mies68

Ase tai siviilipalvelus: ase.
Siviilisääty: Sinkku
Lapset: ---
Hakusanat:
Aloituksia
438
Kommenttia
947
SYYTETÄÄN JUMALAA
Kun on iso onnetomuus,myrsky ,maanjärjistys,tulivuorenpurkaus, tai omassa elämässä tai perheessä tapahtuu jotain ikävää16173HERRAN HUONE(Francis Frangipane)
Sivu 140. Herran Sana meille on, että Hänen huoneessaan kritiikki on korvattava rukouksella ja pikkumainen arvostelu on24173Valitse "se hyvä osa!"
Martta,Martta,sinä huolehdit ja hätäilet niin monista asioista,vain yksi on tarpeen.Maria on valinnut hyvän osan,eikä si4169Rauhan terve!
Mitäs tänne kuuluu? Onko keväättä ilmassa täällä? Mulle kuuluu hyvää, eli uskossa Jeesukseen Kristukseen ollaan edelleen4168Miten tullaan uskoon?
Ja miksi pitäs tulla uskoon? No kun kaikki Ihmiset ovat synnin vallan alaisia ja Jumalan tuomion alla(helvetti) mutta Ra2167OLKAAMME KALASTAJIA.
Jeesus sanoi:"Lähtekää minun mukaani.Minä teen teistä ihmisten kalastajia."Mark.1:17.Todella olkaame Kristuksen kirjeitä5164onko kyseessä lyömäase?
Tämä inestitapaus,niin onko kyseessä äidin lyömäase isää vastaan?3163Raamatun kokonaisilmotus. (Haastan tutkimaan Raamatua)
Sinun sanasi on lamppu, joka valaisee askeleeni, se on valo minun matkallani. Ps.119:105. Peite, mikä se on? Se on sell24163KUN PELKO ON TOTTA!
Kun Aadam lankesi syntiin(Eeeva myös)niin kirous on ollut jokaisen ihmisen kohdalla totta,tottelematomuus Jumalaa kohtaa2162OLEMME VALON LAPSIA.
Ennen tekin olitte pimeyttä,mutta nyt te loistatte Herran valoa.Eläkää valon lapsina!Ef.5:8..olkaamee valona tässä nimik2162RAKKAUDESTA!
Rakkaus on kärsivällinen,rakkaus on lempeä.Rakkaus ei kahehdi,ei kersku,ei pöyhkeile,ei käyttäydy sopimattomasti,ei etsi3162Todellinen vapaus alkoholista!
Olen 44 vuotias mies, ja mulla oli paha ongelma ton viinan kanssa 90 lopun ja 2000 alussa, ja siiheen vielä levottomuus1162ELÄKÄÄMME SOVUSSA!
Lopuksi,veljet:iloitkaa,antakaa ojentaa itseänne,ottakaa kehotukseni vastaan,olkaa yksimielisiä ja eläkää rauhassa,niin2159HUOMENTA!!!!
Pysy uskolisena siinä tehtävässä johon olet ruvenut,tarkoitan sitä mitä teet Herrale,esim esirukous,älä väsy,jatka rukou6157täällä on helppoa puhua
mitä sylki suuhun tuo,tämä on tän netin kurja puoli,että kaikki törkky mikä ihmisen mielessä liikuu,on helppo laitaa net1157HEI!
Hän sanoi heille:"Menkää kaikkialle maailmaan ja julistakaa evankeliumi kaikille luoduille. Joka sen uskoo ja saa kastee4156ILTAA!
Älkää säikkykö älkää pelätkö heitä.Herra,teidän Jumalanne,joka kulkee edellänne,sotii teidän puolestanne.5.Moos.1:29-30.4156Huomenta!
Jeesus sanoi:"Eivät terveet tarvitse parantajaa,vaan sairaat.En minä ole tullut kutsumaan hurskaita,vaan syntisiä".Mark.1156Rauhaa
Ajatelkaa, veljet, mitä te olitte, kun teidät kutsuttiin: teissä ei ollut monta ihmisten mielestä viisasta, ei monta vai2155- 6154