ruoka & juoma: punaviini ja kunnon pihvi Kotimaa: --- Koulutus: --- Koulut: elämän koulu pitkän kaavan mukaan Ammatti: Eläkeläinen Työskentelen: "pitkällä lomalla" Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

2

Kommenttia

14

1. Minunkin mielestäni mantereella on etunsa: esimerkiksi juuri halvemmat hinnat. Samoin se, että kun kotinurkat tulevat tutuiksi, niin ympäristöä voi laajentaa tutustumalla upeisiin kohteisiin. Itse asun Costa del Solilla ( vakituisesti jo lähes 10 v ). Kyllä täälläkin englannilla ja suomella pärjää loistavasti ja espanjaakin oppii ihan kuin huomaamattaankin. Suomalaisia palveluita on tarjolla niitä kaipaaville ja myös vireät "suomiyhdistykset" toimivat ja tarjoavat erilaisia aktiviteetteja.

Ja mikä parasta: edullisia lentoja Suomeen on tarjolla aina tarpeen vaatiessa ja 4-5 tunnin lento ei käy rasitteeksi, jos tulee pakko käväistä Suomessa talven mittaan.